Skocz do zawartości

TheMolkaPL

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    536
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana TheMolkaPL w dniu 7 maja 2018

Użytkownicy przyznają TheMolkaPL punkty reputacji!

10 obserwujących

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    127.0.0.1:25565
  • Hobby
    if (this.getServer().getPluginManager().getPlugin("Skript") != null) {
    this.getServer().shutdown();
    }
  • Nick w MC
    TheMolkaPL

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

12336 wyświetleń profilu

Osiągnięcia TheMolkaPL

  1. XD

    1. Libter

      Libter

      Czyżby próba fałszerstwa ilości graczy na serwerze nie zasługiwała na raka?

  2. TheMolkaPL

    Enderchest

    Wystarczy dostać się do tego https://hub.spigotmc.org/stash/projects/SPIGOT/repos/craftbukkit/browse/nms-patches/EntityHuman.patch#27 i w InventorySubcontainer podmienić b (int) na własność wartość.
  3. Takie rzeczy ustala się w ipconfig, nie pluginami... Osoby z zewnątrz w ogóle nie powinny mieć jakiegokolwiek dostępu do tego serwera zasłoniętego przez proxy (BungeeCord)...
  4. Utils... (inaczej helper) - czyli coś gdzie wrzucasz wszystko co nie pasuje do żadnej twojej klasy... Założenie jest takie, że musisz zrobić jakąś metodę, ale nie ma żadnej klasy która reprezentowała by strukturę, gdzie taka metoda by pasowała... albo potrzebujesz zrobić metodę do klasy finalnej, więc nierozszerzalnej, lub coś w tym rodzaju. W związku z tym klasa ta nie ma obiektów. Powinieneś tą klasę oznaczyć jako final, tak, aby nikt nie mógł jej rozszerzać oraz zrobić prywatny konstruktor bez parametrów. Dzięki temu stworzenie instancji tej klasy nie będzie możliwe. Teraz wady i zalety takiego rozwiązania. Zaletą jest na pewno łatwy dostęp do takich metod. Są to, a przynajmniej powinny, publiczne metody statyczne, a więc wystarczy odnieść się do klasy i wywołać statyczną metodę. Wad natomiast znalazłbym kilka. Po pierwsze globalność - takiej metody nie da się nadpisać i zmienić jej zachowania - czyli jednej z najważniejszych zalet programowania obiektowego. W najlepszej sytuacji powinna być klasa, która będzie coś reprezentować, którą można rozszerzyć i nadpisać metody, by zmienić ich zachowanie. Po drugie trudność debugowania. Metoda ta jest globalna, dostępna zewsząd. Debugowanie takiej metody w poszukiwaniu zmian jest znacznie bardziej utrudnione. Czyli podsumowując takie utils to metody, które nie pasują do żadnej klasy, którą masz, więc wrzucasz je do jednego worka, aka "utils"/"helper". Metody w tej klasie zawarte powinny być publiczne i statyczne, co niesie za sobą łatwość dostępu, ale za to trudność debugowania i niezmienność (brak możliwości zmiany ich zachowania). Jeszcze inną kwestią jest, tutaj nie poruszona, przechowywanie modyfikowalnych (mutable) danych globalnie, czyli w polach statycznych. Pozdrawiam Czerwono
  5. Jeżeli nie ma żadnej licencji to domyślnie jest (c) wszelkie prawa zastrzeżone, więc nie można.
  6. Nie da się tak, bo BungeeCord jest proxy, czyli pomiędzy połączeniem klienta z serwerem.
  7. Musisz wejść a JAR pluginu i tam go edytować.
  8. Przed edycją musisz się upewnić, że masz do tego prawo. Potencjalnie możesz pogwałcić czyjeś prawa autorskie.
  9. Użyj argument 1, argument 2, itd.
  10. TheMolkaPL

    Anty WLAM

    Zdefiniujcie nam najpierw towarzyszu czym miałby być ten "włam". Ochrony nie przeprowadza z poziomu pluginów, a tym bardziej skryptów.
  11. Przecież towarzysze dobrze napisali. Możesz zrobić plugin na BungeeCord (nie do Bukkit!!), który będzie pisał wiadomość do wszystkich graczy na proxy, że ktoś dołączył. Albo możesz zrobić plugin BungeeCord, który przy wejściu jakiegoś gracza wysyła jakimś sposobem plugin channel (bo ten działa pakietami jakiegoś klienta, więc nie będzie działać jak nikogo na serwerze nie ma) do wszystkich instancji Bukkita, które to posiadają swój plugin, który taką wiadomość nasłuchują i informują graczy na serwerze o wejściu.
  12. Możesz pobrać najbliższe entity od gracza. https://hub.spigotmc.org/javadocs/bukkit/org/bukkit/entity/Entity.html#getNearbyEntities-double-double-double-
  13. Jedynie jaki przychodzi mi na myśl to WorldGuard. Spróbuj usuwać po kolei pluginy i skrypty to się dowiesz.
  14. Musi to blokować jakiś plugin, albo skrypt. Zrób sobie replikę serwera i usuwaj po kolei pluginy oraz skrypty, a między nimi cały czas testuj czy w końcu działa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...