Skocz do zawartości

TheMolkaPL

Użytkownik
  • Zawartość

    531
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana TheMolkaPL w dniu 7 maja

Użytkownicy przyznają TheMolkaPL punkty reputacji!

7 obserwujących

O TheMolkaPL

  • Tytuł
    Wyjadacz III

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    127.0.0.1:25565
  • Hobby
    if (this.getServer().getPluginManager().getPlugin("Skript") != null) {
    this.getServer().shutdown();
    }
  • Nick w MC
    TheMolkaPL

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

4953 wyświetleń profilu
  1. TheMolkaPL

    Plugin na parkour

    Jeżeli nie ma żadnej licencji to domyślnie jest (c) wszelkie prawa zastrzeżone, więc nie można.
  2. TheMolkaPL

    BUNGEECORD chatted Command From bungee

    Nie da się tak, bo BungeeCord jest proxy, czyli pomiędzy połączeniem klienta z serwerem.
  3. TheMolkaPL

    Czy istnieje możliwość...

    Musisz wejść a JAR pluginu i tam go edytować.
  4. TheMolkaPL

    Edycja pluginu

    Przed edycją musisz się upewnić, że masz do tego prawo. Potencjalnie możesz pogwałcić czyjeś prawa autorskie.
  5. TheMolkaPL

    co jest nie tak

    Użyj argument 1, argument 2, itd.
  6. TheMolkaPL

    Anty WLAM

    Zdefiniujcie nam najpierw towarzyszu czym miałby być ten "włam". Ochrony nie przeprowadza z poziomu pluginów, a tym bardziej skryptów.
  7. TheMolkaPL

    Bungeecord getProxiedPlayers

    Przecież towarzysze dobrze napisali. Możesz zrobić plugin na BungeeCord (nie do Bukkit!!), który będzie pisał wiadomość do wszystkich graczy na proxy, że ktoś dołączył. Albo możesz zrobić plugin BungeeCord, który przy wejściu jakiegoś gracza wysyła jakimś sposobem plugin channel (bo ten działa pakietami jakiegoś klienta, więc nie będzie działać jak nikogo na serwerze nie ma) do wszystkich instancji Bukkita, które to posiadają swój plugin, który taką wiadomość nasłuchują i informują graczy na serwerze o wejściu.
  8. TheMolkaPL

    Behind

    Możesz pobrać najbliższe entity od gracza. https://hub.spigotmc.org/javadocs/bukkit/org/bukkit/entity/Entity.html#getNearbyEntities-double-double-double-
  9. TheMolkaPL

    Gdy spadam z wysokości nie zadaje mi obrażeń

    Jedynie jaki przychodzi mi na myśl to WorldGuard. Spróbuj usuwać po kolei pluginy i skrypty to się dowiesz.
  10. TheMolkaPL

    Gdy spadam z wysokości nie zadaje mi obrażeń

    Musi to blokować jakiś plugin, albo skrypt. Zrób sobie replikę serwera i usuwaj po kolei pluginy oraz skrypty, a między nimi cały czas testuj czy w końcu działa.
  11. TheMolkaPL

    [Anti Grif]

    Tylko po co komu coś takiego? Jeżeli ma to być element mini-gry, to robi się to już w produkcie jednego projektu.
  12. TheMolkaPL

    Sprawdzenie czy gracz jest premium

    Należy wykorzystać w tym celu API Mojangu. http://wiki.vg/Mojang_API#Playernames_-.3E_UUIDs
  13. TheMolkaPL

    lsmc.pl - Lista serwerów minecraft

    Taki, że jest reCAPTCHA, którą nie jest łatwo ominąć.
  14. TheMolkaPL

    Reload pluginu

    Class loader ma taki problem, że GC Javy nie widzi braku referencji do statycznej zmiennej. Prowadzi to do tego, że po wykonaniu reload, a przecież pluginy ładują się przez Bukkitowski class loader, statyczne zmienne nie są czyszczone co ostatecznie w większości przypadków prowadzi do memory leaków. Po drugie co znaczy, że nie możesz zrobić reloadu - występują jakieś błędy? "Core" to nie jest dobra nazwa pluginu, jest zbyt generalna, bardzo łatwo o duplikat takiej nazwy... a sama nazwa też nic nie mówi co ten plugin robi. Kolorowanie powinno się odbywać przez ChatColor, a najlepiej całkowicie wiadomości powinny zostać wysyłane poprzez komponenty chatu. Jako separatora wyboru używa się znaku |, nie /. Czyli masz przykładowo <value1|value2>. Parsujesz string do integera, ale nie wyłapujesz NumberFormatException, który to zostaje wyrzucony gdy nie uda się takiego stringu przekonwertować. Pomyśl o tym - w innej sytuacji nastąpi wyrzucenie tego wyjątku dalej do Bukkita i się wysypie. AuroraCase jest tworzone wielokrotnie bez żadnej różnicy przy wykonywaniu komendy. Takie rzeczy jest sobie fajnie zapisywać np w stałych, a potem gdy chcemy użyć to wystarczy sobie go sklonować. Twój użytek komendy to nie /casegive <gracz/all> <nick/ilosc> <ilosc/puste>, bo jest nieczytelne i błędne (bo wynika z tego, że wybór można mieszać, a nie można); lecz /casegive <gracz <nick> <ilosc>|all <ilosc>>. Na twoim miejscu zamiast gracz spodziewałbym się już nicku gracza - po co tak to rozpisywać? Nie musisz robić sprawdzania isCancelled(), bo Bukkit ma funkcję ignoreCancelled = true w adnotacji, co z resztą powoduje, że ten listener się przy anulowaniu event się po prostu nie wykona. W przyszłości (albo już teraz przez jakiś plugin) getItemInHand() może być nullem; upewniaj się, że nim nie jest, bo inaczej się wysypie. im.getDisplayName() != null - do tego służy metoda hasDisplayName() w ItemMeta. b.setType(Material.AIR); - zmieniasz blok, czyli w jakiś sposób stan event, co na priorytecie MONITOR jest niedozwolone. No i normalnie te szanse napisz
  15. TheMolkaPL

    Wykrycie EnderCrystala

    To zależy ile takich regionów byś chciał. Jeżeli będzie ich niewiele to możesz loopować przy ruchu gracza wszystkie regiony w jego świecie. Sprawdzasz następnie odległość od środka regionu, a samym graczem. Jeżeli byłoby ich wiele, to możesz te regiony indeksować przykładowo chunkami. Czyli klucz to współrzędne chunki, a wartość to lista potencjalnych regionów, które na tym chunku się znajdują. Potencjalny region to region, który znajduje się w tym chunku w jakiś sposób.
×