-
Liczba zawartości
1 560 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
14
Ostatnia wygrana Peridot w dniu 19 czerwca 2020
Użytkownicy przyznają Peridot punkty reputacji!
O Peridot

-
Tytuł
Best Fluttershy Ever
- Urodziny 22.07.2016 (4.498737964 lat)
Ostatnie wizyty
8 832 wyświetleń profilu
-
Michix zareagował na odpowiedź w temacie: FunnySkAddon - Plugin wspierający funnyguilds w skripcie!
-
Peridot zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Kormic zareagował na odpowiedź w temacie: FunnySkAddon - Plugin wspierający funnyguilds w skripcie!
-
xAxee zareagował na odpowiedź w temacie: FunnySkAddon - Plugin wspierający funnyguilds w skripcie!
-
Michix zareagował na odpowiedź w temacie: FunnySkAddon - Plugin wspierający funnyguilds w skripcie!
-
xNightPower_ zareagował na odpowiedź w temacie: FunnySkAddon - Plugin wspierający funnyguilds w skripcie!
-
FunnySkAddon - Plugin wspierający funnyguilds w skripcie!
Peridot odpowiedział Peridot → na temat → Narzędzia i dodatki
Zmiany i Nowości! Witajcie! Chciałbym wam powiedzieć kilka rzeczy fajnych rzeczy, które myślę że niektórym się mogą spodobać Oto te rzeczy: Dodatek wraca znów do żywych po przerwie, przynajmniej na jakiś czas. Od teraz jego kod i pliki do pobrania dodatku będą znajdować się w organizacji FunnyGuilds. O tutaj: https://github.com/FunnyGuilds/FunnySkAddon Kod jest stopniowy przepisywany na kotlina. Będzie to FunnySkAddon 2.0. Wiąże się z tym też to iż kod zostanie wyczyszczony i uładniony. Ułatwi to tworzenie dodatku i jego rozwijanie. Kod jest przepisywany na os -
[1.8.8-X][MediumHC]KokosMC Start we Wtorek o godzinie 17 :)
Peridot odpowiedział exenovskyy12 → na temat → Prezentacje serwerów Minecrafta
Grafika na hostingu wam coś wygasła -
DISCORD: https://discord.gg/x9KENJznHq
Peridot odpowiedział MastersPRO → na temat → Serwery Discorda
Tylko, że swojego doświadczenia też nigdzie nie pokazałeś Ogólnie to film który wysłałeś to film sprzed prawie 6 miesięcy i zapewne już to naprawili. Drugi również ma prawie 2 miesiące i znając życie też pewnie już jest załatany. Na filmie widać, że zainstalowany jest Aegis 8.5.0, gdy wtedy istniała już wersja 8.7.1.1. To, że da się coś obejść nie znaczy, że coś jest złe. Wszystko da się obejść. Nie da się stworzyć zabezpieczenia idealnego. Da się jedynie naprawiać coraz to kolejne obejścia -
DISCORD: https://discord.gg/x9KENJznHq
Peridot odpowiedział MastersPRO → na temat → Serwery Discorda
Masz jakieś dowody na to? Bo masz dosłownie 5 zawartości na forum no i wiesz, twoja opinia jest mało wiarygodna :V Defakto każdy mógłby takie coś jak ty napisać -
Premium [ getConnection() oraz setOnlineMode() ]
Peridot odpowiedział pawlo → na pytanie → Pytania i problemy
Kiedyś dla testu napisałem takie coś https://github.com/P3ridot/PremiumLoginTest. Jakoś tam działało jednak nie za dobrze, ale mniej więcej pokazany jest zamysł jak to ma wyglądać. Głównie patrz na tą klasę: https://github.com/P3ridot/PremiumLoginTest/blob/master/src/main/java/me/peridot/premiumlogintest/handlers/PremiumLoginHandler.java -
Czy przypadkiem nie da się sprawdzić czy koń nie jest na jakieś smyczy czy coś i unieruchamiać konie które nie są cięgniętę na smyczy?
-
Peridot zareagował na pytanie: Jak piszę /pl to tego pluginu nie ma.
-
Peridot obserwuje zawartość → Wprowadzenie działu o urządzeniach z Symbianem, Zezwolenie na używanie botów, Przywrócenie dropu sztabek z golemów i 7 innych
-
Podajesz zły package w main:. Powinno być main: pl.Phoenix.Essentials.Main
-
Peridot zareagował na odpowiedź na pytanie: Plugin na schowek
-
Kamilkime zareagował na odpowiedź na pytanie: Plugin na schowek
-
public class DepositPlugin extends JavaPlugin { private PluginConfiguration configuration; @Override public void onEnable() { configuration = new PluginConfiguration(this); configuration.reloadConfiguration(); getServer().getPluginManager().registerEvents(new PlayerMoveListener(this), this); new DepositCommand(this).registerCommand(); } public PluginConfiguration getConfiguration() { return configuration; } } Kod klasy main dla pluginu na schowek Tak na serio to tutaj jest prosty plugin na schowek: https://github.co
-
CookieMonster85 zareagował na odpowiedź na pytanie: Zapisywanie statystyk gracza w hashmapie
-
Zapisywanie statystyk gracza w hashmapie
Peridot odpowiedział CookieMonster85 → na pytanie → Pytania i problemy
Za każdym razem tworzysz nową instancje obiektu więc w mapie nie znajduje takiego klucza co powoduje, że get zwraca ci null. Próbujesz wykonać jakąś operację na tym nullu i wywala ci NullPointerException. -
Peridot zareagował na odpowiedź w temacie: Regeneracja światów (idealne pod mini-gry)
-
Peridot zareagował na odpowiedź na pytanie: Prośba o napisanie skryptu na Kamienie.
-
No i wszystko jasne. Blazingpack pozwala na takie coś, na zwykłym kliencie tego nie osiągniesz
-
Czy serwer wymaga np. blazingpacka żeby na niego wejść?
-
Ten temat został przeniesiony.
-
Ten temat został przeniesiony.
-
Ten temat został przeniesiony.