• Witajcie czytelnicy w nowej blogowej serii pt. "Modowe Techniki". Będę w niej prezentował różne techniczne modyfikacje do naszej kwadratowej gry. Co tydzień w niedzielę będę publikować kolejny artykuł z tej serii. Na pierwszy ogień idzie modyfikacje ProjectE.
    Jest to modyfikacja dodająca do naszej gry "EMC", na którym skupimy się w pierwszej części, i przedmioty zdolne do np. przyśpieszenia czasu i bardzo silne narzędzia, o których rozpisze się w drugiej części. Starsi gracze mogą go pamiętać pod nazwą Equivalent Exchange 2.
    Ale w zasadzie to co to jest to EMC?
    Możemy je pozyskiwać spalając w specjalnym stole różne przedmioty. Przechowuje się je w przedmiocie zwanymi Klein Starami. Z tej energii możemy stworzyć inne itemki z podstawowego Minecrafta oraz specjalne przedmioty z tejże modyfikacji. Warto zauważyć, że każdy przedmiot posiada swoją ilość EMC w zależności od swojej wartości.
    A co to za specjalny stół?
    Nazywa się on "Transmutation Table". Posiada on swoje GUI prezentujące się następująco:

    Aby zdobyć EMC należy włożyć jakis bloczek w pole z trzema płomykami. W lewym dolnym rogu widzimy napis "EMC: 0". W miejscu 0 pojawi się ilość EMC w stole. Po lewej możemy włożyć przedmiot. Przedmioty po lewej pojawi się też po prawej, jeżeli w stole jest odpowiednia ilość EMC. Wyciągając przedmiot z prawej strony zużywamy EMC ze stołu i dostajemy EMC. Wkładając gdziekolwiek przedmiot stół "uczy" się go. Czy możliwe jest "farmienie" EMC?
    Tak! Jest kilka rodzajów farm, większość opiera się na błędzie w balansie. 

    Na powyższym schemacie widzimy podstawową  farmę opierającą się na niedociągnięciu w wartościach EMC.
    Każdy blok bruku posiada 1 EMC, a brukowa płytka także posiada wartość 1. Czarno-niebiesko-zielona skrzynia to energy condenser, który zamienia każdy blok na ustalony blok. Rury transportują 3 klocki bruku do automatycznego stołu rzemieślniczego, który tworzy 6 pół płytek, które są transportowane do Energy Condensera, a tam zostają przerobione na 6 bloków bruku.
    Jak zainstalować tę modyfikację?
    Wystarczy pobrać odpowiednią wersję modyfikacji z tej strony: https://minecraft.curseforge.com/projects/projecte/files, a następnie pobrany plik włożyć do folderu "mods" jeżeli posiadasz już zainstalowanego Forge'a.

    Witajcie, w tym artykule chciałbym wam powiedzieć czym była ukryta skrzynia, opowiedzieć historię tego bloku oraz zaproponować wam serię "Minecraft - easter eggi", która będzie opisywać na mojej pamięci jak i na Minecraftowej wiki. Zablokowana skrzynia była prima-aprilisowym żartem Mojangu. Po otwarciu jej wyświetlało się menu gdzie można było podjąć próbę zakupu, na przykład przedmiotów ,które będą dodane w przyszłych wersjach gry. Można było tam "kupić" klucz do tej skrzyni, zestaw 5 kluczy, hełm górnika, zmianę nazwy, siodło na creepera, Tajemną toższamość griefera, pigułkę powiększenia, odpowiedź od supportu,  3 "Nadchodzące" przedmioty, oraz zwykłą kłódkę.
    Oczywiście był to żart i po kliknięciu  "Proceed to checkout" wyświetlał  screamera z ryczącym welociraptorem pochodzącego z filmu "Park Jurajski".  Próba zrobienia zakupów o wartości ponad 10 000$ powodowała pokazanie komunikatu "If you are prone to seizures, press cancel" ("Jeśli masz skłonność do napadów padaczkowych, naciśnij anuluj"). Po kliknięciu "OK" ekran zaczynał migać. Ostrzeżenie dodał Notch w celu uniknięcia problemów prawnych.

    Menu zablokowanej skrzyni

    Screen ze "sklepu" z przedmiotami
    Podziękowania dla Derpiego za wykonanie grafiki artykułu.

    Cześć. Jest to mój pierwszy artykuł z serii "Zaawansowany poradnik budowniczego", więc proszę o wyrozumiałość. Zaczynajmy!
    Podstawa Obserwatorium - równie ważna jak cały budynek!
    Aby wiedzieć jak duży ma być przykładowy projekt zawsze zaczynaj od podstawy.

     
    Dobrze gdy mamy podstawę budujemy pierwsze ściany. Dodajemy drewniane kolumny oraz kawałek ceglanej ściany. I powtarzamy to z czterech stron.

     
    Pora na pierwsze piętro. Dodajemy kolumny ale tym razem z kamiennych pół płytek oraz płotki.
     

     
    W naszym obserwatorium musi być widno, więc dodajemy szyby ale żeby trochę to urozmaicić możecie dodać kwiaty.
     
     

     
    Gdy już ukończymy tworzenie łuku oraz wstawianie szyb możemy brać się za dach. Dodajemy ściany z nieobrobionego granitu i trochę płotków do utrzymania struktury dachu.
     

     
    Rogi obserwatorium są równie ważne, więc zadbaj o ich wygląd dodając kilka schodków i pół płytek z desek drewna dżunglowego aby nie wyróżniało się to zbytnio w strukturze budynku.
     

     
    Czas wziąć się za dach! Do tego użyjemy hartowanej gliny (Często zapominanej podczas budowania), oraz kilku kamiennych cegieł. Pamiętajcie także aby dodać obramowanie dachu także z dżunglowych desek.
     

     
    Dach ma strukturą przypominać kopułę, na której będzie znajdował się nasz teleskop więc zadbajcie o okrągły kształt!
     

     
    Przejdźmy teraz do podstawy teleskopu. Gdyby minecraft był bardziej "mechaniczny" teleskop musiał by się obracać, więc dostosujmy jego podstawę do struktury kopuły.
     

     
    Teraz przejdźmy do teleskopu. Z czegoś musi wychodzić, więc zróbmy odpowiednią dziurę.
     

     
    Zacznijmy budować teleskop. Najpierw stwórzcie kwadrat 3x3 a potem dodajcie kilka klocków do wyglądu.
     

     
    Teleskop z tyłu także musi wyglądać więc utwórzcie skos!
     

     
    Ostatnią rzeczą jest głowica teleskopu. Utwórzcie okrągły kształt.
     

    To już koniec tego poradnika lecz, pokażę wam obserwatorium w całej okazałości oraz moje zastosowanie jego.
     


     

    W dniach 28-29 września odbył się Minecon 2016. Jest to coroczna impreza minecraftowa, na której można zobaczyć min. Cosplay'e, Domy z klocków. Przedstawiono na nim także rzeczy z nadchodzącej aktualizacji do Minecrafta. Zostały one dodane już w snapshotcie 16w39a. Oto zaprezentowane na nim nowości:
    •  Shulkera Shell - Dropi z Shulkera; służy do craftingu.
    •   Shulker box - craftuje się go za pomocą 1 skrzynki na środku i 2 Shulker Shell nad i pod nią. Można go barwić. Po zniszczeniu zachowuje w sobie przedmioty. Po przesunięciu tłokiem niszczy się, a po użyciu dozownika razem z nim zostaje położony.
    •   Cursed Enchants - są to klątwy. Przedstawiono aktualnie dwie:
         •  Vanish - przedmiotu zniknie kiedy zginiemy.
          •  Binding - danego przedmiotu nie możemy zdjąć dopóki nie zginiemy.
    •  Observer - w wersji 1.11 zostanie dodany blok, który będzie emitował sygnał redstone kiedy wykryje "aktualizacje bloku" np. Kiedy jest zwrócony w stronę melona i ten melon wyrośnie wtedy emituje sygnał. Jest on aktualnie dostępny w wersji gry na telefon(Minecraft PE). 
    •  Osadnik: Kartografer - będzie można od niego kupić "Mapy Skarbów" i sprzedawać przedmioty związane z kartografią np. kompasy.
    •  Mapa Skarbów - mapa prowadząca do struktur, zaprezentowano mapę do "Woodland Mansion" i podwodnej świątyni.
    •  Struktura: Woodland Mansion - jest wielka drewniana willa. Wygląd tak:

    Są w niej np. farmy melonów, dyń, magazyn sypialnie i wiele rzeczy. Znajdują się w tej strukturze 3 nowe moby:
    •  Evoker - pierwszy z dwóch "Illagerów", którzy pojawiają się tylko w Woodland Mansion. Jest nastawiony agresywnie do graczy i villagerów. Dropi z niego 0-1 Szmaragd i "Totem of Undying". Posiada on dwa ataki: 
      1. Fang Attack: przywołuje serie "zębów aligatora", która wyskakuje z ziemi zadają każdemu nie Illagerowi 6 obrażeń i znika.
      2. Vex Summon: przywołuje duchy zwane "Vex", które latają, przenikają przez ściany i atakują gracza.
    •  Vindicator - posiada żelazną siekierę. Zadaje obrażenia w zależności od trybu trudności. Dropi z niego 0-1 Emeralda i czasami nie używana żelazna siekiera. Posiada 20hp. Jest nastawiony agresywnie do graczy i villagerów.
               Easter Egg: kiedy nazwiemy go "Johny" zacznie atakować tylko Illagerów
    •  Komenda: /locate [struktura] - pokazuje najbliższa koordynaty najbliższej struktury. 
    • Totem od Undying - w momencie kiedy trzymasz go w głównej, bądź drugiej ręce i otrzymasz śmiertelne obrażenia dostajesz 4 dodatkowe serca na 5 sekund i regenerację 2 na 40 sekund. Po użyciu znika.
    • Poprawienie 9 błędów.
    • Lamy - nowe moby. Posiadają mechaniki podobne do koni. Można na nie założyć skrzynkę, tak jak na muła. Po oswojeniu możesz założyć na niego dywan w dowolnym kolorze. Każdy kolor to inny wzór na lamie! Kiedy trzymasz jedną lamę na lassie idą za nią wszystkie lamy do okoła  niej. Lamy nie lubią wilków - plują na nie kiedy widzą je w okolicy!
    I to już wszystko, co zostało zaprezentowane na Mineconie 2016. Moim faworytem są Woodland Mansion.  A co wam się najbardziej podoba? Zapraszam do dyskusji w komentarzach!
    Źródła:
    Wideo z mineconu 2016
    Grafiki

    Na początek warto jest znaleźć dobre miejsce. Efekt końcowy nie zależy tylko od domku - otoczenie też jest znaczne.
    Oczywiście, jeśli tak teren nie jest czysty, to trzeba go oczyścić. Ja już to zrobiłem, i uzyskałem następujący efekt:

    Po krokach początkowych, możemy już zaczynać.
    I. Podstawa domu.
    Przygotowałem sobie małą podstawę domku (jest to krok opcjonalny), żeby się nie pomylić.

    Czas zacząć budować ściany i podłogę! Wczuj się w klimat - przykładowo na sawannie użyj drewna akacjowego, w dżungli tropikalnego, a na mesie - czyli tak jak na mojej mapie - utwardzanej gliny. Z podłogą podobnie - ale najlepiej z użyciem desek.

    II. Piwnica
    Niestety, na jednym piętrze w takim małym domku nie zmieścimy wszystkich skrzynek, lub też innych rzeczy. Trzeba stworzyć magazyn! Najlepiej w rogu naszej budowli zrobić właz w podłodze, aby nie zostawiać dziury. Oczywiście nie obejdzie się bez drabinek. Całość wygląda właśnie tak:

    III. Dach
    Cóż... Widział ktoś dom bez dachu (ale zamieszkany)? Raczej nie - z naszym nie może być inaczej. Najlepszym rozwiązaniem jeśli chodzi o materiał będą oczywiście schody - w moim przypadku najlepsze będą ceglane. Ale zaraz zaraz! Znowu zwyczajny dach? Nie - tym razem będzie zawierał także szybę.

    IV. Drzwi i okna
    To także jedne z ważniejszych części domu. Najlepiej obok drzwi postawić białe szkła, a w reszcie miejsc - czyste szyby. Drzwi w naszym przypadku oczywiście będą podwójne, z drewna zależnego od biomu/otoczenia.
    V. Wyposażenie wewnętrzne domu.
    W środku nie może zabraknąć stołu rzemieślniczego, pieca, łóżka a także oświetlenia. Przyda się również jakaś ozdoba - co powiecie na drzewko bonsai? Tak prezentuje się całość z góry.

    Hej! A co z piwnicą? Zaraz się nią zajmiemy! Wystarczy kilka skrzynek, oznakowanie i oświetlenie.

    VI. Wyposażenie zewnętrzne + ogród.
    No cóż - skoro już w środku wszystko jest, to trzeba się zająć wyglądem strony zewnętrznej. Co powinno się tam znaleźć?
    Ogród: ścieżki rośliny studnia hodowla zwierząt ziemniaki, zboże, itd. Zacznijmy może od ścieżki do hodowli zwierząt. W moim przypadku wygląda to tak:

    Teraz zasadzimy trochę roślin i postawimy studnię. To, jak ona będzie wyglądać, zależy głównie od Was - ja ją wykonałem w ten sposób:

    Teraz pozostaje jedno pytanie - jakie rośliny zasadzimy? To akurat w stu procentach zależy od otoczenia - chyba że chcemy mieć np. całą masę kwiatów na pustyni . Ja akurat buduję na Mesie, i trudno wybrać, co najlepiej zasadzić.
    Po długim czasie zastanawiania już wiem, co będzie najlepsze:

    Zasadziłem róże dookoła ścieżki głównej, a przy okazji dodałem ścieżkę dookoła domku, podobnie jak lampy.
    Następnie trzeba zasadzić zboże i inne różne rzeczy. Ja do tego akurat mam świetne miejsce - trzeba tylko je przygotować.

    Zbudowałem także 2 dodatkowe lampy, aby spawnowało się odrobinę mniej potworów. Oczywiście jeśli jest taka potrzeba można ich zrobić jeszcze więcej
     
    To już właściwie wszystko - poprawek już raczej nie muszę robić, a wam życzę zadowolenia z mojego poradnika.

    Kolejny snapshot Minecraft 1.11 jest już dostępny. Znalazło się w nim wiele poprawek, w tym jedna umożliwiająca poprawne załadowanie niestandardowej czcionki gdyby takowa była wysyłana przez serwer.
    Naprawione błędy:
    [Bug MC-29544] - Cząsteczki wydzielane przez liście mają ten sam kolor niezależnie od biomu. [Bug MC-41270] - Pliki odpowiedzialne za szerokość czcionek i niektóre strony z czcionkami unicode są ładowane tylko podczas startu gry. [Bug MC-83905] - Animacja kompasu jest niepoprawna. [Bug MC-95460] - Igły kompasu obraza się tylko w dolnej połowie podczas pobytu w Netherze lub Kresie (End). [Bug MC-96463] - Mapowanie UV w modelach cross.json i tinted_cross.json jest niepoprawne. [Bug MC-101555] - Paczki zasobów nie ładują się kiedy stan bloku (blockstate) ramki na przedmiot jest ustawiony jako multipart. [Bug MC-103550] - Nieprawidłowy pakiet pingu od serwera crashuje klienta. [Bug MC-105886] - Na światach zawierających nawiasy klamrowe w nazwach nie zostaną załadowane wbudowane paczki zasobów. [Bug MC-105978] - Chmurzaste mikstury tracą swoje efekty po wyrzuceniu na trybie przetrwania. [Bug MC-105982] - Postawiona tabliczka zawierająca tagi NBT traci swoje dane. [Bug MC-106046] - Wiadro lawy znika w trakcie przepalania nie pozostawiając pustego wiadra. [Bug MC-106084] - Pasażerowie na światach z poprzednich wersji nie są prawidłowo wczytywani. [Bug MC-106314] - Statystyka stat.killEntity.Creeper jest nieprawidłowa. [Bug MC-106485] - Sztandar nałożony na tarczę nie zmienia jej lub resetuje jej kolor.  [Bug MC-106536] - Model bloku kości zawiera błędy. [Bug MC-106665] - Jedna z wiadomości zawiera błąd pisowni. [Bug MC-106675] - Komendy związane z tablicami wyników (scoreboard) zwracały niespójne wiadomości. [Bug MC-106708] - Twórcy paczek zasobów nie mogą ustawić losowego położenia modeli bloków (np. wysokiej trawy).

    Po dwóch tygodniach został wydany kolejny snapshot Minecraft 1.11. Niestety poza poprawkami błędów nie zostało dodane nic nowego - o nadchodzących zmianach gracze dowiedzą się dopiero podczas Mineconu.
    Naprawione błędy:
    [Bug MC-2298] - Zasilony redstone nie otwiera klap i furtek. [Bug MC-4603] - Smok kresu (ender dragon) próbuje atakować graczy w trybie kreatywnym [Bug MC-83337] - Oko kresu w głównej ręce nie blokuje użycia przedmiotu w ręce drugorzędnej. [Bug MC-84095] - Smok kresu (ender dragon) niszczy niewidzialne kule ognia. [Bug MC-85805] - Dwa tłoki glitchują się podczas zgniatania shulkera.T [Bug MC-94274] - Pole kolizji (hitbox) ziaren kakaowych jest za mały. [Bug MC-94485] - Ręka kontynuuje przesuwanie się pomimo postawienia kakaowego bloku. [Bug MC-95738] - Punkty życia slimów resetują się po nadaniu im jakiegokolwiek tagu NBT. [Bug MC-102506] - Biom Mesa Bryce brzydko się generuje (kamień ponad powierzchnią). [Bug MC-103261] - Pustynne wioski generują bruk wokół studni. [Bug MC-104259] - Gracz/mob blokuje się na polu uprawnym podczas zmiany go w ziemię. [Bug MC-106058] - Zombie zamieniony z wieśniaka ma losowe oferty handlu z losowej profesji. [Bug MC-106075] - Czas leja zależy od ticku w którym został aktywowany. [Bug MC-106099] - Rakieta fajerwerka nie spawnuje się. [Bug MC-106165] - Efekty mikstur na mobach są przekazywane przez tarczę. [Bug MC-106179] - Zombie płonie podczas blokowania go tarczą. [Bug MC-106252] - Strzały spowalniające zebrane z tułaczy (stray) nie stackują cię z pozostałymi strzałami spowalniającymi. [Bug MC-106298] - Zdejmowanie zbroi z konia pokazuje identyczny podtytuł jak zakładanie zbroi. [Bug MC-106300] - Hitbox ciasta pojawia się na 0,0,0. [Bug MC-106302] - Osiodłane świnie nie mogą zostać nazwane. [Bug MC-106303] - Trzy dywany nie wystarczą do przetopienia jednego przedmiotu. [Bug MC-106311] - Strzała umoczone w miksturze wystrzelone na trybie kreatywnym są dodawane do ekwipunku po ich zebraniu. [Bug MC-106324] - Wygenerowani wieśniacy mogą ruszać się w niemożliwy sposób. [Bug MC-106343] - Nie można użyć PPM podczas spoglądania na zielonego wieśniaka. [Bug MC-106362] - Nowo wygenerowani wieśniacy mają nieprawidłowe oferty handlowe. [Bug MC-106364] - Podtytuł uderzenia pioruna jest błędny. [Bug MC-106399] - Igloo generują zombie zamiast wieśniaka zombie. [Bug MC-106524] - Chunki z tułaczami (stray) są generowane w oddali. [Bug MC-106552] - Komenda /save-all flush pokazuje nieprzetłumaczoną wiadomość na chacie.

    Wstęp
    Witajcie!
    Dzisiaj przedstawię Wam kilka ciekawostek dotyczących bloków poleceń (ang. command block).
    Informacje
    Są to bloki wykonujące różne czynności, dlatego też są często używane do map makingu (pol. tworzenia mapek.), ułatwienia sobie życia na serwerach czy też do różnorakich mechanizmów. Do wersji 1.9 mieliśmy styczność tylko z jednym typem bloku poleceń, dzisiaj nazywanym przez nas typem impulse. Po 1.9, posiadamy już 3 rodzaje - impulsywny(ang. impulse), łańcuchowy (ang. chain) i powtarzający (ang. repeat). Żeby zmienić typ trzeba nacisnąć na pierwszy guzik w gui, po otworzeniu bloku poleceń.
    Impulse - Działa tak samo jak w poprzednich wersjach Repeat - Wykonuje komendę na zasadzie zegarów, jeśli jest zasilony. Chain - Wykonuje komendę tylko wtedy, kiedy blok powtarzający wysyła do niego sygnał Blok poleceń można zasilić poprzez: inny blok poleceń, przekaźnik (ang. repeater), komparator (ang. comparator), pył czerwonego kamienia (ang. redstone), dźwignie, zaczep na nić, detektor światła dziennego, detektor światła księżycowego, przycisk, płytkę naciskową, skrzynie pułapkę, tory zasilające; zaś wysyłać sygnał poprzez: pył czerwonego kamienia (ang. redstone), przekaźnik (ang. repeater), komparator (ang. comparator), siebie lub inny blok poleceń. Istnieją również opcje które trzeba zastosować w blokach poleceń. Takie jak warunkowość/bezwarunkowość i ciągła aktywność/potrzeba zasilania. 
    Warunkowość - potrzebuje zasilenia poprzez inny blok poleceń. Zwykle należy tego używać przy blokach łańcuchowych. Bez warunkowość - nie potrzebuje zasilenia przez inne bloki; może działać samodzielnie. Potrzeba zasilenia - potrzebuje zasilenia przez inne rzeczy(oprócz bloku poleceń) Ciągła aktywność - jest aktywny ciągle; należy używać tego w blokach łańcuchowych i powtarzających.
    Wyróżniamy też 4 typy "jednostek" wpisywane po @, po napisaniu komendy.
    @p - kieruje do najbliższego gracza daną komendę. @r - kieruje do losowego gracza daną komendę. @a - kieruje do wszystkich graczy daną komendę. @e - kieruje do wszystkich jednostek daną komendę. Blok poleceń wysyła błędy, informacje o wykonaniu komendy i informacje o powodzeniu poprzez wiadomość na czacie. Żeby wyłączyć te wiadomości trzeba użyć następującej komendy,
    /gamerule commandblockoutput false Na obecną chwile można wyróżnić kilka przydatnych komend:
    Testfor - sprawdza czy na podanych koordynatach jest dana jednostka. testfor @...[x=,y=,z=]
    Opcjonalnie w nawiasie możemy dać jeszcze "r=" odpowiadające za zasięg od danych koordynatów, "dx=, dy=, dz=" będące koordynatami relatywnymi (działającymi w pewnym sensie na zasadzie worldedita), "type=", czyli typ jednostki (typy: item, player, armorstand, nazwy mobów, jak np. zombie, itd.) lub "nick=", czyli nick gracza na którego blok poleceń ma reagować.) Testforblock - sprawdza czy na podanych koordynatach jest jakiś blok. testforblock <x> <y> <z> minecraft:<nazwa bloku>  
    Give - daje graczowi dany przedmiot. give [@...|nick] minecraft:<nazwa itemu>  
    Teleport - teleportuje gracza na podane koordynaty. tp [@...|nick] <x> <y> <z>  
    Skróty klawiszowe używane w blokach poleceń:
    ctrl + v - wklej ctrl + c - kopiuj ctrl + a - zaznacz wszystko shift + strzałka w lewo - zaznacz kawałek tekstu. Ciekawostki:
    Jeśli wpiszesz w komendzie Searge bez ukośnika, blok zamieni informacje o wykonaniu ostatniej komendy na "#itzlipofutzli". Klikając na blok poleceń scrollem, trzymając jednocześnie ctrl, sprawi, że dostaniemy blok poleceń z zapisaną komendą. Limit w blokach poleceń wynosi ~32 500 znaków. Jeśli nazwiemy w kowadle blok poleceń, to zamiast pisać w powiadomieniach "@", zacznie pisać tę nazwę, która została mu nadana poprzez kowadło. W blokach poleceń po 1.9 działa tab-complete.

       TeamSpeak 3 to obecnie najpopularniejsze narzędzie do komunikacji w grach drużynowych, toteż w związku z ową popularnością powstaje wiele serwerów, a na tych serwerach tworzonych jest wiele rang. Administracja po stworzeniu kilku(-nastu, -dziesięciu) rang może dodać do nich ikonki, aby były lepiej rozpoznawalne.
    Czegoś brakuje? Wystarczy, że powiesz, a zaktualizuję paczkę, a dla posiadaczy dodam łatkę do pobrania! 
         Ale zaraz! Przecież te ikonki trzeba mieć, a szukanie ich po całym internecie to na dobrą sprawę trochę roboty. Dlatego postanowiłem oszczędzić jej administracji takich serwerów i z każdego zakamarku internetu wygrzebałem jak najwięcej ikonek i, mam nadzieję, paczka będzie aktualizowana zarówno przeze mnie, jak i przez was! Dokładnie tak! Jeśli tylko widzicie jakąś ikonkę, która waszym zdaniem powinna znaleźć się w paczce, dajcie znać, a dodam ją w następnej aktualizacji!
         Co obecnie zawiera paczka?
    Małe litery alfabetu w czterech stylach kolorystycznych(1 w pełni kompletny, 3 niekompletne[do 4 elementów brakuje]) Wielkie litery alfabetu w szesnastu stylach kolorystycznych(5 w pełni kompletnych) Ikony CS, CS:GO, DOTA2, HoTS, Smite, LoL, WoW, WoT, Metin2 Ikony Minecraft: Creeper, Enderman, Grass Block, Golden Apple, Notch, Obsidian, Pig, Steve, Sheep, Slime, Skeleton, TNT, Zombie Ikony danych osobowych (14+, 16+, 18+, płeć) Pozostałe ikony: Android, Apple, Batman, Calculator, Checked, Danger, Dragon, Green Lantern, Headphones, Heart, Iron Man, Playstation, Question Mark, Stop, Superman, Wiki, Windows, X-Box, YouTube  
    Czegoś brakuje? Wystarczy, że powiesz, a zaktualizuję paczkę, a dla posiadaczy dodam łatkę do pobrania! 
    Proszę o wybaczenie braku podglądu, aczkolwiek plik nie waży prawie nic, a wszystkie ikonki są posegregowane. Umieszczenie we wpisie kilkuset ikonek nie jest proste i nie zajmuje mało czasu.

    !UWAGA! Żadna z ikonek powyżej nie jest moja. Są to ikonki dostępne publicznie + ikony od indywidualnego twórcy Thaicon (któremu zawdzięczamy m. in. jeden kompletny alfabet(czarne tło i zielone litery), znak zapytania czy znaczek smoka), od którego musiałem zdobyć zgodę na publikację. W sumie skompletowanie i przesegregowanie paczki zajęło mi ok. 6 godzin, toteż proszę o docenienie moich starań i ciężkiej pracy.

    Wersja 1.0 zawiera 347 ikonek:
    TS3 IconPack by PoweredDragon&Society.zip

    Ostatnio dość ciekawym tematem jest Entity303. Nikt jednak nie wie, czy istnieje, czy to bujda. W tym artykule opowiem Wam co nieco o tej postaci.
    Entity303 znana też pod nazwą Jednostka303 to postać Minecraft stworzona, by utrudnić nam grę na serwerach multiplayer i w trybie jednoosobowym. Charakteryzują go duże, czerwone ślepia, czarna twarz i coś w stylu białej szaty. Powstały różne legendy na temat tej postaci jednakże nikt nie zna prawdy. Jedna z legend mówi, że Jednostka303 to były pracownik firmy Mojang, którego Notch postanowił zwolnić. Ten chciał zemścić się na nim i zniszczyć Minecrafta wykorzystując wiedzę zdobytą w byłej pracy. Każdy z nas może zostać zaatakowany, gdy w naszych plikach gry lub serwera znajduje się folder "303". Obecność Jednostki można bardzo łatwo odkryć. Jeżeli w Twoim świecie, serwerze znajduje się odwrócony krzyż, dębowe drewno w brzozowym drzewie  (i na odwrót), bruk w niestandardowych miejscach i tabliczki z hieroglifami, możesz domyślić się, że zostałeś zaatakowany. Entity podpala też domy i wysadza co tylko możliwe. Świat zaatakowany przez niego może zostać całkowicie zniszczony.
                                                                                               
    Jednostka nadal jest aktywna, co można rozpoznać po ostatniej zmianie wyglądu postaci. Wyżej wymieniony upiór przemienił się w zamrożonego skina steve. Osobiście interpretuję ten wygląd jako graczy trzymanych w niewoli przez jednostkę. 
                                                                                                                     
    Na oficjalnym Tweeterze Notch napisał jednak, że Entity 303 nie istnieje i "nie ma żadnych duchów". A może skłamał? Może chciał nas tylko uspokoić a tak naprawdę zmaga się z Entity i myśli jak go pokonać bez wiedzy graczy? Może chciał nam zapewnić fałszywe poczucie bezpieczeństwa?

     Pierwsze spotkanie z Jednostką spotkało się 10 grudnia 2013 roku na jednym z serwerów. Domy graczy zaczęły się palić i wszędzie wybuchały TNT. Nikt nie wiedział, co się stało. Administrator serwera zaczął obwiniać o wszytko hosting, jednak nikt nic o tym nie wiedział. Właściciel znalazł logi serwera i upublicznił je.
    Player 1 destroyed entity 31344 Player 1 used sprint case 21432 with hunger level 0 303 placed block 1241 303 used item 3213 World lost blocks by entity 303 303 used iten 3213 on block 4 303 used item 3213 on block 4 303 used item 3213 on block 4 303 used item 3213 on block 4 303 used item 3213 on block 4 303 used item 3213 on block 4 303 used item 3213 on block 4 Oczywiście logi serwera mogły zostać sfałszowane. Bliższe szczegóły tego spotkania nie są znane.
    Chodzą również pogłoski, że Herobrine chce zniszczyć Entity, co nie jest zbytnio wiarygodne. 

     
    Ciekawostką jest to, że Entity ma dostęp do wszystkich komend, więc nie jest to pierwszy lepszy gracz, który chce zrobić wokół siebie zamieszanie.