Skocz do zawartości

sfuty

Użytkownik
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sfuty

  • Tytuł
    Początkujący I

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    slayer31031

Ostatnie wizyty

241 wyświetleń profilu
  1. LICZYMY DO MILIONA

    740
  2. #zapytajadmina - edycja 2 - Vendromowe Q&A

    Moge opa?
  3. Wykaż swą opinię

    Jesteś spoko
  4. [Gra] Zgadnij, kto pod tobą pisze

    nie @heyn
  5. [Gra] Zgadnij, kto pod tobą pisze

    tak, @heyn
  6. [Gra] Zgadnij, kto pod tobą pisze

    tak @heyn
  7. [Gra] Zgadnij, kto pod tobą pisze

    Nie @TEFLON
  8. Wykrycie czy lore przedmiotu się zgadza.

    if lore of player's tool is "opis": if name of player's tool is "nazwa": rob w kilku warunkach
  9. SKRYPT NA NIENISZCZENIE BLOKÓW A STAWIANIE COBBLA

    on mine: cancel event on place: if event-block is cobblestone: stop else: cancel event
  10. Jak w temacie, potrzebuje pomocy, bo na mapie nie ma ani jednego moba. Ss, który może okazać się przydany: Na potrzeby tego usunąłem wszystkie regiony i wyłączyłem skrypty. W pliku server.properties moby są włączone. Wszystkie odpowiedzi są nagradzane lajkiem. Pozdrawiam
  11. Poprawa skryptu

    Change to zmiana, a Ci chodzi o szanse, więc: if chance of 100% . Staraj się dawać if przed warunkiem.
  12. Siemka wszystkim, otóż mam pewien problem ze skryptem na losowe tp. Kod tego skryptu to on first join: rtp(player) on respawn: rtp(player) on bed enter: if player has permission "vip.home": send "&7Twoj dom zostal zapisany" set {rtp::%Player%} to location at event-block function rtp(gracz: player): if {_gracz} has permission "vip.home": if block at {rtp::_gracz} is bed block: teleport {_gracz} to {rtp::_gracz} stop else: set {_gtp} to false loop 1000 times: set {_x} to random integer between 0 and 1000 set {_y} to random integer between 30 and 250 set {_z} to random integer between 0 and 1000 set {_tp} to location at {_x}, {_y}, {_z} if block at {_tp} is air: if block under {_tp} is not air or water or stone or 9 or 8: teleport {_gracz} to {_tp} exit loop else: set {_gtp} to false loop 1000 times: set {_x} to random integer between 0 and 1000 set {_y} to random integer between 30 and 250 set {_z} to random integer between 0 and 1000 set {_tp} to location at {_x}, {_y}, {_z} if block at {_tp} is air: if block under {_tp} is not air or water or stone or 9 or 8: teleport {_gracz} to {_tp} exit loop Skrypt nie może pobrać zmiennych {_x} {_y} {_z} to zmiennej {_tp}. Błąd {_tp} can only be set to one object, not more (rtp.sk, line 22: set {_tp} to location at {_x}, {_y}, {_z}') Każda odpowiedź jest nagradzana należytym lajkiem. Pozdrawiam
  13. Adres serwera: 7Day.pl Teamspeak: 7Day.pl Forum: Forum.7Day.pl Strona internetowa: Www.7Day.pl Facebook będzie w przyszłości Wersja: 1.12.2 Z góry chciałbym przeprosić za jakość grafiki, ale nie jestem wybitnym grafikiem.
  14. event.fCraft.pl - wygrywa ostatni ocalały!

    Prosiłbym o przystosowanie wątku pod ciemny styl. Pozdrawiam
×