Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 15.10.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    knugi

    Co tu jest nie tak?

    Poprawione:
  2. 1 punkt
    ekhemek

    Polecam użytkownika

    Polecam użytkownika
  3. 1 punkt
    KrejzolekPRO

    Sprawdzanie lokacji.

    if difference between {_loc} and {_x} > {limit_patyk}: send "jest większa" else: send "nie jest"
  4. 1 punkt
    BrixNW

    Teleportacja na warp po 0 sek

    Linia 53: Ustaw teleport-delay: 0 i gotowe.
  5. 1 punkt
    stefanik11

    Skrypt usuwa tylko niektóre bloki

    Sposób, którego chcesz użyć jest strasznie mało optymalny, czemu nie użyjesz to po prostu sztuczki z unload i load world? Wystarczy, że w komendzie zamiast tego wszystkiego dasz: unload world "nazwa świata" wait a tick load world "nazwa świata" Pamiętać musisz o tym, by zapisać świat raz - tak jak ma wyglądać, a następnie wyłączyć wszelkie automatyczne zapisy, gdyż bez wykonania tych kroków nie zadziała to poprawnie. Wymagany dodatek to Umbaska.
  6. 1 punkt
    LuckyPotato

    Tablice Skript

    chance of (%loop-number-1% * 5)%: Tych procentów być nie powinno... Ja bym to zapisał tak: chance of ((loop-number-1)*5)%: Jeżeli chodzi o zmienną... Dajmy na to: {pyrki::*} zawiera wyniki [ziemniaki, kartofle, pyry, chleb i węgiel] Możesz ją zapętlić, a następnie otrzymać z niej dwa wyniki: wartość - loop-value, np. węgiel numer - loop-index, np. 5, tzn. Węgiel jest 5 wynikiem tej pętli set slot {slot} of zombie to {materiał} {item} nie zadziała... set slot {slot} of zombie to ("%{materiał}% %{item}%" parsed as item)
  7. 1 punkt
    Kozaczekkw

    Skript At Time

    @xAxe dziękuję
  8. 1 punkt
    jas123

    Blokowanie Unicode

    Szukam sposobu na zablokowanie znaków Unicode (używanych przez osoby reklamujące) za pomocą skryptu. Widziałem, że istnieją pluginy, które wyłapują znaki Unicode, jednak większość ich nie współpracuje z wersją mojego serwera. Pozostałe nie spełniają większości oczekiwań, dlatego zależy mi, aby napisać to w Skript. Próbowałem blokować najczęściej używane znaki Unicode, jednakże nie ma fizycznej możliwości zablokowania ich wszystkich przy użyciu kodu działającego na analogicznej zasadzie jak poniższy: on chat: if message contains "Ά" or "β" or "Ⓐ" or "Ⓑ" or "Ⓒ" or "Ⓓ": cancel event Doszedłem do wniosku, że zamiast blokować wszystkie znaki Unicode, może wystarczy napisać skrypt zezwalający na używanie tylko i wyłącznie znaków z klawiatury np: Q W E 1 2 3 ! $ ; ' i tak dalej. W domyśle, ten skrypt, po wykryciu innego znaku (niż znajdującego się na liście) powinien nie zezwolić na napisanie wiadomości z tym znakiem. Jednak nie wiem jak całość napisać w Skript. Może również istnieje jakieś inne wyrażenie w Skript (przykładowo ON UNICODE EXIST), które wykrywa znaki Unicode, a które umknęło mojej uwadze? Ma ktoś pomysł jak rozwiązać powyższy problem w Skript?
  9. 1 punkt
    LjayPL789

    Pokazywanie itemu na chacie

    on chat: set {_x} to "%player's tool%" set {_x} to first 2 characters of {_x} replace all " " in {_x} with "" set {_x} to {_x} parsed as integer replace all "[item]" with "%name of player's tool% %enchant of player's tool% (%{_x}%)" in the message Tą część z liczeniem przedmiotu, wziąłem od knugiego.
  10. 1 punkt
    xAxee

    Motd

    Tu jest skrypt xd właśnie go zrobiłem ale no tego co się najeżdża na licznik graczy i się pokazuje to tego jeszcze nie ogarnąłem ale jak ogarnę to dam znać a teraz liczę na like'a xD
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×