Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 15.06.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
    Savorski

    kiedy meleride?

    Dobra wywalono mnie z discorda to wychodze stąd nie lubicie mnie to pa =((
  2. 2 punkty
    Szanuje, za Administratora - wreszcie ktoś z 2014 roku jest adminem.
  3. 1 punkt
    Sop24PL

    Wniosek o utworzenie klubu ProClub

    Niniejszym wnioskuję o utworzenieotwartego klubu ProClub (Programming Club) Tematyka: Programowanie Cel: Klub będzie miał na celu pomagać osobom które chciałyby nauczyć się programować, oraz chciałbym aby każdy mógł podzielić się swoimi myślami nt. programowania i poznać opinie innych. Do klubu będzie mógł dołączyć każdy użytkownik, który będzie zainteresowany daną tematyką. W klubie będę chciał zgromadzić grupę osób (głównie z forum) które znają się na programowaniu tak aby były w stanie pomóc innym. Myślę, że klub będzie dobrym pomysłem, gdyż wzystko będzie w jednym miejscu oraz łatwo dostępne dla każdego. Uzasadnienie: Na forum jest dużo osób, które szukają pomocy odnośnie programowania, lub chciałyby podzielić się swoim pomysłem z innymi, klub miałby im to ułatwić podsuwając pomysły oraz proste przykłady pomagające zrozumieć daną rzecz.
  4. 1 punkt
    LloydPL

    Zmienne problem :/

    add 0.6 to {a::%player%} if {a::%player%} > 6: set {a::%player%} to 6
  5. 1 punkt
    Nioo

    [BUDOWNICZY]---[TECHNIK] MediumHC 1.12.2

    Ten temat został przeniesiony do kosza!
  6. 1 punkt
    pandax

  7. 1 punkt
    innos

    Edycja skryptu

    on damage: if attacker and victim is online: execute console command "fly %victim% off" execute console command "fly %attacker% off"
  8. 1 punkt
    LuckyPotato

    Stoniarki z ulepszeniami

    on place of stone: if name of player's tool is "Nazwa": add location of event-block to {bloczki::%player%::*} set {czas::%location of event-block%} to "2.5 seconds" parsed as timespan on break of stone: if player's tool is not golden pickaxe named "Niszczarka": loop {bloczki::%player%::*}: if loop-value is location of event-block: drop 1 of stone above player wait {czas::%location of event-block%} set event-block to stone stop loop else: loop {bloczki::%player%::*}: if loop-value is location of event-block: delete {czas::%location of event-block%} remove loop-value from {bloczki::%player%::*} stop loop on rightclick on stone: loop {bloczki::%player%::*}: if loop-value is location of event-block: if player has 64 gold ingot: remove 64 of gold ingot from player set {czas::%location of event-block%} to "1 second" parsed as timespan send "Ulepszyłeś mnie" stop loop else: send "Nie masz 64 zlota"
  9. 1 punkt
    yooniks

    Dawanie itemu graczowi po wykonaniu eventu

    eh, dalej popelniasz te same bledy, nic sie nie uczysz.. zacznijmy od tego ze edytujesz event na priorytecie monitor ;/ zamiast raz sobie sprawdzic czy h jest true to sprawdzasz to w petli ;/ czyli zamiast raz sprawdzic bedziesz to sprawdzal 100 razy jak bedzie 100 graczy, do tego zamiast wysylac wiadomosc do gracza robisz broadcast, czyli jak bedzie 100 graczy z permisja helpop.w to wyswietlisz 100 razy wiadomosc do wszystkich graczy, ponadto robisz return czyli konczysz cala petle i komende, a zwracajac false wyswietlasz poprawne uzycie komendy ;/ sp jest juz playerem, wiec po co sprawdzasz czy jest playerem jeszcze raz, juz na poczatku castujesz playera do sendera w zmiennej sp, wiec zawsze warunek 'sp instanceof Player' bedzie zwracal true, juz inaczej jakbys sprawdzal to poprzez samego commandsendera, a nie playera. a co do bledu z komendami to po prostu daj komendy do innej klasy i rejestruj je w onenable oddzielnie, bo pewnie rejestrujesz commandexecutora na jedna komende, a masz tam kilka.
  10. 1 punkt
    WooMBO - CooMBO

    Nieruszający sie villager.

    command /npc: trigger: spawn 1 villager at location of the player apply slowness 99999 to spawned villager for 999999 seconds set {loc::%last-spawned-entity%} to location of player send "&aStworzyles npc!" every second: loop all entities in world "world": if {loc::%loop-entity%} is set: teleport loop-entity to {loc::%loop-entity%} ,,tworzy villagera tam gdzie stoimy i zeby on nie mógl chodzic?" nie bd mógł chodzić ani zostać poruszony przez grasza :D
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×