Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Najbardziej lubiana zawartość od 20.07.2017 we wszystkich działach

  1. 9 punktów
    Witaj. Jeśli to czytasz, to z dużym prawdopodobieństwem jesteś graczem lub członkiem ekipy serwera na wersji 1.7.x-1.10.x. To właśnie do takich ludzi kieruję tę poradniko-apelo-prośbę o wydźwięku krytycznym i zachęcającym do refleksji. Administratorzy serwerów na wersje niższe niż 1.12.x bzdurnie wmawiają sobie, iż są one lepsze, bo stary system walki, bo nie ma struktur, nie ma tego i tamtego. Warto jednak wziąć na to przymiarkę, ponieważ 1.7.x-1.10.x nie oferuje niczego, czego nie ma system 1.12.x. Jeżeli zakładasz serwer na 1.7, to zapewne wmawiasz sobie, że więcej graczy będzie grało na serwerze, co jest totalną bzdurą. Zgodnie z obserwacjami tego, do gry dziennie wpływa średnio 8000 graczy z całego świata. Oczywistym jest, że domyślnie klient zaproponuje im wersję najnowszą. Zgodnie z tym serwery na 1.12.x ilościowo nokautują 1.7.x czy 1.8.x będące na kolejnych pozycjach Biorąc powyższe pod uwagę, możemy łatwo wywnioskować, że minecraft jest znacznie popularniejszy na 1.12.x, niż na którekolwiek inne wersje (w sumie jakieś 5 tys. serwerów przy czym drugie miejsce to jakieś 4-5 razy mniej). Czymże zasłużyło sobie, na Wasze uznanie, 1.7.x? Nowy system walki można wyłączyć - są na to komendy, są na to pluginy, jednym słowem - sposoby, które można wykorzystać. Jeśli już tak bardzo zależy na starym no-skillowym i killaurowym systemie, to nie ma problemu - można go włączyć nawet na 1.12.x! Nowych bloków na 1.12.x nie trzeba używać, chociaż na serwerach freebuild czy creative wypadałoby! Nowe przedmioty z 1.12.x wcale nie muszą zostać użyte, można je zablokować Wartości obrażeń, przedmiotów czy receptury zawsze można zmienić! Można wyłączyć respienie się nowych mobów! Można pozbyć się generowanych struktur czy nawet biomów. Są pluginy pozwalające na manipulację generowania świata! 1.12.x oferuje masę bloków do wykorzystania, masę użytecznych przedmiotów (głównie względem 1.7 i 1.8). Dla poszczególnych gatunków serwera można znaleźć inne ciekawe dodatki! Większość starych błędów gameplayu znika w 1.12.x na rzecz błędów wizualnych, które można poprawić chociażby modyfikacjami graficznymi, które są powszechnie dostępne i nie obciążają gry... I taka czysto-forumowa zaleta, która często sprawia problemy: Większość skrypto- i plugino- pisarzy (ci drudzy aka programiści) nastawiona jest na najnowszą wersję, która ma więcej do zaoferowania No dobra, ale piszę o 1.12.x jak o wersji bez wad. Może teraz zalety 1.7.x nad 1.12.x: Więcej luk bezpieczeństwa w pluginach, dzięki którym łatwiej rozwalić serwer Mniej działających i więcej zbugowanych pluginów Bardziej dziurawy silnik serwera Więcej błędów gameplayu (gdzie w 1.12.x przeważają poprawialne wizualki, jak już wspomniałem) Badziewna stosunkowo optymalizacja Łatwiejszy do skonstruowania system hacków i łatwiejszy do obejścia system zabezpieczeń Na czym polega całość? Akcja ma na celu nauczenie was usuwania silnika < 1.12.x oraz pluginów na tę wersję w celu instalacji najnowszego serwera wraz z pluginami! Na prawdę nie macie żadnych sensownych argumentów nie do pobicia, jeśli chodzi o trwanie przy wersji 1.7.x. Narzekacie na kierunek rozwoju gry, który w ogóle was nie dotyka; nawet przy zmianie wersji, jeśli zechcecie! INNE STATYSTYKI
  2. 8 punktów
    vMCShop Nowy wymiar automatycznego sklepu Minecraft! GitHub Aktualna wersja: 1.6.1 Demo: Klik Demo ACP: Klik Login: Admin Hasło: password Sklep oferuje obsługę wielu serwerów i usług, dodawanie newsów z obrazkami oraz realizację voucherów. Dashboard ACP zawiera kilka podstawowych informacji takich jak ilość sprzedanych usług czy zarobki. Znajduje się tam również wykres statystyk sprzedaży w bieżącym tygodniu, status serwerów podpiętych do skryptu, lista ostatnich zakupów oraz logowań do ACP. Panel sklepu obsługuje wiele kont dlatego została dodana zakładka logów sklepu, aby móc zobaczyć co i kiedy dany użytkownik zrobił. Sklep na razie obsługuje tylko serwis MicroSMS.pl oraz lvlup.pro. W przyszłości zostanie dodana obsługa płatności PayPal, dotpay.pl i kilku, hostingów serwerów Minecraft. Przed realizacją usługi czy vouchera sprawdzane jest czy serwer na którym komenda ma być wykonana jest aktualnie włączony. W razie jakichkolwiek pytań/wątpliwosci/problemów/błędów zapraszam do kontaktu mailowego lub przy pomocy komunikatora Telegram. Instrukcja instalacji jak i lista TO-DO znajduje się na GitHubie.
  3. 8 punktów
    Download 1.3 Formatowanie //Ewald
  4. 7 punktów
    Libter

    Lista zmian

    30.07.2017: Rozpoczęcie współpracy ze spigot.pl. Poprawki opisów działów. Dodanie automatycznego kolorowania działów w Społeczność forum > Blogi
  5. 6 punktów
    1 września 2013 roku powstała pierwsza edycja forum na silniku XenForo, stworzona przez @sopher'a, ówczesnego właściciela forum.
  6. 6 punktów
    kamcio96

    Rekrutacja na ChatModa

    Cześć! Postanowiliśmy wznowić rekrutacje na ChatMod'a (z możliwym późniejszym awansem na wyższą range). Zasady będą trochę inne niż wcześniej. Każdy kto chce wziąć udział w rekrutacji musi w tym temacie napisać odpowiedz (tylko jedną!) zgodnie z formularzem. Główni administratorzy na koniec wybiorą najlepsze osoby. Na wasze zgłoszenia czekamy do 04.08.2017. Prosimy o powstrzymanie ocen podań innych osób, zrobią to administratorzy. Wiek: Informacje o Sobie: Ile czasu grasz już na naszym serwerze: Czy posiadasz TeamSpeak3 i sprawny mikrofon: Doświadczenie: Czy znasz taryfikator kar: Czy posiadasz rangę administracyjną na innym serwerze: Zaimponuj nam! Powodzenia!
  7. 6 punktów
    kamcio96

    Rekrutacja na ChatModa

    Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia Do końca tego tygodnia podamy listę przyjętych osób
  8. 5 punktów
    kamcio96

    Rekrutacja na ChatModa

    Przyjęte osoby: @creafter @Norberto @MaksPLXD @StivMc1334 @esej Gratulujemy, wkrótce otrzymacie zaproszenie na PW do naszego discorda
  9. 5 punktów
  10. 4 punktów
    insertt

    Stone Break

    public class BlockBreakListener implements Listener { @EventHandler public void onBlockBreak(final BlockBreakEvent event) { if(event.getBlock().getType() == Material.STONE) { event.getPlayer().sendMessage("wykopales stone"); } } } tylko jeszcze ten listener zarejestruj
  11. 4 punktów
    Castlemod ... to rozbudowywany plugin wprowadzający tryb wojny o zamek. Plugin posiada wiele rozmaitych możliwości. Wspiera wersje spigot 1.7.x-1.8.x Pobierz: KLIK Błędy Propozycje: KLIK Funkcje: Wielowątkowość Scoreboard Sklep za monety Powiadomienia na pasku smoka Statystyki Zapis do pliku (Tymczasowo) I wiele więcej [...] Uprawnienia: castlemod.admin - Pełne zarządzanie pluginem Resetowanie terenu areny: Należy stworzyć schemat (WorldEdit) o nazwie areny Plugin wkleja schemat areny na spawnie nr. 1 Poradnik:
  12. 4 punktów
    Plugin obsługuje wszystkie obecne zmienne z pluginu FunnyGuilds (i w przyszłości będą dodatkowe, ukazujące więcej informacji). Wszystko znajduje się tutaj.
  13. 4 punktów
    Libter

    Lista zmian

    28.07.2017: @Ewald awansuje na moderatora globalnego.
  14. 4 punktów
    SebxteR

    Problem z forum

  15. 4 punktów
    bo nie mozna wpisac /minecraft:gamemode @a 1 tylko trzeba miec beznadziejny skrypt
  16. 3 punktów
    Authy też działa. Sam używam GA ale z tego co kojarzę to tego typu aplikacje działają na podobnej zasadzie więc nie ważne, której użyjesz powinna działać. Pobrałem więc specjalnie Authy, sprawdziłem i rzeczywiście Authy też bez problemu działa, więc propozycja taka trochę bez sensu. Ewentualnie można zmienić tylko opis tej opcji w ustawieniach tak, żeby odnosił się do aplikacji 2FA bardziej ogólnie, a nie tak jak teraz tylko do GA.
  17. 3 punktów
    Crystal_PL

    Technika

    Za free to można kose wyrwać w brzuch.
  18. 3 punktów
    Jeżeli ktoś ma monitor 6K i wejdzie w tą prezentację to przypomni sobie o 16-bitowych grach Prezentacja ohydna, ani trochę nie zachęca obrazki z tyłu nie najgorsze, tylko ta jakość i napisy dodane w paint I z tego co widzę to @najkers ma maksymalnie 11 lat. Prezentacja słaba bo laptop słaby ? proszę Cię, skoro taki słaby że nie umie zrobić najprostszej grafiki to jak wgrałeś pluginy ? Skoro @najkers nawet pisać nie umie "Zobaczyciecie" w środki transportu jest 2x motor... Fatalnie 0/10 nie polecam
  19. 3 punktów
    Ixidi

    Jak zrobić ?

    Pieniadze, statystyki itp. przechowujesz w mysql, potem pobierasz je na stronie uzywajac php.
  20. 3 punktów
    Dodalbym nowe dzialy: -Serwery easyhc, -Serwery 1.7 Dalbym wlasciciela @Libter bo sie do tego (ja @Kewin7) nie nadaje
  21. 3 punktów
    Na GitHub'ie umieszczasz binarki, ale w repozytorium kodu nie ma. Brak jakiegokolwiek sensu tego zabiegu.
  22. 3 punktów
    marnowanie pieniędzy na skryptera który pewnie zamiast serwera stworzy lagi
  23. 3 punktów
    Nie podałeś poprawnej ścieżki do Main, powinno być: dev.esejj.luckydrop.Main, popraw to w plugin.yml. Ps zamiast: public static void ERROR(String msg){ System.out.println("[ERROR] " + msg); } polecam użyć wbudowanego loggera. Bukkit.getLogger() jak mnie pamięć nie myli. Cały kod pod jebany od Kamilkime xD
  24. 3 punktów
    Norbi

    Lista zmian

    07.08.2017 & 08.08.2017: aktualizacja forum do wersji 4.2.2 usunięcie ciemnego stylu ze względu na błędy, nowy ciemny styl już niedługo! usunięcie tagów w dziale Serwery Minecraft ze względu na błędy aktualizacja shoutboxa, dodanie opcji "pokaż więcej" umożliwiającej przejrzenie starszych wiadomości na shoutboxie usunięcie ze strony głównej pudełka z ostatnimi wpisami na blogu ze względu na błędy usunięcie grupy "Zbanowany" na rzecz specjalnego rodzaju ostrzeżeń dodanie automatycznego łączenia postów, gdy różnica między nimi nie jest większa niż 12 godzin zastąpienie polubień reakcjami (aktualnie dostępne: Super, Kappa, Rak, Lubię to) domyślne awatary są teraz generowane z pierwszej litery nicku, niestety niektórym użytkownikom się zepsuły i wymagają aktualizacji.
  25. 3 punktów
    McKoxu

    Technika

    Nie stać go, wydał wszystko na swój epicki serwerek na enderchescie (jednym z gorszych płatnych hostingów)
  26. 3 punktów
    esej

    blokada pluginow skript 0.1

    I powiedz mi po co robić takie coś? W 2 minuty Tobie piszę takie coś: Moją oceną jest 1/10 z racji, iż twój skrypt nie pozwala nawet administratorowi korzystać z owych komend , natomiast w moim skrypcie jest uprawnienie bypass , które pozwala na korzystanie z zablokowanych komend , oraz u mnie w SK można blokować jak i odblokować komendy w grze.
  27. 3 punktów
    Libter

    Spora aktualizacja forum

    Dziś rano forum zostało zaktualizowane z wersji 4.1.19.4 do 4.2.1 - jest to największa aktualizacja forum w ostatnim roku i wiąże się z wieloma zmianami: Stare style nie są kompatybilne. Jasny został już utworzony od nowa, ciemny jako bardziej skomplikowany zostanie przywrócony później. Plugin na tagi serwerowe również chwilowo nie działa, będzie naprawiany później. Polubienia zostały zastąpione przez reakcje. Na razie dwie pozytywne (lubię to, super) i dwie neutralne (kappa, rak). Wraz z nową aktualizacją pojawiła się możliwość tworzenia klubów z prywatnymi tematami, być może wkrótce zostaną aktywowane. Domyślne awatary są teraz generowane z pierwszej litery nicku, niestety niektórym użytkownikom się zepsuły i wymagają aktualizacji. Została zaktualizowana także aplikacja shoutboxa, można ładować już stare wpisy. Wszystkie zauważone błędy stylu, luki tłumaczeń i inne proszę zgłaszać w tym temacie:
  28. 3 punktów
    Witam, przeczytałem, że jest to mój serwer, więc jak mogę odebrać moją rangę administratora?
  29. 3 punktów
    Dobra dzięki! Wszystko działa
  30. 3 punktów
    Osobiście przegrałem trochę na serwerze, także pomagałem jako pomocnik więc wypowiem się trochę na temat moich wrażeń. Serwer w sam sobie jest dobry, bardzo przyjemnie mi się grało, tym bardziej na minigrach. Gdy przybyło trochę więcej ludzi, to w końcu można było pograć, jednak przestałem grać na serwerze. Powód? Ciągle serwer jest mocno niedopracowany. Wspomniane wcześniej Murder Mystery stał się niemożliwy do grania, gdyż każda wystrzelona strzała powodowała wywaleniem z serwera. Co do administracji... Bardzo mi się nie podoba zachowanie Feerko który crashuje graczom grę, zamiast użyć kicka czy bana. I mówimy o prawdziwym crashu, po prostu wywala grę. Na koniec dodam że póki serwer nie będzie bardziej dopracowany (nie znam stanu rzeczy na chwile obecną) i Feerko nadal będzie sobie crashował ludziom grę to odrazam gry na serwerze.
  31. 3 punktów
    Przydało by się GUI Skrypt fajny.
  32. 3 punktów
    prawie brzmi jak sperma gates polecam ze wzgledu na uzytkownika kacper_o w teamie.
  33. 3 punktów
    xVendrome

    Sponsora

    Crevsersa to nie ruszej bo hype upadnie jak zacznie sponsorować co innego trafiam tu nie przypadkiem więc się wypowiem... ah czyli podwójna potrójna korzyść, otrzymujesz maszyne, opłaconego developera a potem zwiniesz interes i zajumasz pluginy! nic nie wspominasz o opłaceniu reklamy, a projekt bez reklamy jest skazany na niepowodzenie, a jak projekt skazany na niepowodzenie to stratny sponsor, stratny sponsor to zły sponsor, a ty zadowolony bo pluginy zajumałeś a nie dałeś za nie nawet grosza! już za te 500zł to wolałbym sam sobie deva opłacić, kupić maszyne i swój tryb otworzyć, mieć 100% z isa a nie jakieś marne pewnie 5%, bo reszte pan admin weźmie, co?
  34. 3 punktów
    SayJacoB

    REPAIR ALL

    # By: esej # Edited by: SaYJacoB options: # czas naprawy w minutach time-repair: 10 time-repair-all: 10 on command "repair": if {time::repair::%player%} > 0: cancel event send "&8» &cNie mozesz jeszcze naprawic! &8( &3%{time::repair::%player%}% &8)" to the player stop else: set {time::repair::%player%} to [email protected]} send "&8» &6Naprawiles swoj przedmiot! &7Nastepna naprawa za &[email protected]} &6minut" to the player stop every minute: loop all players: {time::repair::%loop-player%} > 0: subtract 1 from {time::repair::%loop-player%} {time::repair::%loop-player%} = 0: send "&8» &6Znow mozesz naprawic swoj przedmiot!" to the loop-player {time::repairall::%loop-player%} > 0: subtract 1 from {time::repairall::%loop-player%} {time::repairall::%loop-player%} = 0: send "&8» &6Znow mozesz naprawic swoje przedmioty!" to the loop-player on command "repairall": if {time::repairall::%player%} > 0: cancel event send "&8» &cNie mozesz jeszcze naprawic! &8( &3%{time::repairall::%player%}% &8)" to the player stop else: set {time::repairall::%player%} to [email protected]} send "&8» &6Naprawiles swoje przedmioty! &7Nastepna naprawa za &[email protected]} &6minut" to the player stop Edit: Dzięki @BlackPL Tutaj osobno dla repair i repair all, w poprzedniej edycji usunęło mi się wszystko z posta i nie widziałem wybaczcie
  35. 3 punktów
    Drogo? Chyba tylko w Polsce. W przeliczeniu za 10 zł osoby nie z Polski ci IDE nie otworzą nawet.
  36. 3 punktów
    o ile sie nie myle powinno dzialac on level change: if player's level is 99: cancel event
  37. 2 punktów
  38. 2 punktów
    Jakość słaba bo laptop słaby? Możesz sie tak tłumaczyć przy filmikach, przy zdjęciach musiałbyś mieć chyba lapek z win98, żebym uznał taką wymówke.
  39. 2 punktów
    Bardzo ladna prezentacja zrobiona w paincie . (Tego sie nie da czytac) Kolejny reallive na wersje 1.7, pewnie sa pluginy z neta, no takie 0/10
  40. 2 punktów
    Bielecki

    Enderchest co 3 sekundy

    A dlaczego masz "on rightclick holding a ender chest:"? Po pierwsze "right click"*, po drugie, z tego co rozumiem, skrypt przechwytuje event gdy trzymasz enderchest w łapie i klikasz prawym. Prędzej "on right click on ender chest" albo coś w stylu "on ender chest open" (nie wiem jaki jest event na otwieranie enderchesta). Zamieniasz na "on rightclick on ender chest:" on join: if {enderchest.%player%.lastused} is not set: set {enderchest.%player%.lastused} to now on rightclick on ender chest: if difference between {enderchest.%player%.lastused} and now is less than 3 seconds: send "Enderchesta mozna uzywac co 3 sekundy" cancel event stop set {enderchest.%player%.lastused} to now
  41. 2 punktów
    Norbi

    Prośby o forumowe nagrody

    Pojawiła się nowa nagroda: Detektyw
  42. 2 punktów
    stefanik11

    #0 - Start!

    Witajcie na moim blogu! Jest to pierwszy wpis na blogu, więc pasuje omówić jego mechanikę, jak i powiedzieć coś o sobie, więc tak. Nazywam się Dominik, interesuje się matematyką, językiem polskim, a głównie informatyką i taki też zawód chciałbym wykonywać w przyszłości. Po wakacjach uczęszczać będę do trzeciej klasy gimnazjum. Wpisy pojawiać będą się nieregularnie, powodem tego jest oczywiście wena twórcza, jak i sam pomysł na temat. Blog dotyczyć będzie głównie gier, programowania itp. Za zadanie daje sobię zainteresować i nauczyć czegoś czytelników mego bloga. Pamiętajcie! Piszę dla Was, nie dla siebie. Do zobaczenia w kolejnym poście.
  43. 2 punktów
    UnlimitedKits, co to takiego? Jest to skrypt dodający na serwer zestawy. Podstawowe pytania? > Ile jest zestawów? Wszystko zależy ile sobie dodasz. Skrypt posiada pełną konfigurację YML. > Co mogę edytować? Wszystko, począwszy od nazwy, po delay, itemy, permissje i wiele więcej. > Co jeszcze zawiera skrypt? GUI, które tworzy się automatycznie. > Czy config.yml i messages.yml pobierają się automatycznie? Tak. Pliki: Skrypt: https://code.skript.pl/fu6Ta0OI/
  44. 2 punktów
    Skript 2.2-dev29 skRayFall 1.9.10 Vault 1.5.6 skQuary 3.5.9-Lime WildSkript (Repuska.jar) Silnik serwera 1.12 (najnowszy) Jeżeli dalej nie będzie działał. To postaram się podesłać własną konfigurację
  45. 2 punktów
    kaol48s

    magiczne lasso

    jeszcze jedno wersja? (MC)
  46. 2 punktów
    żeby tylko nie był to słomiany zapał jak z 1569 na easyfc polecam użyszkodnika
  47. 2 punktów
    Z drugiej strony może czas najwyższy zdeprecjonować przestarzałe wersje: 1.7 wyszło cztery lata temu, 1.8 trzy lata temu, 1.9 półtora roku temu - to wystarczająco wiele czasu na aktualizację. @SebxteR dodaj ankietę.
  48. 2 punktów
    SayJacoB

    REPAIR ALL

    Przepraszam @esej, nie wiedziałem że to twój skrypt i zamieściłem na początku informację kto jest jego autorem i że go edytowałem, wystarczy? W sumie gdyby autor tematu powiedział czyj jest to skrypt to do tego by nie doszło.
  49. 2 punktów
    Libter

    Kolory moderatora

    Propozycja zostaje zaakceptowana.
  50. 2 punktów
    Siemka, chciałbym pokazać proces tworzenia pliku .yml. Napisałem ten tutek bo stary nie jest pełny a autor go olau. Spis zawartości: 1. Co to jest plik .YML? 2. Tworzenie folderu z plikiem. 3. Zapisywanie wartości i komentarzy. 4. Odczytywanie z pliku .yml 5. Przykładowe skrypty. 1. Co to i po co? W pliku .yml możemy zapisać np. wiadomości, różne ustawienia itp. Skrypt będzie bardziej estetyczny. Random nie będzie musiał "grzebać" w kodzie. Możesz zrobić autodownload bez obawy o ustawienia użytkownika. Możesz zaciemnić obfuscatorem skrypt, a random dalej będzie mógł pozmieniać to, na co zezwolisz. 2. Tworzenie pliku: Najlepiej robić pliki swojego skryptu w osobnym folderze. Może to być dowolne miejsce, lecz najczęściej albo folder /plugins/ albo /Skript/ albo /scripts/. No więc tworzymy kod: on script load: # najlepiej nazwac folder wstepna nazwa skryptu # if folder "plugins/Skript/mojsuperskrypt" doesn't exists: # tworzymy folder # send "Nie odnaleziono folderu ""mojsuperskrypt""!" to console send "Tworzenie..." to console create folder "plugins/Skript/mojsuperskrypt" send "Folder ""mojsuperskrypt"" zostal pomyslnie utworzony!" to console # teraz tworzymy sam plik .yml # if file "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" doesn't exists: send "Nie znaleziono pliku ""config.yml""!" to console send "Tworzenie..." to console create file "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" Gzgz, właśnie stworzyłeś folder z pustym plikiem! 3. Zapisywanie do pliku (3 sposoby) a] WriteFile - do logów, komentarzy, value list, itp. b] Set - do zapisywania wartości. Przykłady: # komentarz # wf "## fajny komentarz sol macz ##" to "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" # 1 wersja # set "jakasnazwa" to "jakaswartosc" in yaml file "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" set "jakasnazwa2" to "jakaswartosc2" in yaml file "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" # 2 wersja # wf "cos:" to "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" wf " jakasnazwa:" "to plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" wf " - 'jakaswartosc'" to "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" wf " - ' jakaswartosc2'" to "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" # 3 wersja # wf "cos:" to "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" wf " jakasnazwa: 'jakaswartosc'" to "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" wf " jakasnazwa2: 'jakaswartosc2'" to "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" 4. Odczytywanie z pliku (2 części): I najpierw do zmiennych: a] Single Value b] Value List c] Configuration Section # 1 wersja # set {jakaszmienna} to single value "jakasnazwa" get of "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" set {jakaszmienna2} to single value "jakasnazwa2" get of "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" # 2 wersja # set {jakaslista::*} to value list "cos/jakasnazwa" get of "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" # 3 wersja # set {jakaslista::*} to configuration section "cos/jakasnazwa" get of "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" II odczyt ze zmiennych: command /testyml: trigger: # 1 wersja # send "%{jakaszmienna}%" # 2 wersja # set {_x} to random element of {jakaslista::*} give player 1 {_x} # 3 wersja # send "%{jakaslista::jakasnazwa}%" send "%{jakaslista::jakasnazwa2}%" Jeżeli chcemy wsadzić zmienną do configu która nie pasuje do "on skript load:" mamy 2 możliwości: a] Niby-zmienna, np (NICK) b] zmiana eventu Wersja a] Plik YML: wiad.wegiel: '&6Brawo &c(NICK)&6, wykopales &0&lWEGIEL&6!' Plik SK: on skript load: set {wiad.wegiel} to single value "wiad.wegiel" get of "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" on mine of coal: set {_wiad} to {wiad.wegiel} replace all "(NICK)" with "%player%" in {_wiad} send "%{_wiad}%" Wersja b]: Plik YML jak wyżej Plik SK: on mine: set {_wiad} to single value "wiadomosc.wegiel" get of "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" replace all "(NICK)" with "%player%" in {_wiad} send "%{_wiad%}" 5. Przykłady: Wersja 1: Plik YML: Plik SK: tag: '&8[&6Tut&2YML&8]' on skript load: set {tag} to single value "tag" get of "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" command /tutek: trigger: send "%{tag}% &6Gz, ogarniasz!" Wersja 2: Plik YML: Plik SK: itemyskyblock:- '1 diamond sword named "&3Mieczyk"'- '1 golden apple'- '64 dirt' on skript load: set {itemy.skyblock::*} to value list "itemyskyblock" get of "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" command /wyspa daj itemy: trigger: loop {itemy.skyblock::*}: give loop-value to player Wersja 3: Plik YML: motda: motd1: '&6Zapraszamy' motd2: '&cFajny serwer Sv+Gildie' motd3: '&2Nasze IP: s182.hostingnajlepszywprzeluj.pl.tk.com.net:12345' Plik SK: variables: {nr.motda} = 1 on skript load: set {motda::*} to configuration section "motda" get of "plugins/Skript/mojsuperskrypt/config.yml" on server list ping: set motd to "{motda::%{nr.motda}%}%" add 1 to {nr.motda} {nr.motda} is 4: set {nr.motda} to 1 Wiem że pogmatwane, kilka razy poprawiałem, bo było jeszcze gorsze (tak, to możliwe). Widzisz jakiś błąd? Napisz! Skryptów nie testowałem, w teorii powinny działać. Za rozpisanie się walnij lajka xD
Ta TOPka użytkowników jest ustawiona na strefę czasową Warszawa/GMT+02:00
×