Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 15.06.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. 8 punktów
    Libter

    Aplikacja mobilna code.skript.pl

  2. 5 punktów
    Pamiętajcie, żeby zagłosować w niedziele na prezydenta! Lepiej, żeby trzaskało niż dudniło nastepne 5 lat..
  3. 5 punktów
    Przed zablokowaniem tematu sprawdzaj kto zgłosił post, zamknąłeś 3 cudze posty, bo napisałem w zgłoszeniu "do zamknięcia"
  4. 4 punkty
    Hej! Oto przed wami pierwsza Krakowska budowla w stylu barokowym. Chcesz zobaczyć więcej? Znajdziesz nas tutaj: https://twitter.com/AliquamStudios https://www.facebook.com/AliquamStudios
  5. 4 punkty
    Siema xAxee mogl bys nawiazac wsporplace i napisac paczke anty cheat ze skrzydlami czapkami i ogonkami i skrzydelkami itd?
  6. 4 punkty
    paweU

    paweU-Drop - Plugin na drop z kamienia

    Cześć, po mojej dosyć długiej przerwie przygotowałem kolejny, tym razem płatny plugin wprowadzający na serwer drop z kamienia. Prawdopodobnie znajdzie się część użytkowników, którzy zaczną pisać w odpowiedziach, że jest już milion pluginów na drop i po co kolejny, tym bardziej płatny. Plugin na drop, który dla Was przygotowałem ma kilka opcji, których nie mają inne pluginu tego typu. Dodatkowo, kupując ten plugin macie gwarancję, że otrzymacie wsparcie techniczne, błędy, które zgłosicie zostaną jak najszybciej naprawione oraz, że będę realizował Wasze pomysły odnośnie tego projektu. Stworzyłem dla moich klientów serwer Discord, na którym będzie można ze mną dyskutować na temat płatnych projektów tworzonych przeze mnie (aktualnie tylko plugin na drop) Jest tam kanał od dawania propozycji, zgłaszania błędów oraz kanał na którym informuję Was o aktualizacjach. Funkcje pluginu: ✸ Możliwość tworzenia customowych przedmiotów, które będą wypadać z kamienia (Z konkretną nazwą, opisem i enchantami) ✸ Możliwość skonfigurowania całego GUI z dropami (/drop) ✸ Możliwość ustalenia czy przy wydropieniu przedmiotu z kamienia ma wyświetlać się wiadomość, a jeśli tak to jaki rodzaj (TITLE, ACTIONBAR, CHAT) ✸ Możliwość skonfigurowania od jakiego poziomu ma wypadać dany przedmiot (Y) ✸ Możliwość skonfigurowania jakimi kilofami można wydobyć dany przedmiot ✸ Możliwość ustalenia czy drop z rud ma być blokowany czy nie ✸ Możliwość ustalenia permisji do wykonania komendy (/drop i /turbodrop) ✸ Możliwość ustawienia większych szans na wydobycie przedmiotów w razie posiadania enchantu FORTUNE (pod ustalony poziom) ✸ Możliwość ustawienia większych szans na wydobycie przedmiotów podczas trwania turbodrop'u ✸ Możliwość włączenia/wyłączenia turbodrop'u ✸ Możliwość edycji każdej wiadomości ✸ Możliwość ustalenia komend jakie mają być wykonywane po wydropieniu danego przedmiotu ✸ Możliwość ustalenia dodatkowych szans dla konkretnych permisji ✸ Możliwość zmiany wyglądu GUI z dropami (/drop) z poziomu gry, używając komendy: "/editdrop" ✸ Każdy gracz może ustalić czy przedmioty mają lecieć na ziemie czy od razu dostawać się do ekwipunku ✸ Każdy gracz może włączyć/wyłączyć drop każdego przedmiotu w dropie ✸ Osoby uprawnione mogą włączyć tzw. "TurboDrop" na dany czas ✓ Plugin jest kompatybilny z wersjami 1.8-1.15.2 Konfiguracja: drops.yml: https://code.skript.pl/MsMNmDop inventory.yml: https://code.skript.pl/g7JNdnvM settings.yml: https://code.skript.pl/SB1cYyww Cena pluginu: 20zł Formy płatności: Przelew/Blik/PayPal/Bitcoin/PaySafeCard Gdzie zakupić plugin? Na moim serwerze discord! Link do serwera discord: https://discord.gg/HMYgDEH Po dołączeniu zaproś mnie do znajomych, a ja zaakceptuję Cie i rozpoczną konwersacje Oczywiście plugin można przetestować na moim serwerze testowym Wszelkie dodatkowe zrzuty ekranu przedstawiające funkcjonowanie pluginu przedstawię również na discordzie w wiadomości prywatnej
  7. 4 punkty
    Libter

    Rejestr zasłużonych

    Nowe tytuły: Moderator @LeKuLa - do 30.12.2020. Przedłużenia tytułów: @JanekJaran do 18.12.2020 (+6 miesięcy). @Kurotsuwa do 16.01.2021 (+6 miesięcy).
  8. 4 punkty
    paweU

    paweU-Drop - Plugin na drop z kamienia

    To czy programista będzie sobie cenił swój czas, który poświęca na pomoc klientom oraz aktualizacje, czy nie to już zależy tylko od jego decyzji. Ja podjąłem taką decyzję, że klient jednorazowo będzie płacił mi daną kwotę, a ja będę pomagał mu w każdym problemie oraz będę ogólnie nadzorował serwer Discord, czy ktoś aby na pewno nie potrzebuje pomocy. Nie wszystko musi być darmowe, ale zapomniałem, że przecież wystawiłem to na rynek polski... Oczywiście, dla klienta to bardzo fajnie, że programista za darmo daje plugin i jeszcze za darmo poświęca mu swój czas i rozważa jego propozycje/zgłoszenia. Jednak postaw się w sytuacji programisty Dodatkowo, klient płaci również za samą możliwość korzystania z pluginu na swoim serwerze. Weź również pod uwagę to, że to jest tylko 20zł. To naprawdę nie jest dużo. Jeżeli komukolwiek nie odpowiada, że za plugin, wsparcie techniczne oraz aktualizacje oczekuje tak wielkich pieniędzy jak 20zl to po prostu niech nie kupuje.
  9. 4 punkty
    "Minecrafterzy" to teleturniej organizowany w grze Minecraft, na podstawie najpopularniejszego formatu "Who Wants To Be a Millionaire?" (Milionerzy), w którym można wygrać hajsy na serwerze MC-DCraft.pl. Ponadto, od szóstej serii programu, w związku z partnerstwem programu Minecrafterzy ze Skript.pl, do wygrania jest także VIP oraz VIP++ na tym forum w ramach nagrody dodatkowej O programie Program "Minecrafterzy" powstawał w 2017 roku. Nad nim pracowaliśmy wiele miesięcy, aż w końcu, 5 listopada 2017, ukazał się pierwszy odcinek. Od tego dnia do końca 2019 program realizowany był cały czas (podział na sezony). Pod koniec 2019 roku produkcja została wstrzymana aż do czerwca 2020 roku, kiedy oficjalnie ogłoszono powrót programu. Prowadzącym Minecrafterów jest entile96 - stały gracz serwera DCraft oraz jego SuperModerator, a za realizację odpowiada DoreK. Ponadto w naszej ekipie znajduje się wiele innych osób odpowiedzialnych m. in. za grafikę czy oprawę wizualną. Zatem Minecrafterzy to program, w który wkład ma zdecydowanie wiele osób związanych z Minecraftem jak i samym formatem WWTBAM Produkcja Minecrafterów przykłada jak największą uwagę do jakości audycji. Do tego stopnia, że posiadamy oryginalną ścieżkę dźwiękową czy bardzo wysokiej jakości grafikę oraz oprawię wizualną. Ponadto, scenografia (do 2019 roku) była jak najbardziej podobna do oryginału. Od nowej edycji zastosowaliśmy własne pomysły, zachowując standardowy schemat studia. Nagrody Główną wygraną w Minecrafterach jest #10 000 na serwerze MC-DCraft.pl - aby ją zdobyć, należy poprawnie odpowiedzieć na 12 pytań. Za zdobycie próg gwarantowanych i głównej nagrody są także nagrody dodatkowe dzięki partnerstwu ze Skript.pl - VIP oraz VIP++ na forum Nagrody za udzielenie poprawnych odpowiedzi na pytanie: nr 1 - #5 nr 2 - #10 oraz VIP na miesiąc nr 3 - #20 nr 4 - #50 nr 5 - #100 nr 6 - #200 nr 7 - #400 oraz VIP++ na miesiąc nr 8 - #750 nr 9 - #1250 nr 10 - #2500 nr 11 - #5000 nr 12 (nagroda główna) - #10 000 oraz VIP++ na 3 miesiące. Nagrody wytłuszczone są gwarantowane, czyli jeśli uczestnik poprawnie odpowie na dane pytanie i później przegra, ma zagwarantowaną tę nagrodę (dotyczy tylko OSTATNIO zdobytej nagrody gwarantowanej). Więcej szczegółów znajduje się w regulaminie programu. Oczywiście do dyspozycji są także koła ratunkowe, ale dokładniejsze informacje na ich temat także znajdują się w regulaminie Casting i regulamin Casting do Minecrafterów oraz regulamin znajdziesz pod linkiem https://casting.minecrafterzy.pl Gdzie oglądać Wszystkie odcinki i materiały Minecrafterów znajdują się: na kanale DoreK (do końca 2019): https://www.youtube.com/playlist?list=PLWIoBayixuDjcdlqQMKK11Q7Lh0wCIRSG na kanale Minecrafterzy (od 2020): https://www.youtube.com/channel/UCzEXrj40O1B-T9KGbF-aPNg a także na stronie (podział na serie i odnośniki do YouTube): https://www.minecrafterzy.pl/search/label/Odcinki Strony Zapraszamy także na: naszą stronę internetową https://www.minecrafterzy.pl naszego Facebooka https://fb.com/Minecrafterzy
  10. 3 punkty
    TakiJakTy

    Miłego poniedziałku!

    Miłego poniedziałku!
  11. 3 punkty
    Michix

    Problem FUNCTION

    Dzień dobry! Mam mały problem z function, a konkretnie próbuje "spolszczyć" skripta (kod) function komenda: command komenda /mc: trigger: send "To dziala?" a błąd mam taki: [12:23:02 ERROR]: Invalid function definition. Please check for typos and make sure that the function's name only contains letters and underscores. Refer to the documentation for more information. (reg.sk, line 1: function komenda /text: text:') [12:23:02 ERROR]: Invalid function definition. Please check for typos and make sure that the function's name only contains letters and underscores. Refer to the documentation for more information. (reg.sk, line 1: function komenda /text: text:') [12:23:02 ERROR]: can't understand this event: 'komenda /text: mc' (reg.sk, line 4: komenda /text: mc:') Proszę o pomoc!
  12. 3 punkty
  13. 3 punkty
    patryk96

    Napiszę jakikolwiek plugin na twój serwer!

    Witam. Napiszę pluginy na zlecenie. O mnie: Nazywam się Patryk mam 24 lat. Do kodowania w bukkicie wróciłem po długiej przerwie. Ostatnio przez pewien okres czasu poznawałem nowe techniki, systemy nowych wersji bukkita. Dawniej moją główną inspiracją w projektach były pluginy XieRipa, którego serdecznie pozdrawiam, trzymaj się stary. Stały gracz TopHarda, Ender-chesta <3. Teraz zamierzam trochę popracować, aby mój nick, moje nazwisko było bardziej rozpoznawalne. Oferuję: Napisanie jakiegokolwiek pluginu pod Bukkit/Bungeecord. Napisanie aplikacji JavaFX. Integracja z socialmediami w twoim projekcie: Youtube, Facebook, Twich, Discord, TeamSpeak i wiele innych każde, które ma przyzwoite api pod jave. Edycja twoich plików. Optymalizacja twojego pluginu. Usunięcie tzw. Backdoorów. Szybką realizację zlecenia. Przejrzysty kod. Konfiguracja VPS/dedyka. Bardzo niska cena (grosze), aby zachęcić potencjalnych klientów do siebie :). Oczekuję: Stałego Kontaktu. Dojrzałości (przynajmniej w zachowaniu) Co do bazy danych preferuję MongoDB/Redis, lecz klasyka SQL też damy radę ogarnąć bez żadnego problemu. To już zależy od Ciebie, jedynie mogę Ciebie namówić że bazy SQl to przeszłość. Po zakupie projektu, otrzymujesz do niego pełne prawa, możesz robić z nim co chcesz. Kontakt: Discord: patryk96#9232 Zapraszam do dyskusjI!
  14. 3 punkty
    Wojciu

    Jak prawidłowo poprosić o pomoc z naprawą skryptu?

    Tytuł tematu Tytuł jest ważny i musi on w skrócie skracać twój problem. Nie może to wyglądać w taki sposób: "Problem z errorem", "Zna ktoś plugin na prefixy? wysyłam screena :P", "pytanie", "błąd", "kilka problemów", nie jest skrócenie problemu w skrócie. To jak wygląda prawidłowy tytuł? "Problem ze skryptem - tworzenie gui", "Problem ze skryptem na schematy", "ActionBar cały czas", "Efekt po wejściu do netheru". Treść Treść tematu nie musi być pogrubiona, podkreślona ani czcionka nie musi być duża. Wszyscy potrafimy czytać i nie trzeba pisać pogrubionym tekstem, czcionką Comic Sans MS w kolorze czerwonym w rozmiarze 48. Pisząc treść pamiętaj o zachowaniu prawidłowej polszczyźnie i ortografii, jeśli nie wiesz jak coś napisać, to przed publikacją sprawdź przez https://www.ortograf.pl/. Nie ma sensu również dodawanie rzeczy typu "szybko" lub "bardzo potrzebuje", to nic nie da i nie przyśpieszy wam pomocy ze strony społeczności forum. Kod skryptu / Logi Kod skryptu i logi wstawiamy w znacznik "code", jest on dostępny w forumowym edytorze. W przypadku dłuższych skryptów i logów należy je wstawić na dedykowany portal https://code.skript.pl/ Wybierając przy dodaniu konkretną składnię. W przypadku Skripta będzie to Skript, w przypadku logów będzie to zwyczajny Tekst. Zamykanie / Archiwizacja tematu Chcesz zamknąć temat? Nie pisz postu "do zamknięcia", "@close", "close". Moderatorzy nie zawsze przeglądają forum, szukając takiej frazy, najlepszą opcją jest zgłoszenie głównego postu wybierając z menu Inne i dodając wiadomość np. "Proszę o zamknięcie tematu" lub "Problem został rozwiązany". Oszczędzicie wtedy czas sobie i moderatorom, którzy będą mieli trochę mniej do zrobienia. *Przykłady zostały zaczerpnięte z treści dostępnych na forum.
  15. 3 punkty
    Witam wszystkich bardzo serdecznie! W tym poradniku przedstawię wam jak tworzyć polecenia pod bungeecord do komunikacji między serwerem proxy a serwerami bukkit. Bungeecord oferuje wysyłanie danych między serwerami więc polecenie typu /gtp <nick> które teleportuję gracza na inny serwer w jego dokładną lokalizację jest możliwe. Wszystko działa na zasadzie kanałów tzw. "Plugin Messaging Channel" które tworzymy w wtyczce pod bungeecord oraz bukkit. A następnie wysyłamy treść do serwera bukkit. Następnie na serwerze bukkit odbieramy ową treść i wykonujemy ją. Repozytoria maven: Bungeecord: https://www.spigotmc.org/wiki/create-your-first-bungeecord-plugin-proxy-spigotmc/ Spigot: https://www.spigotmc.org/wiki/spigot-maven/ Dla przykładu nazwiemy wtyczke: BungeeTolls Najlepiej jest stworzyć 1 projekt w którym będzie wtyczka pod bungeecord jak i pod bukkita. Już tłumaczę jak to zrobić. Tworzymy dwa package np.: me.patryk.bungetolls.bungee, me.patryk.bungetolls.bukkit. Następnie tworzymy klasy głowne np.: MainBungee, MainBukkit. Pamiętaj klasę MainBungee rozszerzasz o Plugin(net.md_5.bungee.api.plugin.Plugin) natomiast klasę MainBukkit o JavaPlugin(org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin) Bungeecord: Klasa MainBungee import net.md_5.bungee.api.plugin.Plugin; public class MainBungee extends Plugin { private static MainBungee bungeePlugin; @Override public void onEnable(){ //Tworzenie instancji klasy głównej bungeePlugin = this; } public static MainBungee bungeePlugin(){ return bungeePlugin; } } Teraz możemy się zająć tworzeniem kanału dla bungeecord stwórz nową klasę o nazwie TeleportChannel. import net.md_5.bungee.api.plugin.Plugin; public class TeleportChannel { //Nazwa kanału private String channel; public TeleportChannel(Plugin plugin){ //Ustawienie nazwy kanału channel = "namespace:tp"; //Rejestracja kanału plugin.getProxy().registerChannel(channel); } //Pobieranie nazwy kanału public String getChannel() { return channel; } } Kanał został stworzony ma on nazwę "namespace:tp" Teraz w klasie MainBungee tworzymy instancję klasy TeleportChannel. //Instancja klasy TeleportChannel private static TeleportChannel teleportChannel; @Override public void onEnable(){ bungeePlugin = this; //Instancja klasy TeleportChannel teleportChannel = new TeleportChannel(this); } //Pobieranie klasy TeleportChannel public static TeleportChannel getTeleportChannel() { return teleportChannel; } Następnie musimy stworzyć funkcje które będą wysyłały informacje do serwera bukkit. public class TeleportChannel { //Nazwa kanału private String channel; public TeleportChannel(Plugin plugin){ //Ustawienie nazwy kanału channel = "namespace:tp"; //Rejestracja kanału plugin.getProxy().registerChannel(channel); } //Przenoszenie gracza na drugi server //Pobieramy serwery obu graczy sprawdzamy czy są takie same jeśli nie wysyłamy gracza player na server2 public void sendServer(ProxiedPlayer player, ProxiedPlayer other){ ServerInfo server1 = player.getServer().getInfo(); ServerInfo server2 = other.getServer().getInfo(); if(!server1.equals(server2)){ player.connect(server2); } } //Tutaj wysyłamy wiadomość do serwera bukkit public void teleport(ProxiedPlayer player, ProxiedPlayer other){ //Przesyłanie gracza na inny serwer sendServer(player, other); ByteArrayOutputStream byteArrayOutputStream = new ByteArrayOutputStream(); DataOutputStream dataOutputStream = new DataOutputStream(byteArrayOutputStream); try { //Tutaj wpisujemy dane które mają zostać odebrane przez serwer bukkit //Dane wpisujemy przez writeUTF() //Pierwsze linijka jako prześlemy to akcja(nazwałem ją "teleport:to:player") //Druga linijka to nick gracza który chce się teleportować a trzecie linijka to nick gracza do którego się teleportujemy //Następnie wysyłamy treść graczowi other aby mógł ją odebrać dataOutputStream.writeUTF("teleport:to:player"); dataOutputStream.writeUTF(player.getName()); dataOutputStream.writeUTF(other.getName()); other.getServer().getInfo().sendData(channel, byteArrayOutputStream.toByteArray()); } catch (IOException e) { e.printStackTrace(); } } // //Pobieranie nazwy kanału public String getChannel() { return channel; } } Teraz możemy stworzyć komende /gtp. Polecenie tworzymy dla bungee nie dla bukkita. import net.md_5.bungee.api.CommandSender; import net.md_5.bungee.api.chat.TextComponent; import net.md_5.bungee.api.connection.ProxiedPlayer; import net.md_5.bungee.api.plugin.Command; import org.bukkit.ChatColor; //rozszerzamy o Command //Następnie eksportuje i implementujemy metody public class TeleportCommand extends Command { public TeleportCommand() { //Tutaj w super() wpisujemy nazwę polecenia super("gtp"); } @Override public void execute(CommandSender sender, String[] args) { //Sprawdzanie czy gracz podał nick if(args.length <1){ sender.sendMessage(new TextComponent(ChatColor.RED + "Podaj nick gracza")); return; } //Pobieranie ProxiedPlayer z argumentu 0 ProxiedPlayer other = MainBungee.getBungeePlugin().getProxy().getPlayer(args[0]); //Sprawdzanie czy gracz z argumentu jest online if(other == null){ sender.sendMessage(new TextComponent(ChatColor.RED + "Podany gracz jest offline")); return; } //Pobieranie gracza który użył polecenia ProxiedPlayer player = (ProxiedPlayer) sender; //Sprawdzanie czy player to other if(player.equals(other)){ sender.sendMessage(new TextComponent(ChatColor.RED + "Nie możesz teleportować się do siebie")); return; } //Wysyłanie treści do serwera bukkit MainBungee.getTeleportChannel().teleport(player, other); //Wysyłanie wiadomości do gracza który użył polecenia sender.sendMessage(new TextComponent(ChatColor.RED + "Zostałeś przeteleportowany do gracza: " + ChatColor.GOLD + other.getName())); } } Komenda została stworzona. Teraz trzeba ją zarejestrować w funkcji onEnable() w MainBungee. getProxy().getPluginManager().registerCommand(this, new TeleportCommand()); @Override public void onEnable(){ bungeePlugin = this; teleportChannel = new TeleportChannel(this); //Komende rejestrujemy w PluginManager getProxy().getPluginManager().registerCommand(this, new TeleportCommand()); } Bukkit: Wszystko co mieliśmy zrobić na bungee zrobione. Teraz przejdźmy do klasy MainBukkit musimy zaimplementować klase do PluginMessageListener a następnie zaimplementować metody. Powinieneś uzyskać taki efekt. public class MainBukkit extends JavaPlugin implements PluginMessageListener { @Override public void onEnable(){ } @Override public void onPluginMessageReceived(String s, Player player, byte[] bytes) { } } Teraz musimy zarejestrować kanały. @Override public void onEnable(){ //Rejestracja kanłu towarzyszącego Bukkit.getMessenger().registerOutgoingPluginChannel(this, "namespace:tp"); //Rejestracja kanału przychodzącego Bukkit.getMessenger().registerIncomingPluginChannel(this, "namespace:tp", this); } Kanały zarejestrowane został nam przedostatni krok (odbieranie wiadomości z proxy) Sprawdzamy czy kanał to "namespace:tp" oraz czy akcja to "teleport:to:player" jeśli wszystko się zgadza teleportujemy admin do other. @Override public void onPluginMessageReceived(String channel, Player player, byte[] bytes) { //Sprawdzamy czy otrzymana wiadomość jest z kanału "namespace:tp" if (channel.equals("namespace:tp")) { //Tutaj tworzymy akcje String action = null; //Lista Stringów do której dodamy nick gracza oraz nick drugiego gracza List<String> received = Lists.newArrayList(); DataInputStream dataInputStream = new DataInputStream(new ByteArrayInputStream(bytes)); try { //Ustawiamy akcje action = dataInputStream.readUTF(); //Następnie dodajemy do received pozostałe wiadomości while (dataInputStream.available() > 0) { received.add(dataInputStream.readUTF()); } } catch (Exception exeption) { exeption.printStackTrace(); } //Sprawdzamy czy akcja nie jest == null, i ma nazwę "teleport:to:player" if (action != null && action.equals("teleport:to:player")) { //Z received pobiermy graczy admin - gracz teleportujący się, jest w liście na pierwszym miejscu, other - gracz do którego się teleportujemy na drugim miejscu Player admin = Bukkit.getPlayer(received.get(0)); Player other = Bukkit.getPlayer(received.get(1)); //Tworzymy taska o odstępie czasowym 1/20 sekundy aby gracz zdążył przenieść się na serwer new BukkitRunnable() { @Override public void run() { //Sprawdzamy czy admin == null, jeśli jest zatrzymujemy kod if (admin == null) { return; // Sprawdzamy czy other == null, jeśli jest wysyłamy wiadomość do admina że gracz wyszedł z gry oraz zatrzymujemy dalszy kod } else if (other == null) { admin.sendMessage(ChatColor.RED + "Player left the game!"); return; } //Teleportujemy admina do othera admin.teleport(other); } }.runTaskLater(this, 1L); } } } } Ostatecznym krokiem jest stworzenie plików plugin.yml oraz bungee.yml #bungee.yml name: BungeeTolls author: patrick version: 1.0 main: me.patryk.bungetolls.bungee.MainBungee #plugin.yml name: BungeeTolls author: patrick version: 1.0 main: me.patryk.bungetolls.bukkit.MainBukkit Następnie wgrywamy plugin na serwer bukkit oraz bungeecord. Dziękuję za obejrzenie całego poradnika
  16. 3 punkty
    boleknowak

    paweU-Drop - Plugin na drop z kamienia

    ale nie ma :ez:
  17. 3 punkty
    BrixNW

    Otwarcie rekrutacji moderatorów

    Rekrutacja zostaje otwarta! Podania należy składać do mnie w prywatnej wiadomości na forum. Rekrutacja zostaje zamknięta
  18. 3 punkty
    bvcz

    Lista zmian

    19.06.2020: Ulepszenie systemu zgłoszeń: Aby wysłać zgłoszenie, należy wybrać kategorie, do której zgłoszenie pasuje (Zdjęcie 1). Kategorie zostają wybrane spośród najpopularniejszych zgłoszeń Nowe kategorie mogą zostać dodane w późniejszym czasie Zgłoszenie można wysyłać raz na godzinę. Wysłane zgłoszenie można wycofać poprzez próbę wysłania zgłoszenia ponownie (Zdjęcie 2) Zdjęcie 1 Zdjęcie 2
  19. 2 punkty
    Eyjsesa

    BoostMc.PL - MiniGry

    INFORMACJE OGÓLNE IP: BoostMC.pl Wersja: 1.8x - 1.15x Tryb: SkyBlock (pracę nad bedwars) DLACZEGO BOOSTMC? Tworzymy serwer z myślą o graczy, codzienne aktualizacje, nowe tryby, częste ankiety na temat serwera tylko dla graczy, dużo innowacji oraz NIE jesteśmy "pod kasę". Dodaliśmy jako jedyni w Polsce MINIONKI, posiadają one innowacyjne funkcje - tak jak serwer -, Minionki trzeba karmić, wymieniać np. kilof oraz WIĘCEJ! PO WIĘCEJ ZAPRASZAMY NA SERWER ORAZ DISCORD! Jak dołączyć na serwer discord? Wystarczy wejść na serwer Minecraft i wpisać komendę /discord. ZDJĘCIA SERWERA
  20. 2 punkty
    PanMaruda

    Json w skript tylko że bez json.sk

    Ostatnio często widzę jak ludzie wmawiają sobie i innym, że do wysłania na chat klikalnego tekstu albo podpowiedzi po najechaniu potrzebują skryptu json.sk albo jakichś magicznych efektów ze starożytnego dodatku. Bzdura i głupota. Sam Skript obsługuje takie rzeczy (od bodajże wersji 2.0). !Wszystkie poniższe akcje dostępne są tylko i wyłącznie w efektach, które wysyłają wiadomość do gracza! Zapisuje się je bardzo prosto - wystarczy w wybranym tekście dopisywać kawałek kodu według poniższego formatu: <nazwa:zawartość po wykonaniu akcji>tekst do którego odnosić się będzie akcja Wszystkich akcji jest cztery i dzielą się one na dwie grupy: aktywowane po najechaniu na tekst: tooltip - wyświetla tekst (podpowiedź lub dodatkowy opis jak kto woli) send "<tooltip:Wiadomość po najechaniu>Najedź na tą wiadomość" aktywowane po kliknięciu na nie: url - przenosi gracza do przeglądarki i otwiera podany link send "<url:https://www.youtube.com/watch?v=JnHPN1WsjBo>Kliknij tutaj aby posłuchać." command - wykonuje komendę jako gracz send "<command:/help>Kliknij mnie aby otrzymać pomoc." I tutaj niespodzianka - jeżeli nie wpiszemy ukośnika to treść zostanie potraktowana jako zwykła wiadomość z chatu wysłana przez gracza send "<command:Dzień dobry>Kliknij tutaj aby się przywitać." suggest command - wpisuje graczowi tekst w pole chatu send "<suggest command:Jestem twoją wklejoną wiadomością>Kliknij tutaj, aby wkleić wiadomość do swojego pola tekstowego." We wszystkich powyższych przykładach efekt odnosi się do całej wiadomości - można go jednak łatwo wykasować korzystając ze znanego &r lub <reset>, możliwe jest też korzystanie z kolorów: send "&cTa wiadomość nic nie wyświetli <tooltip:&2&lJakaś zielona wiadomość>&aAle ta już wyświetli <reset> &cA ta znowu nic" Jak się można po powyższym przykładzie domyślać - tak, efekty się kumulują i łączą: send "&cTutaj nic nie zrobisz <tooltip:Najechano>&3Tutaj najedziesz <reset><command:coś mówisz>&6Tutaj coś powiesz <tooltip:najechałeś, a teraz tu kliknij>&2Z kolei tutaj najedziesz i klikniesz, combo." Tekst jak to tekst - stworzony jest tak, że obsługuje zmienne i wyrażenia, zatem kolejny przykład - wsadzamy treść komendy do zmiennej i dopiero ustawiamy ją w tekście: set {_komendaPoKliknięciu} to "/help" send "<command:%{_komendaPoKliknięciu}%>Klikni tutaj aby /help" No ale cóż się stało, na chacie zamiast ładnego tekstu wyświetla nam się takie coś: <command:/help>Klikni tutaj aby /help Otóż albo jest to błąd, albo zamierzone działanie - skrypt najpierw stara się sformatować wiadomość, a dopiero potem umieszcza w niej zmienne, żeby zadziałało musi być odwrotnie, a tu z pomocą przychodzi przydatne wyrażenie jakim jest: [un]formatted %text% Dodanie go do kodu sprawi że Skript będzie wiedział aby sprawdzić końcową wersję tego tekstu (już po wstawieniu zmiennych, kolorów itd.), zatem kod powinien wyglądać tak: set {_komendaPoKliknięciu} to "/help" send formatted "<command:%{_komendaPoKliknięciu}%>Klikni tutaj aby /help" Tylko gdzie pizza zapytacie - a ja na to: *pstryk* średnia hawajska dla wszystkich.
  21. 2 punkty
    Vigintinek

    Szybkie pytanko, fast odp :)

    Boże człowieku Napisałeś jak się pisze "cancel event" I potem się czepiasz że chodzi o co innego. Polecam precyzować pytania jak napisał przedmówca. To takie trudne?
  22. 2 punkty
    Libter

    LGBT - Wasza opinia

    I uzyskałeś trochę odpowiedzi, ale zamiast przedstawić swoje stanowisko lub przynajmniej wdać się w polemikę z którąś z nich - stawiasz się w roli moderatora tutejszej dyskusji bez podstawowego obeznania w temacie. Co do mojej wypowiedzi "jaki był twój cel założenia tego tematu [...] - poszukiwania osób które się z tobą zgadzają, udowodnienie że homofobia jest mocna w narodzie, zrobienie gównoburzy?" - wymieniam tylko możliwe opcje pod znakiem zapytania, nie sugeruję że jakakolwiek z nich weszła w życie ani że jest bardziej prawdopodobna niż pozostałe, więc nie rozumiem czemu się tak oburzasz Masz naprawdę spore trudności z czytaniem (i pisaniem trochę też xD) ze zrozumieniem co utrudnia jakąkolwiek dyskusję. Co do tematu - na razie niech sobie zostanie, jak nie będzie dyskusji to się zarchiwizuje.
  23. 2 punkty
    Libter

    LGBT - Wasza opinia

    Postulaty GRSM / LGBT Autorstwa @Libter, opublikowane 29 września 2019 roku na forum Libterowa. Jako, że ostatnio często pojawiają się te tematy przygotowuję projekt umiarkowanych postulatów, które każdy normalny obywatel (a nawet mam nadzieję, że umiarkowany homofob) mógłby zaakceptować. Związki partnerskie: Czyli pakiet podstawowych praw. Oczywiście ktoś powie, że można robić obejścia na niektóre z nich, ale dlaczego mamy to na siłę utrudniać sporej grupie osób? Informacje o stanie zdrowia. Dziedziczenie ustawowe. Możliwość wspólnego rozliczania podatkowego. Możliwość zaciągnięcia wspólnego kredytu. Prawo do pochowania zwłok. Itp. Transpłciowość: Decyzja i proces zmiany płci powinny być przeprowadzane zgodnie z aktualną wiedzą medyczną (tu już musieliby wypowiedzieć się eksperci). Pod względem prawnym musi to być uregulowane w przejrzysty sposób (bez konieczności zakładania sprawy cywilnej własnym rodzicom przez furtkę prawną w Art. 189. KPC: Powód może żądać ustalenia przez sąd istnienia lub nieistnienia stosunku prawnego lub prawa, gdy ma w tym interes prawny). Ochrona przed nienawiścią: Ciężko ukrywać że przynależność do tytułowych grup automatycznie powoduje znalezienie się w grupie ryzyka podobnie jak np. odmienna narodowość. Intencje ustawodawcy były w tej kwestii raczej jasne, więc proponuję rozszerzyć: Art. 119. § 1 KK: Kto stosuje przemoc lub groźbę bezprawną wobec grupy osób lub poszczególnej osoby z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, politycznej, wyznaniowej lub z powodu jej bezwyznaniowości, orientacji seksualnej albo tożsamości płciowej, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. Art. 256. § 1 KK: Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, orientację seksualną lub tożsamość płciową, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. Art. 257. KK: Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości, orientacji seksualnej albo tożsamości płciowej, lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
  24. 2 punkty
    Libter

    LGBT - Wasza opinia

    No generalnie jest to sprytny trik retoryczny ze względu na złowieszcze skojarzenia z terminem ideologia w Polsce. Kiedy jakieś inne grupy społeczne jak np. nauczyciele czy przedsiębiorcy idą maszerować z konkretnymi postulatami nikt nie mówi o "ideologii nauczycieli", ani "ideologii przedsiębiorców", ponieważ takie terminy nie znaczą niczego konkretnego - mowa w końcu zawsze o konkretnych postulatach. Tak samo jest i tutaj, marsze równości czy inne pikiety idą zawsze z konkretnymi postulatami jak związki partnerskie, normalne procedury uzgodnienia płci czy ochrona przed nienawiścią ze względu na orientację na równi z obecną ochroną ze względu na narodowość czy wyznanie. Za brakiem każdego z tych postulatów kryje się oczywiście masa indywidualnych, ludzkich dramatów, ale w końcu łatwiej to wszystko przykryć i głosić pustosłowie w stylu "nie popieram ideologii LGBT". Swoją drogą takie fikołki intelektualne są typowe dla każdej dyskusji z konserwatystami
  25. 2 punkty
    Libter

    LGBT - Wasza opinia

    Zdefiniuj "ideologię LGBT" bo inaczej nie mamy o czym rozmawiać tak naprawdę. Można sobie debatować nad określonymi postulatami jak związki partnerskie, natomiast używanie jakichś terminów worków typu "ideologia LGBT", "ideologia gender" (wymyślonych notabene przez przeciwników co samo w sobie jest absurdalne) do niczego konstruktywnego nie prowadzi.
  26. 2 punkty
    Wojciu

    Warto wspierać polskie forum skript.pl

    Warto wspierać polskie forum skript.pl
  27. 2 punkty
    ivall

    Tanie boty do discorda, back-end dla stron

    Dobry, oferuję swoje usługi jako python developer & web developer. Jestem w stanie wykonać tanio poniższe rzeczy: - boty do discorda - backend dla strony internetowej - poprawki w kodzie strony/bota, dodatkowe funkcje - i jakieś inne rzeczy w pythonie, napisz co potrzeba, a coś wymyślimy Umiejętności: html, css (sass), jakieś podstawy jsa, w tym jquery żeby strona działała poprawnie, python (flask, django) Portfolio: https://github.com/ivall (trochę projektów w flasku ma słaby kod, jak je pisałem to jeszcze nie ogarniałem dobrych praktyk w flasku, a teraz nie chce mi się przepisywać :kappa:) Preferowany kontakt poprzez discord: ivall#7035 Kontakt email: [email protected] W razie nieaktualnego discorda/emaila aktualne dane zawsze znajdują się na https://ivall.pl
  28. 2 punkty
    Peridot

    Dzień dobry szanowni państwo

    Eluwina jesieniaro, co tam odjaniepawlasz dzisiejszego alternatywkowego wieczoru?
  29. 2 punkty
    xAxee

    Mending - blokowanie

    on anvil combine: if event-item-one is enchanted with mending: if name of event-item-one is not "&aMending": cancel event if event-item-two is enchanted with mending: if name of event-item-two is not "&aMending": cancel event
  30. 2 punkty
    CampFire

    CampFire.pl - Serwer Survival 1.16.1!

    Discord: https://discord.com/invite/n6PZNx3
  31. 2 punkty
    rykker

    FireHole.pl - Serwer lobby!

    Informacje » IP: FireHole.pl « » Wersja: 1.7.x - 1.16.x « » Tryby: Survival | PVP Kits (W trakcie) | Creative (W trakcie) « Start dziś! o 19:00 Czym jest tryb Survival? Na naszym serwerze, tryb survival jest grą o przetrwanie na jednej wyspie z innymi graczami i potworami, możesz zbudować swój domek, wybrać się na przygodę ze swoją drużyną i podpić świat survivalu! Nasz tryb jest wzorowany na "Kwadratowa Masakra 3" chyba wiecie co to takiego Tryb jest na wersje 1.15.x Co posiada nasz tryb? » AntyCheat - Zmniejszy liczbę cheaterów. » Whitelista - Na trybie nie będzie "randomów" które zniszczą wasz domek i rozgrywkę. » Autorska, latająca wyspa - Nowe góry, rzeki, itp. » Ekonomia - Możliwość tworzenia sklepów, itp. » Eventy - Na serwerze będą organizowane eventy, a zatem do wygrania $ i nie tylko. » Strefa radiacji - Strefa, poza wyspą gdzie trzeba mieć specjalny płyn. Oraz wiele więcej! Jak dostać się na Whiteliste? To proste! Wystarczy zarejestrować się na naszej stronie http://firehole.pl a następnie napisać na forum w odpowiednim dziale swoje podanie. Więcej informacji na ten temat, właśnie tam Screeny z serwera:
  32. 2 punkty
    zrdzn

    Szukam pluginu

    Jeżeli to jest to co ja myślę, czyli hover w liście serwerów, to dobrym pluginem jest ServerListPlus.
  33. 2 punkty
    jogurcik122pl

    Send PVP

    @bludis jak masz jakiś problem to nie udzielaj się w temacie proste, po to jest to forum a jak tego nie zakołkowałeś w tym swoim małym mózgu to bardzo mi przykro ale nw co ty robisz tutaj na stanowisku moderatora
  34. 2 punkty
    Libter

    Rejestr zarządzeń

    Zarządzenie @Libter 01/30.06.2020: @LeKuLa traci rangę moderatora ze względu na nieaktywność.
  35. 2 punkty
    Eyjsesa

    BoostMc.PL - MiniGry

    Akurat ten plugin jest autorski, w darmowym nie ma np. wymiany kilofów etc. Rangi to dodatek, nie chcesz - nie kupujesz. Przypomnę, że nawet jeżeli rangi mają to samo to i tak ktoś nad nimi pracował. @Wojciu
  36. 2 punkty
    bludis

    BoostMc.PL - MiniGry

    Faktycznie, bardzo dużo zrobiliście - pobraliście plugin i go skonfigurowaliście. Wyczyn! Chciałbym wspomnieć, że dużo serwerów posiada ten plugin. Między innymi bestmine = ) 15, 30, 45zł za zwykle rangi premium, które pewnie mają to samo, co wszędzie (fly, hat, feed jakieś resety wysp). Jeden wielki żart.
  37. 2 punkty
    BrixNW

    Rejestr zarządzeń

    Zarządzenie @BrixNW 01/27.06.2020: @TakiJakTy zostaje próbnym moderatorem. @Peridot zostaje próbnym moderatorem. @Wojciu zostaje próbnym moderatorem.
  38. 2 punkty
    Wojciu

    Hosting

    Z wymienionych przez ciebie w ankiecie polecam tylko LVLUP.PRO, pomimo tego, że jest to mały hosting, to daje radę. Jedyny nadający się na serwery gier. O innych nie wspomnę, bo są to zwyczajnie masowe syfy, lepiej samemu postawić na VPSie i wyjdzie taniej Posiadałem kilka serwerów na różnych hostingach, ale tylko w LVLUP.PRO nie ma lagów jak u innych. PS. z kodem SKRIPT.PL masz 10% zniżki
  39. 2 punkty
    Eyjsesa

    BoostMc.PL - MiniGry

    Ruszyły mini testy bedwars DLA WSZYSTKICH! (Na jakiś czas)
  40. 2 punkty
    Eyjsesa

    BoostMc.PL - MiniGry

    Poprawiono błędy na SkyBlock (dziwne bloki zamiast drewna)
  41. 2 punkty
    xAxee

    [Acheat] Prosty Antycheat.

    Ten temat został przeniesiony.
  42. 2 punkty
    kerpson

    paweU-Drop - Plugin na drop z kamienia

    Wsparcie techniczne powinno być również niezależne czy płatny czy nie płatny Nie będę już zaśmiecał tematu niepotrzebnymi postami, nie odbierz tego jako hejt lecz jako moją opinie.
  43. 2 punkty
    Peridot

    Plugin na inne pluginy w każdym świecie

    Raczej taki nie istnieje Jeśli wpadłeś na zrobienie serwera z kilkoma trybami na jednym serwerze od razu ci mówię, że to nie ma sensu
  44. 2 punkty
    Misio12320

    Jak zdobyć emotkę "rak"

    Witam. Dziś Wam pokażę jak zdobyć emotkę ":rak:" Musicie po prostu otworzyć ten oto spoiler, a dowiecie się sami : O Przez ponad 6 GODZIN szukałem luki na to, byście mogli znów :rak:'ować swoich przyjaciół . POZDRAWIAM POG kckc
  45. 2 punkty
    PanMaruda

    Tolltip / cmd

    Gdybyś przeczytał poradnik jak należy to byś widział jak to naprawić. swoją drogą to mam radę na temat optymalizacji kodu: jeżeli wysyłasz wiadomość do grupy odbiorców (tutaj graczy z permisją) to napisz kod w taki sposób żeby ową permisje dla gracza sprawdzać raz, a nie tyle razy ile wiadomości wysyłasz załóżmy: mamy 50 graczy na serwerze (w tym 10 z permisją) twój kod zapętla ich wszystkich (tj. sprawdza permisję 350 razy - bo jest 7 wiadomości i 50 graczy) no i do tego jeszcze wysyła 70 pojedynczych wiadomości (bo 7 wiadomości i 10 osób z permisją) 1. usuwamy warunki (where) na końcu efektu send i zastępujemy je pętlą ze wszystkimi graczami online i warunkiem sprawdzającym permisję każdego z nich w osobnej linii kod zapętla wszystkich graczy, ale permisję sprawdza już tylko 50 razy (bo dla każdego gracza raz, a nie 7 razy) i ponownie 70 osobnych wiadomości 2. gdy już wiemy że wiadomość zawiera reklamę to tworzymy sobie zmienną ze wszystkimi wiadomościami (może to być lista lub zwykły tekst oddzielony nową linią - bez różnicy). Potem wysyłamy do gracza tylko zawartość zmiennej. kod zapętla wszystich graczy i sprawdza 50 razy permisję ale teraz wysyła jedynie 10 wiadomości
  46. 2 punkty
    Grex

    Skrypty - Serwer MC

    1. Użyj java 8 2. Pobierz silnik z paper.io 3. Pobierz AuthMe Reloaded ze strony spigot 4. Włącz serwer 5. Wyłącz serwer 6. Zaakceptuj EULA 7. Włącz serwer 8. Wyłącz serwer 9. Zmień ustawienia w server.propeties - online mode: false 10. Przenieś AuthMe Reloaded do folderu plugins 11. Pobierz inne przydatne pluginy (PlaceholderAPI, Protocollib) 12. Włącz serwer 13. Wyłącz serwer 14. Zmień ustawienia AuthMe (config.yml - Jeżeli masz bazę danych to ją połącz, jeżeli nie to nie zmieniaj ustawień bazy danych. Zmien ustawienia pod swoje preferencje) 15. Włącz serwer Jeżeli plugin działa - w /pl jest na zielono i nie wyświetlał błędów podczas startu - musisz dać graczom premisje ( authme.player.* ) Jeżeli nie działa - serwer się wyłącza po włączeniu authme - źle skonfigurowałeś bazę danych i plugin nie może się z nią połączyć Jeżeli nie działa - wyświetla błędy - napisz tutaj jakie to błędy Mam nadzieję że pomogłem. Testowałem i na pewno działa na 1.8 - 1.14.4, co do 1.15 nie jestem pewnien czy już wspiera te wersje
  47. 1 punkt
    Michix

    sprawdzanie - skrypt na sprawdzanie

    Ciekawy skrypt, ale można również wykorzystać jail z essentialsa i napisać skrypt na ułatwienie korzystania z jaila, lecz nie ma wtedy automatycznego bana za logout.
  48. 1 punkt
    patryk96

    Problem z Bungeecord

    Jesteś pewny że ten adres a raczej port jest taki sam jak na serwerze lobby w pliku server.properties?
  49. 1 punkt
    LeKuLa

    AntiAlt.xyz

    Nie polecam. Właściciel to scammer i stalker, stalkował oraz oscammował niejakiego "krytego", nabił sobie on również serwery dzięki głosowaniu z multikont na stronie top.gg. Również dopuszczał się on szantażu na krytym. W moim bocie tworzył teź obraźliwe linki. https://imgur.com/a/haA1TS2 https://imgur.com/a/lvknEaF https://imgur.com/a/Jwa0KWq http://twojastara.imgs.cf/xgbbeR5L.gif Wcześniej jeszcze dawniej tworzył teź inne dziwne linki: https://imgur.com/a/Xjhyknw Radzę się od niego trzymać jak najdalej
  50. 1 punkt
    _xXCichyMleczXx_

    Regenerowanie mapy po końcu rundy

    Zrób schematic tej mapy i załaduj go paste schematic %string% at %location% with air z PirateSK
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×