Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 26.08.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. 5 punktów
    boleknowak

    KEKW.link

    Siema, zrobiłem na szybko skracacz linków, bo potrzebowałem opcję wydłużania linków. Nie ma co się rozpisywać - wejdź na stronę i sprawdź! https://kekw.link Zdjęcia: Strona główna --------------------------------------------------------------------------------------- Wklejając automatycznie tworzy link, jeśli wpiszesz musisz koniecznie wcisnąć Szorty --------------------------------------------------------------------------------------- możesz wydłużyć swój link klikając spodnie, które pojawią się po wciśnięciu ptaszka (musi być X tak jak na zdjęciu) Taka stronka for fun, można używać i nawet nic nie śledzi. Google Analytics działa, więc jak coś to do nich pretensje, ja zapisuje w bazie link i skrócony/wydłużony kod. Pozdrawiam
  2. 4 punkty
    BrixNW

    Strona dla serwera Minecraft [TEMPLATE]

    Pewny serwer miał bardzo ładny szablon strony, postanowiłem go odtworzyć. Strona składa się z głównej strony, na której mamy guzik z możliwością skopiowana IP serwera. Wystarczy ustawić swoją nazwę serwera, opis, postacie/główki administracji i gotowe. DEMO: LINK DOWNLOAD: LINK <tu github Znalazłeś błąd? Poinformuj mnie o tym na Discordzie BrixNW#0404
  3. 4 punkty
    PanMaruda

    Światło

    on damage: tool of attacker = netherite sword: #czy jak tam sie to nazywa show flash at victim
  4. 4 punkty
    xdzikuu

    MineCast.pl - Serwer tworzony z pasją

    Bardzo dojrzałe podejście... Nie za bardzo rozumiem jak osoba, która swoim zachowaniem przypomina nie tyle osobę niepełnoletnią co osobę co najmniej dziecinną prowadzi ten serwer. Każdy ma swoją opinie a ty jako twórca serwera gdzie jak sam mówisz "przewija się naprawdę wielu graczy" powinieneś każdą opinię brać sobie głęboko do serca (nie mówię o bezsensownych) i wyciągać wnioski jak tylko udoskonalić serwer. Sam chciałem pograć na serwerze ale widząc twoje podejście oraz to jak zależy ci na potencjalnych graczach odechciało mi się, podobnie ze zmianą prezentacji 2-3 raz. ... Podsumowywując: Osobiście cieszę się, że jest coraz więcej serwerów i nowych rozwiązań jednakże osoby prowadzące takie serwery powinny zachowywać się tak jak przystało na kulturalnego człowieka. Najlepiej przyznać się do tego całego reklamowania i mieć spokój zamiast pisać jaki to masz "ubaw" i jak to robisz "co ci się podoba". Mam nadzieję, że jednak przemyślisz kilka rzeczy i wyciągniesz z tego wnioski. Szczerze liczę, że serwer będzie istniał jak najdłużej. Powodzenia.
  5. 4 punkty
    PanMaruda

    Komendy w Skript

    Chyba nadszedł czas na odświeżenie i dopieszczenie tego tematu... zatem: Jak zdefiniować komendę: każdą komendę musimy rozpocząć od początku nowej linijki pierwszym słowem w owej linijce zawsze jest 'command', po nim występuje opcjonalnie ukośnik a za nim nazwa naszej komendy na końcu danej linijki stawiamy dwukropek - jako rozpoczęcie nowej sekcji (w tym przypadku komendy) poniżej dwa przykłady tworzące komendę '/poradnik' command poradnik: command /poradnik: jak wiadomo - po każdym dwukropku następna linia musi być poprzedzona o jedno wcięcie więcej 'wcięcie' ustalamy zawsze w drugiej linijce każdego wydarzenia, funkcji czy tak jak w tym przypadku - komendy. Wcięcie składa się z dowolnej liczby spacji lub tabulatorów (przy czym najczęściej wykorzystywanym i najbardziej przejrzystym jest jeden tabulator (klawisz TAB). Wcięć nie wolno mieszać w pojedynczej sekcji skryptu - jeżeli w drugiej linijce użyliśmy jednego taba, tak we wszystkich kolejnych musi to być jeden tab (a nie powiedzmy 4 spacje) Każda komenda posiada konfigurację (ale o tym będzie później) - zakończeniem konfiguracji jest słowo 'trigger' (poprzedzone dwukropkiem) - oznacza ono część właściwą komendy - czyli wykonywany kod (+przykład użycia wcięcia - jednego taba) command /poradnik: [wcięcie] trigger: command /poradnik: trigger: po słowie trigger, możemy rozpocząć pisanie kodu, poniżej pokażę przykład z wysyłaniem wiadomości do gracza (lub konsoli), który wykonał komendę. Skorzystam z efektu 'send "wiadomość"' command /poradnik: [wcięcie] trigger: [wcięcie] [wcięcie] send "Pierwsza komenda" command /poradnik: trigger: send "Pierwsza komenda" Argumenty komendy - rodzaje, definiowanie: jak wiadomo - w większości komend możemy korzystać z argumentów - każdy argument (poza ostatnim) oddzielony jest od siebie (i nazwy komendy) spacjami aby do komendy dodać argument musimy w pierwszej linijce, zaraz po nazwie wpisać typ argumentu w nawiasach ostrych '<typ argumentu>' (przy korzystaniu z argumentów należy pamiętać o tym, że dwukropek wędruje na koniec linijki - za wszystkie argumenty) 'typy argumentów' - czyli wartości które przyjmuje argument rozpisane są w każdej dokumentacji w zakładce 'types'. Wymuszają one na graczu wprowadzenie odpowiedniej wartości - np. tekstu, liczby, nicku gracza lub koloru. Zazwyczaj korzystamy z czterech typów: string (lub text) - tekst number - liczba integer (lub int) - liczba całkowita player / offline player - nick gracza online lub offline w przykładzie poniżej podam komendę z jednym argumentem o typie 'string': command /poradnik <string>: powyżej nasz pierwszy argument jest jednocześnie ostatnim, zatem będzie zwracał wszystko co w nim wpiszemy dodawanie kolejnych argumentów jest proste - wystarczy postawić spację i wpisać kolejny typ: command /poradnik <string> <integer> <string>: powyżej mamy trzy argumenty - tekst, liczbę całkowitą oraz drugi tekst - należy pamiętać, że pierwszy tekst zwróci nam tylko jedno słowo, liczba tylko jedną liczbę, a ostatni argument wszystko pozostałe w powyższych przykładach stworzone argumenty są obowiązkowe do podania - gdy tego nie zrobimy - komenda zwróci błąd istnieje opcja tworzenia argumentów opcjonalnych - tj. takich, gdzie podanie argumentu nie jest potrzebne - wystarczy typ argumentu wpisać dodatkowo w nawiasy kwadratowe '[<typ argumentu>]' opcjonalne argumenty używamy z reguły na końcu - na początku wstawiamy te wymagane command /poradnik <string> <integer> [<string>] [<number>]: dla każdego argumentu możemy ustawić 'domyślną wartość' - należy jednak pamiętać by była ona zgodna z podanym typem po zdefiniowanym typie argumentu wstawiamy znak równości, a za nim naszą domyślną wartość '<typ argumentu=wartość>'- będzie ona używana w momencie gdy gracz wykona komendę nie podając danego argumentu, przykładowo: command /poradnik <integer=10>: liczbę całkowitą (oraz zwykłe liczby) zapisujemy bezpośrednio po znaku równości - zgodnie ze składnią skripta command /poradnik <string="domyślny tekst">: tekst w argumencie zapisujemy dodatkowo w cudzysłowach - zgodnie ze składnią skripta Argumenty komendy - użycie: myślę że warto zacząć od wyjaśnienia iż 'argument komendy' jest wyrażaniem ('expression') i można z niego korzystać tak jak ze wszystkich innych wyrażeń - tj. pobierać jego wartość, wykonywać na nim działania matematyczne itp. odwołujemy się do niego wpisując słowo 'argument' (w skrócie: arg) o ile argument jest jeden lub 'argument-numer' (w skrócie: arg-numer) gdy trzeba odnieść się do konkretnego argumentu stwórzmy zatem komendę z opcjonalnym argumentem tekstowym i wyślijmy jego treść do gracza po wpisaniu komendy command /poradnik [<string>]: trigger: send "%argument%" słowo 'argument' zostało umieszczone w procentach - co powoduje wyświetlenie wartości owego argumentu (wyrażenia) w tekście, który wysyłamy do gracza jeżeli w argumencie podamy wiadomość - zostanie ona do nas wysłana jeżeli jednak jej nie podamy - naszym oczom ukaże się błąd '<none>' '<none>' (czyli skriptowa wersja słowa 'null') oznacza iż nasz argument (nasze wyrażenie) jest puste - nie zawiera żadnej wartości (w tym przypadku - wysłaliśmy pustą komendę bez argumentu) można temu zapobiec ustawiając domyślną wartość argumentu: command /poradnik [<string="nie podałeś argumentu">]: trigger: send "%argument%" lub robiąc to ręcznie w kodzie używając warunku sprawdzającego czy wyrażenie (argument) ma wartość - 'argument is set' lub 'argument is not set': command /poradnik [<string>]: trigger: if argument is set: send "%argument%" else: send "nie podałeś argumentu" oczywiście jak już wyżej napisałem - na argumentach można dowolnie operować zróbmy więc komendę, która sprawdzi czy podany argument jest zgodny z daną wartością i wyślijmy odpowiednią wiadomość: niech komenda sprawdza kolor z pierwszego argumentu, i w tym kolorze wysyła liczbę z drugiego argumentu, jeżeli kolor nie będzie zgodny z dwoma wybranymi (powiedzmy zielony i czerwony) to wyślijmy poprawne użycie komendy: command /kolor [<string>] [<integer=10000>]: trigger: #sprawdzamy czy argument pierwszy został wpisany, jeżeli nie - wysyłamy wiadomość z odpowiednim użyciem if argument-1 is not set: send "poprawne użycie to /kolor <czerwony/zielony> <liczba>" else: #sprawdzamy czy argument pierwszy to "czerwony" if argument-1 is "czerwony": #wysyłamy liczbę z argumentu drugiego w kolorze czerownym send "&c %argument-2%" #sprawdzamy czy argument pierwszy to "zielony" else if argument-1 is "zielony": #wysyłamy zieloną liczbę send "&a %argument-2%" #jeżeli argument nie jest ani "czerwony" ani "zielony" to wysyłamy ponownie poprawne użycie else: send "poprawne użycie to /kolor <czerwony/zielony> <liczba>" Konfiguracja komendy: w każdej komendzie jak już wyżej wspomniałem możemy dodać konfigurację - czyli kilka opcji mieszczących się między 'pierwszą linijką komendy' a słowem 'trigger' każda opcja konfiguracyjna kończy się dwukropkiem a zaraz za nim wpisywana jest jej wartość poniżej wypiszę i objaśnię wszystkie opcje: 'aliases' - aliasy komend, czyli opcja dla tych, którzy chcą by jedna komenda mogła mieć kilka nazw, wypisujemy je po dwukropku oddzielając przecinkiem aliases: poradnik, poradniczek, help, pomoc 'permission' - permisja wymagana do użycia komendy - zaleca się, aby permisja była w formacie 'nazwa komendy.nazwa permisji' permission: poradnik.uzycie permission: poradnik.* 'permission message' - czyli wiadomość wysyłana do gracza, gdy komenda zostanie odrzucona z powodu braku powyższej permisji permission message: Potrzebujesz permisji 'poradnik.uzycie' aby skorzystać z tej komendy 'executable by' - opcja która narzuca kto może korzystać z komendy - tylko gracze; tylko konsola; gracze i konsola, dostępne wartości: 'players', 'players and console', 'console' executable by: players executable by: console executable by: players and console 'description' - opis komendy (wyświetlany m.in w domyślnym /help) description: Ta komenda wyświetla poradnik o pisaniu komend 'usage' - poprawne użycie komendy usage: /kolor <czerwony|zielony> [liczba] 'cooldown' - opóźnienie pomiędzy użyciami komendy (wymagane jest podanie typu timespan, np. '10 minutes' lub '1 day') cooldown: 10 minutes 'cooldown bypass' - permisja, która pozwala pominąć opóźnienie cooldown bypass: poradnik.cooldown.bypass 'cooldown message' - wiadomość jaką otrzyma gracz, gdy nie odczeka czasu ustawionego wyżej można korzystać z wyrażeń: 'remaining time' - pozostały czas do następnego użycia cooldown message: Kolejny raz komendy możesz użyć za %remaining time% 'elapsed time' - czas, który upłynął od ostatniego użycia cooldown message: Od ostatniego użycia minęło dopiero %elapsed time% 'last usage date' - data ostatniego użycia cooldown message: Ostatni raz użyłeś tej komendy %the last usage date% 'cooldown time' - czyli ustawiony wyżej czas pomiędzy użyciami cooldown message: Pomiędzy użyciami tej komendy musisz odczekać %cooldown time% 'bypass permission' - ustawiona wyżej permisja, która pozwala pominąć opóźnienie cooldown message: Nie posiadasz permisji %bypass permission%, musisz odczekać aż upłynie czas 'cooldown storage' - zmienna, w której przechowywana będzie data zakończenia cooldownu. Gdy ją ustawimy cooldown nie zresetuje się po wyłączeniu serwera. cooldown storage: {cooldown::poradnik::%name of player%} zbiorowe użycie w komendzie, przykładowo: command /poradnik <string="domyślna wiadomość">: executable by: players permission: poradnik.użycie permission message: Musisz posiadać permisję poradnik.użycie aby wykonać tą komendę cooldown: 15 seconds cooldown message: &cMusisz odczekać %cooldown time% pomiędzy użyciami tej komendy, pozostało jeszcze %remaining time% trigger: send argument Nasłuchiwanie komend: tworzenie własnych komend to nie wszystko, mamy przecież też masę innych dodawanych przez różne pluginy, skrypty czy silniki, poniżej znajduje się krótkie wyjaśnienie jak nasłuchiwać ich użycia, jak się do nich odwoływać i jak je blokować: zacznijmy zatem od najważniejszego - event (wydarzenie) 'on command' wykonuje się ono z momencie wysłania przez gracza (lub konsolę) komendy aby go użyć zaczynamy od początku nowej linii wpisujemy jego nazwę i stawiamy dwukropek otwierając nową sekcję on command: możemy z tego wydarzenia pobrać trzy wyrażenia: 'sender' - czyli gracz lub konsola, który wykonał komendę 'command' - czyli nazwę komendy która została wykonana (!jeżeli komenda została użyta poprzez alias, to wyrażenie zwróci nam alias, a nie główną komendę) 'arguments' - czyli wpisane argumenty komendy lub '<none>' gdy ich nie będzie 'full command' - czyli cała wpisana wartość (komenda + argumenty) można przerwać wykonywanie komendy (tj. anulując wydarzenie) wpisując 'cancel event' przykładowe użycie - blokujemy używanie komendy /poradnik wszystkim graczom on command: #sprawdzamy czy komenda to "poradnik" if command is "poradnik": #sprawdzamy czy wysyłający komendę to gracz - jeżeli tak - blokujemy komendę if sender is a player: #blokujemy komendę cancel event and may the Skript be with You...
  6. 4 punkty
    Libter

    Skarga gnomq2000

    Dla mnie ten screen nie stanowi modyfikacji umowy tylko propozycję uregulowania części należności. Mogłeś zrezygnować jeśli nie umawialiście się inaczej, ale powinieneś uregulować całość uzgodnionej należności to jest 30% zarobionych w trakcie użytkowania jego sklepu. Umowa ustna (w tym zawarta poprzez wiadomości internetowe) ma podobną moc jak pisemna. Ciągle mówisz o wyłudzeniach itd. podczas gdy od początku sam zgodziłeś się na 30%. Nagle sklep zaczął zarabiać to okazało się że to za dużo? Widzę, że więcej argumentów w tej sprawie już nie ma, więc przedstawiony w poprzednim poście stan faktyczny uważam za prawidłowy, a wyrok staje się prawomocny: Termin na realizację pkt. 1 to 3 dni, niezrealizowanie go lub dalsze oszczerstwa względem @BrixNW będą surowo karane. Co do pkt. 2 - to już kwestia twojego sumienia i reputacji, niemniej jednak umów należy przestrzegać nawet w momencie gdy okazują się nie do końca korzystne.
  7. 4 punkty
    PanMaruda

    mGUI v0.1.6 - skrypt na tworzenie gui

    Skrypt jest w początkowej wersji, mogą występować błędy; przeznaczony jest głównie do testów, wszelkie problemy i zastrzeżenia proszę zgłaszać w komentarzach pod postem. mGUI, wprowadzenie: pewnie zastanawiacie się moi drodzy dlaczego was tu zgromadziłem i czym jest ten skryptowy cud przedstawiony w tytule - otóż znajdujecie się właśnie w poście nowego i niesamowitego dodatku do formatowania GUI stworzonego całkowicie w Skript. mGUI to w zamyśle połączenie oraz rozszerzenie najlepszych funkcji z popularnych dodaktów SkQuery oraz TuSKe; skrypt ma być ich aktualizowaną, niezbugowaną i przyjemną w użyciu alternatywą. Cały system owego dodatku opiera się na zasadzie identyfikatorów (każde GUI ma swój unikatowy ciąg znaków ustalany przez użytkownika), które pozwalają w prosty sposób odnosić się i zarządzać dowolnym GUI w dowolnym miejscu. Dzięki użyciu dodatku skript-reflect w skrypcie mogłem zrezygnować z funkcji na rzecz customowych efektów, warunków i innych (skromna dokumentacja znajduje się poniżej) Instalacja, wymagania: skrypt pobieramy z linku poniżej, zapisujemy w pustym pliku w folderze /plugins/Skript/scripts (ważne jest to aby skrypt miał swój osobny plik; nie powinno się go edytować na własną rękę; nie powinno się zmieniać kolejności poszczególnych wydarzeń w skrypcie). po wgraniu i załadowaniu skryptu na serwer będzie on gotowy do użycia mGUI aktualizuje się automatycznie w przypadku posiadania dodatku AxAutoUpdate (ważne jest by nie usuwać drugiej linijki z wersją skryptu) zaznaczam iż skrypt pisany jest dla nowszych wersji minecrafta (tj. 1.14 i wyższych) testowane na: Paper 1.16.2; Skript 2.5 beta3; skript-reflect 2.1.0 Wymagane pluginy: Skript 2.4 skript-reflect [opcjonalnie] Skrypt AxAutoUpdate autorstwa @xAxee Nowe efekty, wyrażenia, wydarzenia i warunki: Przykłady użycia: ze skryptu korzystamy identycznie jak z wymienionych wyżej dodatków, z tą różnicą, że nie możemy tu otworzyć ekwipunku graczowi - musimy najpierw go stworzyć (nadać ID, podać parametry i najlepiej też sformatować sloty) - dopiero po tych działaniach bezpiecznie otworzymy nowe GUI wybranym graczom, przykłady: GUI o ID pierwsze.gui z 3 rzędami i nazwą zawiera na slocie pierwszym przedmiot który wykonuje komendę /eco give player 100 command /nasze-nowe-gui: trigger: create new mgui "pierwsze.gui" with 3 rows named "jakaś nazwa" make mgui slot 1 of "pierwsze.gui" with stone named "&aDodaj sobie 100$" to run console command "eco give %player% 100" open mgui "pierwsze.gui" to all players w drugim przykładzie zróbmy funkcję, która wyśle wiadomość o rodzaju kliknięcia i wykonajmy ją po kliknięciu w GUI, które w całości wypełnione zostanie żółtymi szybami w tym celu będziemy nasłuchiwać customowego eventu 'mgui click' function rodzajKliknięcia(prawy: boolean): if {_prawy} is true: broadcast "&6kliknięto prawym przyciskiem w slot" else: broadcast "&9kliknięto lewym przyciskiem w slot" command /nasze-nowe-gui: trigger: create new mgui "pierwsze.gui" with 3 rows named "jakaś nazwa" make mgui slot (integers from 0 to 26) of "pierwsze.gui" with yellow glass pane to be unstealable open mgui "pierwsze.gui" to player on mgui click: if (mgui of player) is "pierwsze.gui": if number is between and 26: if click type is left mouse button: rodzajKliknięcia(false) else if click type is right mouse button: rodzajKliknięcia(true) add 1 of apple named "kliknąłeś prawym" to inventory of player Changelog: Pobieranie: mGUI version 0.1.6 Miłego dnia
  8. 4 punkty
    Dorek

    Discord Serwera FlintMC

    Oferuję domenę FlintMC.PL za promocyjne 300 zł (obniżka 100%). Możliwość negocjacji dodatkowych rabatów. /Edit: no chodzi o to że wystawiłeś projekt z nazwą i domeną nie kupując wcześniej domeny więc każdy mógł ją kupić zanim ty to zrobisz i właśnie ją kupiłem mogę ci ją sprzedać, kwotę na PW ustalimy @Grex
  9. 4 punkty
    gnomq

    # @xAxee na admina

    #@xAxee na admina
  10. 3 punkty
    BrixNW

    Przepraszam z całego serca ;o

    To ten, dałem się trochę zmanipulować użytkownikowi @gnomq i troszkę przesadziłem z agresją w jego stronę, chciałbym przeprosić wszystkich, którzy musieli czytać takie brzydkie rzeczy, no i oczywiście też samego gnomq'a. Przepraszam też tych, którzy wysyłali linki (do swoich tematów, w których prosili o pomoc) na shoutboxie, wszystkie te linki od razu znikały wśród "toksycznej" grupy kilku użytkowników tego forum w tym mnie. Obiecuję poprawę, nigdy więcej nikogo nie zwyzywam publicznie w miejscach powiązanych z tym forum. Wnoszę także o przywrócenie mojej kochanej rangi Zasłużony :). Nawet jeżeli jest na to za późno i rangi nie odzyskam, to Libter pamiętaj, ja zawsze chętnie pomogę. Nie ma, co więcej, pisać, najważniejsze jest, pisanie ścian tekstu zostawię profesjonalistom. PS. gnomq zrozum wreszcie, że moja skarga na ciebie dotyczyła tylko i wyłącznie faktu nazywania mnie oszustem, a nie chęci wyciągnięcia reszty pieniędzy od ciebie.
  11. 3 punkty
    Kormic

    Losowy prezent

    To powinno rozwiązać twój problem: give 1 diamond to (random player out of all players) Proszę. EDIT: Ewentualnie jeżeli chcesz przechwycić tego losowego gracza, to ustawiasz go do zmiennej: command /losowanie: trigger: set {_p} to random player out of all players broadcast "&7[&6Losowanie&7] &e%{_p}% &bwygral losowanie!" give 1 diamond to {_p}
  12. 3 punkty
    PanMaruda

    Nie ma takiej komendy

    import: org.bukkit.event.command.UnknownCommandEvent on UnknownCommandEvent: set {_cmd} to event.getCommandLine() event.setMessage("twoja komenda jest invalidą: %{_cmd}%")
  13. 3 punkty
    LeviBoyPL

    Skarga na gnomq

    Po prostu nie zwracajcie uwagi na te emotki? Trochę śmieszna skarga, nie widzicie, że chłopak płacze za każdym razem jak ktoś się z nim nie zgadza, albo ma inne zdanie niż on? Kwestia czasu zanim jego serwer spadnie z rowerka, a jeżeli kupił sobie vipa, żeby się dowartościować i móc Ci zaspamić profil reakcjami to mówi samo za siebie, tym bardziej możesz czuć satysfakcje.
  14. 3 punkty
    Miku

    Miku - nowy, innowacyjny bot do Discorda.

    Cześć, jestem Miku. Jestem nowym botem do Discorda. Jestem tu po to, żeby pomóc Ci w uporządkowaniu Twojego wspaniałego serwera. Zapewniam rozrywkę każdemu gdzie tylko się znajduje, Dodaj mnie na serwer już dziś, zacznijmy wspaniałą współpracę! Komendy Muzyka - pobaw się w bycie DJ'em, ze mną możesz puszczać muzykę jaką tylko chcesz, posłuchajmy czegoś razem! Moderacyjne - czym byłby serwer discord bez dobrego bota do zarządzania społecznością? Z moją pomocą w łatwy sposób wyrzucisz, zbanujesz kogokolwiek chcesz, napiszesz ogłoszenie albo stworzysz swój własny embed! Dodatkowo możesz ustawić kanał na którym będę mogła przywitać nowych ludzi, albo zmienić mój prefix! Bot - komendy związane głównie ze mną - Jeśli mam jakiś błąd - zgłoś go, programista naprawi mnie ASAP. Możesz napisać również propozycję albo sprawdzić mój ping (gwarantuję, że będę odpowiadała bardzo szybko na Twoje zachcianki ) Zabawa - każdy musi w końcu odpocząć, a co bardziej zadowala niż zwierzątka? Osobiście preferuję koty, ale ze mną możesz oglądać dużo więcej zwierzątek . Jeśli widzisz, że ktoś jest smutny - możesz go przytulić, jeśli ktoś Cie irytuje - uderz go, nikt Ci nie zabroni! ;] Praktyczne - Nie wiesz w co się ubrać, co zjeść na obiad? Z pomocą przychodzi komenda ankieta - niech ludzie Ci doradzą! Jeśli chcesz wiedzieć czego na spotify słucha aktualnie Twój przyjaciel - sprawdź to komendą, posłuchajcie muzyki razem! Jeśli chcesz poznać informacje o serwerze użyj komendy serwer. Możesz również sprawdzić swój profil. Ekonomia - Lubisz hazard? A może chcesz powiększać swój majątek powoli legalnie pracując? Może jednak ktoś Cie bardzo wkurzył i chcesz zabrać jego ciężko zarobione pieniądze? Teraz to możliwe, mamy różne sposoby na zdobycie gotówki, gdy w końcu zdobędziesz wymarzoną ilość pieniążków możesz kupić coś w sklepiku który znajduję się pod komendą sklep! *Jeśli masz pomysł na nowe komendy, przedmioty w sklepie wpisz m!propozycja <propozycja> albo Wejdź na serwer Developerski. Serwer jest nowy, czysty, pachnący, brakuje tam tylko Ciebie! Moja Strona | Dodaj mnie | Wejdź na mój serwer Miku, 2020.
  15. 3 punkty
    Libter

    Rekrutacja na administratora

    Mamy admina-doradcę, mamy admina-programistę, ale nie mamy admina-admina który wbrew pozorom jest chyba najbardziej przydatny Wymagania: Czas i chęci, przynajmniej na kilka miesięcy. Dyspozycyjność na Discordzie. Dobra znajomość CSS i HTML. Mile widziane: Podstawowa znajomość PHP i JS. Znajomość panelu administracyjnego IPS. Oferuję: standardowo wypłatę w walutach przyszłości czyli prestiżu i atencji (aczkolwiek forum stara dzielić się zyskami z ekipą w cokwartalnych premiach, które mogą stanowić miły dodatek do kieszonkowego ). Wzór podania: (można pominąć, byleby wymienić wszystkie informacje) Czas: ile godzin w tygodniu możesz poświęcić na forum Dyspozycyjność: jak często sprawdzasz discorda i forum Wymagania: które wymagania oraz mile widziane spełniasz, najlepiej z przykładami Podania proszę oczywiście wysyłać w prywatnej wiadomości na forum, powodzenia!
  16. 3 punkty
    kerpson

    Pex

    Wiesz, dużo gada, że luckyperms lepszy bo usłyszał tak XD Niby jest rozwijany itd ale gadanie, że pex to śmieszna gadka, tak jak ja bym napisał, że luckyperms crashuje serwer, bez żadnych dowodów, sensownego wytłumaczenia. Pex był używany przez wiele lat i jakoś nikt nie narzekał, a nawet do tej pory są serwery, które z niego korzystają.
  17. 3 punkty
    3meraldK

    mcMMOgui - skrypt na interfejs mcMMO

    mcMMOguiczyli innowacyjny, wydajny skrypt na przyjazny interfejs użytkownika z pluginem mcMMO Jeśli na swoim serwerze masz mcMMO, jeśli używają jego setki graczy, to na swoim serwerze powinienieś mieć swój nowy skrypt! Powstał on głównie dla graczy, w krótce - dla lepszego komfortu i orientacji w świecie mcMMO. Wszystko w jednym miejscu zostało przygotowane specjalnie po to, aby łatwiej zarządzać swoimi statystykami. Funkcje Skrypt umożliwia wiele możliwości na raz, i to w jednym miejscu - graficznym interfejsie użytkownika, pot. ekwipunku - podgląd statystyk graczy off-line / on-line! - progres poziomu, oraz sam level jest widoczny - umiejętności, których jest 14 zostały posortowane - komenda /mcmmo domyślnie otwiera swój podgląd statystyk, chociaż opcjonalnie podany argument wyszukuje statystyki danego gracza - skrypt jest konfigurowalny, a przyszłe wersje udostępnią więcej możliwości - dwie permisje: - mcmmogui.use (podgląd swoich statystyk) - mcmmogui.use.others (podgląd statystyk innych graczy) Wymagania Zasada, którą ja wyznaję - wydajność, optymalizacja, jakość - skrypt wymaga jedynie skript-reflect, oraz, oczywiście - samego mcMMO, do odczytu danych i prawidłowego działania. Dodatek testowano na czterech wersjach silnika PaperMC! (+1.13.2) - Skript (2.5-beta3) - skript-reflect* (2.1.0) - mcMMO (2.1.145) ** Wersje pluginów, na których testowano skrypt są podane w nawiasach. Nie oznacza to, że musisz aktualizować wersje do najnowszych, spróbuj, a się przekonasz sam. ** ** https://github.com/TPGamesNL/skript-reflect/suites/1115537014/artifacts/15736118 to wersja skript-reflect'a, która działa na 1.13.2+ ** TODO Do następnej wersji planuje się wprowadzić: - podgląd drużyn (party) - rankingi mcMMO - więcej konfigurowalności - znaczne optymalizacje skryptu - konfigurowalny tekst POBIERZ (1.0): code.skript.pl Pastebin
  18. 3 punkty
    BrixNW

    Skarga gnomq2000

    Jakiś czas temu dodałem do działu współpracy temat w którym oferuje itemshop sklepmc. Jako pierwszy zgłosił się użytkownik @gnomq2000, zaoferowałem mu go za 30% z dochodów, gdzie minimalny zarobek to 100 złotych, od samego początku miałem na celu znaleźć serwer, który będzie zarabiał mniej, więcej te 100 złotych. Gnomq w wiadomościach na discordzie przyjął ofertę bez żadnego "ale", dodatkowo stwierdził, że sam nie wie czy jego serwer tyle zarobi. Okazało się, że jego serwer zarobił (do momentu, w którym uciekł od płacenia) niemal 300 złotych, a ten zamiast ustalić ze mną, że te 30% to za dużo po prostu zrezygnował bez płacenia. Wcześniej napisał mi czy może mi od razu przelać 30 zł, dla mnie było to obojętne co widać na załączonych screenach, wysłał mi 35 zł. Po tym jak zrezygnował zaczął nazywać mnie oszustem, mimo, że to on tak naprawdę mnie oszukał - już pomijam ten fakt, przecież nic się nie stanie jak nie dostanę od niego tych 40 paru złotych, które powinien mi jeszcze wysłać, chodzi tu bardziej o sam fakt, że wyzywa mnie od oszustów i psuje mój wizerunek i wnoszę o ukaranie go za to (można ten fakt podciągnąć pod §2.2.1 lub §2.2.4). Jeszcze na shoutboxie pisał, że jestem oszustem, ale niestety ciężko jest się dokopać do tych wiadomości
  19. 3 punkty
    Libter

    Skarga gnomq2000

    Znowu sprawy cywilne na skripcie, ech... idźcie do sądu czy coś. Na podstawie screenów wiadomości ustalam następujący stan faktyczny: Została zawarta umowa ustna w postaci wypożyczenia sklepu przez @BrixNW w zamian za 30% dochodów z serwera @gnomq2000. Dodatkowo umowa została rozszerzona, że @BrixNW otrzyma 30% dochodów lub minimum 30 zł. Ostatecznie @gnomq2000 zapłacił 30 zł mimo, że 30% dochodów z serwera wynosiło więcej. Oraz oskarżał @BrixNW o próby wyłudzenia i oszustwa co jest karalne na podstawie §2.1.2.1 regulaminu. Tym samym zarządzam, że: @gnomq2000 powinien publicznie przeprosić @BrixNW w tym temacie, na shoutboxie oraz w statusie. @gnomq2000 powinien dokonać rozliczenia z @BrixNW do wysokości 30% zarobków ze sklepu na czas obowiązywania umowy (tzn. podpięcia serwera pod sklep). Forum będzie egzekwować punkt 1., nie 2. ponieważ są to prywatne rozliczenia pomiędzy użytkownikami. Niemniej jednak jeśli punkt 2. nie zostanie uregulowany to @BrixNW ma prawo do nazywania @gnomq2000 oszustem powołując się na ten wyrok. Wyrok nie jest prawomocny, jeśli @gnomq2000 przedstawi w terminie 7 dni screeny potwierdzające jego wersję wydarzeń tzn. zapłata maksymalnie 30 zł, a nie jak dotychczas większej kwoty z 30 zł lub 30% - sprawa zostanie rozpatrzona ponownie. W przeciwnym wypadku wyrok uprawomocni się.
  20. 3 punkty
    PanMaruda

    mHelix v1.5- skrypt na tworzenie spirali

    mHelix, wprowadzenie: skrypt ten - jak można się domyśleć po tytule - generuje dla nas spirale (w przyszłości także tornada i ewentualne inne wzory zaproponowane w komentarzach) początkowy skrypt stworzony i opublikowany przez ZiemniaQ'a był mało wydajny (jak pisze sam autor - pyraHelix został napisany jedynie jako eksperyment) ta wersja jednak to zmienia - skrypt został poprawiony i zoptymalizowany by dzisiaj finalnie móc trafić w ręce użytkowników Instalacja: skrypt należy pobrać i umieścić w dowolnym pliku .sk w folderze plugins/Skript/scripts/ nie posiada on konfiguracji oraz zbędnych dodatków, po załadowaniu skryptu na serwer będzie on gotowy do użycia skrypt aktualizuje się automatycznie w przypadku posiadania funkcji ze skryptu AxAutoUpdate Wymagania: Skript 2.2+ SKQuery [opcjonalnie] Skrypt AxAutoUpdate autorstwa @xAxee testowane na silniku Paper 1.16.2; Skript 2.5 beta2; SkQuery 4.1.1; +zbieranina najróżniejszych pluginów Użycie: Cały skrypt posiada jedną komendę /helix [promień] [zagęszczenie] [wysokość] [delta] [kąt początkowy] [grubość] [ID bloku], gdzie: promień - jest to odległość od pozycji gracza do powierzchni walca na której generowana będzie spirala; zagęszczenie - liczba która oznacza ilość punktów jaka wygeneruje się w jednym pełnym obrocie spirali; wysokość - określa wysokość całej spirali; delta - jest to różnica wysokości pomiędzy kolejnymi punktami spirali; kąt początkowy - wyrażony w stopniach określa miejsce, z którego zacznie generować się spirala (tj. gdy równy 0 - spirala zacznie generować się na zachodzie od pozycji gracza); grubość - liczba oznaczająca grubość spirali (zbyt wysoka wartość może mocno wydłużyć czas generowania) ID bloku - ID lub nazwa (ze skripta) bloku, z którego zostanie stworzona spirala. Wprowadzone zmiany: zrobiłem testową spiralę, tak by była średnio wymagająca (o ile można tak powiedzieć) /helix 20 0.1 100 0.02 pierwszy test odbył się na oryginalnej wersji Ziemniaka, funkcja działała przez blisko 3 minuty generując 5000 punktów - w tym czasie serwer był niegrywalny - wszystkie zasoby były wykorzystywane drugi raz funkcja została włączona w osobnym wątku - wygenerowała wtedy 5000 punktów w niecałe 18 sekund w trzecim podejściu usunąłem zbędne zmienne tworzone w pętli - 5000 punktów powstało wtedy po 15 sekundach czwarte podejście było jednym z ważniejszych - przerobiłem funkcję tak, by zwracała już tylko wszystkie bloki które wchodziły w skład spirali - funkcja wygenerowała 320 bloków w zaledwie 0.1 sekundy piąte i zarazem ostatnie działanie dotyczyło dalszego usuwania zmiennych z pętli i drobnych poprawek w przy zmiennej z kątami - finalnie tworzenie 320 bloków zajęło jedynie 0.05 sekundy (50ms ~jeden tick) i to właśnie tą wersję prezentuję w tym temacie (podany czas to uśredniona wartość z kilku prób tworzenia testowej spirali - może się różnić zależnie od obciążenia procesora przez inne pluginy oraz użytych podzespołów) Plany na przyszłe wersje: tak jak już wyżej napisałem - postaram się dodać struktury na kształt tornada poziome spirale ...czekam na ewentualne propozycje w komentarzach... Changelog: Pobieranie: pyraHelix v1.0 (wersja ZiemniaQ'a) mHelix v1.4 (wersje Marudy) mHelix v1.5 God bless Potatoes
  21. 3 punkty
    Kormic

    SkCylinder - Skrypt na tworzenie cylindrów

    SkCylinder Witam serdecznie, dzisiaj mam przyjemność zaprezentować mój pierwszy opublikowany w tej sekcji skrypt, a mianowicie skrypt na tworzenie cylindrów! Cechy: Możliwość tworzenia komendą cylindrów: - pełnych i pustych, - o określonym promieniu, - o określonej wysokości, - z dowolnego bloku określonego przez gracza. Dodatkowo: - gdy gracz utworzy pełny cylinder, zostanie teleportowany na jego szczyt, - skrypt zawiera dodatkowo komendę na tworzenie platform pozwalających na łatwe utworzenie miejsca do testowania tuż pod graczem. Wymagania: - Skript min. 2.2 - SkQuery min. 3.6.2-Lime Użycie: Skrypt został stworzony z myślą, aby ograniczyć czasem używanie przez konsolę komend z przykładowo pluginu WorldEdit, ale głównie napisałem go dla własnej praktyki. Skrypt ewentualnie może posłużyć do tworzenia kół i okręgów. Ze względu na to, że tworzenie cylindra i platformy odbywa się poprzez funkcję, to wystarczy ją wywołać podając przy tym odpowiednie argumenty. Przykład z cylindrem: command /cylinder <integer> <integer> [<boolean = false>] [<item = red wool>]: executable by: players trigger: drawCylinder(player, location of the player, arg 1, arg 2, arg 3, arg 4) Tutaj omówię każdy argument funkcji drawCylinder() z osobna: - argument nr 1 to gracz, który ma być teleportowany na szczyt pełnego cylindra, w przykładzie jest to gracz wysyłający komendę. - argument nr 2 to lokalizacja, w której ma być utworzony cylinder, w przykładzie jest to lokalizacja gracza wysyłającego komendę. - argument nr 3 to promień cylindra, wartość to liczba całkowita. - argument nr 4 to wysokość cylindra, wartość to również liczba całkowita (jeśli podamy 1, to utworzymy koło bądź okrąg). - argument nr 5 określa czy cylinder ma być pusty, wartość to boolean (true/false). Jeśli true - będzie pusty, w przykładzie domyślnie będzie pełny. - argument nr 6 określa blok, z którego będzie utworzony cylinder, w przykładzie domyślnie będzie tworzony z czerwonej wełny. Przykład z platformą: command /platforma <integer> [<item = stone>]: executable by: players trigger: createPlatform(location of the player, arg 1, arg 2) Tutaj z kolei omówię każdy argument funkcji createPlatform(): - argument nr 1 to środek platformy, który jest punktem startowym. - argument nr 2 to długość boku platformy. - argument nr 3 określa blok, z którego będzie utworzona platforma, w przykładzie domyślnie jest to kamień. Zalecenia: - skrypt NIE powinien być używany do tworzenia ogromnych struktur - Zalecany maksymalny rozmiar pełnego cylindra to promień 20 kratek i wysokość 20 kratek. - Zalecany maksymalny rozmiar pustego cylindra to promień 10 kratek i wysokość 10 kratek. - Zalecany maksymalny rozmiar platformy to 30 kratek. Jeżeli się zmniejszy jedną z wartości, to można spróbować zwiększyć drugą wartość, np. zamiast tworzyć pełny cylinder o promieniu 20 kratek i wysokości 20 kratek, można stworzyć pełny cylinder o promieniu 25 kratek i wysokości 10 kratek. Pobieranie: https://code.skript.pl/OSlCMrpe Do skryptu dodane są komendy wyżej wspomniane w przykładach. Mam nadzieję, że komuś skrypt się przyda, zrobiłem go dla czystej praktyki i poniekąd z nudów. Miłej zabawy! W razie jakichś błędów czy też sugestii prosiłbym bardzo, aby dać mi znać o nich w komentarzach, miłego dnia
  22. 3 punkty
    PanMaruda

    SkCylinder - Skrypt na tworzenie cylindrów

    No dobra, skoro już temat na pw pociągnąłeś... zaokrąglanie współrzędnych jest tutaj naprawdę zbędne (jeszcze bym zrozumiał gdyby było wyrównane do środka bloku w którym gracz się znajduje) - przez zaokrąglanie do rogu bloku struktury mogą wyjść niesymetryczne co do generowania koła (pomijając sposób który ci wysłałem na pw) najlepiej byłoby to zrobić w taki sposób: mamy współrzędne środka, tworzymy sobie od niej dwie współrzędne przeciwległych boków kwadratu opisanego na kole o danym promieniu (czyli dla jednego dodajemy promień do X i Z środka, a dla drugiego odejmujemy) zapętlamy wszystkie bloki wewnątrz tego kwadratu sprawdzamy czy odległość pomiędzy środkiem, a blokiem z pętli jest mniejsza lub równa promieniowi jeżeli tak, dodajemy współrzędne bloku do listy ORAZ blok do drugiej listy robimy pętlę powtarzającą się wysokość-razy, a w niej kolejną pętlę z listą współrzędnych bloków dodajemy 1 do każdej współrzędnej Y z pętli i dodajemy blok na tych nowych współrzędnych do listy bloków po zakończeniu pętli, lista bloków będzie miała wszystkie bloki wypełnionego walca, ustawiamy je za pomocą efektu @noupdate::set (lista bloków) to (rodzaj bloku) wszystko powyższe robimy w funkcji, którą odpalamy w osobnym wątku - linijkę przed jej wywołaniem wpisujemy $ thread drawCylinder(coś tam) co do pustych w środku walców - wracamy do punkty trzeciego: sprawdzamy czy odległość pomiędzy środkiem, a blokiem z pętli ZAWIERA SIĘ POMIĘDZY PROMIENIEM A PROMIENIEM POMNIEJSZONYM O 1 pamiętaj żeby możliwie jak najbardziej ograniczać tworzenie zmiennych przy tak dużych pętlach zrób tak jak powyżej, a będziesz mógł usunąć te limity z posta
  23. 3 punkty
    Shateq

    # @xAxee na admina? tak

    #@xAxee na admina? tak
  24. 2 punkty
    Reedzev_

    Skarga na gnomq

    Nie podoba mi się toksyczne zachowanie użytkownika @gnomq - ogólnie; na forum, w tym wątku i na Discordzie, na którym dostał już bana ode mnie. Nie zgadzam się na to. Na forum powinniśmy traktować się z szacunkiem. Co się stanie z nim tutaj - to już decyzja @Libter.
  25. 2 punkty
    dziwakkolega

    Zlecenie

    ty człowieku dostajesz padaczki jak usłyszysz o porzuconym pluginie czy co kurde chce niech używa ty sie wpierdzielasz niepotrzebnie Kormic dał mu odpowiedź jak nie zamierzasz dać odpowiedzi na pytanie to po co sie udzielasz
  26. 2 punkty
    gnomq

    MineCast.pl - Serwer tworzony z pasją

    Już wkrótce startuje nasz nowy tryb jakim będzie HARD SURVIVAL! Posiadamy profesjonalny plugin na działki jakim jest Lands. Pełna i prosta obsługa działki w interfejsie gracza zapewni wygodę oraz pewne bezpieczeństwo! Rozgrywka będzie toczyć się na naszej własnej mapie z nowymi strukturami oraz jaskiniami. Zmniejszona ilość surowców sprawi, że będą one o wiele cenniejsze oraz cięższe w zdobyciu! Na serwer będą dodawane osoby kulturalne, aby uniknąć oszustów i innych cyganów przychodzących niszczyć mapę etc., dlatego niebawem będą przeprowadzane zapisy na kanale naszego discorda (dc.minecast.pl). Dopracowany serwer z potężną maszyną (16GB RAM KVM UpRyze) daje gwarancję na brak jakichkolwiek usterek związanych z obciążeniem serwera! Szacowany termin startu: 9 październik (może ulec zmianie).
  27. 2 punkty
    gnomq

    Portrety / Reklamy / Mascot loga

    Witajcie! Od dłuższego czasu zajmuję się grafiką i pragnę wam zaprezentować moje umiejętności. Wykonuję portrety skinów, mascot loga, reklamy serwerów oraz wszystko inne związane z grafiką. Oto moje krótkie portfolio: Grafiki wykonuję w dowolnych rozmiarach od 64x64 po 4000x4000. Jestem również w stanie wykonać animowane mascot logo. Cena? 10 zł od wybranej przez Ciebie grafiki. Jak dokonujemy wymiany? - podsyłam gotową rzecz ze znakiem wodnym, - dokonujesz płatności (psc/paypal/przelew/sms), - otrzymujesz gotową grafikę (jeśli chodzi o loga podsyłam zawsze w 3 rozmiarach (64x64, 256x256, 4000x4000) jeśli tego zażyczy sobie klient. WYKONAM CO TYLKO SOBIE ZAŻYCZYSZ Jeśli jesteś zainteresowany skontaktuj się ze mną poprzez discord: gnomq#2222 lub wiadomość prywatną na forum.
  28. 2 punkty
    ShroN

    Biblioteka do zarządzania serwerem

    Cześć, chciałbym zaprezentować moją bibliotekę napisaną w języku PHP która umożliwia zintegrowanie aplikacji internetowej (strony WWW) z serwerem minecraft. Biblioteka obsługuje łączność Query (lub Ping) i Rcon, dostarcza takie rozwiązania jak: - sprawdzanie czy serwer jest online, - wyświetlenie listy graczy, - wyświetlenie ilości slotów, - wyświetlenie ilości graczy, - sprawdzenie czy gracz jest na serwerze, - innych danych dostępnych w Query, - wysyłanie komend i odbieranie odpowiedzi. - parser dla motd Ponadto opcjonalnie obsługuje protokół ssh który poszerza działanie biblioteki o takie rozwiązania jak: - uruchamianie serwera - zatrzymanie serwera - zabicie procesu serwera - sprawdzenie zużycia CPU - sprawdzenie zużycia przydzielonego RAMu - sprawdzenie przydzielonego RAMu do serwera - sprawdzenie całkowitej pamięci RAM - sprawdzenie zużycia całkowitej pamięci RAM - dokładną datę uruchomienia serwera - pobieranie logów serwera - parser dla server.properties Na aktualnie stan rzeczy projekt jest aktualizowany, stopniowo jest wdrażana dokumentacja, jednakże metody są tak trafnie nazwane że same się opisują i bez tego , również wdrażane jest TDD. Wymogiem do poprawnej implementacji biblioteki jest minimum znajomości programowania, composer, PHP w wersji 7.4 lub wyższej i opcjonalnie linux jeżeli chodzi o całe spektrum wyżej wymienionych rozwiązań do zarządzania serwerem. Projekt znajduje się na GitHub https://github.com/DeveloperLancer/MCPack Pozdrawiam Ja
  29. 2 punkty
    Blackuus

    Działki

    PlotSquared
  30. 2 punkty
    Wojciu

    Domeny na sprzedaż w promocyjnych cenach

    Cześć, Mam na sprzedaż domeny hostowane w OVH WBC24.pl (kwota promocyjna 50zł*) - https://allegrolokalnie.pl/oferta/domena-wbc24-pl-w-ovh wiadomoscidlaciebie.pl (kwota promocyjna 50zł**) - https://allegrolokalnie.pl/oferta/polska-domena-wiadomoscidlaciebie-pl [TYMCZASOWO WYŁĄCZONA Z MOŻLIWOŚCI KUPNA] wybierambezpieczenstwo.edu.pl (kwota promocyjna 20zł***) - https://allegrolokalnie.pl/oferta/polska-domena-wybierambezpieczenstwo-edu-pl [] Link do moich wszystkich ogłoszeń sprzedaży domen w Allegro: Kliknij tutaj, aby przejść Metody płatności: PayPal (TYLKO żądanie zapłaty) Blik (TYLKO Allegro) Przelew bankowy (TYLKO Allegro) Przelew bankowy w walucie obcej (Obsługiwane 150 walut) Metody płatności, które nie są akceptowane: Nerka lub jakakolwiek inna część ciała ludzkiego lub zwierzęcego lub boskiego SMS premium PaySafeCard (PSC) Kryptowaluty inne niewymienione wyżej. Kontakt: Allegro / Wiadomość prywatna na forum Jeśli chcesz kupić w kwocie bez promocji, to skontaktuj się ze mną w wiadomości prywatnej przez forum, a zostanie wysłane specjalne żądanie zapłaty na daną kwotę. Pamiętaj, jest to zakup od osoby prywatnej, proszę o przemyślanie zakupu, ponieważ zwroty nie są przyjmowane. *Kwota bez promocji to 320zł **Kwota bez promocji to 120zł *** Kwota bez promocji to 80zł
  31. 2 punkty
    PanMaruda

    Problem!!

    jak się bierzesz za robienie serwera (nieważne jakiego) to weź się zainteresuj chociaż konfiguracją pluginów które bezmyślnie pobierasz i instalujesz, przeczytać linijka po linijce (jak nie rozumiesz to z opisami, a jak to nie wystarcza to na necie jest pełno przykładowych konfiguracji z objaśnieniami nawet po polsku)
  32. 2 punkty
    xXx_Skrypter_xXx

    Bruk

    variables: {bruk::%player%} = 0 {netherrack::%player%} = 0 command /bruk [<text>]: if arg-1 is off: set {bruk::%player%} to 1 send "&cWylaczyles drop bruku!" stop if arg-1 is on: set {bruk::%player%} to 0 send "&cWlaczyles drop bruku!" stop command /netherrack [<text>]: if arg-1 is off: set {netherrack::%player%} to 1 send "&cWylaczyles drop netherracku!" stop if arg-1 is on: set {netherrack::%player%} to 0 send "&cWlaczyles drop netherracku!" stop on mine of cobblestone: if {bruk::%player%} = 1: cancel event set event-block to type of air on mine of netherrack: if {netherrack::%player%} = 1: cancel event set event-block to type of air Wytabuj to sobie
  33. 2 punkty
    CountingDogs

    Skarga na gnomq

    Użytkownik nadużywa tej reakcji w przypadku, gdy ktoś się z nim nie zgadza i ma swoje zdanie.
  34. 2 punkty
    PanMaruda

    Skrypty

    Może... ale nie musi... ale może... ale też i nie. Podajesz do wiadomości ilość ramu, gdzie tak naprawdę ma ona najmniejsze znaczenie jeżeli chodzi o efektywność serwera. Mówisz że nie ma żadnych błędów - tylko że błędy przy ładowaniu skryptu nie powodują lagów. Ale może jednak błąd gdzieś jest - ukryty w rozumowaniu, a nie w składni skripta? Skript o nim nie wie, więc i ty o nim nie wiesz ale może on tam jest? 60 skryptów a żadnego z nich nie podajesz do wglądu, więc nawet nie da się ocenić czy są dobrymi jakościowo skryptami czy zasobożernymi blokami kodu. Załatw sobie technika od wszystkiego, albo przynajmniej kogoś kto ma pojęcie o skryptach, wpuść go na serwer i jego wtedy pytaj czy wszystko jest dobrze i czy serwer wytrzyma. Bo w zasadzie na twoje pytanie mogę odpowiedzieć ogólnikowo podobnie jak towarzystwo powyżej: Zawsze sprawdzaj tps (gdy dodajesz coś nowego, gdy coś usuwasz, gdy wzrasta liczba graczy albo po prostu co jakiś czas) - najlepiej dodać sobie go gdzieś do stopki tablisty. Tps musi być zawsze stabilny i wynosić 20 (±0.01) - jeżeli wartość utrzymuje się na innym poziomie to sprawą należy się zainteresować, bo wtedy serwer nie wyrabia i będą występować mniej lub bardziej odczuwalne lagi. Jak wyeliminować nieznany błąd - na silniku Paper zrobić timingi - wpisujesz komendę /timings on i czekasz kilka/kilkanaście minut (w tym czasie serwer gromadzi informacje o wykorzystywaniu procesora przez poszczególne światy, chunki, pluginy, skrypty, zadania). Gdy już odczekasz wpisujesz /timings report i otrzymujesz link do strony na której wszystkie te logi są przedstawione. Tam wyszukujesz najbardziej zasobożerne źródła i je eliminujesz.
  35. 2 punkty
    Kormic

    Frozen player

    Twój skrypt jest dość dobry, lecz ma jedną wadę. Jeżeli gracz wystrzeli wiele zamrażających strzał w jednym momencie, to tylko ta pierwsza, która trafi, spowoduje zamrożenie, reszta będzie bez efektu, gdyż zmienna się wyczyści. Próbowałem dodawać tag do NBT projectile'ów (to by było najlepsze), próbowałem również dodawać je do listy, niestety żadne z tych nie poskutkowało. Być może twój skrypt jest najlepszym wyjściem, nie wiadomo.
  36. 2 punkty
    Kormic

    Frozen player

    To nie zadziała, gdyż zanim strzała trafi kogoś, to osoba, która strzeliła może już w tym czasie zmienić narzędzie na coś innego.
  37. 2 punkty
    TakiJakTy

    Przyjmę moderację

    Dostosuj temat do regulaminu lokalnego.
  38. 2 punkty
    Libter

    Rejestr zarządzeń

    Zarządzenie @Libter 01/10.09.2020: @TakiJakTy zostaje próbnym administratorem.
  39. 2 punkty
    Libter

    Rekrutacja na administratora

    Rekrutacja została rozstrzygnięta, dziękuję wszystkim za podania
  40. 2 punkty
    MastersPRO

    NAJLEPSZA OCHRONA PRZED ATAKAMI!

    AEGIS (1.7.X-1.16.X) NAJLEPSZA OCHRONA PRZED ATAKAMI! Aegis to najpotężniejszy i najbardziej zaawansowany fork BungeeCord, o jakim kiedykolwiek słyszałeś! Jest to najlepsze rozwiązanie przeciwko atakom botów i exploitow. W tym ataki **ping attacks, bungee smashers, null pings, slow bots** i wiele więcej! - Chronimy Twój serwer przed każdym atakiem! (PROXY SIDE/LAYER ATTACK) - Mamy również dużo konfigurowalnych funkcji, takich jak system ANTIVPN. - Obsługuje 1.7.X-1.16.X, więc nie musisz się martwić utratą żadnego gracza - Nie ma problemów z rozłączaniem 1.7-1.8, gdy widzą gracze się nawzajem, jak w przypadku Travertine lub HexaCord! - Nowe aktualizacje! Nowe funkcje! **ANTIBOT** - blokuje każdy rodzaj ataków botów. Gracz musi przejść kilka testów logowania, jeśli wykryjemy atak, musi przejść test spadania i captcha, co jest w 100% niemożliwe dla botów. Oczywiście ta captcha dzieje się na fałszywym serwerze, który ma system pamięci podręcznej i jest mocno zoptymalizowany oraz może blokować TYSIĄCĘ botów. (Każdy bot jest rozłączany po 30 sekundach, jeśli nie przejdzie testów). AntiCrash blocks: - BadPacketException (bad packet id, packet id outside of range) - QuietException (unexpected packet received during login process) - IndexOutOfBounds and similars - Oversized packets & too small packets - Ping & Handshake floods - Invalid login states - Every type of nullping & handshake & ping attacks - CryptoCrashers, AuthSmashers, Encryption crashers i wiele więcej! Chcesz przetestować aegisa? IP: **test.rionix.net (1.8.x-1.16.x)** Nasza potężna integracja IPTables i IPSet blokuje masowe połączenia na /s, floods & crash attacks, nawet zanim trafią do BungeeCord, co dużo optymalizuje wykorzystanie CPU i pamięci RAM. Oczywiście nie musisz ich używać nadal będą one blokowane! **Nie jesteś jeszcze przekonany?** - Aegis jest znacznie lepszy niż jakikolwiek fork. Działa ponad wystrzeliwaniem wszelkich zdarzeń logowań, które lepiej optymalizują serwer i CPU. **Jak to możliwe?** - Nasz niesamowity zestaw IPTables i IPSet blokują wiele połączeń, nawet zanim trafią do BungeeCord, co jest... bardzo dobre, zmniejsza zużycie cpu przez bungee. Przetestowaliśmy takie strony jak MCSpam, MCDrop i MCRage (bot/stresser websites) i wszystko jest zablokowane. Dobre plany na tych stronach kosztują ponad 40$, przetestowaliśmy każdy plan i metodę. Podczas każdego typu ataku każdy gracz REAL/LEGIT może dołączyć normalnie, bez lagów itp. Tak jak nigdy by nie doszło do ataku, najlepsze jest to, że nawet konsola jest czysta, tak jak atak by się nie wydarzył! Aegis jest prawie w 100% konfigurowalny, możesz edytować wszystkie wiadomości itp. Jak to możliwe, że Aegis jest dobry? Około 8 testów logowania i pingow przed zalogowaniem się. Około 5 testów na serwerze (updatek + captcha podczas ataku botów, test ping i wiele więcej). Falling & captcha (wymagany jest tylko raz od gracza, aby przejść te testy.) Aegis jest znacznie lepszy niż jakikolwiek plugin na AntiBot, gwarantuję to. Serwery z ponad 10 tys. Graczy używają Aegis - jeśli chcesz uzyskać IP tych serwerów, skontaktuj się na discordzie z yooniks#0289. W **Aegis.zip** znajdziesz konfiguracje dla języków: - Polski - Niemiecki - Rosyjski - Węgierski - Włoski - Czeski - Duński - Turecki Wszystko bardzo dobrze wyjaśnione! Aegis zawiera również AntiVPN i Auth-System, które możesz wyłączyć, jeśli nie chcesz. Możesz także wyłączyć resztę opcji. Wszystko jest konfigurowalne Auth-System zastępuje AuthMe i FastLogin lub inne pluginy "Auth". Zmusza to graczy non-premium do tworzenia kont za pomocą komendy /register, a do zalogowania się za pomocą komendy /login, ale... Gracze premium są logowani automatycznie bez tworzenia konta, co jest świetne! Ta funkcja jest używana przez wiele serwerów. Nie potrzebujesz już 2 serwerów BungeeCord, aby połączyć się np z serwerem premium.aegis.pl. Mogą być wszyscy na jednym BungeeCord bez żadnych problemów! Prezentacja: AntiVPN weryfikuje graczy w pustym świecie na kilka sekund, tylko raz. Jest to o wiele lepsze niż zawieszanie się na ekranie "Logowanie..." + używamy weryfikacji AntiVPN tylko wtedy, gdy gracz przejdzie testy AntiBota, co jest świetne i nie zalewają witryn AntiVPN/Proxy (API). Mamy również testy GeoIP, które możesz włączyć i używać! **Aegis** (aegis.command permission) * /aegis reload (aegis.reload) - Przeładowuje pliki konfiguracyjne Aegis i BungeeCord. * /aegis (un)blacklist <ip> - Przenosi gracza na czarną listę. * /aegis (un)whitelist <ip/name> - Przenosi gracza na białą listę. * /aegis stats (aegis.stats) - Pokazuje statystyki Aegis (https://imgur.com/a/8bs3Wa6) **Auth-System** * /aegis auth premium <nickName> - Sprawdza gracza czy ma konto premium. * /aegis auth nonpremium <nickName> - Sprawdza gracza czy ma konto non-premium. Przykładowe ataki (logi z naszego testowego serwera) https://imgur.com/a/YDRGWi2 https://imgur.com/a/sTiz3UF Możesz nawet ustawić clean-console na true, a twoja konsola będzie znacznie czystsza, a ataki nie sprawią, że twoja konsola będzie wyglądać okropnie! Prezentacja o aegisie: https://www.youtube.com/watch?v=GrTGTl4ha7g https://www.youtube.com/watch?v=IOhmOl0PQjI&t=4s https://www.youtube.com/watch?v=usMc8z0EAV0&t=78s ============================================================================== SpigotGuard (1.7.X-1.16.X) NAJLEPSZA OCHRONA PRZED ATAKAMI! Obsługiwane wersje: 1.7.x, 1.8.x, 1.9.x, 1.12.x, 1.13.x, 1.14.x, 1.15.x, 1.16.x Działa na silnikach: Spigot, PaperSpigot itd. **Co to jest SpigotGuard?** W skrócie - jest to bardzo lekki, oparty na pakietach plugin [AntiCrash i AntiExploit] dla serwerów spigot, który blokuje wszystkie exploity i crashery. Blokada klientów: - Jigsaw, Jessica, YSK - Meta Client, Eazy Client, Gas Client - Reaper, Remix, Drop i wiele innych! Już około 300+ serwerów korzysta ze SpigotGuard, klienci ufają nam od bardzo dawna, jeśli pojawi się nowy exploit - naprawimy go jak najszybciej. SpigotGuard jest asynchroniczny i oparty na pakietach, co oznacza, że działa na bardzo lekkim poziomie i blokuje wszystkie exploity, zanim zostaną przetworzone przez serwer spigot, co oznacza brak opóźnień. Serwery z ponad 10k+ graczy używają SpigotGuard na swoich serwerach! Jeśli chcesz uzyskać IP tych serwerów, skontaktuj się na discordzie z yooniks#0289. **Cechy i zalety** - Bardzo lekki, nie wymaga zależności, mamy własny pakiet API do nasłuchiwania pakietów. - Blokuje wszystkie klienty - Wiele testów exploitow NBT i SPAM - Twój serwer działa jak wcześniej, ale... każdy problem został naprawiony! - Nowe aktualizacje! Nowe funkcje! - Proste menu zarządzania, w którym można przeładować konfiguracje, zobaczyć, kto ostatnio próbował zawiesić serwer itp. - Domyślna konfiguracja jest idealna, nie powinna mieć żadnych fałszywych alarmów, ale jeśli ma... możesz łatwo wyeliminować ten fałszywy alarm za pomocą menu naszego świetnego anticrash pod komendą /spigotguard, który pokaże Ci, jak naprawić fałszywe/pozytywne wykrywanie. Jeśli gracz zgłosi, że został wyrzucony z powodu SpigotGuard, możesz łatwo sprawdzić, dlaczego został wyrzucony dzięki komendzie /spigotguard [nick gracza] i wyeliminować fałszywe wykrywanie w settings.yml! AntiCrash blocks: - Book payload (CustomPayload) exploit - Payload flood and too many REGISTER channels - BlockPlace - WindowClick - SetCreativeSlot - Sign crashers - Position/move/chunk crashers - shulkerbox/chest crashers that crash client when dropped - invalid map data - invalid firework data - packet flood & spam (like armAnimation and more) - invalid player & vehicle movement - invalid window slots, invalid held item slots - just every book, skull/head and firework (NBT) exploits - Survival & creative crashers are easily blocked. **KOMENDY** * /spigotguard (spigotguard.command) - otwiera menu SpigotGuard. (https://imgur.com/a/6P5uMK2) * /spigotguard [nazwa gracza] - otwiera menu gracza z listą prób zawieszania serwera.(https://imgur.com/a/AvkZr3k) **Dlaczego SpigotGuard jest najlepszy na rynku?** 1. Inne zabezpieczenia są oparte na ProtocolLib, co czyni je znacznie wolniejszymi niż SpigotGuard, a nawet jeśli blokuje exploity, to nadal będzie można zawieszać serwer. 2. Zwykle ograniczają pakiety na sekundę, co nie jest dobrym pomysłem. W exploitach NBT ilość pakietów nie ma znaczenia. 3. Sprawdzają strony książki, które można łatwo ominąć (np. Można ominąć EF lub CPF) 4. Po prostu sprawdzają rozmiar stron itp. Co jest kiepskie, wielu crasherow po prostu je omija, a SpigotGuard ma wiele bardzo zaawansowanych testów i blokuje wiele exploitow! Nie tylko kiepskie książki itd. 5. Mają wiele fałszywych wykryć lub blokują książki na Twoim serwerze, co jest bardzo złym pomysłem dla twoich graczy. 6. SpigotGuard skupia się na blokowaniu każdego exploita bez problemów z wydajnością. (https://imgur.com/a/TWssuWW) Jak wgrać SpigotGuard na serwer? - Po prostu przenieś plik .jar do folderu plugins i zrestartuj serwer, domyślna konfiguracja jest najlepsza bez fałszywych wykryć! Skontaktuj się z yooniks#0289, aby otrzymać klucz licencyjny po zakupie! Prezentacja: https://www.youtube.com/watch?v=LF7RLk7xJdw&feature=emb_title https://www.youtube.com/watch?v=nQ0BgAQwM7g&feature=emb_title https://www.youtube.com/watch?v=IWk07vb5VtA&feature=emb_title https://www.youtube.com/watch?v=DRbFglgF9Dc&feature=emb_title **KONTAKT DISCORD:** yooniks#0289 **DISCORD:** https://discord.com/invite/AmvcUfn **BUY AEGIS:** https://polymart.org/resource/aegis-the-best-bungeecord-fork.31 **BUY SPIGOTGUARD:** https://polymart.org/resource/spigotguard-spigot-anticrash.32
  41. 2 punkty
    BrixNW

    Rekrutacja na administratora

    @TakiJakTy coś dla ciebie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  42. 2 punkty
    bludis

    Miłośnicy ciemnych motywów

    owszem, ale do bana - zalecam przeczytać tos discorda = ))
  43. 2 punkty
    Kormic

    MineCast.pl - Serwer tworzony z pasją

    Serwer ze ślubami branymi jedynie w kościele? Biorę w ciemno.
  44. 2 punkty
    OcoTuChodzi

    MineCast.pl - Serwer tworzony z pasją

    Serwer nie jest warty uwagi: 1) Administracja składa się głównie z "dzieci". Możesz dostać bana za dosłownie wszystko, na co tylko administrator ma ochotę. Dodatkowo w powodzie bana umieszczają często wulgaryzmy, co świadczy o inteligencji osób zarządzających tym serwerem. 2) Reklamują się na innych serwerach. 3) Nie mają nic ciekawego do zaoferowania. Serwer istnieje 2 lata, a wygląda jakby był robiony maksymalnie tydzień czasu. 4) Serwer tworzony typowo pod P2W. Administracja woli reklamować się u innych (i zaoszczędzić 20zł w portfelu) Nie mówiąc już o wydajności ich maszyny, która nie potrafi utrzymać 25 osób bez lagów. (Ale wiadomo pieniądze w portfelu muszą się zgadzać )
  45. 2 punkty
    gnomq

    Pętla

    już po robocie. pan kormic nie zawiódł
  46. 2 punkty
    W ogóle to tutaj mam 21Shadow_, bo kiedyś taki miałem nick w Minecraft i myślałem, że to dobry pomysł, ale konto zostało skradzione i teraz jestem Shateq, a nazwy konta już nie da się za darmo zmienić. Jestem Shateq, już nie 21Shadow lolz
  47. 2 punkty
    Shateq

    BoostMc.PL - MiniGry

    Temat został dodany w czerwcu, a już w kwietniu taki 0VERR dodał na swój megadrop minionki. Nie wiem co o tym myśleć - przypisywanie sobie zasług, czy może gadanie w ciemno.
  48. 2 punkty
    PanMaruda

    SkriptJam #2 - Wyniki

    A może by tak konkurs bez zapisów, niech udział biorą wszyscy którzy chcą w dowolnym momencie? A gdyby tak przyjmowanie prac trwało przez tydzień? A jakbyśmy jeszcze otrzymali bardziej rozbudowany temat konkursu? Powiedzmy zamiast jednego losowego słowa króciutki opis lub ewentualnie losowe słowo i 'kategorię skryptu' (dajmy na to: rozrywka; zarządzanie serwerem; dla gracza; dla admina; event) - może i utraci na tym ta śmieszna kreatywność, ale za to ocenianie skryptów będzie bardziej uczciwe jeżeli wszystkie 'dzieła' będą opierać się na podobnych fundamentach ( +prac będzie więcej jeżeli swoją uwagę ludzie poświęcą na pisanie kodu, aniżeli na główkowanie nad ciekawym pomysłem, który jeszcze nie został przewałkowany dwieście razy) A i na koniec - nie róbmy z tego wiernej kopii jakiegoś konkursu nie wiadomo skąd... SkriptJam
  49. 2 punkty
    Ostatnio często widzę jak ludzie wmawiają sobie i innym, że do wysłania na chat klikalnego tekstu albo podpowiedzi po najechaniu potrzebują skryptu json.sk albo jakichś magicznych efektów ze starożytnego dodatku. Bzdura i głupota. Sam Skript obsługuje takie rzeczy (od bodajże wersji 2.0). !Wszystkie poniższe akcje dostępne są tylko i wyłącznie w efektach, które wysyłają wiadomość do gracza! Zapisuje się je bardzo prosto - wystarczy w wybranym tekście dopisywać kawałek kodu według poniższego formatu: <nazwa:zawartość po wykonaniu akcji>tekst do którego odnosić się będzie akcja Wszystkich akcji jest cztery i dzielą się one na dwie grupy: aktywowane po najechaniu na tekst: tooltip - wyświetla tekst (podpowiedź lub dodatkowy opis jak kto woli) send "<tooltip:Wiadomość po najechaniu>Najedź na tą wiadomość" aktywowane po kliknięciu na nie: url - przenosi gracza do przeglądarki i otwiera podany link send "<url:https://www.youtube.com/watch?v=JnHPN1WsjBo>Kliknij tutaj aby posłuchać." command - wykonuje komendę jako gracz send "<command:/help>Kliknij mnie aby otrzymać pomoc." I tutaj niespodzianka - jeżeli nie wpiszemy ukośnika to treść zostanie potraktowana jako zwykła wiadomość z chatu wysłana przez gracza send "<command:Dzień dobry>Kliknij tutaj aby się przywitać." suggest command - wpisuje graczowi tekst w pole chatu send "<suggest command:Jestem twoją wklejoną wiadomością>Kliknij tutaj, aby wkleić wiadomość do swojego pola tekstowego." We wszystkich powyższych przykładach efekt odnosi się do całej wiadomości - można go jednak łatwo wykasować korzystając ze znanego &r lub <reset>, możliwe jest też korzystanie z kolorów: send "&cTa wiadomość nic nie wyświetli <tooltip:&2&lJakaś zielona wiadomość>&aAle ta już wyświetli <reset> &cA ta znowu nic" Jak się można po powyższym przykładzie domyślać - tak, efekty się kumulują i łączą: send "&cTutaj nic nie zrobisz <tooltip:Najechano>&3Tutaj najedziesz <reset><command:coś mówisz>&6Tutaj coś powiesz <tooltip:najechałeś, a teraz tu kliknij>&2Z kolei tutaj najedziesz i klikniesz, combo." Tekst jak to tekst - stworzony jest tak, że obsługuje zmienne i wyrażenia, zatem kolejny przykład - wsadzamy treść komendy do zmiennej i dopiero ustawiamy ją w tekście: set {_komendaPoKliknięciu} to "/help" send "<command:%{_komendaPoKliknięciu}%>Klikni tutaj aby /help" No ale cóż się stało, na chacie zamiast ładnego tekstu wyświetla nam się takie coś: <command:/help>Klikni tutaj aby /help Otóż albo jest to błąd, albo zamierzone działanie - skrypt najpierw stara się sformatować wiadomość, a dopiero potem umieszcza w niej zmienne, żeby zadziałało musi być odwrotnie, a tu z pomocą przychodzi przydatne wyrażenie jakim jest: [un]formatted %text% Dodanie go do kodu sprawi że Skript będzie wiedział aby sprawdzić końcową wersję tego tekstu (już po wstawieniu zmiennych, kolorów itd.), zatem kod powinien wyglądać tak: set {_komendaPoKliknięciu} to "/help" send formatted "<command:%{_komendaPoKliknięciu}%>Klikni tutaj aby /help" Tylko gdzie pizza zapytacie - a ja na to: *pstryk* średnia hawajska dla wszystkich.
  50. 2 punkty
    "Minecrafterzy" to teleturniej organizowany w grze Minecraft, na podstawie najpopularniejszego formatu "Who Wants To Be a Millionaire?" (Milionerzy), w którym można wygrać hajsy na serwerze MC-DCraft.pl. Ponadto, od szóstej serii programu, w związku z partnerstwem programu Minecrafterzy ze Skript.pl, do wygrania jest także VIP oraz VIP++ na tym forum w ramach nagrody dodatkowej O programie Program "Minecrafterzy" powstawał w 2017 roku. Nad nim pracowaliśmy wiele miesięcy, aż w końcu, 5 listopada 2017, ukazał się pierwszy odcinek. Od tego dnia do końca 2019 program realizowany był cały czas (podział na sezony). Pod koniec 2019 roku produkcja została wstrzymana aż do czerwca 2020 roku, kiedy oficjalnie ogłoszono powrót programu. Prowadzącym Minecrafterów jest entile96 - stały gracz serwera DCraft oraz jego SuperModerator, a za realizację odpowiada DoreK. Ponadto w naszej ekipie znajduje się wiele innych osób odpowiedzialnych m. in. za grafikę czy oprawę wizualną. Zatem Minecrafterzy to program, w który wkład ma zdecydowanie wiele osób związanych z Minecraftem jak i samym formatem WWTBAM Produkcja Minecrafterów przykłada jak największą uwagę do jakości audycji. Do tego stopnia, że posiadamy oryginalną ścieżkę dźwiękową czy bardzo wysokiej jakości grafikę oraz oprawię wizualną. Ponadto, scenografia (do 2019 roku) była jak najbardziej podobna do oryginału. Od nowej edycji zastosowaliśmy własne pomysły, zachowując standardowy schemat studia. Nagrody Główną wygraną w Minecrafterach jest #10 000 na serwerze MC-DCraft.pl - aby ją zdobyć, należy poprawnie odpowiedzieć na 12 pytań. Za zdobycie próg gwarantowanych i głównej nagrody są także nagrody dodatkowe dzięki partnerstwu ze Skript.pl - VIP oraz VIP++ na forum Nagrody za udzielenie poprawnych odpowiedzi na pytanie: nr 1 - #5 nr 2 - #10 oraz VIP na miesiąc nr 3 - #20 nr 4 - #50 nr 5 - #100 nr 6 - #200 nr 7 - #400 oraz VIP++ na miesiąc nr 8 - #750 nr 9 - #1250 nr 10 - #2500 nr 11 - #5000 nr 12 (nagroda główna) - #10 000 oraz VIP++ na 3 miesiące. Nagrody wytłuszczone są gwarantowane, czyli jeśli uczestnik poprawnie odpowie na dane pytanie i później przegra, ma zagwarantowaną tę nagrodę (dotyczy tylko OSTATNIO zdobytej nagrody gwarantowanej). Więcej szczegółów znajduje się w regulaminie programu. Oczywiście do dyspozycji są także koła ratunkowe, ale dokładniejsze informacje na ich temat także znajdują się w regulaminie Casting i regulamin Casting do Minecrafterów oraz regulamin znajdziesz pod linkiem https://casting.minecrafterzy.pl Gdzie oglądać Wszystkie odcinki i materiały Minecrafterów znajdują się: na kanale DoreK (do końca 2019): https://www.youtube.com/playlist?list=PLWIoBayixuDjcdlqQMKK11Q7Lh0wCIRSG na kanale Minecrafterzy (od 2020): https://www.youtube.com/channel/UCzEXrj40O1B-T9KGbF-aPNg a także na stronie (podział na serie i odnośniki do YouTube): https://www.minecrafterzy.pl/search/label/Odcinki Strony Zapraszamy także na: naszą stronę internetową https://www.minecrafterzy.pl naszego Facebooka https://fb.com/Minecrafterzy
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×