Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 01/14/25 uwzględniając wszystkie działy
-
Pewnie. Potrzebujesz jedynie Skripta 2.8.0+, ponieważ w 2.8.0 została tak owa funkcja dodana. Oto przykładowy kod z użyciem takiego cooldownu, który blokuje jedzenie złotych jabłek na 15 sekund:1 punkt
-
@lord90 Skrypt posiada dwa błędy logiczne i dwa błędy składniowe. Zacznę od wymienienia tych logicznych. Błędy logiczne: Wiadomości wysyłane do graczy przy rozpoczęciu walki powinny wykorzystywać stałą {@combat-time}, a nie nieistniejącą zmienną globalną {combat-time}. Niemożliwym jest anulowanie zdarzenia wyjścia. Gdyby było to możliwe, byłby to absurd. Należy zamiast tego zabić gracza, aby stracił wszystkie swoje przedmioty przy próbie ucieczki przed śmiercią. Błędy składniowe: Stała {@combat-time} jest liczbą, nie różnicą czasu (wartością typu timespan). W związku z tym, nie można od niej odjąć różnicy czasu, która jest właśnie typu timespan. Zachodzi tu niezgodność typów, co sprawia, że zmienna lokalna {_time-left} nie przyjmuje żadnej wartości. Użyty efekt do wyświetlenia cząsteczek z całą pewnością nie jest częścią składni Skripta. Ponadto, nie istnieje w Skript taki efekt wizualny jak redstone dust. Mam przeczucie graniczące z pewnością, że ten skrypt został wygenerowany przy pomocy sztucznej inteligencji. Regulamin forum zabrania publikowania wadliwych skryptów tego pochodzenia. Proszę mieć to z tyłu głowy. Pozdrawiam.1 punkt
-
plecholder pomocy
Kormic przyznał(a) reputację Fquido_Games za pytanie
Dziękuje nareszcie jakaś konkretna odpowiedz.1 punkt -
@TeZetYT Kod jest schludnie napisany, choć zauważyłem dwa podobne fragmenty, które skłaniają do rozważenia stworzenia dla nich funkcji. Mowa o podobieństwie w warunkach komend /register i /changepassword sprawdzających spełnienie wymagań ustawianego hasła. Skoro skrypt operuje na plikach .yml, co nie jest możliwe w samym Skript'cie. Warto byłoby wspomnieć o tym jakie dodatki są wymagane. Co do samej logiki skryptu, mam kilka uwag i pytań. Sekcja konfiguracyjna jest spora i pozwala na dostosowanie niemalże każdej wiadomości, to się ceni. Nie rozumiem jednak dlaczego wszystkie wymogi stawiane ustawiane hasłom, ilość prób, itd. są literałami, a nie stałymi w sekcji 'options'. Taki zabieg upiększyłby kod i również ułatwiłby jego rozwój w przyszłości. Jeśli martwisz się możliwością nieumyślnej ich zmiany przez osoby pobierające ten skrypt, nic nie stoi na przeszkodzie aby stworzyć na samym końcu kodu kolejną sekcję 'options' przeznaczoną tylko dla tych stałych, których wartości nie powinno się modyfikować. Dlaczego skrypt zapisuje dane logowania graczy w indywidualnych plikach .yml? Jaką to ma przewagę nad zapisem w zmiennych globalnych w Skript? Zakładam, że te wartości YAML nie są cache'owane w pamięci RAM, więc skrypt przy każdym pobieraniu wartości musi otworzyć plik (co jest wymagającą operacją w porównaniu do odczytu jednej wartości) aby wyjąć z niego jedną wartość i odrzucić resztę. Jak widać, nie jest to szczególnie wydajne podejście. Jeśli faktycznie chcemy korzystać z plików .yml nie ważne co, warto się pochylić nad dodatkiem skript-yaml, który pozwala na poprawną obsługę plików - to znaczy ładowanie ich do pamięci RAM i dalsze operowanie na nich w tej pamięci. Zauważyłem w kilku miejscach poniższą linijkę i zastanawiam się czy ona rzeczywiście działa: set yaml value "log" from file "spigot.yml" to false Wiem jakie jest jej zadanie - wyłączenie loggingu komend w konsoli i plikach .log serwera, co definitywnie zwiększa bezpieczeństwo haseł użytkowników. Niemniej jednak, w pliku spigot.yml ten węzeł nazywa się 'commands.log', więc podejrzewam, że może to nie działać. Co więcej, wątpię czy serwer na bieżąco śledzi zmiany w pliku spigot.yml, nie wiem czy skrypt był pod tym kątem testowany. Jedyne znane mi metody przeładowania pliku konfiguracyjnego Spigota to restart serwera (oczywiście jest to najlepsza metoda) lub użycie komendy /spigot reload. Tak jeszcze dodam, że jeśli ta linijka rzeczywiście działa, warto byłoby ustawiać przy wyłączeniu skryptu jej wartość na true, nie na false. Ponadto, przy loggingu komend myślę, że lepiej będzie usunąć prefix, jest to zbędne. W wiadomościach w sekcji konfiguracyjnej czytelniejsze byłoby użycie placeholderów takich jak {player}, {admin}, {hashedPassword}. {0} czy {1} niewiele mówią i wymuszają na użytkowniku szukanie ich znaczenia w kodzie skryptu. Z kryptologicznego punktu widzenia, dodawanie ciągu znaków "xyz01" przed hashowaniem hasła (nie szyfrowaniem!, to są dwie różne rzeczy, bo wszystko można odszyfrować przy znajomości szyfru; hashowanie jest operacją jednokierunkową) nie przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa haseł. Jedyne z czym mi się to kojarzy to próbą implementacji dodawania soli do haseł. Sól jednak powinna być losowym ciągiem znaków, indywidualnym dla każdego gracza, najlepiej o długości takiej jak ilość bitów hashów danego algorytmu. W przypadku SHA-256 jest to rzecz jasna 256 bitów, czyli 32 bajty. Przy zapisie w systemie szesnastkowym, każdy bajt jest reprezentowany przez dwa znaki (256 dostępnych znaków to 16 * 16 - dwa znaki), więc z SHA-256 otrzymujemy ciągi znaków o długości 64. Warto dodawać sól do haseł przy hashowaniu, ale niestety, bez zewnętrznej biblioteki nie jest to możliwe, ponieważ skript-reflect ma bug niepozwalający na poprawne korzystanie z klasy SecureRandom. Dlatego nie przejmowałbym się tym, chciałem tylko naprostować parę spraw, wyprowadzić z błędu. EDIT: W ramach lektury polecam ten artykuł opisujący sposoby poprawnego użycia algorytmów hashowania. Pozdrawiam.1 punkt
-
plecholder pomocy
Fquido_Games przyznał(a) reputację Kormic za pytanie
@Fquido_Games Z tego co wyczytałem tutaj, PlaceholderAPI będzie wspierało sieci serwerów oparte na BungeeCord (zapewne też na Velocity, mam nadzieję) dopiero od wersji 3.0. Najprostszym rozwiązaniem jest skorzystanie z tzw. plugin messaging channels, które są wykorzystywane często do komunikacji między serwerami w sieci. Alternatywnym rozwiązaniem byłoby stworzenie bazy danych, z której korzystałyby wszystkie serwery w sieci i za jej pośrednictwem cyklicznie wymieniały się wartościami placeholderów z PAPI. Rzecz jasna, należy zwrócić uwagę na potencjalne problemy z synchronizacją tej wymiany, ale będąc szczerym, nie jest to jakkolwiek krytyczny mechanizm, więc można przymknąć oko na to. Pozdrawiam.1 punkt -
Blokowana Skrzynia
Owczaxxx2005 przyznał(a) reputację TeZetYT za pytanie
dlaczego otwierasz kolejny temat gdzie zadajesz ponownie to samo pytanie? poczekaj na odpowiedź na starym, od tego jest funkcja podbicia tematu. Nie jestem pewny czy da się to zrobić, bo chyba nie da się wykryć że gui jest ze skrzyni.1 punkt -
Proszę bardzo:1 punkt
-
Zmienna dla jednego gracza
Kormic przyznał(a) reputację Koteczekkk za pytanie
Zapomniałem o poście, już ogarnięte dzięki za odpowiedz1 punkt -
/jail po zabiciu
Grzybcios przyznał(a) reputację Fquido_Games za pytanie
Prosz on death of player: if attacker is a player: execute console command "jail %attacker% wienzienie1 10m"1 punkt -
Ranga w scoreboard
jaku49 przyznał(a) reputację Fquido_Games za pytanie
Potrzebny jest skript-placeholders i Skellett on join: loop all players: set {_rankDisplayName} to placeholder "luckperms_prefix" of loop-player if {_rankDisplayName} is "" or "none" or "<none>": set {_rankDisplayName} to "&7Brak" set score "&d☄ &7Ranga: %{_rankDisplayName}%" in sidebar of loop-player to 9 ale bardziej polecam Plugin TAB i tam ustawienie scoreboard, który będzie się odświeżał automatyczne z %luckperms_prefix%1 punkt -
Spolszenie komendy
Fquido_Games przyznał(a) reputację Kormic za pytanie
Istnieje znacznie prostszy sposób niż definiowanie osobnej komendy w Skript'cie. Wystarczy zdefiniować alias w pliku commands.yml. Przykład poniżej: aliases: examplealias: - "somecommand" Po zapisaniu aliasu (pliku) i ponownym uruchomieniu serwera /examplealias stanie się aliasem komendy /somecommand. Pozdrawiam.1 punkt -
Potrzebuję skryptu na tworzenie eventów!
kubsonek462 przyznał(a) reputację CoFFeIN04 za pytanie
Podałeś bardzo mało informacji, podaj co ma się dziać po wywołaniu danej komendy. Jeśli chcesz, mogę napisać dla Ciebie taki skrypt, poniżej znajdziesz kontakt do mnie i moją ofertę1 punkt -
1 punkt
-
Witam, Nie wiem czy to dobry dział, lecz mam prośbę, pytanie. Ponieważ poszukuję pluginu odtwarzającego muzykę: -muzykę którą włożę do katalogu pluginu. -muzykę gracz musi mieć możliwość ściszać -no i by mogła być w regionie zrobionym przez worldguard -i gdy gracz wyjdzie z regionu to muzyka w czasie 3 sekund się ściszała a nie nagle znika. czy znacie taki plugin, a może dacie radę napisać własny malutki plugin? Z mojej strony powiem że nie znam się na kodach pluginów więc, jeśli ktoś zechce napisać taki plugin, to poproszę go w pliku download. Za pomoc mogę nagrodzić miesięcznym vipem na moim malutkim serwerze miencraft.1 punkt
-
on mine of stone: add 10 exp to player A jak nie zadziała to: on mine of stone: execute console command "/xp add %player% 10"1 punkt
-
Po co tak cudować? Wystarczy użyć PlayerMoveEvent używająć addonu skript-reflect import: org.bukkit.event.player.PlayerMoveEvent on PlayerMoveEvent: send "chodzisz" to event.getPlayer()1 punkt
-
Skrypt na wykonanie komendy przez konsolę.
Owczaxxx2005 przyznał(a) reputację xAxee za pytanie
command /usluga1 [<player>]: executable by: console trigger: exexute console command "lp user %arg% parent addtemp vip 7d" send "&6Gracz %arg% zakupil..." to all players1 punkt -
Skrypt na /kosz
Owczaxxx2005 przyznał(a) reputację xAxee za pytanie
command /kosz [<text>] trigger: open chest with 6 rows named "&7Kosz" to player (Zly dzial) (Pomoglem? licze na plusa!)1 punkt -
Witaj! Nasza firma BlueTsuki Sp.z.o.o. poszukuje osób na stanowisko serwerów Minecraft! Chcesz zacząć zarabiać na czymś w czym się specjalizujesz lub chcesz pogłębiać swoją wiedzę pracując przy różnych projektach? Jesteś ambitną osobą, która chętnie chciałaby pomagać w rozwoju projektu, którym jest BlueTsuki.pl? Dołącz do nas już dziś! Kim Jesteśmy? Jesteśmy zespołem osób wykonujących zlecenia w zakresie informatyki dla wielu podmiotów fizycznych jak i klientów firmowych. Zajmujemy się technologicznym rozwojem wielu serwerów w grze Minecraft, ale nie tylko, bo również zajmujemy się zarządzeniem serwerów Linuxowych, Grafiką, Montażem Filmów oraz Stronami Internetowymi. Na rynku bluetsuki istnieje już ponad 5 lat, jako zarejestrowana firma działamy od 2022 roku! Poszukujemy osobę na stanowisko technika serwerów minecraft w czego skład wchodzą takie umiejętności jak: - Tworzenie oraz zarządzanie serwerami Minecraft - Optymalizacje serwera - Szuaknie błędów oraz ich naprawa - Bardzo dobra znajomość narzędzi oraz zasobów pod serwery Czego wymagamy? - Wieku min. 15 lat (wymagane do podpisania umowy) - Podpisanie umowy o zlecenie z bluetsuki w takcie członkostwa w zespole - Kreatywności - Znajomości swojej specjalizacji - Umiejętności dogadania się z klientem - Dużej dostępności w celu wykonywania zleceń, komunikowaniu się z członkami zespołu oraz wydarzeń organizowanych przez BlueTsuki.pl Co oferujemy: - Elastyczny czas pracy (możesz pracować w godzinach, które Ci odpowiadają, bez sztywnego grafiku.) - Atrakcyjne wynagrodzenie (zarobki zależne od wartości zleceń, z przejrzystym systemem prowizji.) - Możliwość rozwoju (zdobywaj nowe umiejętności w zakresie konfiguracji, optymalizacji i administracji serwerami Minecraft.) - Dostęp do zasobów i wsparcia zespołu (masz możliwość korzystania z dokumentacji, narzędzi i doświadczenia innych członków zespołu.) - Interesujące projekty (współpracujemy z klientami o różnych wymaganiach, od prostych serwerów survivalowych po rozbudowane sieci minigier.) - Praca w dynamicznym zespole (dołącz do społeczności pasjonatów Minecrafta, wymieniaj się wiedzą i rozwijaj się razem z nami.) - Możliwość awansu (zaczynasz jako Trial Member, a później możesz zostać pełnoprawnym członkiem zespołu z lepszymi warunkami finansowymi.) - Praca zdalna (działamy online, więc możesz dołączyć z dowolnego miejsca.) Jesteś zainteresowany? Dołącz na nasz serwer discord oraz złóż formularz rekrutacyjny znajdujący się poniżej: Formularz: https://forms.gle/uyzQJsfSVJHGN1xq9 Discord: https://discord.gg/G9xNCHUHVS Zespół BlueTsuki.pl0 punktów
-
Jestem deweloperem anarchia.gg
kaczka_mp3 przyznał(a) reputację Kosdert497 za aktualizację statusu
Jestem deweloperem anarchia.gg0 punktów
-
Najwięcej postów w tygodniu
-
Najwięcej tematów w tygodniu
-
Aktywni użytkownicy