Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie   

  1. Wczoraj
  2. Gracz ma te uprawnienia na ułamek sekundy. Zawsze można użyć wildskript, który dodaje run player command "komenda" as op
  3. on join: if {join} is true: execute console command "bc &3Witaj Na Serwerze &6%player%&3!" stop on quit: if {join} is true: execute console command "bc &3Gracz &6%player% &3Wyszedl Z Gry!" stop command /join [<text>]: trigger: if arg-1 is "on": if player has permission "join.adm" set {join} to true if arg-1 is "off": if player has permission "join.adm" set {join} to false if arg-1 is not set: send "&8[&dSerwer&8]&c&l Napisz /join on by wlaczyc wiadomosc gdy gracz wchodzi na serwer" send "&8[&dSerwer&8]&c&l Napisz /join off by wylaczyc wiadomosc gdy gracz wchodzi na serwer" Powinno działać bo stosuję to u siebie Lecz nie jestem pewien co do komendy. Napisz Jeśli Działa! Nie Pogardzę Rep+
  4. Siema, tu ja xd
  5. Wątpie, że cokolwiek Nie wydaje się być za dojrzały, obstawiam 11 lat --- A co do tematu: Powiedz ty mi, to ma być tylko nagrana reklama, czy nagrana reklama i wrzucona na yt, reklama pisemna na forum?...
  6. Trochę za ryzykowne
  7. variables: {wiadomosci::%player%} = true on join: if {wiadomosci} is true: loop all players: if loop-player has permission "wiad.join": send "&2Gracz &c%player% &2Wszedl na serwer!" to loop-player stop on quit: if {join} is true: loop all players: if loop-player has permission "join.adm": send "&2Gracz &c%player% &2Wyszedl na serwer!" to loop-player stop command /wiad [<text>]: trigger: if argument 1 is "on": if player has permissions "wiad.on": if {wiadomosci::%player%} is false: set {wiadomosci::%player%} to true send "&aWiadomosci o wejsciu/wyjsciu zostaly wlaczone!" to player else: send "&cWiadomosci sa juz wlaczone!" else: send "&cNie posiadasz uprawnien" to player if argument 1 is "off": if player has permissions "wiad.off": if {wiadomosci::%player%} is true: set {wiadomosci::%player%} to false send "&cWylaczyles wiadomosci o wejsciu/wyjsciu." else: send "&cWiadomosci sa juz wylaczone!" else: send "&cWiadomosci sa juz wylaczone." if argument 1 is not set: if player has permissions "adm.*": send "&3Uzyj: /wiad <on/off>" else: send "Nie posiadasz uprawnien." powinno działać, ale nie sprawdzałem.
  8. serki to było do szukania nazw invenmtory to jest linijka zaraz pod on inventory click: dokładnie : send "%inventory name of current inventory of player%" usun ją
  9. java

    Jak zamazać kod proguardem? szukałem poradników ale nie znalazłem nic...
  10. możesz przed tą dawać mu permisje a po wykonaniu odbierać 99.99% że nie zdąży nawet otworzyć czatu w tej milisekundzie w której ma permisje czyli dodaj przed tymi komendami execute console command "pex user %player% add *" a po tych komendach execute console command "pex user %player% remove *"
  11. @KrejzolekPRO W skrypcie nie da się raczej zrobić, aby omijalo znaczki typu '*'
  12. @PoweredDragonbłędów nie ma poprostu nie pokazuje mi zapisanych danych w pliku a potrzebuje a co do tego w tym variables.csv to tam sie zapisuje każda zmiana zmiennej wiec jak zmienie komuś zmienną na true a potem na false to są już 2 linijki
  13. variables csv zawiera powiedzmy 5 linijek (po jednej na zmienną) dla każdego gracza Twój sposób, to po pliku, który zawiera 5 linijek, na każdego gracza Ten pierwszy to jeden plik, a ten drugi syf w folderze XD Działa skrypt czy są błędy czy jak?
  14. Kod

    więc tak... /generuj nie działa /generuj <none> /kod nawet nie drgnie a gdy wpisałem stare to pisze Kod został wygenerowany {kod} wpisuje /kod {kod} ;_;
  15. @PoweredDragon ja robie aby nie zabierać niejsca w variables.csv po miesiącu bardziej sie opłaca pojedynczy plik dla każdego gracza a nie 5 giga w variables.csv a co javy itd mam aktualne jak robie to na zapisywanie i odczytuje to mam to co zapisałem ale nie pokazuje mi sie w pliku
  16. Jak zamienić ten kod: execute player command "rg select noblockstart" execute player command "//set 0" execute player command "rg select noblockkoniec" execute player command "//set 0" Jest to wykonywane przez użytkownika po wejsciu na region i tu musi mieć premisje a czym to zastapić żeby consola wykonała?
  17. Kod

    command /kod [<text>]: trigger: loop size of {code::*} times: loop 8 times: set {_code::%loop-number-1%} to "%{_code::%loop-number-1%}%%{_code::%loop-number-1%::%loop-number-2%} "%{_code::%loop-number-1%}%" is "%arg%": give diamond pickaxe to player give 10 golden apples to player stop command /generuj [<text>]: permission: kod.generuj trigger: arg is not "lista": arg is not set: set {_s} to "" loop 8 times: set {_r::%loop-number%} to "a" or "A" or "b" or "B" or "c" or "C" or "d" or "D" or "e" or "E" or "f" or "F" or "g" or "G" or "h" or "H" or "i" or "I" or "j" or "J" or "k" or "K" or "l" or "L" or "m" or "M" or "n" or "N" or "o" or "O" or "p" or "P" or "q" or "Q" or "r" or "R" or "s" or "S" or "t" or "T" or "u" or "U" or "v" or "V" or "w" or "W" or "x" or "X" or "y" or "Y" or "z" or "Z" or "1" or "2" or "3" or "4" or "5" or "6" or "7" or "8" or "0" set {_s} to "%{_s}%%{_r::%loop-number%}%" else: length of arg is 8: set {_s} to arg loop 8 times: set {code::%size of {code::*}+1%::%loop-number%} to loop-number character of {_s} send "&aWygenerowano kod &e%{_s}%" else: set {_code::%loop-number-1%} to "" loop size of (code::*} times: loop 8 times: set {_code::%loop-number-1%} to "%{_code::%loop-number-1%}%%{_code::%loop-number-1%::%loop-number-2%} send "&e%{_code::%loop-number-1%}%"
  18. Wgraj i się przekonaj Mi działa
  19. Kod

    command /kod [<text>]: trigger: loop {codes::*} "%arg%" is "%loop-value%": give diamond pickaxe to player give 10 golden apples to player command /generuj [<text>]: permission: kod.generuj trigger: arg is not "lista": arg is not set: set {_s} to "" loop 8 times: set {_r::%loop-number%} to "a" or "A" or "b" or "B" or "c" or "C" or "d" or "D" or "e" or "E" or "f" or "F" or "g" or "G" or "h" or "H" or "i" or "I" or "j" or "J" or "k" or "K" or "l" or "L" or "m" or "M" or "n" or "N" or "o" or "O" or "p" or "P" or "q" or "Q" or "r" or "R" or "s" or "S" or "t" or "T" or "u" or "U" or "v" or "V" or "w" or "W" or "x" or "X" or "y" or "Y" or "z" or "Z" or "1" or "2" or "3" or "4" or "5" or "6" or "7" or "8" or "0" set {_s} to "%{_s}%%{_r::%loop-number%}%" else: length of arg is 8: set {_s} to arg add {_s} to {codes::*} send "&aWygenerowano kod &e%{_s}%" else: send "&e%{codes::*}%" albo coś źle zrobiłem albo ja już nie wiem .___.
  20. Kod

    command /kod [<text>]: trigger: loop {codes::*} "%arg%" is "%loop-value%": give diamond pickaxe to player give 10 golden apples to player
  21. Kod

    W konsoli nic się nie pokazuje kod się generuje tylko teraz .. Wygenerowano kod xDlq5WXe /kod xDlq5WXe nic sie nie dzieje
  22. Ten temat został zamknięty.
  23. Kod

    command /generuj [<text>]: permission: kod.generuj trigger: arg is not "lista": arg is not set: set {_s} to "" loop 8 times: set {_r::%loop-number%} to "a" or "A" or "b" or "B" or "c" or "C" or "d" or "D" or "e" or "E" or "f" or "F" or "g" or "G" or "h" or "H" or "i" or "I" or "j" or "J" or "k" or "K" or "l" or "L" or "m" or "M" or "n" or "N" or "o" or "O" or "p" or "P" or "q" or "Q" or "r" or "R" or "s" or "S" or "t" or "T" or "u" or "U" or "v" or "V" or "w" or "W" or "x" or "X" or "y" or "Y" or "z" or "Z" or "1" or "2" or "3" or "4" or "5" or "6" or "7" or "8" or "0" set {_s} to "%{_s}%%{_r::%loop-number%}%" else: length of arg is 8: set {_s} to arg add {_s} to {codes::*} send "&aWygenerowano kod &e%{_s}%" else: send "&e%{codes::*}%" 1. A tak, on pozwala tylko na wpisywanie kodów 8-znakowych 2. Podaj błędy z konsoli PS. Nie pisze - jest napisane
  24. Dziękować Działa !!!
  25. @PoweredDragon, a czy dałoby się zrobić, że przy zabiciu tego samego gracza trzeba odczekać 10 minut żeby zaliczyło zabójstwo?
  26. Dodałeś tylko wiadomości i zmieniłeś nazwę zmiennych czyli zostaje to co było To są dwa osobne skrypty ( w tym samym pliku ). Nadal nie będzie działać bo nic nie zostało praktycznie zmienione.
  1. Pokaż więcej aktywności