Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Nie lubię, bo często mają strasznie dużo błędów
  3. Cześć, posiadam na sprzedaż koło 40 sztuk różnych biomów z generatorami oraz mapami, posiadam również biomy odwzorowane z niektórych dużych serwerów typu: - Mc4u (biomy 1:1 z 3 edycji) - Arivi - Dragonsurvival - Pvphype - Arhard + z innych serwerów. Koszt biomów nie ważne jakich z generatorem to 30 zł PSC/PayPal/Przelew Koszt biomów - mapy (od 1 do 5 biomów na mapie) 20 zł PSC/PayPal/Przelew Można również wykupić paczkę 40 sztuk biomów w cenie 300 zł (Większość to generatory) Mysteryboxy z random biomami 50 zł i od 3 do 5 generatorów z biomami wszystkie biomy są wykonane przez ze mnie w 100%, nie są to biomy które widnieją gdzieś w sieci, nigdy wcześniej z nikim nie dzieliłem się nimi. Posiadam również gotowe paczki serwerowe również wcześniej nigdzie nie udostępniane, jest ich około 20-25 na różne wersje i tryby. Rok temu chciałałem wystartować z projektem prezentując biomy oraz paczki lecz coś poszło nie tak i gotowe pliki zbywają na moim komputerze. Przykładowe ceny takich paczek: - Easyhc-mediumhc-hardcore - od 20 do 30 zł - Freebuilds - pvp (+ mapy + konfiguracja) - od 30 do 50 zł - Megadrop - 20 zł - Megaenchant - skyblock - paczki wzorowane na jakiś serwerach - od 40 do 60 zł Paczki zawierają sprawdzone pluginy, nie ma w nich żadnych backdoorów, kod jest przejrzysty, niektóre pluginy były przerabiane (desing np. gui) przez zemnie + dodanie jakiś usprawnień/opcji dodatkowych. Kontakt ze mną na forum. Ewentualnie email: [email protected] Istnieje również opcja dostania darmowego mysteryboxa z biomami, za promocje tematu innym potencjalnym kupcą. Nie tworze plików na zamówienie, sprzedaje to co mam na stanie. Pozdrawiam.
  4. Z3eme

    Skrypt na /zglos

    Dzięki wielkie!
  5. Dzisiaj
  6. MineBottle.PL Ogromny świat zamknięty w butelce Założenia Serwer MineBottle jest serwerem na modach na wersji 1.12.2. Jest to serwer wolnościowy, ale co to oznacza? Oznacza to, że za rozgrywkę i jego rozwój odpowiadają sami gracze. To właśnie oni decydują jaka modyfikacja zostanie zmieniona, dodana czy usunięta, oraz jak zostaną skonfigurowane. Serwer nie posiada też spawna, gracze po wejściu na serwer pojawiają się w losowym miejscu na mapie w odległości 250 kratek w każdą stronę od punktu 0,0. To samo dzieje się po śmierci chyba, że gracz ustawi sobie spawn w łóżku. Gracze sami tworzą ekonomie serwera i oni decydują jak wszystko się będzie rozwijać Sam serwer będzie się utrzymywał w większości z dobrowolnych dotacji graczy nie dających żadnej przewagi, co najwyżej kolorowe oznaczenie na samym serwerze i jego discordzie. Podstawowe informacje: Planowana data startu: godzina 18:00, 14 kwietnia, wtorek IP: minebottle.pl Tryb: Wolnościowy Survival + Mody Wersja: 1.12.2 Premium: Tak Whitelista: Tak, wystarczy jednak tylko zapisać się na kanale #zapisy na discordzie aby zostać do niej dodanym Discord: https://discord.gg/4Rq932V Paczka modyfikacji Paczka modyfikacji jest w pełni autorską paczką. Aktualnie można ją znaleźć: 1. Na Twitch Launcherze (CurseForgu): https://www.curseforge.com/minecraft/modpacks/minebottle 2. Na Technic Launcherze: https://www.technicpack.net/modpack/minebottle.1354990 3. Paczka do pobrania i ręcznej instalacji: Na kanale #informacje na discordzie w przypiętej wiadomości
  7. Witam, Otóż chciałem skorzystać ze skryptu użytkownika xAxee na efekty do pluginu Funny Guilds, ale niestety w konsoli występuje spam związany z pobieraniem nazwy ekwipunku, czytałem na różnych forach o tym, ale nie potrafię odpowiednio zmienić kodu aby usunąć ten problem. Błąd: [Skript] In 1.13+ you cannot get the title name of an inventory outside of an InventoryClickEvent, Only if this inventory has an InventoryHolder may it be used in this state.
  8. Witam chciałbym zrobić crafting przedmiotu przez gui. I chciałbym zmienną ustanowić ilość przedmiotów. Prosze o pomoc Kod, przy którym wywala mi błąd: format gui slot 11 of player with {craftp.%player%} honey bottle named "&6&lAntyRad" with lore " &9- Chroni przez 10 minut przed radiacją." screen: https://imgur.com/tv0S4E2
  9. Siema, posiadam taki skrypt na bonusy do seta zależne od prota: every 3 seconds: loop all players: #-----------------------------BUTY------------------------# set {rpg_buty::%loop-player%} to enchant level of protection of loop-player's boots if {rpg_buty::%loop-player%} is higher than 9: if {rpg_buty::%loop-player%} is smaller than 20: remove speed from loop-player apply speed 1 to loop-player for 3.1 second if {rpg_buty::%loop-player%} is higher than 19: if {rpg_buty::%loop-player%} is smaller than 30: remove speed from loop-player apply speed 1 to loop-player for 3.1 second if {rpg_buty::%loop-player%} is higher than 29: if {rpg_buty::%loop-player%} is smaller than 40: remove speed from loop-player apply speed 2 to loop-player for 3.1 second if {rpg_buty::%loop-player%} is higher than 39: if {rpg_buty::%loop-player%} is smaller than 50: remove speed from loop-player apply speed 3 to loop-player for 3.1 second if {rpg_buty::%loop-player%} is higher than 49: if {rpg_buty::%loop-player%} is smaller than 60: remove speed from loop-player apply speed 3 to loop-player for 3.1 second if {rpg_buty::%loop-player%} is higher than 59: if {rpg_buty::%loop-player%} is smaller than 70: remove speed from loop-player apply speed 4 to loop-player for 3.1 second if {rpg_buty::%loop-player%} is higher than 69: if {rpg_buty::%loop-player%} is smaller than 80: remove speed from loop-player apply speed 4 to loop-player for 3.1 second if {rpg_buty::%loop-player%} is higher than 79: if {rpg_buty::%loop-player%} is smaller than 90: remove speed from loop-player apply speed 5 to loop-player for 3.1 second if {rpg_buty::%loop-player%} is higher than 89: if {rpg_buty::%loop-player%} is smaller than 100: remove speed from loop-player apply speed 5 to loop-player for 3.1 second if {rpg_buty::%loop-player%} is higher than 99: if {rpg_buty::%loop-player%} is smaller than 110: remove speed from loop-player apply speed 6 to loop-player for 3.1 second if {rpg_buty::%loop-player%} is higher than 109: remove speed from loop-player apply speed 7 to loop-player for 3.1 second #---------------------------HELM---------------------------# set {rpg_helm::%loop-player%} to enchant level of protection of loop-player's helmet if {rpg_helm::%loop-player%} is higher than 9: if {rpg_helm::%loop-player%} is smaller than 20: remove jump boost from loop-player apply jump boost 1 to loop-player for 3.1 second if {rpg_helm::%loop-player%} is higher than 19: if {rpg_helm::%loop-player%} is smaller than 30: remove jump boost from loop-player apply jump boost 1 to loop-player for 3.1 second if {rpg_helm::%loop-player%} is higher than 29: if {rpg_helm::%loop-player%} is smaller than 40: remove jump boost from loop-player apply jump boost 2 to loop-player for 3.1 second if {rpg_helm::%loop-player%} is higher than 39: if {rpg_helm::%loop-player%} is smaller than 50: remove jump boost from loop-player apply jump boost 3 to loop-player for 3.1 second if {rpg_helm::%loop-player%} is higher than 49: if {rpg_helm::%loop-player%} is smaller than 60: remove jump boost from loop-player apply jump boost 3 to loop-player for 3.1 second if {rpg_helm::%loop-player%} is higher than 59: if {rpg_helm::%loop-player%} is smaller than 70: remove jump boost from loop-player apply jump boost 4 to loop-player for 3.1 second if {rpg_helm::%loop-player%} is higher than 69: if {rpg_helm::%loop-player%} is smaller than 80: remove jump boost from loop-player apply jump boost 4 to loop-player for 3.1 second if {rpg_helm::%loop-player%} is higher than 79: if {rpg_helm::%loop-player%} is smaller than 90: remove jump boost from loop-player apply jump boost 5 to loop-player for 3.1 second if {rpg_helm::%loop-player%} is higher than 89: if {rpg_helm::%loop-player%} is smaller than 100: remove jump boost from loop-player apply jump boost 5 to loop-player for 3.1 second if {rpg_helm::%loop-player%} is higher than 99: if {rpg_helm::%loop-player%} is smaller than 110: remove jump boost from loop-player apply jump boost 6 to loop-player for 3.1 second if {rpg_helm::%loop-player%} is higher than 109: remove jump boost from loop-player apply jump boost 7 to loop-player for 3.1 second #-----------------------SPODNIE--------------------------# set {rpg_spodnie::%loop-player%} to enchant level of protection of loop-player's leggings if {rpg_spodnie::%loop-player%} is higher than 9: if {rpg_spodnie::%loop-player%} is smaller than 20: heal the loop-player by 1 if {rpg_spodnie::%loop-player%} is higher than 19: if {rpg_spodnie::%loop-player%} is smaller than 30: heal the loop-player by 2 if {rpg_spodnie::%loop-player%} is higher than 29: if {rpg_spodnie::%loop-player%} is smaller than 40: heal the loop-player by 3 if {rpg_spodnie::%loop-player%} is higher than 39: if {rpg_spodnie::%loop-player%} is smaller than 50: heal the loop-player by 4 if {rpg_spodnie::%loop-player%} is higher than 49: if {rpg_spodnie::%loop-player%} is smaller than 60: heal the loop-player by 5 if {rpg_spodnie::%loop-player%} is higher than 59: if {rpg_spodnie::%loop-player%} is smaller than 70: heal the loop-player by 6 if {rpg_spodnie::%loop-player%} is higher than 69: if {rpg_spodnie::%loop-player%} is smaller than 80: heal the loop-player by 7 if {rpg_spodnie::%loop-player%} is higher than 79: if {rpg_spodnie::%loop-player%} is smaller than 90: heal the loop-player by 8 if {rpg_spodnie::%loop-player%} is higher than 89: if {rpg_spodnie::%loop-player%} is smaller than 100: heal the loop-player by 9 if {rpg_spodnie::%loop-player%} is higher than 99: if {rpg_spodnie::%loop-player%} is smaller than 110: heal the loop-player by 10 if {rpg_spodnie::%loop-player%} is higher than 109: heal the loop-player by 11 #---------------KLATA----------------------------------# set {rpg_klata::%loop-player%} to enchant level of protection of loop-player's chestplate if {rpg_klata::%loop-player%} is 0: set the maximum health of the loop-player to 10 if {rpg_klata::%loop-player%} is higher than 9: if {rpg_klata::%loop-player%} is smaller than 20: remove damage resistance from loop-player apply damage resistance 1 to loop-player for 3.1 second set the maximum health of the loop-player to 12 if {rpg_klata::%loop-player%} is higher than 19: if {rpg_klata::%loop-player%} is smaller than 30: remove damage resistance from loop-player apply damage resistance 1 to loop-player for 3.1 second set the maximum health of the loop-player to 14 if {rpg_klata::%loop-player%} is higher than 29: if {rpg_klata::%loop-player%} is smaller than 40: remove damage resistance from loop-player apply damage resistance 2 to loop-player for 3.1 second set the maximum health of the loop-player to 16 if {rpg_klata::%loop-player%} is higher than 39: if {rpg_klata::%loop-player%} is smaller than 50: remove damage resistance from loop-player apply damage resistance 3 to loop-player for 3.1 second set the maximum health of the loop-player to 18 if {rpg_klata::%loop-player%} is higher than 49: if {rpg_klata::%loop-player%} is smaller than 60: remove damage resistance from loop-player apply damage resistance 4 to loop-player for 3.1 second set the maximum health of the loop-player to 20 if {rpg_klata::%loop-player%} is higher than 59: if {rpg_klata::%loop-player%} is smaller than 70: remove damage resistance from loop-player apply damage resistance 4 to loop-player for 3.1 second set the maximum health of the loop-player to 25 if {rpg_klata::%loop-player%} is higher than 69: if {rpg_klata::%loop-player%} is smaller than 80: remove damage resistance from loop-player apply damage resistance 4 to loop-player for 3.1 second set the maximum health of the loop-player to 30 if {rpg_klata::%loop-player%} is higher than 79: if {rpg_klata::%loop-player%} is smaller than 90: remove damage resistance from loop-player apply damage resistance 4 to loop-player for 3.1 second set the maximum health of the loop-player to 40 if {rpg_klata::%loop-player%} is higher than 89: if {rpg_klata::%loop-player%} is smaller than 100: remove damage resistance from loop-player apply damage resistance 4 to loop-player for 3.1 second set the maximum health of the loop-player to 50 if {rpg_klata::%loop-player%} is higher than 99: if {rpg_klata::%loop-player%} is smaller than 110: remove damage resistance from loop-player apply damage resistance 4 to loop-player for 3.1 second set the maximum health of the loop-player to 60 if {rpg_klata::%loop-player%} is higher than 109: remove damage resistance from loop-player apply damage resistance 4 to loop-player for 3.1 second set the maximum health of the loop-player to 70 Problem jest taki, że "remove (efekt) from loop-player" działa tak, że jeżeli na trybie Creative mam otwarty ekwipunek i jakiś item trzymam w powietrzu to mi go usuwa. Wie ktoś jak to naprawić?
  10. xAxee

    Skrypt na /zglos

    mmm masz tu poprawione command /zglos [<text>]: permission: z3eme.zglos permission message: &7[&cZGLOS&7]&f Nie masz permisji trigger: if arg is set: loop all players: loop-player has permission "z3eme.zglos.czytaj": send "&7[&cZGLOS&7] &7Gracz %player% zgłosił &b%arg 1% &7blok!" to loop-player stop else: send "&7[&cZGLOS&7] &f Musisz podać nick oszusta"
  11. xAxee

    Mały problem

    zamiast set block at event-block to redstone block daj set block behind behind event-block to redstone block
  12. Ten plugin dziala na wersji 1.14, a ja potrzebuje na 1.15.2
  13. Szukanie w internecie nie boli https://github.com/Craftserve/CraftserveRadiation
  14. Witam, dacie mi skrypt na płyn lugola i barierę? Tak jak na kwadratowej, dodawałby on możliwość zrobienia bariery oraz płynu lugola który pozwoli wyjść poza bariere, jeżeli jest niemożliwe zrobienia skryptu na barierę to poproszę o nazwę jakiegoś pluginu na barierę z którym ten skrypt działa
  15. Ten temat został przeniesiony do nieestetycznych prezentacji. W momencie, kiedy poprawisz estetykę prezentacji, zgłoś ten post(lub napisz prywatną wiadomość do moderatora) z prośbą o przywrócenie tematu do głównego działu.
  16. TakiJakTy

    Mały problem

    Ten temat został przeniesiony.
  17. Helios1993

    Skrypt na /zglos

    Teraz to jeszcze więcej błędów jest xd testuj skrypty przed ich udostępnianiem
  18. Talarek

    Problem z hologramem

    Przecież się różnią.
  19. xAxee

    Skrypty na 1.15.2

    Trzeba zainstalować odpowiednią wersje, znajdziesz ją tutaj https://github.com/SkriptLang/Skript/releases
  20. xAxee

    Jak ustawić enchant

    Problem został rozwiązany.
  21. xAxee

    Problem z hologramem

    tak, sprawdzasz takie same teksty muszą się różnić
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×