Skocz do zawartości

MurderCookies

Użytkownik
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O MurderCookies

  • Tytuł
    Początkujący II
  • Urodziny 23.03.2004 (15.170651035 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Informatyka, Komputery, Gry
  • Nick w MC
    MurderCookies

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

466 wyświetleń profilu
  1. Spigot 1.8.8 RAM 3500MB - zwiększałem do 6000/7000MB ale to nie pomagało od razu pisze Wersja 1.7-1.8.x
  2. Witam! Jestem właścicielem serwera (bez reklamy xd) i mam problem z pluginem o nazwie "Plugin Metrics". Słyszałem, iż jest on potrzebny do jakiś tam statystyk pluginów, ale przez ten plugin mój serwer ma co 5 minut dwu minutowego laga. Czy da jakoś rade go usunąć? Próbowałem normalnie usunąć z ftp ale on po restarcie wracał Proszę o pomoc od kiedy ten lag pojawia się na serwerze to ten serwer umiera Proszę was nad wszystko - pomóżcie mi
  3. MurderCookies

    Skrypt na gadżety

    Dzięki za poświęcenie czasu, jeżeli chcesz wynagrodzenie jakieś to dogadamy się na pv tobie tak samo wielkie dzięki za poświęcenie czasu Tak samo jak chcesz wynagrodzenie jakieś to zapraszam pv
  4. MurderCookies

    Skrypt na gadżety

    mógłbym Cię prosić jeszcze o sk na lodowy most, ender perłe oraz kolorową wełne i ściane? Działanie: - Lodowy most: po kliknięciu na blok zaczyna od tego bloku tworzyć most w stronę, w którą patrzy się gracz który postawił ten most (w lód ma zmieniać się tylko powietrze inne bloki niech zostaną takie jakie są) + jak się po tym moście chodzi to po chwili (np 2 sekundach) usuwa się ta część mostu po której chodziliśmy - Ender perła: gdy po rzuceniu ender perła uderzy w coś teleportuje nas w to miejsce (tak jak zwykła ender perła) a po 5 sekundach teleportuje nas na miejsce, z którego rzucaliśmy perłe - Kolorowa wełna: po postawieniu takiej wełny zmienia się ona w przeróżne kolory wełny - Ściana: po kliknięciu PPM na jakiś blok to nad tym blokiem robi się ściana z np. obsydianu [to może być trudne więc jak nie zrobisz to nic się nie stanie] Po tym dogadamy się co do wynagrodzenia
  5. MurderCookies

    Skrypt na gadżety

    ok już zaczynam testować sorki ale nie działa w żaden sposób nie chce się włączyć
  6. MurderCookies

    Skrypt na gadżety

    Ok jutro sprawdzę i jeżeli zadziała to masz + i naj odp
  7. Witam! Potrzebuję skryptu na tzw. gadżety. Są mi one potrzebne do mojej minigry (o system płatności w minigrze nie proszę bo mam zrobiony więc sobie podepne te dodatki do tego systemu, potrzebuję tylko system działania gadżetów) Oto gadżety, jakich bym potrzebował: - Patyk teleportacji (teleportuje gracza w miejsce, które wybierze patykiem [przykład znajdziecie na derp**.pl] - Wybuchowy łuk (wystrzeliwuje strzałe i gdy strzała uderzy w coś to zmienia się w TNT i wybucha) - Spadochron (jeżeli da radę) - Rakietę (wystrzeliwuje gracza w górę przez np. 10 sekund) - Burza śnieżna (po kliknięciu w dany blok tworzy się kula z lodu [najlepiej, gdyby w kula robiła się tylko tam, gdzie jest powietrze, jeżeli ściana ma powstać w miejscu gdzie jest jakiś blok niech w tym miejscu bloku nie robi) Nagroda za zrobienie: - Ranga na moim serwerze na trybie (nie napiszę jaki tryb bo będą inni ściągali a to autorska nazwa xdd) LUB - $$$ zapłata (do dogadania się na pv)
  8. Witam! Czy ktoś z was mógłby mi podać (bądź napisać na zamówienie [max 30zł]) jakiś moduł na forum? Sprawa wygląda tak: Mam stronę, na niej jest itemshop, ale chciałbym też mieć tam forum i czy jest możliwość jakakolwiek aby owe forum zdobyć? Liczę na naj odp
  9. Witam! Potrzebuję skryptu html na logowanie się na stronę. Prosiłbym też o jakąś blokadę, aby dana strona (np. jakasstrona.pl/panel) była dostępna TYLKO gdy jesteśmy zalogowani, a jeżeli nie jesteśmy zalogowani to niech pokazuje się napis "Zaloguj się na swoje konto VIP!". Za zrobienie takiego skryptu bardzo dziękuję i dam naj odp. PS.: Bardzo mi to potrzebne, proszę pomóżcie mi.
  10. dzięki ziom Do zamknięcia
  11. Niestety ja mam serwer na 1.8.8
  12. Witam! Potrzebuję na mój serwer, aby gracz otrzymywał używany łuk a nie wiem, jak to zrobić :/ Czy może mi ktoś napisać jak ten przedmiot zrobić komendą /give? Z góry dzięki za pomoc!
  13. Witam! Mam 2 pytania: 1) Jak zrobić, aby skrypt automatycznie się aktualizował poprzez link do RAW (te sposoby co są w necie nie działają mi :/ niby żadnego błędu ale aktualizacje nie wczytują się) 2) Jak kodować np. Hasła do kont (w moim skrypcie "MurderGuard" mam dodane logowanie tylko jest jedno ale... Jak mam zakodować hasła aby właściciel nie mógł zobaczyć haseł graczy :/ bo jak wiadomo w variables wszystko się zapisuje i co i jak mam zrobić aby to zakodować) Proszę o pomoc!
  14. 1) Jaki w/g cb mógłby plugin to blokować? Jak masz pomysł to podaj 2) Nie mam goda bo damage od upadku nie działa już od dłuższego czasu
×