@Hiri12
Słuszna uwaga, ale tutaj była mowa o wyczyszczaniu wszystkich zmiennych, więc zachodziła utrata już zapisanych na dysku zmiennych. Wyłączenie serwera poprzez zwolnienie zasobów (dla niewtajemniczonych, przycisk z symbolem "x") w Skript poskutkuje utratą co najwyżej 999 zmian, ponieważ rozmiar kolejki operacji na zmiennych wynosi 1000 może poskutkować utratą nieograniczonej ilości buforowanych operacji zapisu zmiennych, ponieważ, owszem, rozmiar kolejki wynosi 1000, ale trzeba również pamiętać o tym, że opróżnianie jej odbywa się co 5 minut.
@kerpson
Odpowiadając na uwagę do bezpieczeństwa, racja. Dość dziwnym będzie chociażby tworzenie backupów w sytuacji, gdzie każdy gracz ma wydzielony dla siebie plik.
Co do czasu uruchamiania serwera, on się nie zmieni w jakkolwiek zauważalnym stopniu, ponieważ te pliki z danymi nie są w ogóle ładowane do pamięci.
Jeszcze odnosząc się do zapisu dla nazwy gracza, w przypadku serwera w trybie offline (a zakładam, że właśnie z takim mamy do czynienia) nie ma to absolutnie żadnego znaczenia. Warto jednak zauważyć, że gdyby dwóch graczy zamieniło się nazwami, mogą de facto wymienić się całym postępem na serwerze, co jest niewątpliwie największym zagrożeniem tego trybu pracy.
Pozdrawiam.