Skocz do zawartości

Kormic

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    10000
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    166

Ostatnia wygrana Kormic w dniu 21 września 2022

Użytkownicy przyznają Kormic punkty reputacji!

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    Kormic

Metody kontaktu

  • Discord
    Kormic#6122

Ostatnie wizyty

11890 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kormic

  1. Kormic

    Cząsteczki w skript

    Otóż masz te magiczne '%directions%' w składni i możesz tam władować kierunek (tutaj wyrażenie 'direction' się przyda) lub jakiś wektor, co pozwala na ustawienie kierunku wysyłania tych particle. Mimo wszystko preferuję tworzenie particle z pomocą odrobiny Javy w dodatku skript-reflect (lub skript-mirror). (player's world).spawnParticle(Particle.BARRIER, 100, 100, 100, 1, 0.1, 0.1, 0.1, 0.01, null, true)
  2. uuu równe 10k odpowiedzi nice!

  3. 10000.

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. Misio12320

      Misio12320

      Teraz pora na 10 000 pkt. reputacji :kappalul:

    3. Misio12320

      Misio12320

      Może spróbujmy mu wbić 10 000 reputacji to może wtedy wróci i wskrzesi te forum :kappalul:

    4. Misio12320

      Misio12320

      wbijać wbijać i się nie obijać. jeszcze 8 222 punktów reputacji i on wróci! to jest pewne :angrythonk:

  4. Kormic

    Skrypt na /Pomoc

    Warto byłoby je pokazać. Zakładam, że to są 'indentation error' (błędy wcięć w kodzie).
  5. 1. Użyj 'if victim is a player', a najlepiej to wywal ten warunek i użyj 'on damage of player'. 2. Powinieneś sprawdzać czy 'attacker is a player', abyś wiedział czy atakujący to w ogóle gracz. 3. W eventach 'on damage' i 'on death' używamy 'victim' (ofiara) oraz 'attacker' (atakujący). 4. Usuń tego 'victim' z procentów przy efekcie 'kill'. 5. Używaj list zmiennych, są one o wiele lepsze. Wystarczy poszukać na forum, wielokrotnie o tym pisałem. EDIT: Warto wstawić te dzielenie w nawias, aby ułatwić Skriptowi robotę przy przeładowywaniu skryptu.
  6. Kormic wygląda to na reklamę serwera, który miałby za niedługo powstać. John jednak chciałby się najpierw dowiedzieć czy ktokolwiek byłby zainteresowany tego typu serwerem i co by mógł zmienić/poprawić.
  7. Co do pluginów to masz Launchpad i Launchpad Plus.
  8. W takim razie proszę. on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&2test": cancel event event-slot is not cake named "&akliknij": kick player due to "&cNie kliknales w odpowiedni slot!" stop set {_i::*} to iron ingot named "&7Żelazo" and diamond named "&bDiament" give player (random item out of {_i::*})
  9. Proszę. on right click on cake: set {_i::*} to iron ingot named "&7Żelazo" and diamond named "&bDiament" give player (random item out of {_i::*})
  10. Skript może to zinterpretować jako odejmowanie, już były takie błędy i ludzie je zgłaszali do twórców Skripta.
  11. W przypadku argumentów typu 'number' i 'integer' używamy 'arg [numer]', a nie 'arg-[numer]'. Tak więc jeżeli już bawimy się w podrzucanie gotowego kodu, upośledzanie użytkowników i pozbawianie ich samodzielności... command /dajlisc [<integer>]: cooldown: 5 second permission: give.lisc trigger: (arg 1) is not set: send subtitle "&c&lPodaj ilosc" to player stop give (arg 1) of kelp named "&c&l&kffff &5&lMagiczny lisc &c&l&kffff " with lore "&c&l&kffff &f&lWymien lisc u vilaggera na spawnie &c&l&kffff" to player
  12. Co prawda zaburzy to lekko szanse procentowe u ciebie, ale proszę. on right click on ender chest: block under event-block is bedrock cancel event open chest inventory with 1 row named "&6Skrzynki" to player set slot 0 of player's current inventory to chest named "&7&lZwykla" set slot 2 of player's current inventory to chest named "&a&lPospolita" set slot 4 of player's current inventory to chest named "&b&lRzadka" set slot 6 of player's current inventory to chest named "&5&lEpicka" set slot 8 of player's current inventory to chest named "&6&lLegendarna" on inventory click: inventory name of current inventory of player is "&6Skrzynki" clicked inventory is not player's inventory if clicked slot is 0: cancel event if player doesn't have 1 tripwire hook named "&7&lZwykly Klucz": cancel event wait 0.2 seconds send player title "&4&lBLAD" with subtitle "&cNie masz klucza!" close player's inventory stop remove 1 tripwire hook named "&7&lZwykly Klucz" from player's inventory if chance of 80%: give 6 obsidian to player broadcast "&6%player% &7wylosowal: &6Obsydian (x6)" else if chance of 70%: give 32 brick block to player broadcast "&6%player% &7wylosowal: &6Cegly (x32)" else: give 16 apple to player broadcast "&6%player% &7wylosowal: &6Jablko (x16)"
  13. Ponieważ dałeś to w procenty. Mimo wszystko to nie zadziała. Po prostu usuń te '%arg 1%'.
  14. Kormic

    przechodzenie przez kraty

    Tabliczka o nazwie? Masz na myśli 1. linijkę czy też nazwę stawianej tabliczki gdy mamy ją w ekwipunku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...