Skocz do zawartości

Kormic

Moderator
  • Ilość zawartości

    10886
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    211

Ostatnia wygrana Kormic w dniu 6 lutego

Użytkownicy przyznają Kormic punkty reputacji!

O Kormic

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Matematyka, informatyka, elektronika i kilka innych dziedzin techniki.
  • Nick w MC
    Kormic

Metody kontaktu

  • Discord
    kormic9057

Ostatnie wizyty

19595 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kormic

  1. Kormic

    /pocisk

    Zlecenie zostało wykonane.
  2. Kormic

    /pocisk

    Proszę. command /pocisk [<text>]: executable by: players trigger: shoot snowball from player at speed 3 Pozdrawiam.
  3. Kormic

    Pomoc z fixnote

    Nie rozumiem, bo kod wskazuje na coś całkiem innego. Dodam, że niemożliwym jest zareagowanie na informację o najechaniu kursorem na przedmiot w ekwipunku, ponieważ klient nigdy nie wysyła jej do serwera. Jedynym rozwiązaniem jest stworzenie modyfikacji dla klienta lub stworzenie własnego. Pozdrawiam.
  4. Kormic

    POMOCY

    Ten temat został przeniesiony.
  5. Kormic

    chat z crafted.pl

    @DevDavEd_zQ Proszę. command /krzyk [<text>]: executable by: players trigger: if arg is not set: send "Należy podać wiadomość." to player stop broadcast "&7&l[KRZYK] &f%player% %arg%" in player's world on chat: set chat recipients to (all players in radius 30 of player) size of chat recipients <= 1 send "&cNikt cię nie usłyszał." to player Pozdrawiam.
  6. @DevDavEd_zQ Typy przedmiotów w Skript nie zawierają podkreślników w nazwach. Po ich usunięciu Skript nie powinien już zwracać błędów. Pozdrawiam.
  7. Ten temat został przeniesiony.
  8. Kormic

    Pomoc z fixnote

    @NotDanix Jest to błąd składniowy. Należy skorzystać z tego wyrażenia w Skript. Ponadto, nie ma potrzeby zamiany go na tekst, ponieważ wystarczy porównać cursor slot of player z jakimś przedmiotem. Pozdrawiam.
  9. Kormic

    Pomoc z fixnote

    Ten temat został przeniesiony.
  10. Kormic

    chat z crafted.pl

    Ten temat został przeniesiony.
  11. @xSebixx1 Ten skrypt w ogóle nie wykorzystuje składni z SkBee, do której podałem link. Ponadto, widzę, że napisała go sztuczna inteligencja. Linijka ustawiająca granicę świata nie ma ani logicznego, ani składniowego sensu. Nie ma zabezpieczenia przed wielokrotnym rozpoczynaniem pętli 'while'. Należy zacząć od ustawienia wirtualnej granicy świata gracza i dalej modyfikować jej szczegóły. Jest to pokazane w przykładach załączonych do wyżej wspomnianego wyrażenia z SkBee. Pozdrawiam.
  12. @xSebixx1 Mogę ewentualnie pomóc, ale muszę zobaczyć treść wspomnianego błędu. Bez tego mam związane ręce.
  13. Można w tym celu wykorzystać dodatek SkBee. Posiada on składnię pozwalającą na ustawianie granicy świata dla wybranych graczy. Reszta problemu to w zasadzie kwestia śledzenia ruchu graczy (zdarzenie on player move) i sprawdzanie czy są wewnątrz danej granicy oraz ukrywanie graczy nad przed sobą na podstawie tego. Pozdrawiam.
  14. Kormic

    zetLogin [1.20.4]

    @Hiri12 Słuszna uwaga, ale tutaj była mowa o wyczyszczaniu wszystkich zmiennych, więc zachodziła utrata już zapisanych na dysku zmiennych. Wyłączenie serwera poprzez zwolnienie zasobów (dla niewtajemniczonych, przycisk z symbolem "x") w Skript poskutkuje utratą co najwyżej 999 zmian, ponieważ rozmiar kolejki operacji na zmiennych wynosi 1000 może poskutkować utratą nieograniczonej ilości buforowanych operacji zapisu zmiennych, ponieważ, owszem, rozmiar kolejki wynosi 1000, ale trzeba również pamiętać o tym, że opróżnianie jej odbywa się co 5 minut. @kerpson Odpowiadając na uwagę do bezpieczeństwa, racja. Dość dziwnym będzie chociażby tworzenie backupów w sytuacji, gdzie każdy gracz ma wydzielony dla siebie plik. Co do czasu uruchamiania serwera, on się nie zmieni w jakkolwiek zauważalnym stopniu, ponieważ te pliki z danymi nie są w ogóle ładowane do pamięci. Jeszcze odnosząc się do zapisu dla nazwy gracza, w przypadku serwera w trybie offline (a zakładam, że właśnie z takim mamy do czynienia) nie ma to absolutnie żadnego znaczenia. Warto jednak zauważyć, że gdyby dwóch graczy zamieniło się nazwami, mogą de facto wymienić się całym postępem na serwerze, co jest niewątpliwie największym zagrożeniem tego trybu pracy. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...