Skocz do zawartości

Savorski

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    671
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Savorski w dniu 25 kwietnia 2019

Użytkownicy przyznają Savorski punkty reputacji!

1 obserwujący

O Savorski

  • Urodziny 11/19/2001 (22.803381930 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Jowisz
  • Hobby
    Degustacja odmian kumkwasu, łyżwiarstwo afrykańskie, gwatemalskie telefony
  • Nick w MC
    IceMeltt

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

15777 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Savorski

Wyjadacz III

Wyjadacz III (10/13)

176

Reputacja

  1. Szczerze powiedziawszy gdybym zobaczył tak długie nazwy hintów, zaczęłoby mnie denerwować to jak złożone jest zdanie podpowiadane przez IDE. Spróbuj pisać zdania w taki sposób, aby mieściły się w tych hintach na max 1-2 linie, tak jak to jest zrobione w najpopularniejszych IDE. Powodzenia w pisaniu apki!
  2. "Jak zgubisz to tego nie masz" ~boleknowak 2016.

  3. Szok, brak słów i osłupienie. Dzięki za wszystko, byłeś świetnym właścicielem. Spoczywaj w pokoju, Libter :sadcat:

  4. Fajny, ciekawy zamysł, jednak mimo wszystko w przypadku implementacji pomysłu wprowadziłbym kolejkę moderacyjną na każdy rodzaj regionu, aby uniknąć późniejszych komplikacji z niemiłymi użytkownikami (dla przykładu, komplikacje z użytkownikiem - podam skrótowo - iv.).
  5. Savorski

    SkriptJam #1

    Jeżeli w konkursie uznane zostaną pluginy to również zgłaszam się
  6. @dex00x0x0 damn, od dawna już nie piszę skryptów Obecnie w głównej mierze zajmuję się pluginami, ale możesz sam "podrasować" mój skrypt
  7. if(socialspyPlayers.contains(p)) { //tu jest blad po komendzie Jesteś pewien, że to w tym miejscu jest błąd? Z tego co ja wyczytuję po stacktrace, kompilator wadliwie skompilował plugin, wyrzucając niedostępny kod.
  8. Na początku - iteruj po Bukkit.getWorlds(). Próbujesz iterować po pojedynczym świecie. Następnie sprawdź czy świat który pobierasz ma nazwę której oczekujesz. Jeżeli tak, ponownie iterujesz po wszystkich światach oraz ustawiasz nazwę gracza na tabliście.
  9. To znaczy? Najlepiej jak po prostu pokażesz jak wygląda błąd.
  10. Stwórz po prostu instancję listy. List<Player> socialSpyPlayers = new ArrayList<>();
  11. if(socialspyPlayers.contains(p)) { //tu jest blad po komendzie Prawdopodobnie kolekcja jest nullem. Nie wiadomo o jakim błędzie mówisz, wyślij najlepiej cały stacktrace Najlepiej sobie stworzyć pod zmienne dla danego gracza osobną klasę z jego encją. Na przykład - tworzysz sobie klasę "User", w której tworzysz odpowiednie konstruktory, ustawiając na przykład finalne UUID. W tej klasie umieszczasz wszelkie zmienne, które Ciebie interesują. Warto, abyś stworzył sobie jakiś manager od graczy, który przetrzymywałby mapę. W takim managerze możesz stworzyć odpowiadające metody pod pobieranie, dodawanie, usuwanie, zbieranie wszystkich graczy. Wszystko zależy czego potrzebujesz. Nie obędzie się bez zapisu do pliku. W Skript masz od tego plik variables.csv. Tutaj musisz serializować dane - albo do pliku (typu YML, JSON na przykład), albo do bazy danych. Zapis również zależy od Ciebie
  12. Błąd występuje w linii 20 w klasie `HubCommand` z pluginu LobbyLeave. Jakiś obiekt jest nullem. Nic więcej tutaj nie można doradzić, kod nie posiada otwartego kodu źródłowego. Jedyne co możesz zrobić, to poinformować o błędzie autora pluginu.
  13. Zastanawia mnie po co powtarzasz czterokrotnie wysłanie pakietu Czy rejestrujesz w ogóle event w głównej klasie? ItemStack itemStack = new ItemStack(Material.BLAZE_POWDER); { ItemMeta meta = itemStack.getItemMeta(); meta.setDisplayName("§6§lCosmetics"); itemStack.setItemMeta(meta); } Proszę, nie twórz nowego sztucznego konstruktora, tylko normalnymi instrukcjami zmieniaj tą metę. Tak samo nie koloruj Stringów po paragrafach.
  14. Nie pomagasz. Mam to zrobić w formie placeholderu, przez API pluginu który został mi dostarczony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...