Skocz do zawartości

KrejzolekPRO

Użytkownik
  • Zawartość

    2142
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana KrejzolekPRO w dniu 24 sierpnia

Użytkownicy przyznają KrejzolekPRO punkty reputacji!

O KrejzolekPRO

  • Tytuł
    Jestem wszędzie!
  • Urodziny 21.09.2001 (17.228833128 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Borek Wlkp.
  • Nick w MC
    KrejzolekPR0

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

3815 wyświetleń profilu
  1. KrejzolekPRO

    c++ a * b / c

    #include <iostream> using namespace std; int main(){ double a, b, c, p; cout << "podaj pierwsza liczbe" << endl; cin >> a; cout << "podaj druga liczbe" << endl; cin >> b; cout << "Podaj liczbe dzielenia" <<endl; cin >> c; p=a*b / c; cout << "twoj wynik wynosi :" << p << endl; return 0; }
  2. KrejzolekPRO

    Kolorowe wiadomosci w pluginie!!!

    Nazwy funkcji powinno zaczynać się z małych liter. Package powinno pisać się całościowo z małych liter. Color powinno być funkcją prywatną statyczną. Brakuje funkcji, gdzie można wysłać listę.
  3. KrejzolekPRO

    PlayerDeathEvent

    EntityDamageByEntityEvent - i ustawiasz temu, który przyjmuje obrażenia zmienną na gracza, który uderza, a przy śmierci jeśli nie zginął on od innego gracza to bierzesz pod uwagę tą zmienną, w której jest przechowywany gracz, który jako ostatni uderzył
  4. KrejzolekPRO

    Dziwne znaki

    No tak bywa, użyj czegoś takiego: public static String replace(String s){ return s.replace(">>", "»"); }
  5. KrejzolekPRO

    Usunąć post

    command /op: trigger: if player has permission "admin.*": stop loop all players: if loop-player has permission "anti.command": send "%player% probowal wpisac /op" to loop-player
  6. KrejzolekPRO

    Pytanie odnośnie pluginów

    Lepiej pisz pod Spigota
  7. KrejzolekPRO

    Enderchest

    Spróbuj pobrać inventory, gdy gracz otwiera enderchest i zmienić mu nazwę.
  8. KrejzolekPRO

    Kawałek kodu do usunięcia

    Kolega wytłumaczył mi o co chodzi dokładnie, źle się zrozumieliśmy. Proszę:
  9. KrejzolekPRO

    Kawałek kodu do usunięcia

    Hah, to chyba ja kiedyś ten drop pisałem Nie usuniesz stąd tylko z pliku konfiguracyjnego ;>
  10. KrejzolekPRO

    Sprawdzanie lokacji.

    if difference between {_loc} and {_x} > {limit_patyk}: send "jest większa" else: send "nie jest"
  11. KrejzolekPRO

    Otchłań v1.2.1

    Ogólnie bardzo dużo rzeczy, mimo że uzyskałeś efekt końcowy taki jaki chciałeś, to jest to zrobione w sposób niechlujny i wszelkie zasady dobrego kodu zostały niestety złamane i osoba, która nie pisała tego pluginu od początku się nie połapie w nim przez bardzo chaotyczną strukturę pluginu. Przykładowo: - ta metoda niepotrzebnie jest statyczna: private static void help(CommandSender c) { c.sendMessage("§6/otAdmin reload config §7- przeladowuje config"); c.sendMessage("§6/otAdmin reload timer §7- resetuje zegar"); } gdyż wykonujesz ją wewnątrz klasy i metody niestatycznej, przez co nie możesz użyć 'this.help', co bardzo uczytelniłoby kod. - komenda nie powinna znajdować się w głównej klasie pluginu, a właściwie w niej powinno być najmniej jak tylko można kodu. Ogólnie to 5/10 się należy za poświęcony czas i za własne inventory, a nie skrzynka jak to zazwyczaj jest robione, trochę popracuj nad kodem, poczytaj o zasadach dobrego kodu, zastosuj się do nich i będzie okej
  12. KrejzolekPRO

    To jest dobra prezentacja serwera!

    Podoba mi się, ale więcej informacji moim zdaniem powinno się pokazywać jak i większe emocje, coś np. jak to:
  13. KrejzolekPRO

    Jak zamazać kod tak aby w klasach nic nie było!

    A teraz proszę bardzo uargumentuj dlaczego tak uważasz, słucham...
  14. KrejzolekPRO

    Jak zamazać kod tak aby w klasach nic nie było!

    Możesz to zrobić Allatori: http://www.allatori.com
  15. KrejzolekPRO

    Jak zamazać kod tak aby w klasach nic nie było!

    Jak chcesz to odczytać? To jest są po prostu pozmieniane nazwy klas, funkcji i zmiennych Co prawda wartości zapisane w zmiennych dałoby rade odczytać, bo gdzieś musi się znajdować algorytm szyfrujący
×