KrejzolekPRO

Użytkownik
  • Zawartość

    686
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Dni z największą liczbą polubień

    5

4 obserwujących

O KrejzolekPRO

Użytkownik
Użytkownik

Informacje

  • Płeć Mężczyzna
  • Lokalizacja Borek Wlkp.
  • Hobby Zastępuje czasami moderatora i dostaje za to jakiś warny :/
  • Nick w MC KrejzolekPR0

Metody kontaktu

  • E-mail KrejzolekPRO@wp.pl
  1. To juz wieksza szkola jazdy, a jestem na telefonie, wiec nie bede mogl testowac. Pisz do @Quaczi
  2. zabawa

    Bardzo fajny, wydajny skrypt! Gratulacje.
  3. Robisz UHC? przy rozpoczeciu ustawiasz srodek mapy: command /srodek: trigger: set {x} to location of player Teraz, kiedy gra sie rozpoczyna: Options: border: 200 [...] set {_x} to {@border} loop all block in radius {_x} at {_x}: if {czygra::jest::aktywna} is true: add location of event-block to {block::*} set {_x} to {_x}-3 wait 5 minutes on break: if {czygra::jest::aktywna} is true: if location of event-block contains {block::*}: stop else: cancel event send "&cGRANICA MAPY!" Może coś takiego?
  4. Japier*dole, skrypt wykonywujący komendę, który ma 2 linijki, lepiej usuń, chyba, że chcesz, aby wylądował w koszu...
  5. command /AOP [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: send "&6&l===== &cAOP &6&l=====" send "&eKomendy:" send "&7/AOP 1" send "&7/AOP 0" send "&7/AOP 2" send "&7/AOP 3" send "&eInformacje:" send "&a0. &cTryb Niesmiertelny" send "&a1. &cTryb Kreatywny" send "&a2. &cTryb Survivalowy" send "&a3. &cTryb Niewidzialny" send "&7Aby uzyc wpisz" send "&7/AOP 0-3" else if arg 1 is "0": execute console command "god" loop 50 times: send "" send "&7Ustawiono Tryb Gry na &cNiesmiertelny&7!" else if arg 1 is "1": execute console command "gm 1" loop 50 times: send "" send "&7Ustawiono Tryb Gry na &cKreatywny&7!" else if arg 1 is "2": execute console command "gm 0" loop 50 times: send "" send "&7Ustawiono Tryb Gry na &cSurvival&7!" else if arg 1 is "3": execute console command "v" loop 50 times: send "" send "&7Ustawiono Tryb Gry na &cNiewidzialny&7!" else: cancel event execute player command "AOP" send "&cNieznana komenda!" Tylko weź to wytabuj, bo edytor ma
  6. Czyli chcesz, żeby mogli brać, ale jak już go wezmą to czasami on, np. znika? Czy chcesz, aby jego w ogóle nie można była brać? Jeżeli to drugie to pomiędzy: open chest [...], a format slot [...] daj: wait a tick
  7. A ty postujesz bezsensu, aby nabić sobie statystki. ROZWIĄZANIE: Dajemy: loop {cos::*}: if {loop-value::cos::*} is set: [...kod] exit loop Do zamknięcia.
  8. Dziwny temat, ale chodzi o to, że loopuje zmienną, w której są koordynaty i sprawdzam czy lokalizacja gracza jest większa od kordów z zmiennej o min. 50. loop {KGildiePRO::gildie::*}: if distance between player and loop-value >= 50: I jeżeli w zmiennej jest, np. takie coś: x=15 y=80 z=20, x=20 y=80 z=20 and x=25 y=80 z=20 i moje kordy to są: x=500 y=80 z=20 to podany niżej kod wykona się 3 razy, a chcę, aby wykonał się raz. Ktoś ma pomysł?
  9. spis

    Fajny temacik, obczaj moje backup'y.
  10. Proste, zwięzłe i na temat. Jestem na tak.
  11. Znowu kopiujesz ode mnie, to po pierwsze. Po drugie masz za mało lat, po trzecie 'Meloniasty', po czwarte nie masz życia prywatnego, że chcesz poświęcać nawet 12 godzin na serwer?
  12. command /licencja [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: open chest with 3 rows named "&3KUP LICENCJE!" to player if {licencja::%player%} is set: format slot 15 of player with 1 of green wool named "&2LICENCJA KUPIONA!" to close else: format slot 15 of player with 1 of red wool named "&4BRAK LICENCJI!" with lore "&7Kliknij, aby kupic!" to close then run [execute player command "licencja kup"] if arg 1 is "kup": if {licencja::%player%} is not set: if player's balance >= 30000: set {licencja::%player%} to true send "&6Kupiles licencje!" else: send "&cMasz za malo pieniedzy!" else: send "&cPosiadasz juz licencje!" on death of player: if {licencja::%victim%} is set: set {buty::%player%} to player's boots set {klata::%player%} to player's chestplate set {spodnie::%player%} to player's leggings set {helm::%player%} to player's helmet set {eq::%player%} to serialized inventory of player clear drops on respawn: if {licencja::%victim%} is set: restore inventory of player from {eq::%player%} set player's boots to {buty::%player%} set player's leggings to {spodnie::%player%} set player's chestplate to {klata::%player%} set player's helmet to {helm::%player%} send "&ePrzywrocilem przedmioty!" send "&ePosiadasz licencje, wiec nie tracisz przedmiotow!" to victim send "&3Gracz, ktorego zabiles posiada licecje, wiec nie zyskujesz przedmiotow!" to attacker Jak nie działa, to podaj błędy.
  13. Pooglądaj sobie pana Kamilkime, on Ci wytłumaczy dużo rzeczy.
  14. Zapłać komuś to ci napiszę.
  15. on mine of stone: give player 10 xp chance of 5%: give player diamond send "&7Wykopales diament!" give player 5 xp chance of 10%: give player gold ore send "&7Wykopales rudezlota!" give player 2 xp Mam nadzieję, że logicznie umiesz myśleć i dorobisz?