Skocz do zawartości

KrejzolekPRO

Użytkownik
  • Zawartość

    2128
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana KrejzolekPRO w dniu 24 sierpnia

Użytkownicy przyznają KrejzolekPRO punkty reputacji!

O KrejzolekPRO

  • Tytuł
    Jestem wszędzie!
  • Urodziny 21.09.2001 (17.074771988 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Borek Wlkp.
  • Nick w MC
    KrejzolekPR0

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

3683 wyświetleń profilu
  1. KrejzolekPRO

    Inkrementacja integera

    Mapa jak kolega wyżej, bądź tworzysz obiekt, jeśli chcesz przechowywać więcej informacji, np: public class User( private String name; private int intCount; public User(String s, int i){ this.name = s; this.intCount = i; } pubic String getName(){ return this.name; } public int getIntValue(){ return this.intCount; } public void addToIntValue(){ this.intCount = this.intCount++; } ) //inna klasa public class Main extends JavaPlugin{ public void onEnable(){ User user = new User("nickgracza", 10); user.addToIntCount(); Bukkit.getLogger().info("Ilosc: " + user.getIntValue()); } }
  2. KrejzolekPRO

    Optymalizacja

    Po co robić 3 klasy z takimi samymi eventami, które przy wykonaniu czynności uruchomią się wszystkie na raz? I owszem, optymalizacja ucierpi.
  3. KrejzolekPRO

    prosty przyklad zmiennej boolean true/false

    Możesz użyć, np. Seta, Mapki, zrobić obiekt
  4. KrejzolekPRO

    Pobieranie danych

    Skript, a właściwie jego dodatki, np. WildSkript ingerują w pliki .yml, a nie .txt.
  5. KrejzolekPRO

    Kod na Menu + Wykonywanie Komend:

    1. Po czym chcesz je sortować? 2. Masz jak byk w kodzie zrobione, gdzie i kiedy wykonuję się linia, która zawiera klikanie w dany przedmiot: System.out.println("&aNaciśnieto zlota siekierkę!")); System.out.println("&6Naciśnieto żelazną siekierkę!")); Komendę, którą wykonuję gracz robisz tak: Bukkit.dispatchCommand(player, "komenda");
  6. KrejzolekPRO

    Kod na Menu + Wykonywanie Komend:

    Tworzysz sobie komendę. Do tworzenia inventory możesz wykorzystać https://github.com/SocketByte/OpenGUI. Aby jeszcze móc używać API musimy zarejestrować zdarzenia kodem: OpenGUI.INSTANCE.register(instance); A potem tylko tworzenie ekwipunku: //Tworzenie nowego GUI GUI gui = new GUI("&cPrzykładowe", Rows.ONE); SimpleGUI simpleGUI = new SimpleGUI(gui); //Ustawienia GUI simpleGUI.getGuiSettings().setCanEnterItems(false); simpleGUI.getGuiSettings().setCanDrag(false); //Przedmioty simpleGUI.addItem(new ItemBuilder(Material.GOLD_AXE), event -> System.out.println("&aNaciśnieto zlota siekierkę!")); simpleGUI.addItem(new ItemBuilder(Material.IRON_AXE), event -> System.out.println("&6Naciśnieto żelazną siekierkę!")); //Otwieranie GUI dla gracza simpleGUI.openInventory(player);
  7. KrejzolekPRO

    Problem z usunięciem przedmiotu z ekwipunku

    p.getInventory().removeItem(item);
  8. KrejzolekPRO

    Zatrzymanie kodu skryptu

    Bez kodu nic nie zrobimy.
  9. KrejzolekPRO

    antylogout permisia

    on rightclick on ender chest: if player has permission "cos.vip": stop if {antylogout::%player%} is set: cancel event send "&cPodczas walki nie mozna otwierac enderchesta!"
  10. KrejzolekPRO

    PublicRPG - Plugin na RPG

    Wygląda nawet okej
  11. Plugin nie jest na wersję twojego serwera.
  12. KrejzolekPRO

    [Plugin] Classa z replace § na &

    public static String fixColor(String text){ return ChatColor.translateAlternateColorCodes('§', text); } public static String fixColor(String text){ return ChatColor.translateAlternateColorCodes('&', text); }
  13. Czemu nie masz jeszcze nagrody "Bywalec"? :thonk: 

    1. KrejzolekPRO

      KrejzolekPRO

      Mój awatar ci na to odpowie 

    2. Rejszpat

      Rejszpat

      lXydLqR.png

      Nie odpowiedział :bankappa:.

  14. KrejzolekPRO

    Jak sprawdzić czy 2 bloki nad graczem znajduję się armor stand?

    if entity at (x-coordinates of player, y-coordinates of player+2, z-coordinates of player parsed as location) is armor stand:
  15. KrejzolekPRO

    Problem w pluginie

    Komenda nie jest zarejestrowana w onEnable().
×