Skocz do zawartości

kerpson

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 480
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    16

Ostatnia wygrana kerpson w dniu 2 kwietnia

Użytkownicy przyznają kerpson punkty reputacji!

9 obserwujących

O kerpson

  • Tytuł
    Popularny
  • Urodziny 19.12.2004 (16.317671566 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Java
  • Nick w MC
    kerpsondev

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

5 130 wyświetleń profilu
  1. kerpson

    Pomoc z pluginem

    http://milkbowl.github.io/VaultAPI/ https://github.com/MilkBowl/VaultAPI
  2. WTF. Nazwa eventu: PLAYER command... Mówi ci coś PLAYER? Tak, że event ten wykonuje GRACZ a nie szkielet bądź zombie, który prankuje graczy komendami. Także wszelkie sprawdzanie czy event.getPlayer() jest playerem i castowanie go do niego jest bardzo głupie. Po 2. aby w tym evencie otrzymać komendę użyj następującego polecenia: String cmd = event.getMessage().split(" ")[0];
  3. Najpierw warto dowiedzieć się czemu ci serwer "crashuje". PacketLimier niekoniecznie jest rozwiązaniem. Czy serwer jest wyrzucany przez ataki czy podczas normalej rozgrywki graczy? I czy w konsoli są jakieś blędy/logi/warny itd?
  4. Wytłumacz jeszcze raz po polsku bo nie kumam. "czy gracz ma permisję do komendy i dopiero ją wykonywać?" Da się to zrobić w komendzie, po co jakieś eventy?
  5. eventHandler przy komendzie?? o.0? przy metodzie onCommand używa się @Override... należy również komendę zarejestrować w sposób getCommand("kom").setExecutor(new Klasa()); CO? XD
  6. Możliwe że się mylę, ale jesteś zapewne początkujący w javie więc polecam ci zaczać od podstaw, bedzie ci prościej w przyszłości, a nawet teraz. https://javastart.pl/baza-wiedzy/java-podstawy-jezyka a tu coś o obiektowym działaniu: https://javastart.pl/baza-wiedzy/programowanie-obiektowe
  7. Jeżeli np. metoda jest w klasie: @Override public void onEnable() { Klasa.task(); } a jeżel ijest ona w klasie głównej to usuwasz static i robisz ttak: @Override public void onEnable() { this.task(); }
  8. 1. Czy są jakieś błędy w konsoli? 2. Czy task jest zarejestrowany w metodzie onEnable()?
  9. ekhm ale może się tak stać jedynie jeśli wcześniej spadną poniżej 20 https://www.spigotmc.org/threads/20-tps.333667/ Zacytuje wypowiedź
  10. Nie umiesz czytać na jakie wersje są silniki i jakie mają funkcję? Wystarczy poczytać... SternalSpigot - 1.8.8 (Jest napisane, że to fork TacoSpigota, także gadanie, że kod ukradziony to jedno wielkie XD, dużo opcji, asynchroniczny, antycrashe) Mspigot - 1.8.8 (Fork TacoSpigota ponownie, brak asynchroniczności w porównaniu do sternala) FoxSpigot - 1.8.8 (Asynchroniczne potki, Jessica Client crash fix, typowy silnik pod serwery pvp, 16 modyfikacji knockbacku) wSpigot - 1.7(ale zaaktualizowany do 1.8) (podobne opcje co mspigot ale i tak mniej, naprawia niewidzialne nametagi)
  11. @Helios1993 mspigot i sternal to scam? oczerniasz w tym momencie autora zarzutami bez żadnych dowodów. Zaprezentuj jakie byly te inne silniki? (Których było wedlug ciebie 10)? Po czym wnioskujesz że te kody są takie same i są w 100% z darmowych silników?
  12. W gre wchodzą: MSpigot, SternalSpigot Jakby ta wersja miała tyle błędów nie powstawało by na nią tyle serwerów panie helios:3
  13. kerpson

    02.04.2005 21:37

    Skoro jest taka ważna to powinno się o niej pamiętać cały czas a nie tylko o 21:37
  14. Krytyka jest bardzo potrzebna w takich projektach. Tak naprawdę to dzięki niej ktoś może się wiele nauczyć. if (sender != null) { to nie będzie nullem i tak czy siak, co najwyżej sender będzie albo graczem albo konsolą for (int i = 0; i < 101; ++i) { for (Player p2 : Bukkit.getOnlinePlayers()) { p2.sendMessage(" "); } } 100x pobierasz każdego gracza po kolei i wysyłasz mu wiadomośc, zamiast stworzyć sobie w konstruktorze klasy jakiś StringBuilder i tylko go w
×
×
  • Dodaj nową pozycję...