Skocz do zawartości

kerpson

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 550
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    17

Ostatnia wygrana kerpson w dniu 14 kwietnia

Użytkownicy przyznają kerpson punkty reputacji!

8 obserwujących

O kerpson

  • Urodziny 19.12.2004 (16.625899496 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Java
  • Nick w MC
    kerpson

Metody kontaktu

  • Discord
    kerpson#7066

Ostatnie wizyty

6 062 wyświetleń profilu

kerpson's Achievements

  1. Anybot ma chyba działać przeciw botom, a jak niby wyrzucanie z serwera z powodem "wejdź ponownie" uchroni przed nimi?
  2. Tylko, że to nie jest antybot:-:
  3. kerpson

    Blok komendy

    Tutaj kuleją podstawy, i to bardzo mocno. Należy podszkolić się w nich.
  4. kerpson

    cooldown

    Bukkit.getScheduler().runTaskLater(plugin, new Runnable() {}, 20); 20 = 1 sekunda
  5. https://discaptcha.com/matrix
  6. kerpson

    problem z gui

    komende od otwierania gui i samo ich tworzenie
  7. @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent event) { event.setJoinMessage("wiadomosc po dolaczeniu"); } Klasa z Listenerem, zarejestrować w klasie głównej i gotowe Przykład: https://www.spigotmc.org/wiki/using-the-event-api/
  8. Powinniście mu wyjaśnić jak to zrobić, gdyż tego typu podpowiedź może mało pomóc. Co do baz danych to odradzałbym tego jeżeli nie ma się pewnego doświadczenia związanego z nimi, można wyrządzić tylko więcej szkód niż pożytków.
  9. wykryje gdyż zapisujesz lokalizację początkową podczas wpisania komendy i porównujesz z lokacją gracza co sekundę
  10. Sprawdzanie czy gracz się rusza powinno być asynchroniczne(asynchroniczne zadanie), to poprawi wydajność. Można to niby sprawdzać również w tasku, ale jak kto woli. Sposobów jest kilka, ale ja zawsze używam jednego. W pluginie funnyguilds jest to fajnie zrobione: cache.setTeleportation(Bukkit.getScheduler().runTaskTimer(FunnyGuilds.getInstance(), () -> { if (!player.isOnline()) { cache.getTeleportation().cancel(); cache.setTeleportation(null); return; } if (!LocationUtils.equals(player.getLocation(), before)) { cache.getTeleportation().cancel(); player.sendMessage(messages.baseMove); cache.setTeleportation(null); player.getInventory().addItem(items); return; } if (timeCounter.getAndIncrement() > time) { cache.getTeleportation().cancel(); player.sendMessage(messages.baseTeleport); player.teleport(guild.getHome()); cache.setTeleportation(null); } }, 0L, 20L)); Czyli zwykły task co sekundę, który będzie się powtarzał przez ilość sekund, za każdym razem sprawdzenie czy gracz jest online i czy się nie ruszył, a jak odczeka czas to go tepnie na home
  11. if attacker has permission "permisja":
  12. kerpson

    PYTANIE!

    np klatki i grupowetp to powinny byc osobne serwery, na 1 mogloby to byc za duze obciazenie
  13. kerpson

    nazwa przedmiotu

    jedna uwaga, stringu nie porównuje się za pomocą == tylko equals bądź contains
  14. nie porównałem tylko napisałem, że nawet serwery co mają po 5tyś osób mają po kilka serwerów lobby a nawet proxy, więc hypixel to nie jest jedyny przykład takiego serwera.
  15. Czemu hypixela? Dużo serwerów które mają po 4-5 tyś osób mają po kilka serwerów lobby a nawet kilka proxy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...