Skocz do zawartości

kerpson

Użytkownik
  • Zawartość

    1 284
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana kerpson w dniu 4 sierpnia

Użytkownicy przyznają kerpson punkty reputacji!

7 obserwujących

O kerpson

  • Tytuł
    Popularny
  • Urodziny 19.12.2004 (15.650772990 lat)

Informacje

  • Hobby
    Java
  • Nick w MC
    kerpson

Ostatnie wizyty

3 941 wyświetleń profilu
  1. kerpson

    SkriptJam #2 - Wyniki

    Sorry, ale ten skript-mirror to jest totalny rak. (to tylko moja opinia, jak kogoś to uraziło to sorka) Uważam, że znalazłoby się paru code-style oraz sama funkcjonalność pluginu no i najważniejsze, pomysłowość. Wątpię, że ktoś by to robił w kotlinie ale jeżeli nawet to liczy się i tak wiele czynników, które podchodzą pod wydajność. Kwestia poświęcenia czasu, jak ktoś ogarnia pluginu to szybko poradzi sobie z wykonaniem, chyba, że mówimy o kimś kto plugin na /pomoc pisze tydzień. Zawsze może prosić o pomoc kogoś, kto ogarnia pluginy i zrobić po prostu podział ocen, ktoś kto ogarnia dobrze skrypty to będzie oceniać skrypty, a kto pluginy to pluginy.
  2. kerpson

    SkriptJam #2 - Wyniki

    Ale zawsze można dać szansę. Robić osobny konkurs pod pluginy wydaje mi się bez sensowny bo raczej zbyt dużo osób by nie wzięło udziału, chyba że się mylę
  3. kerpson

    SkriptJam #2 - Wyniki

    Ale są też działy związane z pluginami i dosyć dobrze funkcjonują.
  4. kerpson

    NoCheatPlus

    nie będę za cb odwalał roboty XD Masz dokumentację i z nią lecisz. Ja tylko powiedziałem, że każdy ac na swój sposób jest dobry tylko trzeba nad nim spędzić troche czasu i go ogarnąć. Jak matrix jest źle skonfigurowany to też będzie ch****o działać
  5. kerpson

    NoCheatPlus

    A ja uważam, że nie ma złego ac tylko jest źle skonfigurowany ac
  6. kerpson

    SkriptJam #2 - Wyniki

    A może by tak pozwolić na zgłaszanie pluginów? Wysyłano by plugin z src. Z chęcią bym wziął udział w tego typu konkursie
  7. I pokazaliście swój poziom niszcząc czyjąś pracę. Skoro "testowaliście" serwer to polecam wziąć się za serwery lepszej klasy, a nie dopiero co rozwijające się. Chciałem wbić ale serw ma whiteliste. Rpg robiony 4 tygodnie? To nie jest dużo czasu, więc cudów nie oczekujmy. Uważam, że na razie ThunderIsland nie ma rywala.
  8. I to jest lekcja życia jak jeden przecinek zmienia sens zdania:D Uczcie się młodzi
  9. gdzie by ustawiało? w configu ?
  10. kerpson

    Jaki AntyCheat?

    Tam bardzo wielu ludzi używa cheatów. W mojej opinii nie ma co oszczędzać na swobodzie gry, wydasz te pln na porządny antycheat i masz gwarancję, że będzie działał elegancko. Również polecam matrix
  11. kerpson

    Statyczne metody

    dzięki za konkretną odpowiedź
  12. Siema, słyszałem, że kto pyta nie błądzi. Na start powiem, że jeżeli jesteś zdania "nie wiem ale sie wypowiem" to tego nie rób, plz. Mamy np. taką klasę TpaManager, no i uważam, że powinna być ona statyczna, czy jednak myślicie, że obiektowa ? #Static public final class TpaManager { private TpaManager() {} private final static Cache<UUID, UUID> TPA_LIST = CacheBuilder.newBuilder().expireAfterWrite(60, TimeUnit.SECONDS).build(); public static void addRequest(UUID uuid, UUID uuid1) { TPA_LIST.asMap().put(uuid1, uuid); } public static void removeRequest(UUID uuid) { TPA_LIST.asMap().remove(uuid); } public static Player getPlayer(UUID uuid) { return Bukkit.getPlayer(TPA_LIST.asMap().get(uuid)); } } Czy lepiej zrobić ją obiektowo ? No i przykła 2, taki NameTagManager, no i tu uważam, że obiektowe wyjście jest lepsze, ponieważ cały czas jest inicjacja dla danego gracza czy jednak uważacie, że taka klasa ma być static? public class NameTagManager { public void initPlayer(Player p) { final Scoreboard sb = Bukkit.getScoreboardManager().getNewScoreboard(); final User u = UserUtil.get(p); final Guild g = u.getGuild(); /reszta kodu }
  13. kerpson

    LuckyBlocki

    https://javastart.pl/baza-wiedzy/programowanie-obiektowe
  14. kerpson

    Skrypty - Serwer MC

    do tego plugin, skrypt nie wyrobi
×