-
Ilość zawartości
1 668 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
28
Ostatnia wygrana kerpson w dniu 1 lipca
Użytkownicy przyznają kerpson punkty reputacji!
O kerpson
- Urodziny 19.12.2004 (17.635610899 lat)
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Hobby
Java
-
Nick w MC
kerpson
Metody kontaktu
-
Discord
kerpson#7066
Ostatnie wizyty
8 879 wyświetleń profilu
Osiągnięcia kerpson
-
kolejne informacje "z dupy" tylko po to, żeby coś napisać. no ta, nie liczy się jak działa tylko jak często twórca robi aktualizacje, jakby matrix robił byle jakie fixy, ale były by co 2-3 dni to by było lepiej?
-
Glicz zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GlitchInventoryAPI - Api ułatwiające tworzenie inventory na pakietach
-
GlitchInventoryAPI - Api ułatwiające tworzenie inventory na pakietach
kerpson odpowiedział(a) na Glicz temat w Pluginy użytkowników
Asynchroniczne wysyłanie pakietów działa, jest ono nawet zalecane. Nie mam nic do taska 1 tick tylko w mojej opinii śmiało może być async -
GlitchInventoryAPI - Api ułatwiające tworzenie inventory na pakietach
kerpson odpowiedział(a) na Glicz temat w Pluginy użytkowników
Generalnie zauważyłem, że podczas animacji task działa dosłownie co 1 tick i jest on SYNCHRONICZNY. Jeżeli byłaby możliwość(nie zagłębiałem się w ten kod i nwm czy wszystkie funkcje są na pakietach czy niektóre na bukkitowych metodach) fajnie by było zrobić z tego task ASYNCHRONICZNY, gdyż nie oszukujmy się, w głównym wątku taki task nie wydaje mi się dobrym pomysłem. Dodatkowo wspomnę, że fajnym pomysłem jest to api, mógłbyś się wzorować na niektórych już bibliotekach pod gui i dodawać do swojego api funkcje z innych. Np tutaj: https://triumphteam.dev/library/triumph-gui/introduction sam korzystam z tego api i jest wiele fajny metod, ale również czasem ubolewam że brakuje niektórych funkcji. -
Masz za długie title
-
Queito zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Głupie Title :D
-
tak tylko player.sendTitle jest od wersji bodajże 1.16
-
fantastycznie, że ci wyrzuca błąd, szkoda, że go nie podałeś
-
daj kod błędu bo tutaj 22-23 linijka to jest return true i klamra
-
Zmienianie UUID gracza podczas rozgrywki
kerpson odpowiedział(a) na predator114 pytanie w Pytania i problemy
A czy api BP nie ma jakiejś gotowej metody któta by ukrywała kosmetyki? -
Zmienianie UUID gracza podczas rozgrywki
kerpson odpowiedział(a) na predator114 pytanie w Pytania i problemy
Inaczej tego nie zrobisz, nie bez powodu bukkit ma zablokowane te opcje w zwykłych metodach -
No nwm czy zaniedbany skoro ostatni update był w czerwcu z wieloma fixami i wsparciem 1.19 Po 2. nwm skąd ty masz te informacje, bo korzystam z matrixa i ani razu nie miałem takiej sytuacji
-
Ja tam polecam matrixa, korzystam i jestem zadowolony. Wybór antycheatu też zależy od preferowanego trybu serwera.
-
kerpson zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Wie ktoś jak są zbudowane pluginy na duele
-
Zmienianie UUID gracza podczas rozgrywki
kerpson odpowiedział(a) na predator114 pytanie w Pytania i problemy
po prostu nie jesteś świadomy jakie problemy to za sobą niesie, tylko na siłę idziesz w zaparte, no ale dobra Twój wybór. W bukkicie możesz jedyne co to się pobawić w edycję za pomocą pola(field) edytując to przez odpowiednik Entity(który głównie zawiera uniqueid) -
Zmienianie UUID gracza podczas rozgrywki
kerpson odpowiedział(a) na predator114 pytanie w Pytania i problemy
Ale tak z ciekawości po co ci zmiana uuid? Przecież jest to indywidualny identyfikator gracza... tak jakbyś chciał obywatelom zmieniać pesel. Dodatkowo wspomnę, że takie zmiany mogą doprowadzić do zaburzenia działania serwera, zapisu gracza, zapisu jego ekwipunku i wielu innych rzeczy. A jeżeli już bardzo chcesz zmieniać uuid to przez proxy. Czyżbyś próbował robić jakieś kosmetyki blazingpack/lunar? -
Wspaniały skrypt, ekipa hypixela odezwie się o kupno
- 12 odpowiedzi
-
kerpson zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Pobrane ItemStack
-
Tutaj warto użyć dodatkowo własnej metody np. getKiller, która pomoże sprawdzić czy zabójstwo nie zostało spowodowane przez strzałę z łuku, którą wystrzelił gracz.