Skocz do zawartości

Evolve_x3

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    193
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O Evolve_x3

  • Urodziny 08.02.2002 (20.283274680 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska
  • Nick w MC
    Evolve_x3

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

2 558 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Evolve_x3

  1. if clicked inventory is player's inventory: if clicked inventory is not player's inventory: Wymaga Skellett albo SkStuff idk
  2. Z dokumentacji wynika, że synax RGB/XYZ wyznacza offset, więc bez problemu powinno zadziałać drawComplexCircle particle %string%[, material %itemstack%][, speed %number%][, ([offset]XYZ|RGB) %number%, %number%, %number%], center %entity/location%, id %string%[, isSingle %boolean%, %player%][, r[ainbow]M[ode] %boolean%], randomRotation %boolean%, radius %number%, density %number%, start %number%, visibleRange %number%[, xR[otation] %number%, yR[otation] %number%, zR[otation] %number%][, dis[placement]X %number%, dis[placement]Y %number%, dis[placement]Z %number%][, tps %number%, second %number%] daj błąd jaki ci wyskakuje i daj cały kod
  3. drawComplexCircle particle "redstone", RGB 0.5, 0.5, 0.5, center player, id "%player%", rainbowMode true, randomRotation false, radius 1.7, density 50, start 0, visibleRange 32
  4. Evolve_x3

    Skrypt na magazyn

    XDD ty no dobre uśmiałem się skrypt to plagiat, wstawiałem go nawet tutaj na forum: niestety usuwałem ostatnio z pastebina wszystkie pliki no cóż rośnie nam nowy skrypter @edit Jednak mam pastebina z 2016 roku: Pozdrix ^-^
  5. Przecież sektory polegają na rozdzieleniu map na różne serwery, a nie na różne światy. Totalny bezsens.
  6. Addion Lib'sDisguises conf: SneakyDisguisingMob: Type: wither_skeleton Display: 'meh' CustomKillMessages: - '<target.name> was sneaked upon! (to death)' Health: 128 Disguise: Type: player Skin: 'meeeh' Player: Steve Burning: true Blocking: true Invisible: false ShowName: false Sneaking: true Sprinting: true ModifyBoundingBox: false https://www.spigotmc.org/resources/libs-disguises.81/ <- -- libs
  7. Evolve_x3

    Nudy...

    Ale pikna graficzka ( lenny ).
  8. chodzi o? command /setzmienna: trigger: set {zmienna.%player%} to "Tylko ty zobaczysz swoją wiadomość, %player%!" command /zobaczzmienna: trigger: send "%{zmienna.%player%}%"
  9. Evolve_x3

    2 skrypty

    Mam oba skrypty - PW.
  10. Linia tworzy się tylko graczowi który jest podczas walki, tylko nie znika. Gdy do linii podejdzie gracz który nie walczy linia się usunie. Poza tym skrypt był pisany w 5 minut wiec błędów jest masa zgłaszajcie to poprawę i wydam jeszcze jedną wersje.
  11. Witam! Ostatnio zauważyłem, że kilka osób pytało o skrypt na anty-logout z tzw. "ścianą". Czyli po prostu zwykły antylogout, który dodatkowo tworzy ścianę przy linii pvp na spawnie. Z nudów postanowiłem coś takiego zrobić, z dzisiejszym dniem udostępniam wam kodzik. Dodam, że skrypt był testowany na wersji 1.8.8. No to miłego korzystania. W przypadku jakiegoś bugu prawdopodobnie nie będzie poprawek więc patrzcie w posty tego tematu! Komendy: Brak.. Uprwanienia: Brak.. Wymagania (addiony): Skellett ( do obsługi Action Bara ) World Edit, Guard ( do obsługi regionu spawna ) Pobierz: Wersja 1.0: ( )
  12. Wujek google nie pomaga z prostej przyczyny - brak aktualizacji tego dodatku. ( możesz go wymienić na Umbaska, ma dużo podobnych fukncji do WildSkripta ).
  13. Może dlatego, że stopujesz cały event po jednym loopie? on click on magma block or bedrock: loop all players: if "%region at loop-players%" contains "hellrock1": if {kamienhp1} is bigger than 1: remove 5 from {kamienhp1} send "Zginiemy: &4&l%{kamienhp1}%" to loop-players if {kamienhp1} is less than or equal to 7: send "&7Zniszczyles ten kamien." to player set block at {loc::kamhpOne1} to air # Z set block at {loc::kamhpOne2} to air # Z set block at {loc::kamhpOne3} to air # Z set block at {loc::kamhpOne4} to air # z set block at {loc::kamhpOne5} to air # Z set block at {loc::kamhpOne6} to air # z execute console command "piorun %loop-players%" execute console command "piorun %loop-players%" execute console command "piorun %loop-players%" execute console command "piorun %loop-players%" wait 3 seconds set {kamienhp1} to 250 set {KAMIENHP1DS} to true if {KAMIENHP1DS} is true: if {KAMIENHP2DS} is true: if {KAMIENHP3DS} is true: if {KAMIENHP4DS} is true: loop all players: send "&7Wszystkie kamienie zniszczone, ostatni zniszczyl &7&l%player%" to all players if "%region at loop-players%" contains "GlownaHS" or "hellrock1" or "hellrock2" or "hellrock3" or "hellrock4": wait 5 seconds send "&7DaDaDa." to loop-players wait 1 seconds teleport loop-players to {stage1::hs}
×
×
  • Dodaj nową pozycję...