Skocz do zawartości

Magiczny_Miki

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    160
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Magiczny_Miki w dniu 17 października 2019

Użytkownicy przyznają Magiczny_Miki punkty reputacji!

3 obserwujących

O Magiczny_Miki

  • Tytuł
    Użytkownik III
  • Urodziny 9 maja

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    Magiczny_Miki

Ostatnie wizyty

2 673 wyświetleń profilu
  1. Magiczny_Miki

    holo

    Możesz stworzyć hologram, który będzie się tworzył przy załadowaniu skryptu. command /ustawholo: trigger: set {location} to location of player send "&aUstawiono" on load: delete holo object "hologram.1" wait 4 ticks create holo object "&bHologram;&7Linia 2" with id "hologram.1" at {location} Musisz mieć tylko ustawioną lokalizację z komendy, następnie jeszcze raz zreloaduj skrypt. Do tworzenia hologramów wystarczy addon skRayFall.
  2. Nie polecam tego użytkownika . Jest oszustem i nie płaci za wykonane skrypty. Nie płacił nawet innym użytkownikom w tematach. @Magiczny_Miki (ping został dodany aby użytkownik otrzymał powiadomienie o notatce.) ~ TakiJakTy
  3. /rg flag nazwa deny-message -e
  4. Placeholderapi daje taką możliwość. /papi ecloud download progress progress_bar_{placeholder}% %progress_bar_{placeholder}_c:<completed Symbol>% %progress_bar_{placeholder}_p:<progress Symbol>% %progress_bar_{placeholder}_r:<remaining Symbol>% %progress_bar_{placeholder}_l:<max length>% %progress_bar_{placeholder}_m:<max value>% %progress_bar_{placeholder}_fullbar:<text>% %progress_bar_{placeholder}_c:&a■_p:&e■_r:&7■_l:10_m:100_fullbar:&aCompleted!% https://github.com/PlaceholderAPI/PlaceholderAPI/wiki/Placeholders Tylko w
  5. on rightclick: if player's held item is slimeball named "&a&llobby": execute console command "/spawn %player%" Zapewne używasz 1.8
  6. on damage: if attacker is player: if active potion on attacker is "absorption 1": send "Text" to attacker
  7. Masz jakieś błędy podczas ładowania skryptu? Mi załadoawało bez problemu.
  8. Może byś kod podał? Skąd mamy wiedzieć gdzie jest błąd?
  9. Dopiszę ci jutro z rana) :).
  10. Moby to potwory i zwierzęta. Nawet specjalnie dodałem ifa żeby graczy nie zabijało...
  11. every 30 minutes: loop all entities: if loop-entity is not a player: kill loop-entity
  12. Tutaj masz literówkę, bo masz napisane ubreking. Powinno być unbreaking.
  13. Mi bez problemu załadowało wszystko.
  14. options: tag:&8»&c&lBronie&8» tagII:&8»&c&lBronie&8« command /dajbron [<offline player>] [<text>] [<integer>]: trigger: if player has permission "dajbron.db": if arg 1 is set: if arg 1 is online: if arg 3 is set: if arg 2 is set: if arg 2 is "AWP": set {_ilosc} to arg 3 loop {_ilosc} times: give 1 bow of po
×
×
  • Dodaj nową pozycję...