Skocz do zawartości

JanekMaSkrypta_

Użytkownik
  • Zawartość

    691
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

6 obserwujących

O JanekMaSkrypta_

  • Tytuł
    Wyjadacz III

Informacje

  • Hobby
    Tylko Ewald może mi zmieniac posty >:D
  • Nick w MC
    ololjvNek

Metody kontaktu

  • Discord
    JaNeK1337#4827

Ostatnie wizyty

2 975 wyświetleń profilu
  1. Po prostu zamienić to player na lokacje proste
  2. JanekMaSkrypta_

    MYSQL

    Wiesz co dobrze by było zrobić oddzielną tabele z rangami i z niej odczytywać na dwóch serwerach rangi graczy i refreshować je przy każdym zakupie. Możesz też się pobawić w Channel'y na BungeeCordzie ale to już inna sprawa bo to też jest obciążające troszkę.
  3. Wiem właśnie chciałem ale zapomniałem. W końcu to też plugin a nie skript
  4. Witam tak jak w temacie piszę jest to klasa która ma na celu wspomóc w tworzeniu czasu oczekiwania na np. Kita lub czegoś innego. Sposób użycia: createCooldown("TEST", "5s"); new BukkitRunnable(){ public void run(){ if(isCooldownEnd("TEST")){ Bukkit.getOnlinePlayers().forEach(p -> {p.sendMessage("Odliczanie zakonczone.")}); } } }.runTaskTimer(plugin, 0L, 10L); PS. Wiem że można to też zrobić na zwykłym Runnable'u albo wgl samemu do usera ale jak ktoś nie potrafi to ma taką klasę.
  5. Ehh mówi ci coś to zdanie? "expected 8 spaces, but found 12 spaces" W przetłumaczeniu na polski: "wymaga 8 spacji ale znaleziono 12 spacji" (Wgl to powinno się robić tabami) No i teraz to: spawn 250 of particle heart:1 offset by 3, 0, 3 at player Tutaj z tego co widze to musisz usunąć tą jedynke po dwukropku.
  6. Wiesz mogłeś od razu sprawdzić czy to nie przez te permisje zamiast się pytać na forum.
  7. JanekMaSkrypta_

    Wyłączanie fly

    @EventHandler public void onDamage(EntityDamageByEntityEvent e){ if(e.getEntity() instanceof Player && e.getDamager() instanceof Player){ Player p = (Player) e.getDamager(); Player p2 = (Player) e.getEntity(); if(p.getAllowFlight()){ p.setAllowFlight(false); p.setFlying(false); } if(p2.getAllowFlight()){ p2.setAllowFlight(false); p2.setFlying(false); } } }
  8. JanekMaSkrypta_

    Wyłączanie fly

    @EventHandler public void onDamage(EntityDamageByEntityEvent e){ if(e.getDamager() instanceof Player){ Player p = (Player) e.getDamager(); if(p.getAllowFlight()){ p.setAllowFlight(false); p.setFlying(false); } } } Możesz tak lub też wykorzystać PlayerToggleFlightEvent ale to potrzebował byś tego swojego AntyLogouta żeby sprawdzać czy gracz jest podczas walki
  9. Ja bym to zrobił inaczej że po stworzeniu tabliczki wpisujesz na chacie jaką ma komendę wykonać gdy się w nią kliknie. Jest coś pomysłowego i nowego dlatego 7/10
  10. Mam tutaj dla was helper'a tak aby jak by ktoś robił coś powiedzmy enchantowanie komendami żeby zamieniało sharpness na damage_all bukkitowe. Przykład użycia: ItemStack is = new ItemStack(Material.DIAMOND_SWORD); ItemMeta im = is.getItemMeta(); im.addEnchantment(1, EnchantsHelper.get("sharpness"), true); is.setItemMeta(im); Kod:
  11. Sr ale nie piszę skryptów nie znam się już na tym. Teraz piszę tylko pluginy więc nie mam jak ci tego napisać. Możesz kogoś oznaczyć @ żeby ci pomógł
  12. To znaczy że musisz albo zmienić sposób robienia itemów w GUI albo dodać po open chest... ten kod: wait 5 ticks i powinno za działać. Ale tak jak mówię lepsze by było setowanie niż formatowanie.
  13. Może dlatego że robisz to format slotem i nie oczekujesz ani jednego ticku przed tym jak sformatuje wszystko w GUI Radził bym ci zmienić tego format slota na lepszą funkcje czyli setowanie i sprawdzanie eventem czy kliknął w konkretny item/slot.
×