Skocz do zawartości

JanekMaSkrypta_

Użytkownik
  • Zawartość

    632
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

O JanekMaSkrypta_

  • Tytuł
    Wyjadacz III

Informacje

  • Hobby
    Tylko Ewald może mi zmieniac posty >:D
  • Nick w MC
    JanekMaSkrypta_

Metody kontaktu

  • Discord
    JaNeK1337#4827

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. JanekMaSkrypta_

    Kod nie dziala.

    no spk czk. Wysle ci na pw.
  2. JanekMaSkrypta_

    Kod nie dziala.

    Sr ze wczoraj nie odpowiedzialem. Ale ogolnie chodzi o to ze po prostu nie wykrywa tego itemku ze jest poprawny a itemy ogolnie sa zapisane wiec nie sadze zeby kod ci w jakis sposob pomogl bo np. Komus innemu dzialalo jak testowal to samo wiec nw czm mi nie dziala ;/
  3. JanekMaSkrypta_

    Kod nie dziala.

    Cześć mam problem otóż z tym kodem: if(open.getName().equalsIgnoreCase(Util.fixColors("&7Edytujesz: &2Standard"))){ for (int i = 0; i < DuelCommand.standardinv.get(p).length; i++) { final ItemStack is = DuelCommand.standardinv.get(p)[i]; if(!e.getCurrentItem().isSimilar(is)){ e.setCancelled(true); } } } Nie wywala zadnych bledow. Ale nie odczytuje itemkow tzn. ciagle anuluje event gdy itemek jest poprawny (Tak ze wzroku). Czym to moze byc spowodowane PS. problem tez sposob z for(ItemStack is : DuelCommand.standardinv.get(p)){
  4. JanekMaSkrypta_

    [Pomocy] Odrzucanie gracza do tylu

    Sluchaj [ciachu ciach]... To co robie na youtubie to jest autorskie i moje (No moze proxy nie jest moje). Ponadto kazdy sadzi ze jestes najwiekszym robakiem w necie wiec oceniaj sobie innych a z dokumentacji wszystko ogarniam nie to jak ty. W dodatku nie ma czegos takiego juz jak newpvp a twojego proxy nie przerabialem ja . W dodatku nie wiem czemu sie do wszystkiego [ciachu ciach] i wchodzisz w nie swoje sprawy i jeszcze crashujesz serwery bo to niby dla ciebie rozwiazanie najlepsze. Tak podsumówując jestes po prostu najwiekszym robakiem i rakiem w necie i [ciachu ciach] pseudo jebanym zdziczalym programista. Mowisz ze nic nie umiem a umiem.... tak jak np. Toolsy ktore wstawilem na YT i Core ktory mam na serwerze.
  5. JanekMaSkrypta_

    Blad w pluginie

    Miesiac? napewno miesiac bym sie uczyl i robil toolsy duze ....
  6. JanekMaSkrypta_

    Blad w pluginie

    if(args.length == 0){ sender.sendMessage("§b>§r §cUzycie: /wz <nick>"); } if(args.length == 1){ String a = args[0]; if(Bukkit.getPlayer(a) != null){ Bukkit.getServer().dispatchCommand(Bukkit.getConsoleSender(), "tppos " + args[0] + "1 100 1"); Bukkit.broadcastMessage("§b>§r §6" + args[0] + " §c, jestes sprawdzany przez: §6 " + sender.getName() + "§c! Wejdz na Discorda (https://discord.gg/ZzagjM9) i wykonuj polecenia Administratora!"); Bukkit.broadcastMessage("§b>§r §cJezeli sie wylogujesz, nie bedziesz wspolpracowac lub masz cheaty - to dostaniesz bana na 30 dni. Jezeli sie przyznasz dostaniesz bana na 7 dni."); } } Po co dwa razy? skoro mozna jeden raz sprawdzic. Bukkit.getServer().dispatchCommand(Bukkit.getConsoleSender(), "tppos " + args[0] + "1 100 1"); Moze lepiej jak bys dodal sobie zmienna odpowiadajaca za wezwanego gracza i czemu nie wykorzystujesz zmiennej odpowiadajacej za wykonujacego komende ?. String a = args[0]; if(Bukkit.getPlayer(a) != null){ Tutaj moze usun tego string'a i po prostu daj: if(Bukkit.getPlayer(args[0]) != null){ Pozmieniaj wszystko i powiedz czy bedzie dzialac.
  7. JanekMaSkrypta_

    Blad w pluginie

    Podaj bledy.
  8. JanekMaSkrypta_

    Problem z HashMapa

    if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { Bo moze zamiast p daj all ? Edit: I jeszcze zamiast sprawdzac nazwy po prostu daj isSimilar
  9. JanekMaSkrypta_

    Gotowy item shop

    Wystarczy poszukac -
  10. Witam mam pytanie jak moge odrzucic gracza do tylu podobnie do skryptu z horizontaly ale w pluginie.
  11. JanekMaSkrypta_

    Problem z napisaniem configu

    Wez yooniks jestes jeszcze wiekszym robakiem w necie nawet lepszy od ciebie programista mowi ze gownianie robisz kod
  12. JanekMaSkrypta_

    Problem z napisaniem configu

    @Override public void onDisable(){ for(Player p : Bukkit.getOnlinePlayers()){ p.kickPlayer("Restart."); Main.getInst().saveConfig(); } Bukkit.shutdown(); } Ale co ma zapisac skoro nic nie zostalo edytowane w nim ? I nie potrzeba tutaj Bukkit.shutdown(); package me.neroos.join.listeners; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent; import me.neroos.join.Main; import me.neroos.join.util.ColorUtil; public class PlayerJoinListener implements Listener { @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent event){ Player p = event.getPlayer(); Main.getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", Main.allLoginAmount); Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); Main.allLoginAmount++; event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName())); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); Main.getInst().saveConfig(); } } Czy tutaj nie lepiej by bylo zrobic tak ?: package me.neroos.join.listeners; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent; import me.neroos.join.Main; import me.neroos.join.util.ColorUtil; public class PlayerJoinListener implements Listener { @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent event){ private Main m = new Main(); Player p = event.getPlayer(); m.getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", m.allLoginAmount); m.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); m.allLoginAmount++; event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName())); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); Main.getInst().saveConfig(); } } I w main usuwasz instancje public static Integer allLoginAmount = getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); Po co statyczna? skoro robisz instancje? Lepiej zrob: public Integer allLoginAmount = getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); Jak by cos jeszcze nie dzialalo to napisz.
  13. JanekMaSkrypta_

    Problem z napisaniem configu

    Moze wytlumacz to dokladniej co ci nie dziala. Pokaz logi z konsoli jezeli sa bledy.
  14. JanekMaSkrypta_

    Jak moge pobrac z maina do innej klasy?

    Nie lepiej tego zrobic od razu gdy wysyla message? Jezeli chcesz odczytywac mozesz wpisac ten kod: private Chat czat = new Chat(); (Chat to nazwa klasy) Potem to z górki robisz: if(czat.chat == false){
  15. JanekMaSkrypta_

    Behind

    Bardziej bym chcial teleportowac je za gracza
×