Skocz do zawartości

JanekMaSkrypta_

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    721
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

7 obserwujących

O JanekMaSkrypta_

  • Tytuł
    Wyjadacz III

Informacje

  • Hobby
    Tylko Ewald może mi zmieniac posty >:D
  • Nick w MC
    ololjvNek

Metody kontaktu

  • Discord
    JaNeK1337#4827

Ostatnie wizyty

4 470 wyświetleń profilu
  1. https://docs.skunity.com/syntax/search/close inventory
  2. Witam, przychodzę z pytaniem o obliczenie koordynatów z punktu do punktu tzn. Chciałbym aby particle od punktu gracza doszedł do najbliższego mu moba (Miałoby to wyglądać że powiedzmy jest gracz i mob obok niego i aby od gracza wystrzelić particles w stronę moba) Jak na razie mam taki kod ale on mi jakieś kwadraty tworzy xD: Location entLoc = entity.getLocation(); double entX = entLoc.getX(); double entY = entLoc.getY(); double entZ = entLoc.getZ(); double pX = loc.getX();
  3. event.getDrops().clear(); - usuwanie przedmiotów możesz postawić po prostu drugą skrzynkę ale przed tym sprawdzić czy w inventory gracza jest wiecej przedmiotow niz moze pomiescic jedna skrzynka
  4. Pobierz dekompilator np. Luyten i pobierz całą zawartość pluginu Potem otwórz tą zawartość w jakimś środowisku do programowania dla przykładu IntelliJ IDEA Zmień wiadomości i skompiluj plugin powinno zadziałać
  5. http://plotme.worldcretornica.com/cmdsandperms.html
  6. Wywala ci dlatego że puste pole jest nullem i nie może wyciągnąć type'a z itemstacka
  7. Jak byś ukradł coś z pluginu to by właśnie nie działało w 100% bo sporo pluginów ma własne creatory od inventory itd
  8. masz tutaj moje małe API pod zapisywanie gracza. Wystarczy ze w jednym pliku gracza będziesz zapisywał wszystko niż robił więcej ich resztę raczej ogarniesz. #EDIT: Potrzebujesz lombok'a i instancje do klasy main
  9. https://pl.lmgtfy.com/?q=worldedit+api&pp=1
  10. JanekMaSkrypta_

    warn

    'NoClassDefFoundError' - Nie można odnaleźć podanej klasy. Najprawdopodobniej brakuje ci jakiegoś pluginu lub zle wgrales ten
  11. JanekMaSkrypta_

    Eq gracz

    on death of player: if {Ranga.%victim%} < 0: set {_items::*} to items in victim's inventory loop all {_items::*}: chance of 100%: drop loop-item at victim remove loop-item from the victim troszkę zmodyfikowałem jeżeli by nie działało to zamien loop-item na loop-value
  12. set {_dmg} to uncoloured name of player's tool replace "Dodatkowe Obrazenia: " in {_dmg} to "" set {_dmgFromLore} to {_dmg} parsed as integer set {czardmg.%player%::2} to {_dmgFromLore} send "Damage: %{czardmg.%player%::2}%" Powinno zadziałać. Kod wyciąga z lore'a damage wpisany usuwając "Czar Zwiekszonych Obrazen: " w zmiennej #EDIT: @xAxee szczerze myślałem że pomożesz rozsądnie a nie pisząc najprostszą rzecz którą pewnie rozważał. Wiem nie napisał dokładnie co chce ale można było się domyśleć
  13. Poszukaj tutaj https://docs.skunity.com/syntax/ Wpisz coś w stylu load chunk lub chunk i znajdziesz
  14. Nie da się niestety tak zrobić ale możesz po prostu załadować chunk w lokacji zrespionego moba a on dopóki nie podejdzie gracz nie będzie się ruszał on tam będzie ciągle jeżeli chunk jest załadowany
  15. Wnoszę o usunięcie ponieważ jest to zwykły plagiat - Nawet PlayerInputCode nie zmieniłeś + hashmapy a mogłeś to zrobić sam jak byś chciał wszystko jest po prostu praktycznie 1 do 1 tylko ty dodałeś kilka komend. #EDIT: Czy to jest takie na prawdę trudne aby napisać własny system? A nie brać z internetu i się podpisywać pod to. Mogłeś przynajmniej zrobić oddzielnego User'a
×
×
  • Dodaj nową pozycję...