Skocz do zawartości

HeezQ

Moderator
  • Zawartość

    648
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana HeezQ w dniu 6 sierpnia

Użytkownicy przyznają HeezQ punkty reputacji!

O HeezQ

  • Tytuł
    Wyjadacz III
  • Urodziny 03.09.2003 (16.044888912 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Hobby
    Skrypty, java, C#
  • Nick w MC
    HeezQYT

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

3 111 wyświetleń profilu
  1. HeezQ

    Unknown command

    W takim razie, skrypt najpewniej po prostu ominął komendę ze względu na to, że posiadała tylko jedną linijkę kodu, która była błęda. Zauważ, że: set [player's location] to [{spawn}] | | | A Ty ustawiasz lokalizację gracza na tą zmienną, | Jest to lokalizacja gracza set [Jakaś zmienna, do której ma być zapisana pewna wartość] to [wartość, która zostanie ustawiona do poprzedniej zmiennej, np. 1 czy "siema"] przykład: set {_liczba} to 2*2 | | | Wynik, który zostanie ustawiony do zmiennej {_liczba} | Zmienna {_liczba}, która będzie przechowywać wynik po ".. to .." (czyli 2*2)
  2. HeezQ

    Unknown command

    Wykonywałeś tą komednę jako gracz, racja? W takim razie, gdy przeładowywałeś skrypt, wyrzucało Ci jakiś błąd?
  3. HeezQ

    Unknown command

    Zamiast tego twojego "kodu" daj: set {spawn} to location of player
  4. Polecam m.in.: https://www.ovh.pl/vps/ czy https://hitme.pl/ a nawet https://webh.pl/
  5. Ten temat został przeniesiony.
  6. HeezQ

    Skrypt na wszystkie swiaty

    Ten temat został zamknięty.
  7. Uwzględnie Dzięki za opinię // Gotowe, wypuściłem nową wersję
  8. Problem został rozwiązany.
  9. Niestety, ale chyba nie rozumiesz co się dzieje dzięki instalatorowi. Pomaga on w rozpoczęciu procesu pierwszej instalacji, przy czym poprawnie instaluje wszystkie pliki itd. bez instalatora, skrypt mógłby (teraz) nie działać. Po za tym, co mógłby zrobić plik .sk z Twoim serwerem? Może usunie od razu folder /plugins? Jeżeli nie podoba Ci się pobranie przez instalator, to po prostu nie korzystaj ze skryptu.
  10. HeezQ

    Przesyłanie dan przez skript.

    Ten temat został przeniesiony.
  11. force-download może? Po za tym, nie pastebin tylko code.skript.pl. ^^^ Tzn. klikasz i się pobiera. Nie rozumiem czemu macie z tym problem? Jak dla mnie to jest duże ułatwienie, niż kopiowanie tekstu, tworzenie nowego pliku, zmienienie nazwy na uReportInstaller.sk, wklejenie kodu i robienie reszty, skoro można pobrać plik, wrzucić do skryptów i gotowe. "Należy umieścić wszelkie długie skrypty i kody w serwisie code.skript.pl." Wszystko co związane z pobieraniem od uReport, jest związne z serwisem code.skript.pl // Jest pobieranie z code.skript.pl. - tj. config, messages, uReport, itd. @boleknowak Na Twoje życzenie usunąłem to z dropboxa i wstawiłem na code.skript.pl, aczkolwiek nie rozumiem, W JAKIM celu chcecie kod na code.skript.pl, zamiast gotowy plik.
  12. @DαrϰVεnuς @3meraldK Skan dodany, lecz nie rozumiem, co miałoby być w .sk
  13. - Ulepszony sytem zgłoszeń - - Główne informacje - Skrypt był tworzony przez dłuższy czas, nie jest perfekcyjny, dlatego wciąż będę go rozwijał. Jest to mój pierwszy tak duży projekt oraz tworzę go sam, więc proszę o wyrozumiałość. Lista to-do znajduje się na TRELLO, ponieważ jest to jeden z wygodniejszych sposobów pokazywania, tego co jest w trakcie robienia, a co jest w planach. - Znajduje się tam również lista znanych mi błędów, więc przed napisaniem go w poście, upewnij się, czy nie znajduje się on przypadkiem na tej liście! > Pobieranie < Nie jest to skomplikowane: Wyłączamy serwer (ważne!); Pobieramy INSTALATOR; Wrzucamy plik do folderu ze skryptami; Włączamy serwer i czekamy; Voilà! Instalator usunął się sam (jeżeli udało się poprawnie pobrać uReport), pliki: reports.yml, config.yml, messages.yml, json.sk (jeżeli nie posiadasz) stworzyły się same. - UWAGA! - uReport stara się automatycznie wykryć, czy posiadasz wszystkie wymagane dodatki, jeżeli ich nie posiadasz to uReport poinformuje Cię o tym i doda link do pobrania lub postara się pobrać go samemu, aczkolwiek, aby mógł to zrobić musisz upewnić się, że folder dodatku nazywa się identycznie jak dodatek, np. Skript, a nie Skript-v2.2 - Wymagania - Skript2.2+ TuSKe, skUtilities, skQuery <najlepiej 3.21.4>, ProtocolLib, json.sk uReport pobierze json.sk automatycznie, jeśli go nie posiadasz Przygotowałem dla Was paczkę powyższych skryptów i dodatków na serwer 1.8.8! Jeżeli potrzebujesz Skript, skQuery na wersję 1.12.2 znajdziejsz ją u @knugi Tutaj znajduje się skan mojej paczki na 1.8.8 - Testowane na - Spigot 1.8.8 oraz 1.12.2 (localhost + VPS) (1.8.8 -> Skript2.2-dev25, 1.12.2 -> Skript2.2-dev31c), TuSKe 1.8.2, skQuery 3.21.4, skUtilities 0.9.2, ProtocolLib 4.4.0, json.sk Możesz sprawdzić informacje dotyczące wersji wpisując /ur info > potem kliknij na nożyczki - Komendy - - Jak sprawdzić, czy jest dostępna aktualizacja? - W konfiguracji można włączyć lub wyłączyć opcję, która sprawdza co 10 minut, czy jest dostępna aktualizacja. <można zmienić w configu> Możesz sprawdzić dostępność komendą /ur update check - Dodatki do uReport - uMention.sk <Wejdź do gry, wpisz /ur update uMention i zaczekaj> Dodaje on możliwość oznaczenia kogoś z dźwiękiem (przydatne do komunikacji admin <=> gracz) Jeżeli gracz ma wyłączoną opcję wzmianki, wtedy komunikat nie będzie się wyświetlał. Jak użyć? Wpisz nick gracza, który jest online, a zamieni się on na "@<nick>" z kolorem, który możesz zmienić w configu! Do włączenia lub wyłączenia wzmianki służy komenda /wzmianka podsyłajcie pomysły na dodatki, które dodałyby coś do uReport - Objaśnienie działania wersji uReport - Aktualnie uReport jest w fazie BETA, co oznacza, że posiada pewne niedociągnięcia, niedoskonałości, których nie zdołałem wychwycić. Litera B na początku oznacza BETA, natomiast S - Stabilna. Z czasem dodam opcję wyłącznia opcji "beta-testy", dzięki czemu będziecie powiadomieni tylko o nowych wersjach STABILNYCH. Następnie idą cyferki, czyli np. 1.0 lub 0.0.1, itd. po cyfrach MOŻE pojawić się litera np. a, b, itd. co oznacza bug-fixa, czyli szybką poprawę uciążliwego błędu. Schemat wersji: [B/S][0.0(.0)][a/b/*] - Config.yml - W configu możesz zmienić na własny użytek trochę opcji (z czas dodam więcej) - Warto wiedzieć - Niektóre pojęcia w configu mogą być niejasne, dlatego dodałem opcję edycji configu bez wchodzenia do niego! Wystarczy wpisać /ur ustawienia i wybrać opcję, którą chcesz zmienić! Każda opcja posiada opis. - Messages.yml - Z małą pomocą @xAxee który pomógł mi z yamlem od skUtilities, dziękuję Ten plik jest cały dla Ciebie! Edytuj wiadomości jak chcesz, ale jeśli wiadomość zawiera {_ID} to w zmienionej wiadomości powinno to być również zawarte, lecz nie jest to wymagane. Niedługo postaram się dodać resztę wiadomości, które znajdują się w uReport <nie polecam ich edytować> - Reports.yml - W tym pliku znajdują się wszystkie nieusunięte zgłoszenia; aktywne i nieaktywne. Można wyświetlić listę zgłoszeń wpisując /ur lista // Opcjonalnie: <aktywne/nieaktywne> - Uprawnienia - Wszystkie: Domyślne nazwy uprawnień są zapisane w configu, przykład: <to co w nawiasie, można zmienić w cfg> np. Uprawnienie na użycie komendy /ureport: ur.(command.ur) Uprawnienie na zamknięcie tematu: ur.(close) itd. - Zdjęcia - + Jeszcze trochę zdjęć: + ^ SHADERY: Sildurs Vibrant Shaders v1.22 Extreme-VL ^ (link do shaderów jest wprost ze strony ów shaderów) - Dodatkowe ważne informacje - UWAGA! Propozycje/Błędy można zgłaszać do mnie na discorda na wiadomość prywatną: HeezQ#5665 lub w poście niżej Ostatnio dodałem możliwość edytowania config.yml poprzez komendę /ur settings, gdzie każde ustawienie jest opisane! Wszystkie opinie i propozycje piszcie poniżej, postaram się je dodać jak najszybiej w najbliższych aktualizacjach (które polecam włączyć i pobierać). Serdecznie proszę o wypisywanie błędów oraz możliwościach skrócenia kodu Wasze propozycje oraz znane mi błędy znajdują się na TRELLO
  14. Polecam TuSKe do używania GUI, nie zdarzyło mi się jeszcze napotkać na problem z nim. Nawet jak są niesamowite lagi to i tak nigdy gracz nie weźmie itemu do ekwipunku.
  15. HeezQ

    antyfaworka

    Problem został rozwiązany.
×