Skocz do zawartości

TermitCG

Użytkownik
  • Zawartość

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O TermitCG

  • Tytuł
    Użytkownik I

Informacje

  • Lokalizacja
    Polska
  • Nick w MC
    Mati_08151

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tytuł brzmi tak jakby twój plugin miał redukować ten ping.
  2. Nie mam 100% pewności co do błędów, więc je podaj.
  3. Witam na forum :D

  4. Plugin tak prosty, że nie wiem co mógłbyś dać w tym update. Jak dla ciebie 9ms to duży ping to ja ten napis bym miał cały czas xD
  5. TermitCG

    Ktoś Poprawi?

    @Helios1993 Mam takie błędy:
  6. Witam. Mam mały problem z moim kodem. Są w nim błędy i nie działa poprawnie. KOD: BŁĘDY: Większość błędów odnosi się do formatowania w skrypcie. Kod jest niezoptymalizowany, to wstępna wersja.
  7. TermitCG

    Bossbar

    <Podaj błędy>
  8. TermitCG

    Darmowe strony internetowe

    Ja bym poprosił jakieś fajne profiloto ze skryptami i pluginami Proszę również o logowanie, abym mógł dodawać tam skrypty i pluginy na bierząco Jak coś pisz priv.
  9. Dla mnie trójka. Myśle że dodadki dodają więcej niż w czwórce.
  10. TermitCG

    Skrypcik Anty-crash

    @Studziak Oto mój skrypt na Anti-Crash i blokade /pl /ver itp. (Jak nie chcesz reszty to weź sobie element od //calc do końca.)
  11. TermitCG

    skrypt na gm 0

    on respawn: set gamemode of player to survival *Ten moment kiedy dają ci raka, ty prosisz aby nie dawali reakcji a potem ci dają tak działa komunizm xDD*
  12. Cześć! Dzisiaj pokaże wam prosty skrypt na blokade /pl //calc i /ver. Wiem skrypt jest bardzo prosty ale myślę, że komuś się przyda.
  13. @ZiemniaQ A jeśli gracz podniesie, item zostanie a bedzie w koszu.
  14. Cześć! Robię skrypt na kosz i mam pewien problem. Chciałbym zapisać wszystkie wyrzucone itemy do zmiennej, a następnie wypełnić tymi itemami GUI. Nagroda: Like.
  15. TermitCG

    Skrypt na odwiedzanie

    Nie chce mi się za bardzo wszystkiego pisać. Tu masz co zrobiłem @Odpowiadający Możecie użyć to jako podstawa. command /odwiedz [<text>]: trigger: if arg-1 is set: if {odwiedzanie.%arg-1%.istnieje} is true: if {moznaodwiedzanie.%arg-1%} is true: teleport player to {odwiedzanie.%arg-1%} if {noasko.%arg-%} is false: send "&2Powodzenie: &aProsba o telepotracje zostala wyslana!" else: send "&2Powodzenie: &aZostales przeteleportowany na wyspe gracza &6%arg-1%" else: send "&4Blad: &cGracz zablokowal odwiedzanie na wyspie!" else: send "&4Blad: &cNie ma takiego gracza/teleport nie istnieje" else: send "&aPoprawne uzycie: &3/odwiedz <gracz>" command /wyspa [<text>]: trigger: set
×