kaol48s
Użytkownik-
Ilość zawartości
623 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana kaol48s w dniu 18 listopada 2022
Użytkownicy przyznają kaol48s punkty reputacji!
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Nick w MC
Siuden1337
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia kaol48s
-
Giecu zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Skrypt na teleportacje na kordy 0 0 po smierci
-
Patryczeq zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Skrypt na bossy
-
Lelek123 zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Skrypt na portale
-
Lelek123 zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Skrypt na portale
-
Lelek123 zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Skrypt na portale
-
ser123456 zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Skrypt na bossy
-
Peridot zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Poprawne tworzenie GUI
-
knugi zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Poprawne tworzenie GUI
-
W tym poradniku dowiesz się jak poprawnie stworzyć GUI! Jako pierwsze robimy nasz event, ja użyje komendy. Następnie dodajemy od 2 a nawet 3 do 5 tików na załadowanie GUI. Teraz sprawdzamy czy gracz w czasie czekania nie zamknął GUI i nie otworzył skrzynki kopiując w ten sposób itemki. Na sam koniec dodajemy nasze itemki. Cały kod. command /testowegui [<text>]: executable by: player trigger: open chest with 6 row named "&2TestoweGui" to player wait 3 ticks if inventory name of player's current inventory is "&2TestoweGui": format slot 0 of player with diamond named "&8&lUdalo sie!" to be unstealable
-
jeśli potrzebujesz bardzo dokładne to onMove ale wtedy trochę więcej pobiera zasobów a jak taki normalny border to co kilka sekund a jeśli masz taką opcje to najlepiej zrób liste z chunkami (location.getChunk()) dookoła tego borderu i sprawdzaj graczy w tych chunkach dzieki temu zamiast sprawdzać wszystkich wszedzie sprawdzasz tylko graczy w okolicy
-
Skrypt na teleportacje na kordy 0 0 po smierci
kaol48s odpowiedział(a) na FLUDER pytanie w Pytania i problemy
on respawn: teleport player to location at 0, 64, 0 Nie wiem czy jest opcją sprawdzenia czy gracz na spawnpont w łóżku jeśli jest dodaj if gracz ma łóżko przed teleportem i dodaj jeden TAB w TP -
Podpowiedz: potrzebujesz wysokości i szerokości X i Z pozycji skopiowanej i wtedy loopujesz przez x potem z i y i dodajesz zawsze 1 do indexu For x in size For z in size For y on size Add 1 to zmienna Set (bloki::zmienna) to block at x y z I analogicznie z stawianiem uwaga do x y i z dodajesz koordynaty tego bloku albo gracza żeby był offset jak wrócę do domu to napiszę ci cały skrypt ale tu masz główny koncept jak to działa
-
Proszę ale nie testowane every 5 second: loop all players: if {AFK::%loop-player%} is not set: set {AFK::%loop-player%} to 0 if {AFKLOC::%loop-player%} is not set: set {AFKLOC::%loop-player%} to location of loop-player else if {AFKLOC::%loop-player%} is location of loop-player: add 5 to {AFK::%loop-player%} if {AFK::%loop-player%} >= 300: kick loop-player due to "afk" clear {AFK::%loop-player%} else: set {AFK::%loop-player%} to 0 set {AFKLOC::%loop-player%} to location of loop-player
-
Skrypt na blokowanie skrzynki po uzyciu komendy
kaol48s odpowiedział(a) na TheColorPL pytanie w Zlecenia
/blok <nick> - blokuje skrzynie gracza do ponownego wpisania tej komendy /tempblock <nick> - blokuje skrzynie gracza jesli juz nie sa zablokowane na 2 sek i odblokowuje po 2 command /blok [<player>]: trigger: if player-arg is set: if {block_chest::*} contains player-arg: remove player-arg from {block_chest::*} send "odblokowano skrzynie graczowi %player-arg%" else: add player-arg to {block_chest::*} send "zablokowano skrzynie graczowi %player-arg%" else: send "Podaj gracza" command /tempblok [<player>]: trigger: if player-arg is set: if {block_chest::*} contains player-arg: send "skrzynie gracza %player-arg% sa juz zablokowane" else: add player-arg to {block_chest::*} send "zablokowano skrzynie graczowi %player-arg% na 2 sek" wait 2 second send "odblokowano skrzynie graczowi %player-arg% po 2 sek" remove player-arg from {block_chest::*} else: send "Podaj gracza" on rightclick on chest: if {block_chest::*} contains player: cancel event -
/halloween zrespi wiedzme wymagana permisja "*" command /halloween [<text>]: trigger: if player has permission "*": spawn villager at player set name of last spawned entity to "&7Wiedźma" on right click on entity: if event-entity is villager: if name of event-entity is "&7Wiedźma": if player has 30 pumpkin: remove 30 pumpkin from player execute console command "eco give %player% 5000" give player diamond helmet of protection 6 and unbreaking 6 give player diamond chestplate of protection 6 and unbreaking 6 give player diamond leggings of protection 6 and unbreaking 6 give player diamond boots of protection 6 and unbreaking 6 else: send "&7Ej.... nie masz tyle dyń." to player
-
options: #koordynaty na ktorych musi stac x: 90 y: 87 z: 54 world: world #koordynaty do ktorych teleportuje warp_x: 0 warp_y: 100 warp_z: 0 warp_world: world command /kordy: trigger: set {_} to location at {@x}, {@y}, {@z} in {@world} if distance between {_} and location of player < 1: teleport player to location at {@warp_x}, {@warp_y}, {@warp_z} in {@warp_world} po wpisaniu /kordy na wpisanej lokalizacji przeteleportuje na drugą lokalizacje
-
Zamień region at player na wg region at location of player i wymagany jest dodatek PIRATESK
-
Takie skrypty są zwykle mocno spersonalizowane więc raczej nie znajdziesz skryptu dokładnie jakiego szukasz najszybciej będzie znaleźć skrypt w którym można tworzyć klasy i misje jak chcesz to napisz szczegóły to zrobi ci spersonalizowany. Szczegóły: - itemy klasy - umiejetnosci - jakie misje - jakie itemy można ulepszać/sprzedawać - co daje ulepszenie - jaka waluta
-
Jeśli używasz WouldGuard'a to taka opcja istnieje: options: #nazwa regionu z WG nazwa_regionu: spawn #permisja dzieki ktorej mozna bic w regionie perm: * on damage: if "%region at player%" is "{@nazwa_regionu}": if player doesn't have permission "{@perm}": cancel event
-
Skrypt na itemy po smierci + plugin na logowanie premium i nonpremium
kaol48s odpowiedział(a) na AdeeK211555 pytanie w Zlecenia
on respawn: give 1 diamond named "Diamencik na pocieszenie :)" to player jak gracz się odrodzi da mu diamencik jeśli nie będzie działać na nowych graczy dodaj to on first join: give 1 diamond named "Diamencik na pocieszenie :)" to player -
Poprawna wersja gui wygląda tak: options: nazwa_gui: &7pomoc command /pomoc [<text>] trigger: open chest with 6 rows named "{@nazwa_gui}" to player wait 2 ticks if inventory name of current inventory of player is "{@nazwa_gui}" format slot 22 of player with 1 of paper named "&3Podstawowe informacje" with lore "&Sklep: &askript.pl ||&3Facebook: &askript.pl||&3Discord: &askript.pl" to be unstealable
-
Zrobiłem już w skrypcie żeby nie marnować ci czasu tu jest link a komenda to /boss. Kod nie jest w 100% przetestowany jakby wystąpiły błędy to pisz
-
skrypt na takie rzeczy jak boss jest trudniejszy i wolniejszy niż napisanie pluginu więc jakby była możliwość dałbym pełny plugin zamiast skryptu ale jak bardzo potrzebujesz skryptu to podaj wersje MC bo to dość istotne. komenda: /boss <nazwa bosa> zycie <hp> - ustawia zycie na 500 /boss <nazwa bosa> armor - ustawia bosowi armor który masz na sobie /boss <nazwa bosa> bron - ustawia bosobi bron którą masz w ręcę /boss <nazwa bosa> spawn <losowy/ustaw> - ustaw spawnuje go w tym miejscu a losowy no to losowo /boss <nazwa bosa> czas <sekundy> - czas respienia w sekundach po śmierci /boss <nazwa bosa> typ <mob type> - ustawia rodzaj moba (zombie, giant, skeleton ....) /boss <nazwa bosa> efekty - otwiera gui z dostępnymi efektami do edycji (speed 2, strenght 5, resistance 10....) /boss <nazwa bosa> drop- otwiera gui z dropami do edycji tutaj jeszcze raz jeśli jest opcja to daj znać czy może być plg bo o wiele szybciej by się to napisało i było optymalniejsze napisz także co jeszcze być chciał bo jest to dość skąpy opis