Skocz do zawartości

C4LLM3P3T3R

Użytkownik
  • Zawartość

    119
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O C4LLM3P3T3R

  • Tytuł
    Użytkownik I

Ostatnie wizyty

568 wyświetleń profilu
  1. Cześć! Mam takiego jsona Piszę bota do discorda i gdy użytkownik wpisze np. !champion Aatrox to właśnie na końcu zmienia się nazwa tego jsona w tym przypadku /Aatrox.json (chodzi o championy z lola). W tym jsonie jest scieżka data.nazwaChampiona czyli data.Aatrox, ale gdy próbuję zrobić tak jak jest w kodzie function getChampion(championName){ var url = `http://ddragon.leagueoflegends.com/cdn/10.14.1/data/en_US/champion/${championName}.json` request(url, (error, head, body)=>{ var res = JSON.parse(body); var championDesc = res.data.championName.lore; // tutaj chcę, żeby zamiast ścieżki res.data.championName.lore była zmienna championName czyli jak ktoś wpisze np. Aatrox to będzie res.data.Aatrox.lore; a nie res.data.championName.lore console.log(championDesc); }) } to wywala mi błąd nie istniejącej ścieżki. Jak zastąpić championName ścieżką?
  2. Cześć! Mam problem z tym kodem function loadChan(chan){ try { $.getJSON("https://www.googleapis.com/youtube/v3/channels?part=statistics&id="+chan+"&key=jkhasdrgfsailuyeg21352",function(data){ $('#odometer').html(data.items[0].statistics.subscriberCount); }); } catch (error) { $('#odometer').html(404); } } Chciałbym aby, przy wyczerpaniu ilości dziennych requestów do Youtub'owego API odometer zawsze przybierał wartość 404 (taki mały smaczek), ale nawet gdy odetnę internet i request do API nie przechodzi to wartość odometera zostaje na 0. Tak jakby łapało error, ale nie przechodziło do catch'a . Teraz pytanie, jak to zrobić, aby przechodziło do tego catch'a? Albo jak wykryć błąd? (Dopiero zaczynam robić pierwszą stronę w JS i liznąłem tylko trochę jquery, nie znam wszystkich funkcji proszę o wyrozumiałość)
  3. Nie chodziło mi o wprowadzenie jakiegoś nowego standardu, jakichś opcji, czy czegoś innego. Chodziło mi o poprawne wykonanie stoniarki, tak jak powinna być zrobiona. Tak jak napisałem, znalazłem 4 pluginy na stoniarkę, ale we wszystkich był ten sam "błąd",który mi się nie podobał i myślałem, że innym tez nie będzie się podobać.
  4. StoneMaker StoneMaker to plugin na zwykłą stoniarkę. Sam szukając prostej stoniarki na mój serwer natknąłem się na aż 4, ale każda z nich miała praktycznie ten sam kod w sobie. Co więcej, każda wykrywała jako "stoniarkę" zwykły end stone więc postanowiłem coś z tym zrobic. Od zera napisałem plugin na "porządną" stoniarkę, która nie posiada takiego błędu. Lecz nie tylko zrobiłem to czego inni nie potrafili, dodałem pełną konfigurację. Zapis narazie tylko flat, zobaczymy co później. Skan Download GitHub Crafting
  5. 1. Tak jak napisałem, w takim razie każde zapożyczenie chociażby jednej linijki z githuba to kradzież kodu 2. Ten plugin jest w fazie bety, wypuściłem go w fore testu, sprawdzenia czy nie ma jakiś błędów/niedociągnięć
  6. Nie jest to plagiatem, a zwykłym zapożyczeniem kodu. Nigdzie nie widziałem żadnego podobnego pluginu na "polskiej scenie", ani na żadnym polskim serwerze. Koncept wydawał mi się fajny a przed obejrzeniem filmu jeszcze nie wiedziałem, że tak aplikacja istnieje. Nie podpisuję się pod nikogo pracę, z resztą gdybyśmy mieli nie wypuszczać pluginu ze względu na trochę pożyczonego kodu (chociazby linijeczka z githuba) to żaden plugin by nie powstał (prawie). Tak czy inaczej plugin został wyłączony (coś czułem, że ta "prezentacja" przebiegnie źle także zrobiłem małą łatwo otwieralną furtkę, ale przygotowałem wiadomość na wypadek skończonej bety).
  7. Na razie githuba nie ma bo cały plugin jest napisany w jednej klasie (XD). Nie byłem na to przygotowany, bo myślałem, że nie będę go rozbudowywać. Zanim go wrzuce na githuba muszę go "przepisać", porozdzielać na różne klasy(wygląda okropnie nieczytelnie).
  8. PhoneVerifier PhoneVerifier to plugin umożliwiający podłączenie się do swojego telefonu na serwerze podobne do procesu Steam Guard. Działa on na zasadzie Googlowskiego API dla Javy "Google Authenticator". Na razie jest to wersja bardzo wczesna, ale będzie on ulepszany. Zanim trafi na spigotmc.org muszę go przetestować i co ważniejsze go "dokończyć". Zapis jest narazie tylko typu flat, gdy trafi na spigotmc.org będzie już miał zapis flat lub sql. Wszelkie komendy związane z pluginem są dostępne w grze pod komendą /kod pomoc Skan Config Download
  9. Zmodyfikował byś mi kod? Prosiłbym bardzo .
  10. if (CustomConfig.get().getStringList("God").contains(player.getDisplayName())){ List<String> playername = CustomConfig.get().getStringList("God"); playername.remove(player.getDisplayName().toString()); CustomConfig.save(); CustomConfig.reload(); player.sendMessage("You are no longer in god mode"); Pomocy, nie usuwa z pliku gracza. Normalnie go zapisuje, ale nie usuwa. Szybko!
  11. C4LLM3P3T3R

    Ban!

    Mimo tego api nie chcę go używać ze względu na niefajny ban message
  12. C4LLM3P3T3R

    Ban!

    Zapisuję to do pliku konfiguracyjnego, nie dostanie unbana. Otrzymuję błąd w konsoli. Już raz tak miałem tylko w innym przypadku. Update! Jako gracz, owszem banuje, lecz jako konsola, wywala błąd Edit 2: Okej, udało mi się to zrobić tylko banuje graczy tylko tych którzy są online. Da się jakoś zrobić aby banowało również graczy którzy nigdy na serwerze nie byli?
  13. Player bannedpl = bannedpl.kickPlayer( ChatColor.RED + "C4LLM3P3T3R TEST SERVER: \n You wanted it lol xd"); ArrayList<String> players = new ArrayList<String>(); players.add(bannedpl.getDisplayName()); CustomConfigFile.get().set("Banned", players); CustomConfigFile.save(); CustomConfigFile.reload(); Jak zapisać argument pierwszy do typu player? W sensie Player bannedpl = arg[0];?
  14. Witam, jak mogę dodać do pliku config.yml listę stringów? String[] players = CustomConfigFile.get().set("Banned"); //Moje próby | Edit: Do zamknięcia, rozwiązałem
×