a żeby 10 się respilo u utrzymywało tą ilość np respi się 10 i ktoś zabije 2 to sprawdza to i dorespia tych 2 na losowych wiesz limit tych zombie na mapie żeby nie respiło więcej niż 10 jednak dopełniało do 10 gdy kilka zginie
Działa wszystko jak należy a powiedz jeszcze czy da rade zrobić żeby tylko np 20 ich się respiło i dopiero jak zginie dany to się respi kolejny tak wiesz limit żeby ich milion nie było tylko jesli 1 zginie to respi się kolejny
v2.1.2
No dodałem mu nazwe by sprawdzić no i nie respi się taki zombie z taką nazwa plus wywala błąd z
set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world player's world
konkrektnie z world player's world
Działa aczkolwiek można przesunąć dirta dając inny blok na początku tłoka da się innym blokiem po prostu przesunąć
Tak żeby go nie mógł przesunąć ale również jednocześnie żeby nie dało się go przesunąć innym blokiem typu że piston przesuwa piasek a piasek dirta
zara sprawdz a co do tej godziny to ma być rzeczywista jednak at {czas} nie działa zrobiłem na sprawdzanie co 1 minute ale no wolał bym by sprawdzało o danej godzinie a nie odświeżało co 1 minute ale no to "at" nie działa
Nic a nic nie działa chłopaki a jak by tak np po prostu co te 10 minut spawnowało tego zombie na tej 150 kratce dało mu się absorption potionem na 20 sekund by se spadł spokojnie ?
Witam potrzebuje skriptu na respienie się zoombie na losowych kordynatach co 10 minut tylko w świecie world i by nie respił się w bloku oraz skript na wywołanie losowej komendy z 5 innych komend przez konsole o danej godzinie dzięki
Witam potrzebuje skriptu na respienie się zoombie na losowych kordynatach co 10 minut tylko w świecie world i by nie respił się w bloku oraz skript na wywołanie losowej komendy z 5 innych komend przez konsole o danej godzinie dzięki