Skocz do zawartości

jndooo

Użytkownik
  • Zawartość

    264
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O jndooo

  • Tytuł
    Wyjadacz I

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak jak w temacie chciałbym zakazać budowy z obsydianu ale tylko w netherze
  2. jndooo

    Skrypt na zmiane spawnerkow

    Dzięki działa wszystko nazwy spawnerów to normalne typu spawner iron golem itp?
  3. Witam, poszukuje skryptu na crafting banknot np. 3 papiery i jedne diament po środku a papiery i góry. Papier ma mieć nazwę Np. banknot 100 Tokenowy a crafting zabrać 105 tokenów Po naciśnięciu prawym dodaje 100 tokenow do konta o to zmienna {hajs::%player%}. Można dodać komendę która da nam papier o nazwie Banknot 100 Tokenowy z lore 100 Tokenow Serwerowych a koszt stworzenia to 110 tokenow tez ta sama zmienna {hajs::%player%}
  4. jndooo

    Skrypt na zmiane spawnerkow

    by gracz mógł zmienic spawner w jakiś przejrzysty sposób
  5. rozumiem ze mi kupisz? jak bym tworzył coś dla innych to bym kupił lecz jest to serwer dla może 30 osób które gram a potrzebuje by skrypt pokazywał sie
  6. Witam, jak dodać zmienna ze skryptu do scoreborda o to ten sb https://www.spigotmc.org/resources/scoreboard.14754/ Mam placehooldera zainstalowanego
  7. jndooo

    Jak to zrozumiec

    a te wyzej co wypisałem?
  8. jndooo

    Jak to zrozumiec

    czyli wywalić bo bez sera zapetlać cos 1 raz xD
  9. Wystarczy usunac loopa czy jak? [13:55:34 WARN]: [Skript] Since you're looping exactly one time, you could simply remove the loop instead (broadcast.sk, line 99: loop 1 times:') To tez [Skript] Possible name conflict of variables {setrank::%loop-index%} and {setrank::*} (there might be more conflicts). (pex.sk, line 29: delete {setrank::%loop-index%}') I to Skript] Possible name conflict of variables {waiting::%offlineplayer-argument%} and {waiting::*} (there might be more conflicts). (spr.sk, line 67: set {waiting::%offlineplayer-argument%} to integer-argument') [13:57:14 WARN]: [Skript] the 3rd argument is already a text, so you should not put it in one (e.g. the 3rd argument instead of "%the 3rd argument%") (spr.sk, line 68: set {powod.%argument-offlineplayer%} to "%argument 3%"') [13:57:14 WARN]: [Skript] Possible name conflict of variables {waiting::%player%} and {waiting::*} (there might be more conflicts). (spr.sk, line 86: kick player due to "&aPrzykro nam, ale zostales zbanowany na serwerze :( Bedziesz musial poczekac %{waiting::%player%}% minut zanim dostaniesz unbana."') [13:57:14 WARN]: [Skript] Possible name conflict of variables {waiting::%argument-offlineplayer%} and {waiting::*} (there might be more conflicts). (spr.sk, line 236: send "&3Zbanowany na: &8%{waiting::%argument-offlineplayer%}% minut"') [13:57:15 WARN]: [Skript] the 1st argument is already a text, so you should not put it in one (e.g. the 1st argument instead of "%the 1st argument%") (zg.sk, line 12: set "%player%.(%{ile.%player%}%)" to "%arg 1%" in yaml file "plugins/POMOCE/bug.yml"') [13:57:15 WARN]: [Skript] the 1st argument is already a text, so you should not put it in one (e.g. the 1st argument instead of "%the 1st argument%") (zg.sk, line 28: set "%player%" to "%arg 1%" in yaml file "plugins/POMOCE/propozycje.yml"') [13:57:15 WARN]: [Skript] Possible name conflict of variables {zgloszenia::%argument 2%} and {zgloszenia::*} (there might be more conflicts). (zg.sk, line 71: if {_zgloszenia::%argument 2%} is set:')
  10. Witam, szukam skrypt na vilagera u ktorego po nacisniecu ppm pojawi się gui i beda w nim bloki ktore beda wywoływać komende
  11. jndooo

    zamiana komend pluginu na inne

    z ah sell na aukcja sprzedaz <wartosc>
  12. chodziło o coś takiego przetestuje jutro dam znać czy działa, sorry za mało sprecyzowane pytanie I czy to daje też liczby po przecinku czy tylko pełne
  13. Witam, chciał bym zmienic komende która posiada dwa słowa /ah sell <cena> jak to zrobić?
  14. Witam, prosił bym o dodanie zmiennej np. {kurs::dolar} do tego kodu, ta zmienna ma zmieniać wartość co 24h na np. 3.60 lub 4.00 takie jak by kurs walut command /stokeny: trigger: if {hajs::%player%} >= 1000: remove 1000 from {hajs::%player%} add 100 to player's balance send player title "" with subtitle "&8» &7Wymieniles 1000 Tokenow na 100$!" for 3 seconds send "&8» &7Wymieniles 1000 Tokenow na 100$!" stop else: send player title "" with subtitle "&4Blad: &cNie posiadasz tyle Tokenow!" for 3 seconds send "&4Blad: &cNie posiadasz tyle Tokenow!" stop chodzi o to gdy robi remove by robilo np. 100 x {kurs::dolar}
×