Skocz do zawartości

Misio12320

Użytkownik
  • Zawartość

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Misio12320

  • Tytuł
    Użytkownik III
  • Urodziny 19.02.2003 (16.664036196 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1 118 wyświetleń profilu
  1. O, działa dziękuję. Jak będę mógł znów dać reakcję, dam serduszko. Pozdrawiam.
  2. Witam. Napisze mi ktoś kod w którym złote jabłko będzie działać? format gui slot 4 of player with golden enchanted apple ten akurat nie działa...
  3. Misio12320

    Następna strona

    juz nie wazne.
  4. Misio12320

    Następna strona

    o coś takiego mi chodziło... Dziękuje . Dzięki all.
  5. Witam. Napisze mi ktoś skrypt na następną stronę w GUI? Poprosiłbym o zwykłe gui tylko z następną stroną w sensie, że otwiera następną stronę zamiast używania jakiś komend. + jak zapisać by 1 gui było dla 3 komend zamiast stop powinno być takie jakby przekierowanie..
  6. Misio12320

    Poprawa stopa

    Nie działa, nic się nie dzieje. 0 błędów.
  7. Hej. Poprawi mi ktoś ten stop? powinna być x szansa na zagranie 1 z 6 sounds tylko 1 musi zagrać i powinna być kontynuacja dalszej akcji..
  8. Witam. Poprawi mi ktoś kod? Jeżeli można to też poproszę o skrócenie tego kodu. Najnowszy Skript. Addony: TuSKe, SkQuery.
  9. Witam. Napisze mi ktoś skrypt na golden apple? command x: trigger: give 1 golden enchanted apple to mi nie działa... Skript najnowszy
  10. 0 błedów. Usuwa mi blok inny niż ten który jest pode mną jeżeli spadnę lub jestem na krawędzi. Help
  11. Żadnych błędów. Entity nadal może się poruszać. A jak zrobić to na gracza? Entity są na testy. gracz jest na bycie ofiarą tej umiejętności... Edit: Powinien być również cooldown na to 14 sekund. po upgrade ma być -1 sekunda, bądz coś podobnego
  12. Witam. Poprawi ktoś ten kod? Powinno być tak jak na filmiku v. Należy również usunąć ten blok barrier oraz stone. Powinno działać tylko na graczy. command z: trigger: give wood sword named "Ultimate of King Arthur" to player on rightclick: player is holding wooden sword named "Ultimate of King Arthur": push player forward with speed 1.2 if target is entity: push player upwards with speed 1.2 push entity upwards with speed 1.2 wait 1 real second set {entity.King} to entity set {entity.King} to true set {loc.King} to location of entity set block under {entity.King} to stone teleport player 1.5 meters horizontally forward {loc.King} set block below {loc.King} to stone set block below player to stone set {jump.KingArthur} to true wait 1 real seconds strike lightning effect at {entity.King}'s head wait 1 real seconds strike lightning effect at {entity.King}'s head wait 1 real seconds delete block below player delete block below {jump.KingArthur} set the player's walk speed to 0.2 set {jump.KingArthur} to false on any move: if {jump.KingArthur} is true: cancel event on player jump: if {jump.KingArthur} is true: cancel event on death: event-entity is {entity.%player%}: delete block below {entity.%player%} https://m.youtube.com/watch?v=C72lHSVGNIs obaj gracze powinni być odsunięci o 1 blok i coś miało by się wykonać w zamian tych wygibasow mieczem np. Lightning lub coś podobnego... Edit: Poprawiam kod. Trochę zmieniłem. Powinno jedynie freezować gracza oraz tę ofiarę nikogo wiecej... Jeżeli jest taka opcja to niech obaj gracze patrzą się na siebie.
  13. command z: trigger: give wood sword named "Ultimate of King Arthur" to player on rightclick: player is holding wooden sword named "Ultimate of King Arthur": push player forward with speed 1.2 set {event.%player%} to true if target is entity: push player upwards with speed 1.2 push entity upwards with speed 1.2 wait 1 real second set {event.%player%} to entity set block under {event.%player%} to barrier teleport player at {event.%player%}'s head set {event.%player%}'s walk speed to 0 set {event.%player%}'s fly speed to 0 set the player's walk speed to 0 set block below player to stone set block below {event.%player%} to stone wait 1 real seconds strike lightning effect at {event.%player%}'s head wait 1 real seconds strike lightning effect at {event.%player%}'s head wait 1 real seconds delete block below player delete block below {event.%player%} on any move: event-entity is zombie: cancel event Czyli jak to zapisać? Nie działa...
  14. Witam. Naprawi ktoś ten kod? Entity będzie gracz, który nie będzie mogł się poruszać podczas tej akcji. command z: trigger: give wood sword named "Ultimate of King Arthur" to player on rightclick: player is holding wooden sword named "Ultimate of King Arthur": push player forward with speed 1.2 if target is entity: push player upwards with speed 1.2 push entity upwards with speed 1.2 wait 1 real second set {entity.%player%} to entity set block under {entity.%player%} to barrier teleport player at {entity.%player%}'s head set {entity.%player%}'s walk speed to 0 set {entity.%player%}'s fly speed to 0 set the player's walk speed to 0 set block below player to stone set block below {entity.%player%} to stone wait 1 real seconds strike lightning effect at {entity.%player%}'s head wait 1 real seconds strike lightning effect at {entity.%player%}'s head wait 1 real seconds delete block below player delete block below {entity.%player%} powinno się coś podobnego stać. Problem jest w tym, że jeżeli stoję na krawędzi to blok się nie usuwa. entity pushuje mnie na ziemie albo ja te entity. edit: entity powinno być sfreezowane ja również. nie powinno spaść dopiero po wykonaniu akcji oboje powinniśmy .
×