Skocz do zawartości

Misio12320

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    274
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Misio12320

  • Tytuł
    Wyjadacz I
  • Urodziny 19.02.2003 (17.772710438 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    Sebastian_Z_GTA

Ostatnie wizyty

2 801 wyświetleń profilu
  1. Ponieważ nie rozumiem co napisałeś, dla mnie jest to za dużo kodu i nie potrafię go zrozumieć. on right click on any sign: if file path "TEST/tabliczki.txt" is missing: create file path "TEST/tabliczki.txt" set {_now} to now formatted as "[dd.MM.yyyy HH:mm:ss]" set {_loc} to "<x: %x-loc of event-block%; y: %y-loc of event-block%; z: %z-loc of event-block%; świat: %world%>" set {_contents::*} to file path "TEST/tabliczki.txt" append "" and "" to {_contents::*} append "%{_now}% %{_loc}%" to {_contents::*} loop 4 times: append "- %line loop-number%" to {_contents::*}
  2. Witam, byłby ktoś w stanie napisać działający kod na ograniczenie rodzenia się potworów w danym świecie? Znalazłem pewien kod, ale błąd tego skryptu zaśmiecił mi konsolę i przestał działać. Proszę o jakiś "normalny" kod lub link do jakieś wtyczki na 1.16.4 Paper, by nie obciążała wydajności serwera.
  3. Nic z tego nie rozumiem. Zrobiłem teraz tak: 2.Myślę, że zamiast sprawdzanie yamla zamienić na to: on rightclick on any sign: if clicked block is in {signs:*}: send "tabliczka jest już w variables" else: add {clicked::1} to clicked block Miałoby dodać do variables zapisaną tabliczkę i wczytać jeżeli już ona była kliknięta
  4. W pierwszym kodzie nie powinien się ten hełm spalić, w drugim nie powinno kowadło pozwolić na naprawę przez złoto, w trzecim on item damage: if event-item is golden helmet named "&6Hełm &3Górnika": cancel event powinno anulować zniszczenie się poprzez otrzymanie obrażeń. Próbuję wszystkiego i nadal nie działa to spróbowałem tego.
  5. Witam, poprawi mi ktoś kody? Kody są po prostu ignorowane w grze i przedmiot może ulec "zniszczeniu" 2.5.1, 1.16.4 on smelting: if event-block is golden helmet named "&6Hełm &3Górnika": if event-block is golden helmet: cancel event on inventory click: player's current inventory's type is anvil inventory if click type is left mouse button or right mouse button: clicked slot is 0 or 1 player's cursor slot is golden helmet named "&6Hełm &3Górnika" cancel event else if click type is left mouse button with shift or right mouse button with shift: slot 0 of play
  6. Coś zmieniłem i wygląda to tak: Foldery zostały utworzone, ale nic zostało zapisne po right clicku. Również poprosiłbym o sprawdzenie czy linijki już były zapisane (Jeżeli to nie jest trudne)
  7. Witam. Dziś mam prośbę o mały skrypt na enchant. Potrzebowałbym by można było w anvil enchantować kilof Wydajność 5 + Wydajność 5 = Wydajność 6 i w górę. Poprosiłbym o taki mały skrypt, bym sobie resztę ulepszeń sam napisał.
  8. Przerobiłem kod, ponieważ zauważyłem że Skent jest lepszy i działa nowsze wersje Minecraft'a on sign change: if file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" is missing: create file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" set {_now} to now formatted as "[dd.MM.yyyy HH:mm:ss]" set {_loc} to "<x: %x-loc of event-block%; y: %y-loc of event-block%; z: %z-loc of event-block%; świat: %world%>" add "" and "" to {_contents::*} add "%{_now}% %{_loc}%" to {_contents::*} loop 4 times: add
  9. Chwileczkę, a więc jak wygląda z tym zleceniem kodu? Czyli mam go sobie napisać czy ktoś mi pomoże w tym?
  10. Przyjąłem! To może w takim razie to: on rightclick on sign: if clicked block is sign: add clicked block to {signs::*}
  11. Witam, stworzyłem serwer Paper 1.16.4 z ułatwieniami oraz utrudnieniami: Serwer jest to survival. Przedstawiam ułatwienia: A)Mój domek ma pewien region i jeżeli jakieś moby wejdą to od razu zginą, nie respią mi się w domku. B)Creeper, który wybuchnie w regionie gdzie znajdują się domki nie może zniszczyć ich. C)Teren jest to wyżyna, https://imgur.com/a/QZ9836W tak to wygląda. D)Jeżeli znaj zabije wieśniaka lub go dotknie to zapisywane to jest. Neutralne (takie które są coś za coś): A)W Netherze można zniszczyć Bedrock za pomocą kilofa (2 zniszczenia można wyk
  12. dziękuję za odp. Pozdrawiam. Brzmi ciekawie, może być. Rozumiem, a dałoby radę zrobić tak?: /Nowe Tabliczki/plik.txt - to będą te, które zostały stworzone po stworzonym kodzie /Stare Tabliczki/plik.txt - te które były wcześniej, tylko zostanie użyty loop który je odnajdzie w świecie "swiat" i zapisze tą zasugerowaną metodą zapisu przez Pana. Zacząłem powoli pisać skrypt i takie coś mi wyszło: command Znajdz-Tabliczki: trigger: loop all blocks in world "swiat": if loop-block is sign: set {signs:*} to all of loop-blocks on join: if folder "Fold
  13. Oj nie wiem czy wszyscy wiedzą . Bardziej by chyba pasowało "Jak większość graczy Minecraft'a wie.." Myślę, że: Line 1: Line 2: Line 3: Line 4: Nie mam pomysłów, może Pan miałby jakiś pomysł? Tabliczki zostały stworzone zanim napisałem ten temat, więc skrypt jak może to musiałby odnaleźć te "stare" tabliczki i je również dodać według b.1
  14. Witam, potrzebowałbym skryptu na tabliczki w których: a)Są zapisywane po zamknięciu okienka do folderu /tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/tabliczki.txt b)loop dodaje stare do tego pliku b.1)Jeżeli jest możliwość poprosiłbym, by te tabliczki miały swoją datę (+sortowanie według daty utworzenia starych tabliczek oraz tych nowych), gracza który je stworzył. Nagroda: 10 polubień + 10 głosów na tak . Najlepiej w Skutilities, dziękuję za uwagę ;3.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...