Skocz do zawartości

JoJeki

VIP++
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O JoJeki

  • Tytuł
    ten co nie umie w skrypty
  • Urodziny 11.05.1999 (21.047689154 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Małopolska
  • Hobby
    Minecraft :P
  • Nick w MC
    JoJeki

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

143 wyświetleń profilu
  1. JoJeki

    SkriptJam #1

    Zgłaszam się
  2. JoJeki

    Różdżka Leczenia

    Właśnie się zdziwiłem sam dlaczego ich nie dałem Ewidentnie pisanie skryptów po nocach mi nie sprzyja.
  3. Ma ktoś pomysł jak to naprawić? Ogólnie działa tyle że jeżeli ktoś już użył różdżki a przykładowo druga osoba będzie chciała jej użyć to wyświetla jej się że musi odczekać czas pierwszej osoby i sama nie może jej użyć przed upłynięciem czasu on leftclick: if player's tool is stick named "&4❤ &cRóżdżka Leczenia &4❤" with lore "&7LPM - aby użyć.": if {lecz::player} is true: set {lecz::player} to false set {times::player} to 59 apply regeneration 1 to the player for 10 second apply slowness 2 to the player for 10 second drawComplexCircle particle "heart", center player, id "%player%-heal1", randomRotation true, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 23, yRotation 120, zRotation 0 drawComplexCircle particle "heart", center player, id "%player%-heal2", randomRotation false, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 70, yRotation 10, zRotation 0 drawComplexCircle particle "heart", center player, id "%player%-heal3", randomRotation false, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 0, yRotation 60, zRotation 0 drawComplexCircle particle "heart", center player, id "%player%-heal4", randomRotation true, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 25, yRotation 54, zRotation 0 wait 1 second stopeffect id "%player%-heal1" stopeffect id "%player%-heal2" stopeffect id "%player%-heal3" stopeffect id "%player%-heal4" if {times::player} is 59: loop {times::player} times: wait 1 second remove 1 from {times::player} if {times::player} is 0: set {lecz::player} to true else: end "&7Musisz odczekać &c%{times::player}% sekund &7zanim ponownie użyjesz różdżki"
  4. ... if name of victim contains "&8Pajak": set the victim's name to "&8Pajak &c%{_health}%&f/&4%{_maxhealth}%" Jak zrobić aby moby *w tym przypadku pająki* w obrębie powiedzmy 10 kratek wyświetlały swoją nazwa nad głową dawałem przed "name" słówko "display" ale to pokazywało nazwy wszystkich pająków bez względnie na to gdzie znajduję się gracz. Fajnie jakby dało się to zrobić w jakoś mało inwazyjny sposób, żeby po prostu nie wywoływało lagów.
  5. execute player command "/lp group dowodcaplebsow meta setprefix "&7[&cDP&7] "" #w miejscu "&7[&cDP&7] " jest spacja aby ranga nie była połączona z nickiem i w tym miejscu muszę wpisać 2 "" obok siebie :/ i jak to zrobić? da się w ogole?
  6. JoJeki

    Różnica zmiennych

    A co oznacza ta "." zamiast "::" to jest to samo?
  7. Jakie są zmienne? konkretniej czym np. różnią się zmienne {x::%player%} i {x.%player%} i czy jest ich więcej
  8. https://imgur.com/a/NPXLKQw Wersja serwera: 1.15.2 dodatki i pluginy wyżej Dlaczego to nie działa
  9. JoJeki

    Wykrywanie tekstu

    Dziękuję Do zamknięcia.
  10. W jaki sposób napisać wykrywanie tekstu na czacie przykładowo *tylko* po wpisaniu komendy /test przez 10 sekund pierwsza LICZBA (po wpisaniu litery wyskakiwałoby powiadomienie o tym że można wpisywać tylko liczby) była by ustawiana na zmienną a "zczytywanie" z czatu wyłączone. npp. /test >>> Wybierz liczbę! Gracz: coś >>> Musisz wybrać liczbę! Gracz: 100 - *nie wyświetla się na czacie* >>> Ustawiono *zmienną* na 100 Gracz: 100 - i normalnie ta druga liczba pisze się na czacie jak gdyby nigdy nic.
  11. JoJeki

    Menu z graczami

    Działa! Dziękuję bardzo
  12. JoJeki

    Menu z graczami

    @LjayPL789 przy okazji dolaczam liste pl i dodatkow
  13. JoJeki

    Menu z graczami

    @LjayPL789 mam chyba 2.5 lub coś w tym stylu
  14. JoJeki

    Menu z graczami

    Jednego nie rozumiem dlaczego wyświetla mi że ten początek function bReturnPlayer(sender: player, player: player) send "Wybrałeś gracza %{_player}%" to {_sender} musi być w triggerze postaram się podszkolić w tym
×