Skocz do zawartości

_AvaX_

Użytkownik
  • Zawartość

    679
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O _AvaX_

  • Tytuł
    Wyjadacz III
  • Urodziny 23.04.2000 (17.999179042 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska
  • Hobby
    DH,FR,MC,JAVA,Grafika
  • Nick w MC
    _AvaX_

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

2847 wyświetleń profilu
  1. zabawa T-Enchanty - Skrypt na wybierane enchanty

    Polecam zobaczyć mój stary skrypt. QEnchant - Skrypt na enchanty - Obczaj kod i zachęcam do kontynuacji tego skryptu bo ja go dawno temu zostawiłem.
  2. Niezniszczalne przedmioty w skript

    on join: while player is online: repiar player's helmet repair player's chestplate repiar player's leggings repiar player's boots loop all items in player's inventory: repair loop-item Tadam. Tak wiem, laguje.
  3. Nie dodaje liczby do zmiennej

    Add (arg-2 parsed as number) to {zmienna}
  4. BOY/SAND farmery

    on place of ender portal frame: if player's tool is ender portal frame named "&6BoyFarmer": loop blocks below event-block: if block below loop-block is air or grass or long grass: add 1 to {_l} else: exit loop loop {_l} -1 times: wait 15 ticks spawn falling block of obsidian at block below event-block wait 15 ticks set event-block to obsidian set block below event-block to obsidian on break of hopper: if {nz::%event-block%} is true: cancel event on place of sand: if player's tool is sand named "&eSandFarmer": set {_s} to event-block loop {sf} times: if block above {_s} is not bedrock: wait 1.3 second if block at {_s} is sand: spawn falling block of sand at block above {_s} push spawned entity upwards at speed 0.5 set {_s} to block above {_s} else: exit loop wait 10 ticks set event-block to sand on place of tnt: if player's tool is tnt named "&aAutoFosa": set {_bb} to event-block set event-block to air loop {af} times: if block below {_bb} is bedrock: exit loop else: set {nz::%{_bb}%} to true set block above {_bb} to air wait 10 ticks set {_bb} to block below {_bb} wait 10 ticks create a fake explosion at {_bb} set block at {_bb} to air set block at {_bb} to hopper set block above {_bb} to air set block at {_bb} to air delete {nz::*} on load: if file "plugins/QFarmers/config.yml" doesn't exists: create file "plugins/QFarmers/config.yml" set {sf} to 50 set {af} to 25 command /dajmi: permission: op trigger: give player tnt named "&aAutoFosa" give player sand named "&eSandFarmer" give player ender portal frame named "&6BoyFarmer" Zobacz czy działa bo stare trochę.
  5. There's no loop that matches

    Jakich? Zawsze podawaj błędy
  6. There's no loop that matches

    Pierwszy błąd jest spowodowany drugim. loop players in world "swiat"":
  7. Skracanie kodu

    on click holding tnt: <kod> ??
  8. Czas

    Poprawiłem już
  9. Czas

    A gdzie ty ten czas ustawiasz? A poza tym nie powninieneś co 5 sekund zapęttlać wszystkich graczy. on join: while player is online: wait 1 second remove 1 from {vipczas::%player%} if {vipczas::%player%} is bigger or equal to 0: send "cos"
  10. on chat

    A jakie błędy?
  11. on chat

    1. Masz w zmiennych %player% 2. send "%mmessage%" to loop-player
  12. Funkcja give - Nie działa

    loop ({_i} parsed as integer) times: give 1 of golden apple:1 to player Sprawdź tak lub tak: loop {_i} times: give 1 of golden apple:1 to player Albo spróbuj zamiast set {_i} to {ilosckoxow::%player%} parsed as number zmienić na parsed as integer
  13. Inventory menu - Jak zrobić funkcyjne inventory bez bugów?

    Albo po prostu użyć sdGUI XD Fajny poradnik
  14. [Hardcore] slendersurvival.pl Prawdziwy hardcore

    Świetna reklama A tak na poważnie to nie rozumiem w jaki sposób ma to kogoś zachęcić do gry. Żadnych konkretnych informacji, zero grafiki, absolutnie nic co przyciąga uwagę i na dodatek wersja 1.8.8 2/10 nie zagram.
  15. Najbliższy gracz

    set {_players} to 0 loop all players: if loop-player is not player: if distance between player and loop-player >= 50: add 1 to {_players} if {_players} = 0: send "&cNie ma wroga w poblizu" else: send "&2W poblizu jest %{_players}% wrogow"
×