Skocz do zawartości

Kozaczekkw

Użytkownik
  • Zawartość

    255
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Kozaczekkw

  • Tytuł
    Wyjadacz I

Ostatnie wizyty

1 177 wyświetleń profilu
  1. Kozaczekkw

    Pomoc

    command /tp5: trigger: if player has permission "test": if player is holding stick named "Przepustka": remove stick named "Przepustka" from player teleport player to location at 0, 0, 0 in world "survival" else: send "nie masz patyczka w rece" to player else: send "nie masz permisji" to player
  2. Kozaczekkw

    Pomoc

    command /tp5: trigger: if player has permission "test": if player is holding stick named "Przepustka": teleport player to location at 0, 0, 0 in world "survival"
  3. Też nie działa, wolałbym też aby to zrobić wjednej linijcie, bo bd miał apre takich lokalizacji.
  4. Witam, czy mógłby ktoś poprawić mój kod? Options: Push1: 50.5, 87.5, 50.5 on walk on Spruce Slab: broadcast "%location of block%" if location of block is {@Push1}: <- Tutaj jest błąd. broadcast "C" Błąd: Can't compare a location with a number Z góry dziękuje za pomoc.
  5. Odebrałeś sobie permisje?
  6. Kozaczekkw

    Spawnowanie.

    Dzięki za pomoc.
  7. Kozaczekkw

    Spawnowanie.

    Że tak? command /salmon: trigger: set {_a} to location of player set {_b} to "salmon" parsed as entity send "%{_b}%" to player spawn {_b} at {_a} Też nic z tego. Znów wysyłą <none> i ryby nie respi.
  8. Kozaczekkw

    Spawnowanie.

    Też tak próbowałem, niestety nie działa, wysyła <none> i nie respi rybki.
  9. Kozaczekkw

    Spawnowanie.

    Zmieniłem na spawn 1 of {_b} at {_a} ale nadal nie działa. (Ryba się nie respi w miejscu gracza, lecz wysyła "salmon". Nie ma błędów). Gdy jest spawn salmon at {_a} to działą, ale gdy jest {_b} (w zmiennej) to już nie
  10. Witam, mam pytanie, czy ktośby mógł poprawić kod, tak aby działało? command /salmon: trigger: set {_a} to location of player set {_b} to salmon send "%{_b}%" to player spawn 1 {_b} at {_a} <- W tej linijce jest błąd, ale gdy zmienie z {_b} na salmon to działa.
  11. Posiadam FunnyGuilds 4.5.1 Problem rozwiązany. Dzięki za chęci.
  12. on place gold ore: set block to air wait 1 seconds set {_1} to block under event-block set {_2} to block under under event-block set {_3} to block under under under event-block send "&c%{_1}%" send "&c%{_2}%" send "&c%{_3}%" wait 1 seconds set block to Brick Slab set block under event-block to stone set block under under event-block to dirt set block under under under event-block to stone wait 1 seconds send "Przywracanie bloków" send "%{_1}%" send "%{_2}%" send "%{_3}%" set block under event-block to {_1} set block under under event-block to {_2} set block under under under event-block to {_3} Witam. Mam pytanie, dlaczego gdy ustawi mi stone, dirt i kamien, to potem nie powraca bloków prawidłowo? w send, po wiadomości przywracanie bloków, wysyła stone, dirt i stone.
  13. Cześć, gdy klikam na Citizensa prawym guzikiem shiftując, wysyła mi wiadomość z FunnyGuilds (Z jego statami, lub FG >> Taki gracz nigdy nie był na serwerze). Czy jest możliwość zablokowania tego, jeśli to jest Citizens?
  14. Kozaczekkw

    NPC

    command /Usun: trigger: delete citizen "a" Can't understand this condition/effect
×