Skocz do zawartości

Kozaczekkw

Użytkownik
  • Zawartość

    179
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Kozaczekkw

  • Tytuł
    Użytkownik III

Ostatnie wizyty

758 wyświetleń profilu
  1. Kozaczekkw

    Gui

    Cześć, potrzebuje jednego przykładu jak zrobić głowę z NBT w gui na wersje 1.13.2
  2. Kozaczekkw

    Spadanie

    zamien teleport player to location at 0, 0, 0 in world "world" na teleport victim to location at 0, 0, 0 in world "world"
  3. Kozaczekkw

    Custom głowy

    Proszę, jeśli ktoś może przedstawić mi 1 przykład, byłbym wdzięczny.
  4. Kozaczekkw

    Custom głowy

    Dobre, to zastąp mi tą komendę, jeśli masz ochotę i wiesz jak, a nie piszesz jakieś beznadziejne i irytujace sarkazmy.
  5. Kozaczekkw

    Custom głowy

    Prosz: Skript, WildSkript, SkQuery, TuSKe, SkStuff, SK-NBeeT, skRayFall
  6. Kozaczekkw

    Custom głowy

    Serwer masz 1.13.2 Spigot. Na 1.11.2 też mi działało. Mam wszystkie potrzebne dodatki. Skript 2.3.7 Błąd podczas reloadu: Can't understand this condition/effect - >> format slot 49 of player with 1 of player head with custom nbt "%{Test}%" to be unstealable
  7. Kozaczekkw

    Custom głowy

    Mhm, i co to wnosi do mojego tematu ? Ten mój kod działał na 1.11.2, na 1.13.2 już nie działa.
  8. Mam problem, otóż poniższy skrypt nie działa. command /testuch [<text>]: trigger: teleport player to player open chest with 6 rows named "&4test" to player set {test} to "{SkullOwner:{Id:""0f3a3e42-4410-48a6-9d46-97392e7a6e27"",Properties:{textures:[{Value:""eyJ0ZXh0dXJlcyI6eyJTS0lOIjp7InVybCI6Imh0dHA6Ly90ZXh0dXJlcy5taW5lY3JhZnQubmV0L3RleHR1cmUvOTA1ODJiOWI1ZDk3OTc0YjExNDYxZDYzZWNlZDg1ZjQzOGEzZWVmNWRjMzI3OWY5YzQ3ZTFlMzhlYTU0YWU4ZCJ9fX0=""}]}}}" format slot 3 of player with 1 of player head with custom nbt "%{test}%" Named "test" to be unstealable Serwer: 1.13.2
  9. Dzięki @xAxee // Do zamknięcia.
  10. Options: XMax: 2000 XMin: -2000 Y: 156 ZMax: 2000 ZMin: -2000 command /Boss [<text>]: executable by: console trigger: set {_X} to random integer between {@XMax} and {@XMin} set {_Y} to {@Y} set {_Z} to random integer between {@ZMax} and {@ZMin} set {_Tp.Boss} to location at {_X}, {_Y}, {_Z} in world "world" send "Ustawiono lokacje bossa" to all players if biome at {_Tp.Boss} is not ocean or river or deep ocean: loop blocks under {_Tp.Boss}: if loop-block is not water or lava or air: set {_Tp.Boss} to location at {_X}, loop-block's y-location+1, {_Z} in world "world" spawn a Zombie at {_Tp.Boss} Czy ktoś wie jak to naprawić? Nadal tworzy Zombie w wodzie.
  11. Kozaczekkw

    Skrzynie

    Wow, dziękuje Ci !! /// Do zamknięcia.
  12. Kozaczekkw

    Skrzynie

    Nadal się nie zatrzymuje.
  13. Kozaczekkw

    Skrzynie

    Próbuje, ale mi nie wychodzi, szczerze mówiąc, nie wiem jak to zrobić
  14. Kozaczekkw

    Skrzynie

    Da się wyciągać itemy. Da się ustawic aby sie to zatrzymalo? Jakbym mogł prosic, to prosze o przerobienie tego mojego.
  15. Kozaczekkw

    Skrzynie

    Tak, o animacje ,aby itemki zmieniały miejsca.
×