Skocz do zawartości

Cinu2421

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    401
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Cinu2421 w dniu 22 stycznia

Użytkownicy przyznają Cinu2421 punkty reputacji!

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Cinu2421

  1. set {_x} to 7 / 15 * 100 broadcast "%{_x}%"
  2. Witam. Istnieje mozliwosc % porownywania liczb? Chcialbym sprawdzic czy np. zmienna zawierajaca liczbe graczy jest wieksza o 10% od liczby x odjac 10% od liczby x
  3. command /glowing: permission: glowing.permisja trigger: if "%player's potion effects%" contains "glowing": execute console command "/effect clear %player% minecraft:glowing" send "&cUsunales &7efekt &fGlowing." stop execute console command "/effect give %player% minecraft:glowing 999999 1" send "&aOtrzymales &7efekt &fGlowing."
  4. Wywalilem essentials, protection stone, world guard, world edit. Oraz domyslny spawn, zresetowalem serwer i dalej usuwa. Jakis pomysl?
  5. Znikaja jak odchodze gdzies dalej. Plugin raczej nie bo nie liczac essentials niczego innego nie ma na serwerze. Chyba ze essentials kasuje moby z nazwa. Nie usuwa mi ender dragona , villagerow, froga a usuwa blaze i witch. Wszystko dzieje sie na spawnie. Nie ma tam ustawionego spawnu w essentials. Tylko region z wg + moze byc ten spawn "serwerowy domysny na 16x16 czy jakos tak" Silnik: Paper 1.20.2 Pluginy: DecentHolograms 2.8.5 EssentialsX 2.21.0 EssentialsXCat 2.21.0 PermissionEx Protection stones 2.10.4 SkBee 3.01 Skript () Vault worldedit-bukkit-7.2.18-dist worldguard-bukkit-7.0.9-dist W konsoli/logach nic nie ma.
  6. Witam. Dodajac rozne moby na swoj serwer zauwazylem ze moby najczesciej agresywne znikaja mimo dodanej nazwy oraz innych nbt. Jest mozliwosc aby ich nie usuwalo? Przykladowy mob: spawn witch at location of player with nbt nbt compound from "{CustomName:""\""&5Szeptucha\"""", CustomNameVisible:1, Invulnerable:1b, NoAI:1b}"
  7. Essentials... w cfg wyszukaj tego: enabledSigns: - color #- balance #- buy #- sell #- trade #- free #- warp #- kit #- mail #- enchant #- gamemode #- heal #- info #- spawnmob #- repair #- time #- weather #- anvil #- cartography #- disposal #- grindstone #- loom #- smithing
  8. Nie, zmieniles linie 5 w zly sposob. Nie mozesz sprawdzac nazwy narzedzia za pomoca: if name of player's tool' with a text bo takie cos Ci nie bedzie dzialac. Poprawne uzycie to: if name of player's tool is "&crozdzka": Jesli robisz to za pomoca zwyklego notatnika polecam Ci pobrac np. notepad++ A nastepnie otworzyc skript i zobaczyc Linie w ktorej jest blad. [15:12:08 INFO]: Line 5: (hak.sk) Tu jest napisane w ktorej linii, I przy kazdym bledzie jaki skrypt posiada zawsze bedzie napisane o ktora linie dokladnie chodzi oraz to czego dotyczy blad. Mozesz spisac sobie to na kartke/czacie i przetlumaczyc w google.
  9. Temat do zamkniecia... Poki co bede uzywal tego: set {OperacjaSerwerowa} to now set {_x} to {OperacjaSerwerowa} formatted as "HH" parsed as integer loop {_x} times: remove 1 hour from {OperacjaSerwerowa} set {_x} to {OperacjaSerwerowa} formatted as "mm" parsed as integer loop {_x} times: remove 1 minute from {OperacjaSerwerowa} set {_x} to arg-3 replace all ":" with " " in {_x} set {_x::*} to {_x} split at " " broadcast "x: %{_x::*}%" set {_x1} to unformatted {_x::1} parsed as integer set {_x2} to unformatted {_x::2} parsed as integer loop {_x1} times: add 1 hour to {OperacjaSerwerowa} loop {_x2} times: add 1 minute to {OperacjaSerwerowa} broadcast "%{OperacjaSerwerowa}%"
  10. Mylilem sie co do koncowek... Mimo wszystko dzieki za pomoc, chyba bede musial zostac przy tym sposobie "set {OperacjaSerwerowa} to {OperacjaSerwerowa}-{OperacjaSerwerowa}" Jesli znasz sposob o ktorym mowie bede wdzieczny. Edit: Chociaz to tez nie dziala. Zapewne przez to ze nie ma tam juz godzin... set {OperacjaSerwerowa} to {OperacjaSerwerowa}-{OperacjaSerwerowa} add 10 hour to {OperacjaSerwerowa}
  11. O takim uzyciu wiem. Chodzi mi o to aby "wyjac" ta godzine i zmienic bez bawienia sie w rzeczy typu {czas} = {czas} - {czas} a pozniej bawienie sie w samo dodawanie. Najfaniej by bylo jakby dzialalo cos w stylu set hour in {czas} to X Dodatkowo z tego co pamietam w tym sposobie ktory podales bede musial odmieniac koncowki (moge sie mylic). Wiec bede musial sprawdzac ile dodaje i jesli 1 to koncowka bez "s" jesli wiecej to z "s". Co nasuwa pytanie czy nie prosciej dodawac po 1 za pomoca petli. Co jest troche glupie.
  12. Cinu2421

    skrypt na "" w konsoli

    on command "/witaj": execute console command "bossbar msg:""Witaj %player%"" time:10 player:@a" command /witaj: executable by: players trigger: execute console command "bossbar msg:""Witaj %player%"" time:10 player:@a"
  13. options: roz.czas: 25 seconds on rightclick with stick: if name of player's tool is "&crozdzka": set {_waited} to difference between {rozgi.%player%.roz} and now if {_waited} is less than {@roz.czas}: message "&cѕʜɪᴢᴇʙᴏх.ᴘʟ - > ᴍᴜѕɪѕᴢ ᴘᴏᴄᴢᴇᴋᴀᴄ ᴊᴇѕᴢᴄᴢᴇ:&4 %difference between {@roz.czas} and {_waited}% &cᴀʙʏ ᴛᴇɢᴏ ᴜᴢʏć." stop set {rozgi.%player%.roz} to now loop all players in radius 10 of the player: apply levitation to loop-player for 3 seconds send subtitle "&eUzyłeś &6Różdzki wiedzmy! &eKażdy &6gracz&e otrzymuje lewitacje..." loop all players in radius 10 of the player: apply levitation to loop-player for 3 seconds
  14. Cinu2421

    skrypt na "" w konsoli

    on command /witaj: execute console command "bossbar msg:"Witaj %player%" time:10 player:@a"
  15. Dobra teraz powinno byc znacznie lepiej, jesli chcesz mozesz ustawic mniejsza liczbe zamiast 30 sekund. Jesli cos bedzie nie tak najwyzej zwieksz. Mozesz sprobowac nawet 10 sekund. Chociaz przy duzej ilosci graczy bedzie to raczej juz obciazac serwer. every 30 seconds: loop all players where [input doesn't have permission "vip"]: if {latanie.%loop-players%} is set: if "%owner of region at loop-player%" is not loop-players: set loop-player's flight mode to false send "&7Fly &6Latanie wylaczone" to loop-players wait 5 seconds if "%owner of region at loop-player%" is not loop-players: delete {latanie.%loop-players%} on region enter: event-entity is a player: if "%event-region%" contains "ps": player has permission "vip": if gamemode of player is survival: if player is the owner of the region: send "&7Wkroczyles na swoja dzialke. &6Latanie wlaczone" set player's flight mode to true set {latanie.%player%} to true on region exit: event-entity is a player: if "%event-region%" contains "ps": player has permission "vip": if gamemode of player is survival: if player is the owner of the region: send "&7Wyszedles z swojej dzialki. &6Latanie wylaczone" set player's flight mode to false wait 5 seconds if "%owner of region at player%" is not player: delete {latanie.%player%} on damage: if damage was caused by fall: if {latanie.%victim%} is set: cancel event on quit: if {latanie.%player%} is set: set player's flight mode to false delete {latanie.%player%} on break of jukebox: "%region at player%" is set: if player is the owner of region at player: player has permission "vip": set player's flight mode to false delete {latanie.%player%}
×
×
  • Dodaj nową pozycję...