Skocz do zawartości
  • 7

Jak rozumieć błędy?


PoweredDragon

Pytanie

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Ten temat został przeniesiony z "Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!" do "Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!".

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Jak mam 1 argument to jest on w wiadomościach %arg%, a jak mam 2 argumenty to 1 jest %arg1% a drugi %arg2%? Tak samo w komendach:

command /losowakomenda [<text&gt] [<text&gt]:

    trigger:

        if arg1 is set:

            if arg2 is set:

                send "&4Wpisales komende ze zmiennymi %arg1% i %arg2%"

Dobrze?

 

//Zasadniczo to jest SPAM, ale powiedzmy, że zapobiegam błędom...

1. %arg-1%

2. Niekoniecznie. zależy od typów(nie musimy ich pisać, możemy numerować, ale pisanie nadaje przejrzystości):

command /losowakomenda [<entity>] [<player>]:  trigger:    send "&aWpisales komende z argumentami: %entity-arg% i %player-arg%"

ale jak masz 1 argument, to samo arg wystarczy ;p

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Odkopuję lekko; poprawiłem błędy i stylistykę w poradniku nt. błędów.

Jeśli pojawiły się jakieś nowe typy błędów w Sk, których nie odkryję w najbliższym czasie to będę wdzięczny za przesłanie ich w wiadomości prywatnej - będę w stanie je tutaj umieścić i ułatwić ludziom życie (w szczególności jeśli kojarzycie błędy z popularnych dodatków).

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...