Norbi

Zasłużony
  • Zawartość

    3284
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Dni z największą liczbą polubień

    71

O Norbi

Zasłużony
Użytkownik
Zasłużony
Redaktor
  • Tytuł
    najlepszy krulik wszech czasuw
  • Urodziny 04.09.2002

Informacje

  • Płeć Mężczyzna
  • Nick w MC xNorbi

Metody kontaktu

  • Discord Norbi#9266

Ostatnie wizyty

14868 wyświetleń profilu
  1. Żadnym królem nie będziesz działając na szkodę forum i Libtera
  2. Aktualizacja dev29: Dodano: Wsparcie dla iluzjonistów i papug (#617) Poprawiono: Niedziałające do końca wydarzenie odrodzenia po użyciu totemu (#630) Responsywnośc w dokumentacji Wysyłanie wiadomości do serwera Aliasy dla 1.12 (podziękowania dla tim740) Działanie pluginu na paper spigocie. Usunięto: Wsparcie dla starych wersji Bukkita. Liczbę do automatycznej konwersji wektorów. (#641)
  3. @JPablo w tym wypadku nowe bloki są w miniaturce. Postaram się ulepszyć kolejne wpisy, lecz robienie screenów trochę zachodu kosztuje
  4. Minecraft 1.12 oficjalnie wydany! Nowości Główne Postępy Zastępują osiągnięcia. Mogą być tworzone przy użyciu JSONa Interfejs bazowany na zakładkach. 5 zakładek: Minecraft: Życie i przygoda grze. Przygoda: Przygoda, odkrywanie i walka. Nether: Odkrywanie Netheru. The End: Odkrywanie Endu. Gospodarstwo: pożywienie i inne... Opcje interfejsu są zapisywane w pamięci. Wspiera nagrody z receptur, tablic generowania przedmiotów, doświadczenia i funkcji. Tylko podstawowy postęp z nagrodą jest podstawowym "zadaniem", które daje doświadczenie. Wyskakujące powiadomienie po zdobyciu postępu. Smukły efekt pojawiana się. Dwa różne kolory - żółty do normalnych postępów i różowy do "zadań". Klawisze Dodano możliwość zapisu paska w trybie kreatywnym. Dodano skrót klawiaturowy do otworzenia menu postępów (podstawowo "L"). Tryb kreatywny Dodano zakładkę "zapisane paski" Można zapisać pasek szybkiego dostępu skrótem klawiaturowym C + 1-9 i możliwość załadowania ich skrótem X + 1-9. Można zapisać maksymalnie 9 pasków. Po zapisaniu pustego paska, pasek w zakładkach zostanie wyczyszczony i zwrócony w formie "informacyjnej kartki". Funkcje Dodano funkcje, które są plikami tekstowymi z rozszerzeniem .mcfunction w nazwa:ścieżka/do/pliku Dla przykładu, użycie /function custom:example/test wywoła komendy z pliku <NAZWA ŚWIATA>/data/functions/custom/example/test.mcfunction. Funkcje to lista komend, jedna pod drugą (jedna komenda na linijkę). Wspierane są #komentarze. Menu Dodano możliwość zobaczenia twórców gry poprzez kliknięcie w tytuł gry. Narrator CTRL + B włącza funkcję czytania tekstu na czacie przez narratora. Opcje czytania narratora: wyłączone, czat i system tylko czat tylko system Wyświetlane są informacje o włączeniu/wyłączeniu narratora. Narrator nie będzie czytał tekstów komend oprócz komendy /me Wyświetlana jest wiadomośc gdy narrator nie może odczytać tekstu. Książka receptur Katalog przepisów jest odblokowywany po osiągnięciu danych kryteriów. Po kliknięciu na recepturę, przedmioty do stworzenia przedmiotu zostaną umieszczone w polu craftingu. Kliknięcie z shiftem umieći maksymalną ilość przedmiotów. Powiadomienia będą wyświetlane po odblokowaniu receptur. Wyświetlane przedmioty pokazują, jakie receptury odblokowaliśmy. Wyszukanie frazy excitedze w Książce receptur spowoduje zmianę języka gry na piracki. Dźwięki Nowe dźwięki dla bloków dźwiękowych Blok kości = cymbałki Blok złota = dzwonek Glina = flet Utwardzony lód = inny dzwonek Wełna = gitara Nowe efekty dźwiękowe papugi iluzjoniści zarzucanie wędki zwijanie wędki rzucanie oka kresu pękające oko kresu (znikające lub spadające w postaci przedmiotu) Pwkładanie oczu kresu do ramki portalu endu utworzenie portalu do endu wiosła wędki tonący gracz płonący gracz Wskazówki Wyświetlane jednorazowo na urządzeniu Ustawienia są zapisywane w pliku options.txt Nazwa: tutorialStep Kryteria: movement, find_tree, punch_tree, open_inventory, craft_planks, i none. Gra Reguły gry announceAdvancements Podstawowo: true (tak) Czy wyświetlać informacje o zdobyciu postępu przez gracza. doLimitedCrafting Podstawowo: false (nie) Włączenie pozwoli craftować tylko odblokowane receptury. gameLoopFunction Funkcja, która ma być wykonywana co jeden tick. maxCommandChainLength Podstawowo: 65536 Maksymalna długość łańcuchowego bloku komend Bloki Beton 16 tradycyjnych kolorów Tworzony poprzez kontakt proszku betonu z blokiem wody. Proszek betonu Oddziałuje na niego grawitacja. Crafting: 4 bloki żwiru, 4 bloki piasku i dany barwnik. Glazurowana terakota 16 tradycyjnych kolorów Przepalenie kolorowej terakoty utworzy glazurowaną terakotę odpowiadającego koloru. Może być położona w 4 podstawowych kierunkach świata. Nie przyklei się do bloków szlamu od góry lub dołu, a jedynie od przodu lub tyłu. Przedmioty Książka wiedzy Zielona książka Jedyny sposób otrzymania komendą: /give @p knowledge_book . Jedynie przydatne, gdy reguła /gamerule doLimitedCrafting jest ustawiona na true. Jajka spawnujące Papugi, kolor jajka: zielone z czerwonymi kropkami. Moby Iluzjonista Zaatakowany gracz otrzymaje efekt oślepienie na 20 sekund, a potem ostrzeliwany jest z łuku. Efekt działa tylko, gdy poziom trudności gry jest ustawionyn a przynajmniej 2. Przywołuje swoje duplikaty. Wszystkie duplikaty są wizualne - nie będą zadawać obrażeń i nie będą mogły być bite. Prawdziwy iluzjonista znika. Sposób przywołania: /summon illusion_illager Atakują graczy i NPC. Papugi Można je oswoić za pomocą nasion. Potrafią latać Po nakarmieniu ciasteczkami umierają. Nie mogą być zabite przez truciznę. Wyświetlana jest informacja Papuga została zabita przez <gracz> Wydają dźwięki innych mobów. Chodzą za innymi mobami. Tańczą, gdy w pobliżu gra szafa grająca. Prawe kliknięcie na papugę spowoduje, że usiądzie. Przechodzenie przy papudze podczas kucania spowoduje, że na nas siądzie. Papuga zejdzie, gdy gracz podskoczy. Może latać z graczami, gdy gracz lata na elytrze. Mają 6 punktów życia (3 serca). Możliwe kolory: czerwony, niebieski, zielony, morski i szary. Zmiany Główne Osiągnięcia Zostały usunięte i zastąpione postępami. Sterowanie Kliknięcie F1 schowa toast. Crafting Zamknięcie okna craftingu z przedmiotami w nim da przedmioty do ekwipunku, zamiast wyrzucać na ziemię. Tryb kreatywny Przeorganizowanie zakładek. Java Wymagana Java 8.</ref> Język Wiele rzeczy nie mogło być przetłumaczonych. Ruch Idąc do tyłu, gracz będzie skierowany do przodu.</ref> Optymalizacja Zoptymalizowano wyszukiwanie w trybie kreatywnym. Zoptymalizowano ładowanie chunków. Bloki Banery Nowa paleta kolorów. Banery "Chief fess" i "base fess" są teraz nazwane "chief" and "base". Łóżka Można spać w pobliżu Zombie Pigmanów. Można odbijać się na łóżku (gorzej niż na slime blockach). Maksymalny dystans, z jakiego można przeżyć to 41 bloków. Spadnięcie na łóżko zamortyzuje upadek. Umożliwiono kolorowanie łóżek. Łóżko jako przedmiot ma model 3D. Płotki, szyby i kraty Łączą się z tyłem bądź dołem schodów. Utwardzona glina Zmieniono nazwę na terakota Blok magmy Może się teraz palić na zawsze, tak jak Netherrack. Obrazy Będą próbowały wypełnić największą możliwą przestrzeń. Skrzynie shulkerowe Nowa paleta kolorów oprócz fioletowej skrzyni. Schody Dół i tył schodów jest teraz uznawany jako pełny blok, umożliwiając stawianie lub łączenie pochodni, płotków, szyb, krat i śniegu z nimi. Wełna Nowa paleta kolorów. Przedmioty Mapa Kolorowane bloki mają własny kolor na mapie. Moby Owce Nowa paleta kolorów. Shulker Nowa paleta kolorów oprócz fioletowego shulkera. Wither Nie może już niszczyć portalu do endu i ramion pistonów. Źródło: Minecraft Wiki
  5. Nadal nie wiem o co ci chodzi. Jako administrator jedyny dostęp jaki mogłem mieć do "twoich" danych, to email z którego się rejestrowałeś. Myślisz, że taki silnik jak IPB dawałby dostęp do haseł? Przecież to jest karalne...
  6. O co ci człowieku chodzi? Bycie moderatorem lub administratorem nic by nie zmieniło, bo musiałbyś złamać regulamin. Wytłumacz mi o co tu biega..
  7. Ale ja serio nie wiem o co Ci chodzi. Naprawdę. Może ktoś się pode mnie podszył?
  8. Pierwsze slysze abym ukradl jakies konto. Cos ty wymyslil? XD
  9. Aktulizacja dev28 + dev28b + dev28c: Dodano: Wsparcie dla wektorów. Wsparcie dla cząsteczek z 1.11 (#203) Wyrażenie "world" do wydarzenia "on portal create". Wydarzenie "on world change". (#314) Możliwość grania dźwięków po stronie klienta. (#560) Możliwość pozyskania właściciela w pluginie Residence. (#588) Efekt wskrzeszenia dla wersji 1.11+. Poprawiono: Działanie JSONa na czacie - znaczne przepisanie kodu. (#528, #572, #595) Potencjalne błędy przy parsowaniu. (#573) Niedziałające cudzysłowa. (#569) Kolory cząsteczek. (#571) Niedziałający tag w JSONie. (#564) Kolory łączone z linkami. (#564) Działanie kondycji "is empty" w nowszych wersjach gry. (#579) Wyrażenie "difference between" pomiędzy dwoma zmiennymi. (#450) Błędy w kodzie HTML dokumentacji. Ładowanie skryptów. Usunięto wsparcie dla EffectLib, ponieważ był przestarzały. Zdobywanie IP graczy. ( #612 ) Działanie procentów. (#600)
  10. Aktulizacja dev27: Nowości: Dodano API do asynchronicznych efektów. Dodano metodę do interpretacji linków na czacie i możliwość skonfigurowania tego. (#501, #543) Dodano wsparcie dla niektórych cząsteczek. (#175) Dodano ponownie opcję resetu kolorów. (#542) Dodano bStats. Dodano wsparcie do przesuwanych bloków przez pistony. (#548) Dodano dokumentację wyeksportowaną z Skripta do JSONa: klik. Zmiany: Naprawiono błąd z niedziałającym znakiem od kolorów. (#515) Naprawiono potencjalny NullPointerException w funkcjach. (#516) Poprawiono niektóre tagi przy interpretacji. (#556) Poprawiono niektóre funkcje wysyłające niepoprawnie ostrzeżenia o błędach. (#495)
  11. Zachęcam do wrzucania w tym temacie przetłumaczonych części nowej wersji 1.12
  12. 1.12 - Pre-Release #3, #4, #5 Nowości: System osiągnięć i receptur: Dodano efekt odporność do ukrytego zadania "how did we get here?". Ukryte osiągnięcie "how did we get here?" będzie dawało dużo punktów doświadczenia Dodano więcej typów pożywienia do zakładki "a balanced diet". Menu osiągnięć otworzy ostatnio zamkniętą zakładkę. Nowy skrót klawiszowy ("L"), który otwiera menu z osiągnięciami. Papugi mogą się teraz pojawić w wygenerowanych już dżunglach. Nowe argumenty w funkcjach: /function: if <selektor> oraz unless <selektor>. Nowe bugi. Zmiany: Papugi teraz karmi się nasionami, nie ciastkami. Mini poradniki będą bardziej pomocne przy pomocy, czy teraz jest dobra pora na kopanie drewna. Optymalizacja opcji wyszukiwania w menu kreatywnym oraz menu receptur. Funkcje: Będą teraz zapisanywane w plikach z rozszerzeniem .mcfunction. Komendy nie powinny być poprzedzane ukośnikiem. Aby wstawić komentarz, trzeba użyć hashtag (#) zamiast podwójnego ukośnika (//). Łóżka mają własny kolor na mapie papierowej. Wszystkie odblokowania osiągnięć mają swojego rodzica minecraft:recipes/root. Poprawki bugów. Film prezentujący ten prelease: https://www.youtube.com/watch?v=9G14Jolztm8
  13. Strona doczekała się własnego katalogu na VPSie skript.pl: https://redcalc.skript.pl/ Dziękuję @Libter.
  14. 1.12 - Pre-Release #1, #2 Nowości: System postępów i receptur: Nowe postępy: "A furious cocktail", "Postmortal", "Subspace Bubble", "Uneasy Alliance", "How Did We Get Here?". Dodano "function" do nagród za odblokowanie postępu. Byty mają teraz pole na wpisanie efektów i lokalizacji. Przedmioty i byty mają teraz specjalne pole "nbt". Dodano "effects_changed", "used_totem", "nether_travel" do wyzwalaczy. Dodano pole "hidden", które określa widoczność postępu. Nowa komenda: /function namespace:file Nowy gamerule: "gameLoopFunction". Zmiany: System postępów i receptur: Zoptymalizowano książkę z recepturami Usunięto "commands" z nagród. Usunięto "arbitrary_player_tick" z wyzwalaczy. Postępy są teraz wyświetlane na środku okienka. Książka z recepturami pokazywała się źle podczas wyświetlania. Narrator nie przestawał mówić, gdy wyszliśmy ze świata. W konsoli wyświetlały się wyłączone powiadomienia. Film przedstawiający ten pre-release: https://www.youtube.com/watch?v=gZYnwXrAebk
  15. @Quak skript nie widzi funkcji, prawdopodobnie zła wersja