Skocz do zawartości

bludis

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    2 271
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    23

Ostatnia wygrana bludis w dniu 1 stycznia

Użytkownicy przyznają bludis punkty reputacji!

11 obserwujących

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska
  • Hobby
    Programowanie
  • Nick w MC
    bludis_

Metody kontaktu

  • Discord
    bludis#0001

Ostatnie wizyty

8 100 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bludis

  1. dostalem warna za "wypierdalac z lewakami" - gdzie nie rozumiem dlaczego zostalem za to ostrzezony wypierdalac tlumaczy §2.2.2.5 regulaminu, a przez lewakow mialem na mysli liczbe mnoga lewaka - sztyletu lol
  2. bludis

    Wniosek o Bana

    to jakies brednie
  3. set {_} to player's balance replace "$" with "" in {_} set {_} to ({_} parsed as number) set {_} to ("%player's balance%".replace("$", "") parsed as number) drugi sposob wymaga skript reflect
  4. bludis

    pomocy

    on mine: if {misja.%player%} is 1:
  5. specjalnie dla ciebie poswiece swoj cenny czas i pokaze ci, ze twoj skrypt nie powinien znalezc sie w folderze scripts (nie wspominajac juz nawet o wgrywaniu go na jakikolwiek serwer, na ktorym graja gracze) on script load: send "------------------------|DailyQuest|---------------------------------" to console send "--Create by: maka12 --" to console send "--Version: 1.0 --" to console send "------------------------|DailyQuest|----------------------------------" to console if {restart} = false: set {zadanie.1} to random integer between 1 and 6 set {zadanie.2} to random integer between 1 and 6 set {zadanie.3} to random integer between 1 and 6 set {restart} to true execute console command "kickall &7[&6DailyQuest&7] &4Wgrany zostal skrypt na zadania dzienne. Wejdz ponownie" jakby - kto pytal? najbardziej rakowa czesc tego kodu variables: {zadanie.zabite.zombie.%player%} = 0 {zadanie.zabite.zombie.wykonane.%player%} = false {zadanie.zrabane.drewno.wykonane.%player%} = false {zadanie.zrabane.drewno.%player%} = 0 {zadanie.wykopane.zelazo.%player%} = 0 {zadanie.wykopane.zelazo.wykonane.%player%} = false {nagroda.odebrana.1.%player%} = false {nagroda.odebrana.2.%player%} = false {nagroda.odebrana.3.%player%} = false {nagroda.odebrana.4.%player%} = false {nagroda.odebrana.5.%player%} = false {nagroda.odebrana.6.%player%} = false {nagroda.odebrana.7.%player%} = false {nagroda.odebrana.8.%player%} = false {nagroda.odebrana.9.%player%} = false {zadanie.zabite.creepery::%player%} = 0 {zadanie.zabite.creepery.wykonane::%player%} = false {zadanie.wykopany.kamien.wykonane::%player%} = false {zadanie.wykopany.kamien::%player%} = 0 {zadanie.wykopany.diament::%player%} = 0 {zadanie.wykopany.diament.wykonane::%player%} = false {gracze.ustawione::%player%} = false {zadanie.1} = 0 {zadanie.2} = 0 {zadanie.3} = 0 {restart::%player%} = false {restart} = false 2013 minal, nie robi sie juz zmiennych z kropkami, tylko z dwukropkami nie musisz ustawiac wszystkich zmiennych na false, bo z domyslu sa one nieustawione (false) set {zadanie.1} to random integer between 1 and 6 set {zadanie.2} to random integer between 1 and 6 set {zadanie.3} to random integer between 1 and 6 jest cos takiego jak zmiennne tymczasowe, ktore idealnie sprawdza sie w takim uzyciu set {nagroda.odebrana.1.%loop-value%} to false set {nagroda.odebrana.2.%loop-value%} to false set {nagroda.odebrana.3.%loop-value%} to false set {nagroda.odebrana.4.%loop-value%} to false set {nagroda.odebrana.5.%loop-value%} to false set {nagroda.odebrana.6.%loop-value%} to false set {nagroda.odebrana.7.%loop-value%} to false set {nagroda.odebrana.8.%loop-value%} to false nie nie nie - robimy tak loop 8 times: set {nagroda.odebrana.%loop-number-2%.%loop-value-1%} to false lub set {nagroda.odebrana.%loop-number%.%loop-value%} to false ten kod jest tak masakrycznie napisany, ze nie wiem ktora zmienna jest od czego - raz w zmiennych uzywasz ::, a raz . - to nie jest popis kreatywnosci cale zadania w gui, ktore if checkujesz da sie zrobic funkcja z returnem ogromne drzewa ifow powielasz kilkakrotnie ta sama czesc kodu, co rowniez mozna zrobic w bardzo prosty sposob w funkcji kod jest calkowicie do re-write'a pozdrawiam i zycze owocnego przepisywania na nowo
  6. set {eq::%player%::*} to all items in player's inventory give {eq::%player%::*} to player lub loop {eq::%player%::*}: give (loop-value parsed as itemtype) to player
  7. pierwszy event juz mowi, ze skrypt nie nadaje sie do uzytku i jedyne jego prawidlowe miejsce jest w koszu
  8. bludis

    Anti capslock

    on chat: set {_message} to message set {_character} to first character of {_message} replace {_character} with "" in {_message} set message to "%{_character}%%{_message} in lowercase%"
  9. po pierwsze nie uzywa sie zadnego z tych silnikow, a po drugie nie da sie
  10. location of event-entity
  11. bludis

    Skript - Baza MySql

    https://forums.skunity.com/resources/skript-db.372/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...