Skocz do zawartości

herhor67

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    1 760
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana herhor67 w dniu 18 marca

Użytkownicy przyznają herhor67 punkty reputacji!

3 obserwujących

O herhor67

  • Urodziny 28.12.1999 (22.613289904 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Cieszyn
  • Hobby
    Skrypty, gry, wk******ie nauczycieli :D

    Beka z typa
  • Nick w MC
    herhor67

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

24 320 wyświetleń profilu

Osiągnięcia herhor67

  1. Cześć, (dawno mnie tu nie było) Udało mi się w końcu skończyć taki projekcik, na stronie można wysłać obrazek i wybrać kierunek, wszystko jest mniej-więcej opisane. Następnie strona pobiera kolory z obrazka, wybiera odpowiednie bloki z palety, dodaje je do schematu, ustawia wymiary, itd itp. Po wygenerowaniu dostaje się linka do schematu i poglądowy obrazek, jak to będzie wyglądać w grze (bo ofc nie da się odwzorować wszystkich kolorów, w końcu nie mamy 16 milionów bloków). Link: http://herhor.net/minecraft/imager/ Przykładowa konwersja: Jak zwykle, postaram się eliminować błędy, bugi itp. w miarę możliwości. Zapraszam na stronę po inne bajery do MC i innych gier.
  2. herhor67

    -1 = 1

    Tak, pierwiastek kwadratowy jest parzysty, czyli nie możesz
  3. herhor67

    -1 = 1

    -1^2/2 jest błędem, bo nie możesz pierwiastkować ujemnych. Tyle!
  4. A podbiję sobie, co tam. Edit: ach, zapomniałem o przycisku do podbijania,
  5. Dzięki, nie trzeba, ten kanał już zaprzestał działalności xD
  6. 117 afczył przy kopaniu stołna i spadł do próżni xD
  7. Apdejt, przy wklejaniu kodu obrazka nie trzeba już podawać kodu generowania, system sprawdza oba Wprowadzam też pomału zmiany w wyglądzie. Apdejt2: Zmiany wyglądu zakończone, przynajmniej na razie. Dodałem format RAW, który używa samych liter i cyfr, bez znaków &, § czy █ w celu znacznego skrócenia szablonów dostępnych na głównej stronie.
  8. Dzieje się tak dlatego, że bootstrap dopasowuje swoją szerokość do szerokości urządzenia, a widocznie twoja tabelka jest szersza i wystaje
  9. Siemka! Co to jest? Na tej stronie można stworzyć łatwo swój własny pixelowy obrazek, który można wstawić do lore jakiegoś przedmiotu. Przykład w grze: Przykład na stronie: Po narysowaniu obrazka można wygenerować kod dla NBT/Pluginu albo Skripta. Jeżeli chcesz edytować obrazek, wystarczy, że wkleisz jego kod na pierwszej stronie (ofc podając odpowiednie wymiary). Link: http://herhor.net/minecraft/lore Uwaga! Zrobię co będę potrafił, żeby było jak najmniej bugów. Generator może nie działać na niektórych przeglądarkach! Generator nie jest "inteligentny" i nawet jeżeli poprzedni pixel miał ten sam kolor, ten również będzie pokolorowany. No ale cóż to za problem?
  10. Można się załamać, ale patrząc na twój skrypt. Widziałeś ty kiedyś nDrop albo SuperDrops? No właśnie, SuperDrops... Cytując internety, "To jest [ciach]a dramat." Jak zobaczyłem config to juz wszystko wiedziałem. https://github.com/herhor67/superdrops/blob/master/config.yml Przecież to jest praktycznie identyczne, jedynie wywalony blok z którego ma dropić (no bo drop musi być z dołna stołna) i lekko zmieniona struktura.Wywalone mnożniki, wywalone wiadomości, wywalony config menu. Kodu skryptu nie mogę podrzucić, bo niestety coś mam z gitem pomieszane, ale jutro to zrobię. Tu macie tylko mini porównanie: http://pastebin.com/raw/R83YJX2B Panie i panowie, uważam to za plagiat.
  11. Kategoria 1: Kategoria 4: http://herhor.tk/skins/?page=hats
  12. O żeż, to już było? Całkiem zapomniałem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...