Skocz do zawartości

3meraldK

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    502
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana 3meraldK w dniu 30 grudnia 2021

Użytkownicy przyznają 3meraldK punkty reputacji!

2 obserwujących

O 3meraldK

  • Urodziny 23.02.2019 (3.338182971 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Europa
  • Nick w MC
    3meraldK

Metody kontaktu

  • Discord
    3meraldK#2137

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 3meraldK

  1. [Skript Addon] Vixio - The Best Discord Addon on the Market | SpigotMC - High Performance Minecraft
  2. ... trigger: if argument 1 is "start": if argument 2 is not set: set {_x} to 0 loop all players: add 1 to {_x} if loop-player's group = "gracz", "vip" or "helper" if {_x} < 5: send "Nie mozna wystartowac bo nie ma 5 zwyklych graczy na serwerze" stop broadcast "{@tag} &7Losowanie rozpocznie sie za..." ... nie wiem czy działa, ale powinno
  3. 3meraldK

    Potrzebuje skryptu.

    command talenty: trigger: set {_x} to chest inventory named "a" set {_x}'s slot 0 to diamond sword named "siła" set {_x}'s slot 1 to potion of health named "życie" open {_x} to player on inventory click: event-inventory's name = "a" cancel event if event-slot = 0: add 0.5 to {sila::%player%} if event-slot = 1: add 1 to max health of player on damage: set damage to damage + {sila::%attacker%}
  4. 3meraldK

    Skrypt na drzwi na klucz

    powyższy skrypt nie działa, poniższy testowany na 1.17.1, Skript 2.6 on rightclick: if target block is any door: {doors::%target block%} is set if player isn't holding tripwire hook named "Klucz do drzwi %{doors::%target block%}%": cancel event send "&cPotrzebujesz klucza, aby otworzyć te drzwi." if block under target block is any door: {doors::%block under target block%} is set if player isn't holding tripwire hook named "Klucz do drzwi %{doors::%target block%}%": cancel event send "&cPotrzebujesz klucza, aby otworzyć te drzwi." command setdoor: trigger: target block is any door set {_x} to random integer between 100001 and 999991 set {doors::%target block%} to {_x} give tripwire hook named "Klucz do drzwi %{_x}%" to player send "&aOd teraz by otworzyć te drzwi, otwierając drzwi musisz trzymać ten klucz w ręce." on break of any door: delete {doors::%event-block%}
  5. 3meraldK

    Komenda /adwent

    powyższy skrypt nie ma prawa działać, działający przykład na dole: command los: trigger: give 5 dirt or stone to player
  6. 3meraldK

    Poprawi ktoś błąd?

    teleport player to location(x, y, z) teleport player to location(x, y, z, world "world") teleport player to location(x, y, z, world "world", pitch, yaw)
  7. 3meraldK

    Baza danych na Discord

    Tak, chcę poeksperymentować z kanałami Discord i zrobić z nich nowy użytek. Przechodząc 1. Co minutę, używając biblioteki node-fetch pobieram array nicków graczy online z pewnego API 2. Później sprawdzam czy gracz jest już zapisany w bazie danych, czyli na kanale z ID: x. Jedna wiadomość to jedno miejsce w bazie danych i się reprezentuje tak, nickname|unix (kiedy ostatnio był online) 3. Jeśli gracz jest już zapisany to nadpisuję unix (edytuje wiadomość), a jeśli nie jest zapisany, to wysyłam nową wiadomość na kanał. Wszystko w najnowszym discord.js. I jeżeli ktoś mógłby to jeszcze żeby bot wysyłał/edytował wiadomości w delayu, żeby nie naruszyć rate limitu Pierwszy krok już chyba mam, jak ktoś nie rozumie to mogę dać reszte kodu , oczywiście nie działa. async function checkActivity() { const onlinePlayers = await fetch(url).then(response => response.json()).catch(err => { return err; }); ... } setInterval(() => { checkActivity(); }, 60000); Próbowałem wiele razy to rozwiązać, ale asynchronizacja w javascript mnie przerasta
  8. Chciałbym odwołać się od ostrzeżenia które nadał mi @JanekJarandzisiaj popołudniem wiadomość oczywiście nie miała na celu zaatakować kogo/czegokolwiek ale była to reprezentacja i generalizacja serwerów pvp w polsce (którymi się brzydzę).
  9. minus za to że nie używasz najlepszego dodatku do Skript w całej jego historii, czyli skript-reflect. a jak zaraz się bylekto spłacze, że coś tam, to ja wiem o tym i nie musisz mnie informować. a gdyby zignorować fakt, że nie używasz najlepszego dodatku do Skript w całej jego historii, czyli skript-reflect, to skrypt jest dobry i polecam.
  10. 3meraldK

    Skrypt na turbodrop

    command turbodrop: trigger: set {turbodrop::%player%} to 60 if {turbodrop::%player%} isn't set command turbodropall: trigger: set {turbodrop} to 60 if {turbodrop} isn't set every minute: set {turbodrop} to {turbodrop} - 1 if {turbodrop} > 0 delete {turbodrop} if {turbodrop} <= 0 send actionbar "turbodrop: %{turbodrop::%loop-player%}% minut" to all players if {turbodrop} > 0 loop all players: set {turbodrop::%loop-player%} to {turbodrop::%loop-player%} - 1 if {turbodrop::%loop-player%} > 0 delete {turbodrop::%loop-player%} if {turbodrop::%loop-player%} <= 0 send actionbar "turbodrop: %{turbodrop::%loop-player%}% minut" to loop-player if {turbodrop::%loop-player%} > 0 on mine of stone: if {turbodrop} is set: drop 4 stone at block if {turbodrop::%player%} is set: drop 4 stone at block
  11. zachowaj sobie te 50% itemków w zmiennej i dopiero jej daj po evencie on respawn: bo niby jak chcesz dać itemki komuś kto jeszcze się nie zrespił po śmierci
  12. to cały skrypt?? czy w ogóle podłączyłaś bota, tzn. chodzi mi o to, że na evencie on load: on się loguje używając jego specjalnego tokenu???
  13. 3meraldK

    Skript na Berka

    on damage of player: attacker is player attacker is holding stick named "berek" remove stick named "berek" from attacker give stick named "berek" to victim
  14. if player has permission zmieniasz na loop-player
×
×
  • Dodaj nową pozycję...