Skocz do zawartości

Shooterowy

Użytkownik
  • Zawartość

    717
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Shooterowy w dniu 20 sierpnia

Użytkownicy przyznają Shooterowy punkty reputacji!

5 obserwujących

O Shooterowy

  • Tytuł
    Wyjadacz III
  • Urodziny 27.03.1998 (21.564886584 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    Shooterowy

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

4 497 wyświetleń profilu
  1. on place chest: loop all entities in radius 3 around event-block: if loop-entity is armor stand: cancel event send "W poblizu znajduje sie armor stand!" to player stop
  2. on place: if event-block is obsidian: if player's world is "world_nether": cancel event
  3. on join: set {time::%player%} to now on quit: clear {time::%player%} every 1 minute: loop all players: if difference between {time::%loop-player%} and now is more than or equal to 30 minutes: give 1 diamond to loop-player send loop-player title "" with subtitle "&7Otrzymujesz Diament za gre!" for 3 seconds set {time::%loop-player%} to now Lub to on join: set {time::%player%} to now while {time::%player%} is set: wait 30 minutes if difference between {time::%player%} and now is less than 30 minutes: exit loop give 1 diamond to the player send player title "" with subtitle "&7Otrzymujesz Diament za gre!" for 3 seconds on quit: clear {time::%player%} Pisane na telefonie, nie mam jak przetestować dzisiaj.
  4. on join: if player has permission "kasa.vip": while player is online: wait 30 minutes if player is offline: exit loop give 1 diamond to the player send player title "" with subtitle "&7Otrzymujesz Diamenta za gre!" for 3 seconds
  5. Shooterowy

    Tokeny

    Żeby wyświetlić zmienną musisz dać ją między % % command /tokeny [<player>] [<text>]: permission: "tokeny.dodaj" permission message: "&4>>&6Nie masz permisji!" trigger: add arg 2 to {tokeny.%arg 1%} command /stokeny: trigger: send "Masz %{tokeny.%player%}% tokenów!" W komendzie tokeny masz drugi argument jako text, lepiej zamienić go na number/integer, lub sprawdzać w kodzie czy argument 2 jest liczbą.
  6. if player's balance is greater/more than or equal to 500:
  7. Shooterowy

    Pomocy

    zamień na difference
  8. Shooterowy

    Libter zmienia awatar

    Przystojny młody człowiek.
  9. To ja pozwolę sobie wrzucić swoją wersję, może się przyda. /zglos <gracz> <powód> /zgloszenia lista /zgloszenia usun <numer_zgłoszenia> Numer zgłoszenia to numer indeksu zgłoszenia z pobranej listy z pliku yml.
  10. Shooterowy

    Skrypt na info o zabiciu

    on death: if victim is a player: if attacker is a player: send "&a%attacker% &ezabił &c%victim%" to all players
  11. messages.yml messages: join: "&aWitaj, &6{PLAYER}&a." skrypt on join: set {_msg} to yaml value "messages.join" from file "messages.yml" if {_msg} contains "{PLAYER}": replace "{PLAYER}" with "%player%" in {_msg} send "%coloured {_msg}%"
×