Skocz do zawartości

Shooterowy

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    759
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Shooterowy w dniu 25 kwietnia

Użytkownicy przyznają Shooterowy punkty reputacji!

6 obserwujących

O Shooterowy

  • Tytuł
    Znany
  • Urodziny 27.03.1998 (23.115270737 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    Shotugo

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

5 149 wyświetleń profilu
  1. on join: while player is online: wait 5 minutes add 15 to player's money send "&aOtrzymałeś &6$15 &aza spędzenie 5 minut na serwerze."
  2. Dwa sposoby: 1. on form: if event-block is snow: if block below event-block is gray wool: cancel event 2. Dodanie pozycji położonego bloku wełny do listy i sprawdzanie co 10 sekund czy blok nad wełną to śnieg. on place: if event-block is gray wool: add event-location to {road::*} on break: if event-block is gray wool: if {road::*} contains event-location: remove event-location from {road::*} every 10 seconds: loop {road::*}: if block at loop-value is gray wool: if block above loop-value is snow:
  3. variables: {menu::%player%} = true on join: if {menu::%player%} is true: wait a tick if slot 8 of player is not end crystal named "&a&lMenu" with lore "&7Kliknij, aby otworzyć menu.": set {_slot} to slot 8 of player set slot 8 of player to end crystal named "&a&lMenu" with lore "&7Kliknij, aby otworzyć menu." if {_slot} is not air: if player can hold {_slot}: add {_slot} to player else: drop {_slot} at player on drop: if event-item is end crystal named "&a&lMenu" with lore "&7Kliknij, aby otworzyć menu.": cancel event on i
  4. Shooterowy

    SkriptJam #1

    Zgłaszam się.
  5. set slot 0 of current inventory of player to diamond named "&bDiament" with lore "&eCenny", "&cLśniący" and "&dPożądany"
  6. Shooterowy

    Mute

    command /mute [<text>] [<text>]: trigger: set {_gracz} to arg 1 parsed as player set {_split::*} to split arg 2 at "-r " set {_czas} to {_split::1} parsed as timespan set {_powod} to {_split::2} if {_gracz} is not set: send "&6&lMUTE &b> &cPodaj nick gracza, ktorego chcesz zmutowac!" stop if {_czas} is not set: send "&6&lMUTE &b> &cPodaj czas! &8(&fx seconds&8/&fminutes&8/&fdays&8/&fmonths&8)" stop if arg 2 doesn't contain "-r": send "&6&lMUTE &b> &cPodaj powod
  7. Shooterowy

    okradanie

    options: distance: 3 #Maksymalna odległość od gracza. delay: 5 minutes #Co jaki czas można okradać tego samego gracza. time: 3 #Ile czasu trwa kradzież (w sekundach) loot: 50%% #Ile pieniędzy złodziej może ukraść (Jeśli ilość ma być stała wpisz wartość bez procentów) command /okradnij [<text>]: trigger: if arg is not set: send "&cPoprawne użycie: &7/okradnij <nick>" stop if arg parsed as player is not set: send "&cBłąd: &7Nie ma takiego gracza." stop if arg parsed as player is player: send "&cBłąd: &7Nie możesz okraść samego siebie.
  8. on pick up: if event-player is op: stop if event-player has permission "*": stop if {pickup::%event-player%} is not set: set {pickup::%event-player%} to now add 3 seconds to {pickup::%event-player%} set {_i} to "%type of event-item%" replace all " " with "_" in {_i} if event-player has permission "blacklist.%{_i}%": cancel event if difference between {pickup::%event-player%} and now is more than or equal to 3 seconds: send "&cNie możesz podnieść tego przedmiotu." to event-player set {pickup::%event-player%} to now on tool change: if player is op: stop if player
  9. on death: if attacker is a player: if victim is a player: add 300 to attacker's money else: add 10 to attacker's money
  10. Shooterowy

    Ustawienie bloku

    Spróbuj tak: set block at location at 2435.5, 73.0, 1761.0 in world "world" to stone slab
  11. Shooterowy

    [Zlecenie] PVP

    on death: if victim is a player: strike lightning effect at victim if attacker is a player: remove 100 from attacker's money send "&cZ twojego konta zostało pobrane 100$ za zabójstwo gracza %victim%." to attacker on damage: if victim is a player: if attacker is a player: if {lastdmg::%victim%} is not set: send title "&9[&4AntyLogout&9]" with subtitle "&cJesteś w trakcie walki, nie wychodź z gry." to victim for 10 ticks if {lastdmg::%attacker%} is not set: send title "&9[&4AntyLogout&9]" with subtitle "&cJesteś w trakcie walki, nie
  12. Shooterowy

    Wypłaty

    on join: if player has permission "ranga.bankier": if {timespent::%player%} is not set: set {timespent::%player%} to 0 seconds while player is online: wait a second add 1 second to {timespent::%player%} if {timespent::%player%} is more than or equal to 24 hours: send "&aSpędziłeś 24H na serwerze. Otrzymujesz 2500$." add 2500 to player's money remove 24 hours from {timespent::%player%}
  13. Dziwne, u mnie na silniku paper 1.15.2 wszystko działa. This server is running Paper version git-Paper-185 (MC: 1.15.2) (Implementing API version 1.15.2-R0.1-SNAPSHOT) Plugins (4): SkQuery, Skript, WorldEdit, WorldGuard //Edit No na początku tepa w strefę radiacji, po chwili przenosi na podane koordynaty, inaczej się nie da.
  14. A testowałeś? Bo u mnie działa tak jak to opisujesz, wychodzę z netheru do zwykłego świata, portal w zwykłym świecie stoi w regionie radiacja i tepa mnie na podane koordynaty.
  15. Shooterowy

    [Zlecenie] Blokada

    on craft of any boat: cancel event on rightclick with any boat: cancel event
×
×
  • Dodaj nową pozycję...