Skocz do zawartości

Shooterowy

Użytkownik
  • Zawartość

    683
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Shooterowy w dniu 20 sierpnia

Użytkownicy przyznają Shooterowy punkty reputacji!

4 obserwujących

O Shooterowy

  • Tytuł
    Wyjadacz III
  • Urodziny 27.03.1998 (21.412493508 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    Shooterowy

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

4 419 wyświetleń profilu
  1. Shooterowy

    Zmiana w skrypcie

    command /napraw: permission: v1 trigger: if player's tool is any sword or any tool or any armour or shield or elytra or turtle helmet or bow or crossbow or fishing rod or trident or shears or flint and steel: #Wszystkie psujące się itemy, jeśli korzystasz ze starszej wersji usuń stąd itemy których nie ma na twojej wersji. if durability of player's tool is not 0: send "&cNaprawiles %player's tool%" repair player's tool stop else: send "&c%player's tool% nie jest zniszczony" stop else: send "&cNie możesz naprawić tego przedmiotu." stop
  2. Shooterowy

    Skript

    U mnie Skript 2.4-beta5 działa dobrze na paperspigot 1.14.4
  3. Shooterowy

    Co tu nie dziala?

    command /chatclear: permission: chat.clear permission message: Nie masz dostepu do tej komendy! trigger: loop 200 times: send " " to all players send "&6Chat zostal wyczyszczony przez &c%player%" to all players
  4. Shooterowy

    Liczenie wiadomości i Top

    on join: if {Messages::%player%} is not set: set {Messages::%player%} to 0 on chat: if event is not cancelled: add 1 to {Messages::%player%} command /msgs: trigger: send "&7Wysłałeś &c%{Messages::%player%}% &7wiadomosci na czacie." command /topmsgs: trigger: send "&7Top 10 osób z największą liczbą wysłanych wiadomości na czacie:" loop {Messages::*}: if loop-value is not 0: add loop-index to {_players::*} loop 10 times: loop {_players::*}: if {_top::%loop-number%} is not set: set {_top::%loop-number%} to loop-value-2 else if {Messages::%loop-value-2%} is more than {Messages::%{_top::%loop-number%}%}: set {_top::%loop-number%} to loop-value-2 remove {_top::%loop-number%} from {_players::*} if {_top::%loop-number%} is set: send "&c%loop-number%&7. &c%{_top::%loop-number%}% &7- &c%{Messages::%{_top::%loop-number%}%}%" else: send "&c%loop-number%&7. &cBrak danych."
  5. Shooterowy

    Zlecenie (schowek)

    Testowane na PaperSpigot 1.14.4 git-Paper-167, Skript 2.4-beta5, SkQuery 4.1.1, SkRayFall 1.9.17
  6. Uwielbiam tę frazę "taki jak na..." Zero opisu, zero zdjęć. Skąd mam wiedzieć o co Ci chodzi, jeśli nie grałem na tym serwerze... Czas ściągnąć ze strychu magiczną kulę.
  7. Shooterowy

    Skrypt na Kowala

    command /kowal: trigger: open chest with 5 rows named "&e&lKowal" to player loop 45 times: set slot loop-number - 1 of current inventory of player to light blue glass pane named " " set slot 11 of current inventory of player to red glass pane named " " set slot 15 of current inventory of player to green glass pane named " " set slot 19 of current inventory of player to red glass pane named " " set slot 20 of current inventory of player to air set slot 21 of current inventory of player to red glass pane named " " set slot 23 of current inventory of player to green glass pane named " " set slot 24 of current inventory of player to air set slot 25 of current inventory of player to green glass pane named " " set slot 29 of current inventory of player to red glass pane named " " set slot 33 of current inventory of player to green glass pane named " " set slot 40 of current inventory of player to anvil named "&eNapraw" set {opened::%player%} to true on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&e&lKowal": if clicked slot is not 20 or 24: cancel event if clicked slot is 40: if slot 20 of current inventory of player is any sword or any tool or any armour or shield or elytra or turtle helmet or bow or crossbow or fishing rod or trident or shears or flint and steel: if durability of slot 20 of current inventory of player is not 0: if slot 24 of current inventory of player is a diamond: if current inventory of player contains 10 diamonds: remove 10 diamonds from current inventory of player repair slot 20 of current inventory of player stop on inventory close: if {opened::%player%} is set: if slot 20 of current inventory of player is not air: add slot 20 of current inventory of player to player if slot 24 of current inventory of player is not air: add slot 24 of current inventory of player to player clear {opened::%player%} stop
  8. Nie umiesz skopiować i podmienić nazwy? Otwierasz inventory z nazwą "&9&lTOPKI &f&lSERWERA" open chest with 3 rows named "&9&lTOPKI &f&lSERWERA" to player A tutaj blokujesz klikanie w inventory z nazwą "&9&lTOPKI &f&lGRACZY" on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" is "&9&lTOPKI &f&lGRACZY": cancel event Więc powinno być tak: (Chyba że ten kod to nie cały skrypt i masz też jakieś inventory z nazwą "&9&lTOPKI &f&lGRACZY", to po prostu dopisz or "Nazwa innego inventory" do tego kodu niżej) on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" is "&9&lTOPKI &f&lSERWERA": cancel event
  9. open chest with 3 rows named "&9&lTOPKI &f&lSERWERA" to player on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" is "&9&lTOPKI &f&lGRACZY": cancel event Różne nazwy inventory
×