Skocz do zawartości

Slupik98

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    488
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez Slupik98

  1. Używasz zmiennej {msg::r::gracz::%{_cel}%::cel} a nie definiujesz {_cel} to od razu rzuciło mi się w oczy :)
  2. Slupik98

    [1.8] WildSkript

    Złóżcie się dzikiemu na piwo, to może będzie kontynuował ws ;) Musi poczuć z tego korzyści, a jeżeli poczuje to pewnie ruszy projekt na nowo - programiści tak mają :P
  3. Slupik98

    [1.8] WildSkript

    Pandy na razie chyba nie wyrmą, bo w sztucznych zakładach jest ich prawie 300... Jeżeli chodzi o tego Fiata to się wypowiedzieć nie mogę, bo mechanikiem nie jestem. Natomiast co do Pandy jako pluginu, to poczekacie sobie trochę ;) Jest ona dla dzkigo priorytetem ale takim na odwrót... Na githubie macie obecny kod, możecie sobie popatrzeć co już jest, a jak się dziki zgodzi może dokończyć. Panda może nie będzie najłatwiejsza, ale z tego co wiem to jest na co czekać, zakładając, że się jej kiedyś doczekamy xD
  4. Gdzie się zgłosić na moderatora sklepu? :)

    1. Pokaż poprzednie komentarze  3 więcej
    2. Norbi

      Norbi

      I co jeszcze? Może zareklamować swój sklep, który w nazwie już jest pojebany (skripts)

    3. Slupik98

      Slupik98

      nie podlizuj się tak Norbi :)

      Co się tak czepiacie, że szans nie mam? xD

    4. tropereks

      tropereks

      Bo mieliscie wlasne plany dotyczace sklepu oraz to ze nimi sie przechwalaliscie.

  5. No to czekam na odjęcie punktów :)
  6. every 5 minutes: loop all entities: if loop-entity is not a player: delete loop-entitypisane niecałe 30 sekund xD
  7. Pomysł fajny ale ja coś takiego robiłem 2 dni a nie 2 miesiące xD I to dosłownie 2 dni, bo na serwer skyblock takie coś dałem u siebie :) Brawa za wytrwałość.
  8. Dostałem 10 punktów za spam w moim statusie xD hahah xD padłem xD Adek jak to usłyszał to aż jesć nie mógł ze śmiechu xD

    1. Pokaż poprzednie komentarze  9 więcej
    2. Slupik98

      Slupik98

      To tak zwany sarkazm

    3. PanNiedzwiadek

      PanNiedzwiadek

      Słupik ty naprawdę spamisz w statusie...

    4. Slupik98

      Slupik98

      Tą ostatnią wiadomość to nie zauważyłem że 2 razy dało, a to znany bug na tym silniku... poza tym w regulaminie nic o tym nie było gdy dostałem warna

  9. A może one chce tą nazwę, bo według niego fajnie brzmi? :) Myślałem że kolejny skrypt dodający "przełomowe opcje", ale tutaj jestem pozytywnie zaskoczony - zawiera nowy element w postacji konferencji :) Kupiłeś mnie nimi xD leci lajk.
  10. Sopher usunął mi poprzedni status na którym napisałem odnośnie tego że cenzuruje(on) forum-usuwa niewygodne posty i wywalił mnie z sdt

  11. Zmienną {CastleWar::arena::ilosc::%arg 2%} jeżeli nie istnieje ustaw najpierw na 0 potem dodaj 1 po czym sprawdź czy jest 2 graczy jeżeli tak to zacznij odliczanie. Nie kumam po co tak dziwnie kod dałeś z tymi else... na eazie nie napiszę odpowiedzi bo jestem na tele ale raczej sb powinieneś dać radę. jeszcze taka rada: jak piszesz kod i coś nie działa to zrób tak by kod pokazywał drogę jaką pokonuje(send) oraz jakie ma zmoenne-mi to zawsze pomaga ;)
  12. Jeżeli faktycznie skopiowałeś nasz pomysł to to jest co najmniej hamskie -.- Pracowaliśmy nad tym projektem bardzo długo a teraz na razie wszystko wygląda na to że chcesz nam podebrać pomysł. Porsiłbym o wyjaśnienie, tej całej sprawy. Mam nadzieję że to po prostu jakaś pomyłka...
  13. Slupik98

    Skrypt na Handel

    no to co za problem? Robisz 40 tabliczek na spawnie, zapisujesz ich lokalizacje do zmiennej grupowej a potem dajesz radnom element out of {taZmienna: :*}, lub dajesz po prostu kolejny index... A jak wylosujesz to tylko linijki ustawiasz i gotowe. Ja tym kodem chciałem pokazać że to nie jest nie możliwe jak jakiś "inteligentny" kolega wypowiedział się wyżej, bo jak to zobaczyłem to myślałem że mi serce stanie -.-
  14. Slupik98

    Skrypt na Handel

    Jaki trudny, jak można się zastanawiać czy to możliwe... Co wy chłopaki bierzecie? xD Kod pisałem 10 minut, razem z testami. Nie ma wszystkich zabezpieczeń antyn00bowych, choć w większość go wyposażyłem , w resztę mi się nie chciało xD on click: if clicked block is sign: if line 1 is "<<Wymiana>>": if line 3 is "za": if line 2 is not empty: set {_buy} to line 2 if line 4 is not empty: set {_sell} to line 4 set {_buy} to {_buy} parsed as item type set {_sell} to {_sell} parsed as item type if player have {_buy}: set {_wlasciciel} to "%{Wymiana::tabliczka::%location of clicked block%}%" parsed as player if {_wlasciciel} is set: if "%{_wlasciciel}%" is not "%player%": cancel event remove {_buy} from the player's inventory add {_sell} to the player's inventory add {_buy} to {_wlasciciel}'s inventory remove {_sell} from {_wlasciciel}'s inventory send "transakcja przebiegła pomyślnie" send "transakcja przebiegła pomyślnie" to {_wlasciciel} set clicked block to air delete {Wymiana::tabliczka::%location of clicked block%} else: send "Jesteś właścicielem" else: send "Właściciel musi być online %{Wymiana::tabliczka::%location of clicked block%}% %location of clicked block%"#command /bazar [<text&gt] [<text&gt]: trigger: if arg 1 is set: if arg 2 is set: set block at location of player to sign set line 1 of block at location of player to "<<Wymiana>>" set line 2 of block at location of player to "%arg 1% %player's tool%" set line 3 of block at location of player to "za" set line 4 of block at location of player to "%arg 2%" set {_loc} to location of block at location of player set {Wymiana::tabliczka::%{_loc}%} to "%player%" send "Utworzono punkt wymiany %{_loc}%"Napomnę że ma tylko 40 linijek. To był lvl Easy... Nastepnym razem nie wypowiadajcie się o niemożliwości dopóki nie zobaczycie dokumentacji -.-
  15. To może być jeszcze gorzej, bo te znaczki pomagają przy wczytywaniu... Może zmień kodowanie?
  16. A ja bym powiedział że może lagować ale nie koniecznie :) Lagowanie skryptu to pojęcie względne(tak samo jak prędkość). Zależy od parametrów maszyny, ilości graczy itd. Jeżeli masz komp z nasa to czemu nie. Wrzuć nie powinno lagować, ale jak mówimy o przeciętnym serwerze gdzie jest 100MB na gracza to same itemki już będą lagować(ich ilość). Nie prościej po prostu dodawać do eq gracza? To powinno znacznie zmniejszyć lagi.
  17. wasz skrypt za przeproszeniem ssie :p Jeżeli ktoś ma bazę z obsa to mu ją wyczyści... Tutaj macie kod w fazie alpha. Nie testowany i pewnie wymaga poprawek ale przynajmniej będzie lepsze jak go naprawicie :) on portal: if player's world is "nether": cancel event set {_loc.x} to x-location of player*8 set {_loc.y} to y-location of player set {_loc.z} to z-location of player*8 set {_loc.world} to "world" set {_loc} to {_loc.x}, {_loc.y}, {_loc.z} in {_loc.world} set {_air} to false if block at {_loc} is not air: while {_air} is false: add 1 to y-location at {_loc} if block at {_loc} is air: set {_air} to true teleport player to {_loc}W lokalizacje dawno się nie bawiłem, ale raczej naprawa powinna być prosta.
  18. te gówno skQuery wykonuje komendę przez konsolę nie przez gracza. Użyj lepiej WildSkript ;) Możesz taż dać po prostu kolejny argument z nickiem gracza, potem to sparsedować dać execute i gotowe :P
  19. Nie dałeś kodu a pytasz się o kod. Skąd mamy wiedzieć jak masz?
  20. Slupik98

    Lepsze EQ.

    Nie ma na to automatycznego sposobu - wybierania najlepszej zbroi. Musisz przypisać wartości liczbowe do wszystkich wybranych enchantów, następnie zapętlić eq gracza i po prostu porównać liczby, np buty diax mają wartość 142, a buty skórzane 1, i wtedy wybierze diax poprzez warunek if :) A resztę to się chyba domyślisz, jednak nie wiem czy Ci się chce bo to dużo roboty. No chyba że ktoś zna inny sposób(możesz też zapisywać wartości na dane enchanty i rodzaje itkó a potem tylko dodawać).
  21. Slupik98

    zmienne

    a moze najpierw daj set {zmienna} to {zmienna} parsed as number a jak to nie działa to daj zamiast add set {zmienna} to {zmienna} + 1.0 PS: po co dodajesz 1.0 skoro możesz dać 1? Choć pewnie to tylko taka przykładowa liczba
  22. skoro to nie są zlecenia tylko pytania to podpowiem że możesz skorzystać z push z skQuery(taki addon)i zapętlić ten push co jakiś czas.
  23. Kod wkleja się w specjalne znaczniki bo jak nie wytabowany to sam go sobie czytaj...
  24. Slupik98

    Pętla

    Te twoje posty coraz bardziej mnie rozwalają ;) W temacie mam tak jak ty i mi nie działa, a ty dajesz takie samo coś... co do @up Zapomniałem zamknąć temat. Już dawno sobie poradziłem z tym ;) Wsytarczyło zrobić parę pętli do tego zmodyfikować za każdym razem połozenie i po bólu... Ale dzięki za starania. Kod nei testowałem. Nie wiem czy działa bo mam swój, ale może komuś się przyda. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...