Skocz do zawartości

PanNiedzwiadek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    797
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana PanNiedzwiadek w dniu 1 lipca 2019

Użytkownicy przyznają PanNiedzwiadek punkty reputacji!

O PanNiedzwiadek

  • Tytuł
    Znany
  • Urodziny 24 maja

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Spójrz za siebie :V
  • Nick w MC
    MadPanCake

Ostatnie wizyty

5 069 wyświetleń profilu
  1. Serwery typu MMORPG są w Polsce już od bardzo dawna. Co do reszty to ciężko stwierdzić, gdyż serwer po prostu nie istnieje, co zupełnie nie przeszkadza wam w ogłaszaniu się najlepszym serwerem w Polsce co jest dosyć zabawne i naiwne, żeby nie powiedzieć dziecinne. Wszędzie jest też masa literówek i poprzestawianych liter, czy to w prezentacji, czy na stronie.
  2. na ciemnym motywie prezentacja wygląda przeokropnie
  3. Proponuję zmienić nazwę waluty serwerowej na Tercoins, zamiast Terxoins, żeby brzmiała mniej pokemońsko. @Tymekd możesz oczywiście pisać sobie w tych postach co chcesz i udawać, że to twoja opinia, ale zastanów się jak przydatne dla kogoś jest chociaż może ci podpowiem - wcale nie jest to dla nikogo przydatne ani nikomu potrzebne, w zasadzie zbędny post i strata twojego czasu oraz czasu każdego kto go przeczyta i na niego odpowie. Nie ma w nim żadnej użytecznej informacji i dyskusja z nim już w zarodku jest bez sensu.
  4. No to masz doskonałą okazję żeby się go nauczyć, poza tym to i tak cię nie ominie, a teraz masz na to czas i komfortowe, przyjemne warunki
  5. Spróbuj takiego kodu: on item damage: if event-item is leather tunic: chance of 92%:# (bo 80/1000 = 0.08, a 100-8 to 92) cancel event
  6. Czyli prawdopodobnie "shoot an arrow" w teorii jest poprawne, ale jednak nie do końca. Często tak jest w Skript niestety, musisz teraz polecieć metodą prób i błędów jak dla mnie. Być może w którymś miejscu nie można umieścić zmiennej, itp.
  7. Potrzebna nam prosta manipulacja wektorem. shoot arrow from player korzysta z wektora, który w silniku gier, nazywałby się czymś w stylu Vector3.forward, czyli po prostu kierunek, w którym patrzy gracz. Do wektorów możemy po prostu dodawać wartości, dzięku czemu bardzo łatwo jest osiągnąć upragniony efekt. W spoilerze przykład wektora w przestrzeni 3D, czyli taki z jakiego będziemy teraz korzystać. A więc nasz kod może wyglądać tak: set {_arrowvector} to location of player set {_arrowspreadyaw} to random integer between -5 and 5 set {_arrowspreadpitch} to random integer b
  8. PROSTE, PROSTE XD Oznacz temat, że jest to zapowiedź. Ta prezentacja rani moje oczy i duszę
  9. Dostaję oczopląsu jak czytam te ogromne, kanciaste napisy. Poza tym spoko, serwer wolnościowy w takim klasycznym wykonaniu. Podejrzewam, że technicznie nie ma się do czego przyczepić.
  10. Faktycznie, pobieżnie szukałem linijki pathfind, ale nie znalazłem i założyłem, że jej nie ma. Mój błąd. A co do loopa, to po prostu teleport {_entity} i wszystko powinno działać jak należy.
  11. Bardzo oryginalny pomysł, macie moje uznanie za odwagę startowania z czymś takim i życzę wam sukcesu!
  12. Nazwa i opis są mylące, to nie jest pathfinding. Po prostu co pół sekundy teleportujesz do nas moba, jeżeli ten będzie zbyt daleko. Poza tym loop all entities to ciężka operacja i da się po prostu zapisać naszego peta do zmiennej i z jej pomocą go teleportować.
  13. Serwer wygląda porządnie, budowle są estetyczne i ładne, ale... to co robicie w tym poście, po co ta gównoburza Wątki serwerów służą do ich reklamowania, nie ich oczerniania, szczególnie nie mając niezbitych dowodów. Ta dyskusja wygląda nieprofesjonalnie i po prostu niedojrzale.
  14. Hot nazwa serwera, ale wykonanie tragiczne. Od razu widać, że budowle są kanciaste, te drzewa wokół spawna, na prawdę, ohyda. Teksty na spawnie słabo sformatowane. Mało zawartości, a to co jest, to kalka z innych serwerów.
  15. @xAxee na prawdę nie rozumiem w czym nowsze wersje są gorsze od przestarzałych, nieaktualizowanych wersji. W nowych wersjach gry została dodana masa zawartości, update oceanów, update wiosek, update netheru, tajgi, itp. To jest po prostu ciekawsza gra, z nowym contentem. Poza tym statystki mówią same za siebie - gracze wolą nowsze wersje, ale jednak jakaś grupa ludzi i tak uparcie siedzi na tych starych gniotach. To jest akurat fakt, powstaje mnóstwo niedopracowanych, zupełnie nieprzemyślanych serwerów tego typu, które zawalają sprawę już na etapie nieprzemyślanego dropu z kamien
×
×
  • Dodaj nową pozycję...