Skocz do zawartości

PanNiedzwiadek

Użytkownik
  • Zawartość

    633
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Dni z największą liczbą polubień

    4

PanNiedzwiadek ostatnio wygrał w dniu 21 września 2016

PanNiedzwiadek ma najbardziej lubianą zawartość!

O PanNiedzwiadek

  • Tytuł
    Lookin' for my horny hero
  • Urodziny 24 maja

Metody kontaktu

  • E-mail
    [email protected]
  • Skype
    Proarcher75

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Spójrz za siebie :V
  • Hobby
    Pomaganie zabłąkanym użytkownikom forum, programowanie i tworzenie serwerów Minkroft
  • Nick w MC
    PanNiedzwiadek

Ostatnie wizyty

2199 wyświetleń profilu
  1. 10 ciekawostek o facebooku

    Fakt 11. Facebook to siedlisko raka i niedo#pop#ania mózgowego. Już nie wspominając o tym żebraniu o lajki i robieniu bardzo dziwnych rzeczy aby je otrzymać.
  2. Właściciel bloków

    Eee, njee. To ma być system budowania do mojego Hurtworlda ;p Bloków nie będzie tak dużo, chyba. Nie można zrobić jakiejś zmiennej grupowej, dodać do niej postawiony blok, i póżniej sprawdzić czy to co niszczymy jest w tej zmiennej? Pewnie można, ale ja nie łapie się w tych zmiennych grupowych bo wogóle z nich nie korzystam więc nie potrafię tego zrobić - daje lajki, najki i inne zabawki za pomoc.
  3. Właściciel bloków

    Witam, Potrzebuje kodu który zadecyduje kto postawił blok który własnie próbujemy zniszczyć.
  4. Lista "genialnych" skryptów forum Skript.pl

    on mine of stone: chance of 40%: drop 999 diamonds at event-block send "&6&lGRATULANCJE! &c&lZDYBYLES DIAXY &c&lTY FARCIARZU" to player send "&c&l%player% ZDOBYL DIAXA Z KOPANIA! ALE FART!" to all players loop all players execute console command "playsound %loop-player% entity.mob.enderman.death player 1 1 1"
  5. sprzedam Skrypt na profile graczy.

    I to jest fajny skrypcik który da się kupić Co prawda prosty, ale z pomysłem Dodaj parę bardziej złożonych funkcji do tego, może czas gry, data dołączenia a nawet lista znajomych?
  6. kupię Minecraft Premium

    Haha XD Premka do której znasz emaila i hasło jest warta 100 zł dzieciaku. I jeszcze to twoje "ja nie oszukuje, możesz być spokojny... ...ale ty dajesz pierwszy"
  7. oferuję Skrypt, edycja filmów

    PanNiedzwiadek Jestem zapalonym graczem Minecraft, serwerami zajmuję się już naprawdę długo (ok. 4 lata). Bardzo lubię oryginalne pomysły oraz kreatywność. Zajmuje się pisaniem skryptów, edycją filmów i zarządzaniem serwerem w każdej postaci. Cennik Ustalone poniżej ceny są tylko odnośnikiem dla potencjalnych klientów, abyście wiedzieli czego, mniej więcej można się spodziewać. Oczywiście, podlegają one negocjacji i zależą od typu zlecenia i czasu wykonania. Przeciętny skrypt Niezbyt złożony skrypt, np. na dodatkowe komendy, czy jakieś proste, nowe funkcjonalności. Wstępna wycena: do 10 zł | Szacowany czas pracy: od kilku godzin do 3 dni Złożony skrypt Dość skomplikowany skrypt, wprowadzający nową mechanikę rozgrywki, drastycznie zmieniający gameplay, lub wymagający ode mnie dużego nakładu pracy. Wstępna wycena: do 40 zł | Szacowany czas pracy: od kilku dni, do nawet dwóch tygodni (bardzo indywidualna sprawa) Na każdy mój skrypt otrzymujesz gwarancję, przez 30 dni od wykonania usługi otrzymasz zupełnie darmową pomoc, w czasie której będę mógł wykonać dla Ciebie jakieś małe poprawki/zmiany w kodzie. ps. ten wątek jest wciąż w czasie edycji, gdy będę miał czas to poprawie kolorki, dodam obrazki itp. Na razie info macie tu: Płatność - PayPal | Kontakt - Prywatna wiadomość na forum
  8. kupię Rozdzke Klatwy

    Napisz do mnie na PW o szczegółach. Przyjmuje płatność PayPal.
  9. YAML i zmienne

    Korzystam z skQuery
  10. YAML i zmienne

    No dobra, wiem tylko ile mogą się łądować moje zmienne. Jednak dalej potrzebuje odpowiedzi na pytanie o YAML i zmiennych, a raczej o tym czy moja metoda zapisu jest lepsza niż po prostu zapisywanie wszystkiego do variables.
  11. Wyłączanie reklam? Jak macie za dużo pieniążków to mogę podać mojego PayPal'a na pw
  12. YAML i zmienne

    Witam, Chciałbym zapytać czy zapisywanie danych ze zmiennych do YAML (a potem kasowanie nie potrzebnych już zmiennych) gdy gracz wychodzi z serwera, i wczytywanie danych z YAML do zmiennych gry gracz wchodzi i korzystanie z tych zmiennych podczas gry. Jest lepszą metodą niż po prostu korzystanie z Skriptowych variables? Takim sposobem w pliku variables będą spoczywały tylko zmienne które są teraz w obiegu (czyli dane graczy online), a te nie potrzebne, są kasowane z variables i przechowywane w YAML. Czy czas oczekiwania (gdy gracz wejdzie na serwer) zanim dane z pliku YAML załadują się do variables, będzie długi? Ktoś jest w stanie oszacować czy przy, powiedzmy - 50 tyś. wartości zapisanych w YAML będzie to trwało wieczność, czy może do 2-3 sekund? I drugie pytanie ;p Czym różni się {zmienna.%player%} od {zmienna::%player%} ? Słyszałem gdzieś że druga opcja jest mniej wydajna (bardziej zasobożerna) To prawda?
  13. dodatek RedisHook

    O njee, Czarodzieju. Co się stało z twoim linkiem do GitHuba ;[ Mógłby ktoś podesłać nowy / dać plugin?
  14. szukam Technika

    No dobra, ale opisz co to wgl jest. Najlepiej na PW - to od razu Ci pomogę
  15. Dodawanie do whitelisty

    @up, nieżle "królu", szkoda że twój skrypt nie przewiduje sytuacji w której ktoś wbija na serwer, a nie już się tam znajduje A więc. every minute: loop all players: if {whitelist.time.%loop-player%} is 1: set {whitelist.time.%loop-player%} to 0 set {whitelist.boolean.%loop-player%} to 0 kick the player due to "&fNie jestes na whitelist"#Wpisz tu sobie wiadomość która ma się wyświetlać podczas gdy kończy się czyjś czas bycia na whiteliście, ps. Możesz wkleić to w taki sposób do skryptu, taby będą działać. if {whitelist.time.%loop-player%} > 1: set {whitelist.time.%loop-player%} to {whitelist.time.%loop-player%}-1 on join: if {whitelist.stan} is true: if {whitelist.boolean.%player%} is false: kick the player due to "&fJest teraz wlaczona white-lista. Tak sie sklada, ze Cie na niej nie ma :)" command /whitelist [<text>] <player> [<text>]: permission: whitelist.* trigger: if arg 1 is "enable": set {whitelist.stan} to true if arg 1 is "disable": set {whitelist.stan} to false if arg 1 is "add": if arg 2 is set: if arg 3 is set: set {whitelist.boolean.%player-arg%} to true set {whitelist.time.%player-arg%} to arg-3 send "Zostales dodany na whiteliste na %arg-3% minut" to player-arg else: set {whitelist.boolean.%player-arg%} to true send "Zostales dodany na whiteliste" to player-arg if arg 1 is "remove": set {whitelist.boolean.%player-arg%} to false send "Zostales usuniety z white-listy" to player-arg Ku#wa, zapomniałem że komenda miała nazywać się /wejście, dobra - chyba nie jesteś taki głupi i dasz radę sobie pozmieniać
×