Skocz do zawartości

PanNiedzwiadek

Użytkownik
  • Zawartość

    777
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana PanNiedzwiadek w dniu 1 lipca 2019

Użytkownicy przyznają PanNiedzwiadek punkty reputacji!

O PanNiedzwiadek

  • Tytuł
    Znany
  • Urodziny 24 maja

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Spójrz za siebie :V
  • Nick w MC
    MadPanCake

Ostatnie wizyty

4 065 wyświetleń profilu
  1. Twój opis jest całkiem uroczy. Nie ma tam za dużo nowości, ale mam wrażenie, że macie dobry kontakt z graczami Zdecydowanie bym grał.
  2. Teraz czas na juice. Przy odbiciu od ścian mógłbyś zmieniać kolor piłki, oraz drastycznie zwiekszyc motion blur, ew. dodac intensywne swiatło z bloomem. Zaaplikuj to do wszystkiego i będzie git! Aaa, i mini-trampolinki odbijajace pilke tez by sie przydaly.
  3. Dobry motyw, oparta na ciekawej i grywalnej mechanice. Myślę, że w prosty sposób możesz połączyć ruchy w dwóch kierunkach na raz, bo na razie masz tylko w jednym, wystarczy dodać do siebie wektory. Gdy już to ogarniesz, skup się na skończeniu gierki i będzie gitówa
  4. PanNiedzwiadek

    Portale do Netheru

    W pliku spigot.yml "portal-search-radius", zmień wartość na 0. Wygooglowanie tego zajęło mi dosłownie 2 minuty, wpisałem "minecraft paperspigot portal" i znalazłem w jednym z opisów słowo "portal". Polecam poćwiczyć korzystanie z wyszukiwarki.
  5. PanNiedzwiadek

    Portale do Netheru

    Masz jakiś plugin lob coś co zmienia zachowanie portali, bo na Vanilli tak się nie dzieje i obchodzenie tego dodatkowym skryptem to głupota. Znajdź swój problem zamiast się nami wysługiwać leniu.
  6. Proszę cię, dostałeś kod, jak chcesz coś zrobić to szukasz tego w dokumentacji i wszystko. 90% zleceń zostało już wykonanych 15 razy przez 15 osób na 15 sposobów. To że napisałeś temat świadczy o twoim lenistwie i na prawdę, chyba sobie żartujesz, że jeszcze będziemy ci wymyślać content, żebyś mógł się "pobawić".
  7. Po prezentacji widzę, że contentu i mechanik jest sporo, to jednak rzadko pozytywna rzecz, jako że zwykle takie sranie gówno funkcjami idzie w parze z ich tragiczną implementacją.
  8. Odradzam implementacje innych. Mój, lepszy kod. Jak można się domyślić, czas zmieniasz w trzeciej linijce.
  9. O! To już jakieś portfolio, może łaskawie pokaż nam te serwery i określ, co dokładnie dla nich robisz.
  10. Jak mówiłem, nie zresetuje on w ten sposób już istniejących zmiennych... @Salvador przecież podałem ci niesamowicie prosty sposób, który wywoła ten sam efekt.
  11. PanNiedzwiadek

    Ukrycie lore

    Możesz poszukać opcji ukrycia enchantu, ale myślę, że to wymaga edycji tagów NBT, a ty chyba nie jesteś jeszcze odpowiednio zaawansowany i proponuję Ci pozostawić te napisy i nie komplikować niepotrzebnie vanillowego systemu, bo robisz więcej szkody niż pożytku tymi krzykliwymi napisami, poza tym jaki sens ma pisanie standardowych, vanillowych enchantów na górze, a te unikalne, nietypowe gdzieś na dole.
  12. Kod jest okropnie nieczytelny i trudno go zrozumieć, postaraj się go skrócić, to łatwiej będzie ci na nim pracować i rozwiązywać z nim problemy. Podaj nam wersję Skripta oraz wersję serwera, to prawdopodobnie problem z niesławnymi aliasami. Poszukaj też w swoim pliku aliases-english.sk znajdującym się w folderze Skript fraz "jungle log" korzystając ze skrótu klawiszowego "Ctrl + F". Znajdź odpowiedni wiersz i zamiast jungle log próbuj zastosować różne nazwy z tego pliku.
  13. Proponuję zastosować się do mojej rady i zwyczajnie zamienić wszystkie "{plec." na {plec::" w skrypcie. Możesz to w bardzo prosty sposób zrobić (w Notepad++) wciskając Ctrl+F w swoim edytorze tekstu, wchodząc do zakładki Zamień i wpisując w pierwszym polu "{plec." a w drugim polu "{plec::", powinno poprawnie zamienić wszystkie zmienne na pożądany format.
×