Skocz do zawartości

ziemniaczek320

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gdzieś w przestrzeni kosmicznej

Ostatnie wizyty

1 021 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ziemniaczek320

  1. Siemka. Dawno mnie tu nie było, ale niestety mam problem z którym nie mogę sobie za chiny poradzić. Tutaj jest kod: every 1 tick: loop all players in radius {portal::drewno::radius} of {portal::drewno::location}: if loop-player has any diamond armor, any diamond tool, bow, any potion, any chain armor, any gold armor, any iron armor, any iron tool or any gold tool: teleport loop-player to spawn of "world" send "&4Nie mozesz tu wejsc poniewaz posiadasz nielegalny item !!!" to loop-player else: send "YEAH !!! drewno" to loop-player loop all players in radius {portal::lancuch::radius} of {portal::lancuch::location}: if loop-player has any diamond armor, any diamond tool, any potion, any gold armor or any gold tool: teleport loop-player to spawn of "world" send "&4Nie mozesz tu wejsc poniewaz posiadasz nie legalny item !!!" to loop-player else: send "YEAH !!! lancuch" to loop-player loop all players in radius {portal::zelazo::radius} of {portal::zelazo::location}: if loop-player has any diamond armor, any diamond tool, any splash potion, any gold armor or any gold tool: teleport loop-player to spawn of "world" send "&4Nie mozesz tu wejsc poniewaz posiadasz nie legalny item !!!" to loop-player else: send "YEAH !!! zelazo" to loop-player loop all players in radius {portal::diament::radius} of {portal::diament::location}: if loop-player has any gold armor or any gold tool: teleport loop-player to spawn of "world" send "&4Nie mozesz tu wejsc poniewaz posiadasz nie legalny item !!!" to loop-player else: send "YEAH !!! diament" to loop-player command /test: trigger: loop blocks in radius {portal::drewno::radius} around the player: if location of loop-block is {portal::drewno::location}: broadcast "ok" Chodzi o to że skryptem najpierw ustawia się jakieś miejsce i ustawia "radius", następnie co tick ma szukać graczy w danej odległości od ustawionego punktu. Brzmi prosto, ale nie działa. Wstawiłem też komendę testową gdzie dałem przykład jak jeszcze to sprawdzałem, ale nic nie działa... A i jeszcze macie tu coś żeby móc ustawić ten punkt do testów: command /portal <text> <integer>: trigger: if player is op: if arg 1 is "drewno": if arg 2 is integer: set {portal::drewno::location} to location of player's head set {portal::drewno::radius} to arg 2 send "%{portal::drewno::location}%" to player send "%{portal::drewno::radius}%" to player Mam nadzieje że uda Wam się mi pomóc
  2. Szczerze powiedziawszy trochę nie mogłem połapać się w kodzie... ale nie zauważyłem też nigdzie funkcji hashowania haseł jakby to jeszcze było dodane i to co up to byłoby hiper-duper-super jak na pierwszy sk :D na razie jest super :D Tak dla porównania jak chcesz to tu masz mój pierwszy sk XD w porównaniu z twoim to śmiech na sali XD: http://pastebin.com/raw.php?i=JpGezRHf
  3. dobra udało mi się rozwiązać, po prostu bossbar i play raw sound(znalazłem odpowiednik wyrażenia sk) nie działają w funkcjach... więc zrobiłem pod-komendy :D
  4. Siemka ludzie mam taki problem że to nie działa: set {_sec} to 100loop 50 times: display "&c!!!&4ALARM: %{xxx.%{_sec.%parameter 1%}%.name.%parameter 1%}% &c!!!" on bossbar with {_sec} percent for parameter 1 remove 2 from {_sec} play raw sound "note.harp" at parameter 1 with pitch 1 volume 10 play raw sound "note.pling" at parameter 1 with pitch 1 volume 10 wait 2 ticka raczej działa, bo mam sprawdzanie zmiennymi czy wszystko się odtwarza, no i jest tak że niby pętla wszystko wykonuje, ale nie ma dźwięków ani nie wyświetla się bossbar :( Po reloadzie nie ma żadnych błędów, a przy używaniu nie ma żadnych błędów w konsoli, więc za bardzo nie mam pojęcia, o co chodzi. Nie jestem pewny, ale chyba wiem jak mógłbym poprawić tego bossbara ale wolałbym nie ponieważ to by mi zajęło parę kolejnych linijek czego staram się unikać gdyż i tak mam już prawie 1800...(sprawdziłem nie działa)
  5. Do zamknięcia z powodu braku odezwu (trochę przrobiłem sk, nadal nie działa tak jak powinno, ale jakoś to przeżyje XD) Sorki za double post
  6. Ciekawe, ale dodaj komendę która będzie usuwała daną ilość warnów czyli /KOMENDA [<player&gt] [<integer&gt]:
  7. @up Byłem na tym świecie i wszystko pięknie działało, przez parę minut... Przed chwilą miałem przez to bluescreena XD
  8. Ja odpaliłem u siebie na kompie (masz w sygnaturce mój komp) i działa bez żadnych przycięć, lagów, itp itd bardzo ładnie chodzi :D (mam na local hoscie wiec nie wbijesz :() Wspomnę tylko że wykorzystanie procka jest pomiędzy 70-80% :D Przydzielam 4gb RAM edit żeby sprawdzić działanie całego sk polecam użyć tego: command /s: trigger: give 1 dragon egg named "zjadaczesmokownaforummoznauzywactabow" to player give 1 golden ingot named "&lSWAG" to player
  9. No właśnie wiem kim jest powereddragon i dlatego mam takie wtf XD dasz link do tego tematu, muszę go przeczytać XD
  10. Eeee. wtf... lol PoweredDragon ? XD o co chodzi ? jakiś troll ?
  11. Pierwsze to jak się usuwało ostatni obiekt z zmiennej pamiętam że chyba gdzieś było remove last object from {zmienna: :*} teraz nie mogę znaleźć jak to było, a by mi się przydało jednak nie ma czegoś takiego to było "replace last", a to się kłóci ze zmiennymi grupowymi :( I drugie to czemu jak mam takie cuś: if arg 1 is "testuj": if {nazwa.ndk.%arg 2%: :*} exists: set {nazwa.%arg 2%} to "%{nazwa.ndk.%arg 2%: :*}%" replace all ", " with "" in {nazwa.%arg 2%} replace all " and " with "" in {nazwa.%arg 2%} replace all "_" with " " in {nazwa.%arg 2%} set {_sec} to 0 loop 9 times: format slot {_sec} of arg 2 with 1 of window named "%{nazwa.%arg 2%}%" with lore "&aPowyzej wyswietli sie||&axxx||&axxx" to be unstealable add 1 to {_sec} else: set {_sec} to 0 loop 9 times: format slot {_sec} of arg 2 with 1 of window named " " with lore "&aPowyzej wyswietli sie||&axxx||&axxx" to be unstealable add 1 to {_sec} i czemu, nawet jeżeli na chacie wyświetla się że zmienna jest <none> to w wirtualnym eq i tak jest "w"Potrzebne na wczoraj :D
  12. @up ale jednak jest więc poprawie swoje sk edit <3 setny post <3
  13. Otóż mam takie pytanie czy jeżeli tworzę komendy: command /test1: trigger: set {_s} to random integer between 0 and 100 broadcast "%{_s}%" command /test2: trigger: set {_s} to "a" or "b" broadcast "%{_s}%" to czy jest szansa że jeżeli dwóch graczy wpisze tą komendę jednocześnie to się zbuguje i po wpisaniu np: /test1 wyświetli się na chacie "a" ? Potrzebuje tego do swojego skryptu który będzie to wykorzystywał to wręcz nagminnie, i w razie czego wiem jak to zmienić, ale jeżeli to się nie buguje to wtedy jakbym zmienił na tą bezpieczniejszą wersje to mi zacznie sk troszke lagować, a i tak już ładuje się około 40s mimo że mam dopiero PRAWIE 1/3 sk XD więc jak widzicie takie info by mi się przydało :D #help :D
  14. Sk prosty, ale nawet jak na początkującego to trochę za mało, jak masz tam "Logniesz=perm" to dodaj funkcje do sk że naprawdę dostanie taki gościu perma, po za tym lepsza była by wiadomość na pasku bossa, ale jesteś początkujący więc możesz nie używać addonów. I na koniec przydałaby się komenda dająca znać adminowi że delikwent nie posiada ts'a. To tyle ode mnie, nie będę nawet oceniał bo w swojej skali nie uwzględniam liczb ujemnych, ale jak byś zrobił to co wyżej napisałem to dostałbyś 69/100 (Przypadek - Tak sądzę !! XD) EDIT i IP dodaj w opcji
  15. zamień przed-ostatnią linijkę na if player have permissions "twoja premissja" bo na niektórych serwerach nie używa się op tylko permissji "*" i napisz w temacie wymagane pluginy :D Jak dla mnie całkiem ładny prosty sk, ale kiedyś już widziałem pare podobnych więc 88/100 :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...