
MaRsOnIx
Użytkownik-
Ilość zawartości
30 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia MaRsOnIx

Początkujący II (3/13)
15
Reputacja
-
Usunięty#3468 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Skript vs Plugin
-
HeezQ zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Skript vs Plugin
-
kerpson zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Skript vs Plugin
-
Skoro uważasz, że jesteś mądrzejszy od dokumentacji Bukkit API to nie będę negować. Porównaj sobie chociażby przy pomocy timings'ów czy szybciej będzie działać pusty plugin z kickiem, czy też Skript, nie będę dalej komentować, bo widzę, że to bezsensu.
-
WiktorMasteR zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Skript vs Plugin
-
Ixidi zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Skript vs Plugin
-
TakiJakTy zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Skript vs Plugin
-
Co do porównania to uważam, że jest ono co najwyżej niepotrzebne, śmieszne, a sam temat nie został wystarczająco opisany. Napisany plugin jest w dodatku błędny, w Mainie nie jest zainicjowana komenda, a jedyne co można tutaj znaleźć to instacja, która jest w tym przypadku bezużyteczna. Swoją drogą wszelkie IDE do Javy typu Eclipse pokazują błędy składniowe, a nie błędy logiczne, mechanikę samego działania czy też wyjątki. W dodatku pragnę zaznaczyć, że jest możliwe pisanie w Notepadzie, po czym można program, czy też plugin skompilować(JDK ma w sobie takie narzędzie), jednak z praktycznego punktu widzenia nie jest to opłacalne. Fakt jest taki, iż Skript jest pluginem i z logicznego punktu widzenia nowo napisany Plugin będzie bardziej zoptymalizowany, w dodatku będzie on używał tych bibliotek, które są mu faktycznie potrzebne. No chyba, że ktoś nie ma wystarczającej wiedzy i narobi bałaganu. Zaletą tworzenia w Javie jest również możliwość programowania obiektowego, wiele operacji można uprościć, a w Skript tego nie doświadczymy. W dodatku możemy używać bibliotek zewnętrznych, o czym tylko sobie pomyślimy. Mimo wszystko najbardziej rozśmieszyły mnie odpowiedzi osób, które wypowiadają się, a kompletnie nie mają podstawowej wiedzy na ten temat. Nie mogłem się powstrzymać, aby odpowiedzieć. Otóż błędy mają bardzo dużo do optymalizacji, a same IDE podpowiada nam taką składnię, która będzie najlepsza. Dwa kody nigdy nie będą działać w taki sam sposób, bo nie ma takiej fizycznej możliwości, Skript tak czy siak będzie używał niepotrzebnego syfu, który będzie nieco wpływać na optmalizację naszego serwera, natomiast pisząc plugin własnoręcznie to my ustalamy reguły(pomijając oczywiście standardy BukkitAPI). A co do zwracania false czy też true w metodzie interfejsu CommandExecutor to ma to znaczenie jeżeli ustawimy w plugin.yml odpowiedni atrybut, jeżeli nie to nie ma to znaczenia jaką wartość zwrócimy. Ja z reguły, mimo wszystko daje "true", gdy komenda zostanie wykonana prawidłowo i tak nam zaleca sama dokumentacja: "Executes the given command, returning its success. If false is returned, then the "usage" plugin.yml entry for this command (if defined) will be sent to the player.". Nie ma tutaj żadnej zasady, że jak wysyłamy wiadomość to musi być koniecznie "true".
-
Usunięty#3468 obserwuje zawartość MaRsOnIx
-
PiTeKLive zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Metin2 w Minecraft!
-
Drodzy użytkownicy! Zbliżają się czasy ciepłe, pełne radości i szczęścia, zawita u nas Zając oraz Kurczak Wielkanocny. Pomóżcie im odnaleźć jaja wielkanocne i koszyki, a przy okazji możecie wykonać rozbudowane misje. Dzisiaj 26 marca rozpoczęło się wydarzenie wielkanocne, trwające przez tydzień do 6 kwietnia. Przez ten okres na serwerze będziecie mieli możliwość zdobycia jajek, koszyków, wyposażenia wielkanocnego i przedmiotów specjalnych. Pojawią się także nowe potwory: "Owce" oraz "Baranki" w okolicy miasta pierwszego, z których wypadają mazurki. Zdobywając mazurki i otwierając je możecie zdobyć sporą ilość yarn'ów oraz przedmioty specjalne. Z samych potworów, które mieszą się w Twoim przedziale poziomowym macie możliwość zdobycia jaj wielkanocnych. Z boss'ów natomiast, które mieszczą się w Twoim przedziale poziomowym możecie zdobyć koszyki wielkanocne. Jaja, jak i koszyki należy zanieść Zającowi Wielkanocnemu, który znajduje się na spawnie ( x: 19, y: 8, z: -16 ). Po kliknięciu na zająca ukazuje nam się okno, w którym mamy do dyspozycji dwie możliwości dotyczące wymiany: Wymiana jaj oraz koszyków u Zająca Wielkanocnego jest podzielona na dwie opcje: "Wymiana: Standard" oraz "Wymiana Ekstra". Po dokonaniu wyboru otrzymamy losowy przedmiot bardziej lub mniej prestiżowy, w zależności od rodzaju wymiany. Jednak to nie wszystko oprócz Zająca Wielkanocnego na spawn'ie możemy znaleźć także TheChicken( x: 2, y: 8, z: -8 ) , który dostarczy nam wiele misji, za które otrzymamy wartościowe nagrody. To wszystko, powodzenia w grze na serwerze, życzy administracja serwera RPGv2.
-
Vov zareagował(a) na odpowiedź w temacie: TRADEIQ - Bezpieczny i szybki handel z graczami.
-
SQK zareagował(a) na odpowiedź w temacie: TRADEIQ - Bezpieczny i szybki handel z graczami.
-
creepek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: TRADEIQ - Bezpieczny i szybki handel z graczami.
-
@yooniks jeżeli chodzi o sprawdzanie aktualizacji, domyślam się, że można byłoby to zrobić lepiej, zrobiłem to w taki sposób, bo nigdy żadnego swojego plugin'u nie publikowałem do tej pory i tego typu system, nie był mi jeszcze potrzebny. Odnośnie instancji to wydaje mi się, że tego typu accessor nie jest zły i nie rozumiem w jaki inny sposób miałbym to zrobić skoro (moim zdaniem) ma to obiektową podstawę i mało tego dużo znanych wtyczek używa tego typu sposobu. Rozumiem, że równie dobrze mógłbym usunąć statyczność i samą instancje głównej klasy mógłbym przekazywać bezpośrednio poprzez metodę domyślną w innym obiekcie, ale czy to ma sens? W kwestii konfiguracji, to myślałem o tym, jednak na razie chciałem zobaczyć jak plugin zostanie przyjęty przez użytkowników, a dopiero potem chciałem się tym zająć. Dziękuję za pomysł związany ze sprawdzaniem gracza na spawnie, w przyszłej aktualizacji postaram się zaimplementować tą funkcję
-
TradeIQ to wtyczka, która wprowadza do naszej gry bezpieczną wymianę. Od teraz już nikt nie oszuka Cię w trakcie wymiany za Twoje drogocenne przedmioty. Wtyczka dodaje nam nowe okno poprzez trzymanie klawisza "Shift" i interakcję prawego klawiszu myszy. Okno pojawia się natomiast po tym jak gracz na którego została wykonana interakcja również kliknie na tego gracza, który wykonał wcześniej interakcje. Po kliknięciu w dowolny przedmiot w naszym ekwipunku w trakcie włączonego okna, zostanie on natychmiastowo przeniesiony do tego okna. Wygląd okna oraz wielkość, jak i czas na akceptacje i inne tego typu właściwości zależą tylko i wyłącznie od konfiguracji, która tworzy się w folderze "plugins", po uruchomieniu serwera. Konfiguracja: # # +---------------------------------------------------------------------+ # # | Trade IQ by MaRsOnIx | # # +---------------------------------------------------------------------+ # prefix: '&b[&7TradeIQ&b] ' # Wiadomość, która będzie się pojawiać zawsze przed każdą wiadomością wtyczki, jeżeli chcesz usunąć to zostaw puste. size: 4 # Rozmiar okna [ 1 - 6 ], każda liczba o jeden większa od poprzedniej to 9 dodatkowych slotów. frameId: 65 # Identyfikator przedmiotu, który ma oddzielać lewą stronę od prawej. frameLore: '&2Ty||&a<==========||&2<target>||&a==========>' # Opis przedmiotu wyżej. timeExpiryRequest: 10 # Czas po jakim ma mijać zaproszenie do handlu. timeEndTrade: 5 # Czas po jakim handel ma zakończyć się powodzeniem, chodzi o licznik, który jest w celach bezpieczeństwa po tym jak dwie strony dokonają akceptacji. acceptItem: '&aAkceptuj' # Nazwa przedmiotu do akceptacji. acceptedItem: '&aZaakceptowano' # Nazwa przedmiotu po kliknięciu w akceptacje. guiName: '&lOkno Handlowania' # Nazwa okna. playerNotOffline: '&cGracz <target> nie jest na serwerze.' # Wiadomość, która się pojawia, jeśli gracz nie jest na serwerze. alreadyTrading: '&cGracz aktualnie handluje z inna osoba.' # Wiadomość, która się pojawia w trakcie, gdy gracz już handluje z innym graczen. dontWantTrade: '&cGracz nie chce z Toba handlowac.' # Wiadomość, która się pojawia jeśli gracz na którego została dokonana interacja, kliknął już na innego gracza i tym samym chce z innym graczem handlować. requestAlreadySent: '&cProsba o handel zostala juz wyslana do jakiegos gracza, sprobuj za chwile.' # Wiadomość, która się pojawia, gdy gracz już wysłał do kogoś zaproszenie o handel i musi czekać na ackeptacje. requestSent: '&aProsba o handel z graczem <target> zostala wyslana.' # Wiadomość, która się pojawia, jeśli gracz wyśle zaproszenie poprzez kliknięcie. requestReceived: '&aGracz <player> chce z Toba handlowac.' # Wiadmoność, kóra się pojawia, gdy ktoś klinął na gracza i chce handel z nim. checkUpdate: true # Sprawdza nowe aktualizacje i tym samym informuje o potrzebie pobrania nowej wersji. Plugin możemy przetestować na poniższych serwerach: - [ciach] - [ciach] - ? - ? - ? Tymczasowo wtyczka nie posiada komend. Tymczasowo wtyczka nie posiada uprawnień. Pobierz Skan Wersja 1.0: - Wydanie podstawowego systemu handlu Wersja 1.5: - Dodanie informatora o nowej wersji wtyczki - Dodanie konfiguracji wtyczki
-
Skład moderacji i administracji znajduje się na naszym forum
-
Serdecznie zapraszam na event Halloween na serwerze
-
To może podaj jakieś sensowne argumenty, wciąż nie napisałeś w jaki sposób zostałeś skrzywdzony i czy należałeś do administracji, skoro wypowiadasz się w ich imieniu. Jak to nie chodzi o Sintiie, a ostatni filmik Pana MrNicePL to co to jest? W kwestii Aurelii to pomagała jedynie testować serwer, tłumaczyłem to już wielokrotnie, ale najwidoczniej do Ciebie to nie dociera.
-
W ogóle nie mam pojęcia jakim prawem się wypowiadasz nie znając kompletnie sytuacji, zostałeś skrzywdzony w jakiś sposób, należałeś do administracji? Na jego kanale nie ma żadnych sensownych argumentów, jest to moim zdaniem jedynie jakiś żart, bo nie potrafię do dziś zrozumieć tematu faworyzacji Sintii, biorąc pod uwagę, że ona nawet do rankingu się nie zaliczała i do tej pory nie zalicza, ma rangę administracyjną, która ma na celu testowanie rozgrywki i nie rozumiem co w tym jest złego. Idąc tym tokiem myślenia można zrozumieć, ,że każdy moderator na moim jak i na innych serwerach jest faworyzowany, gdyż ma rangę umożliwiającą blokowanie innych graczy. Bardzo ambitna argumentacja, tyle z mojej strony i dziękuję.
-
Są pewne zasady na serwerze, nie mogę komuś ufać na słowo, biorąc pod uwagę, że w logach, ani w starej bazie danych nie było przedmiotów. Nikogo nie poniżałem, każdego zawsze szanowałem i doceniałem, kierując takie zarzuty posłuż się może jakimiś argumentami.
-
Zliczanie i zapisywanie ilości zniszczonych bloków cobblestone
MaRsOnIx odpowiedział(a) na xTea_199 pytanie w Pytania i problemy
Kolega po prostu potrzebuje najzwyklejszy w życiu licznik napisany najprawdopodobniej przy pomocy dowolnej działającej metody zapisu danych. Czytałem Panie @TheMolkaPL co pisałeś i moim zdaniem wymądrzasz się, a w dodatku piszesz głupoty, odnośnie możliwości zapełnienia pamięci maszyny, a zdarza się to niezwykle rzadko. Dobry zarządca dba o to, aby do takich zdarzeń nie dochodziło i jakie znaczenie w tym przypadku może mieć sql, to znaczy sugerujesz, że jeżeli ktoś nie ma wolnej pamięci to może w bazie danych zapisywać dane, mimo zapełnionej pamięci? Daj znać @xTea_199 czy nadal potrzebujesz tego plugin'u, postaram się go napisać dla Ciebie, jeśli czas mi na to pozwoli, bo jest to dosłownie 5 minut roboty. -
Witam, dziś w nocy została wydana aktualizacja serwera RPG v2. Wprowadzone zmiany: Dodanie nowego dungeon'u o nazwie Styks. Dodanie nowej broni Młot Minotaura oraz Gladius. Dodanie dropu z Paki Minotaura w tym nowe złote spodnie Himationy Hadesa. Zmiana mechaniki umiejętności „Teleport” dla klasy Mag od dziś teleportujemy się do przeciwnika przy czym zadajemy mu obrażenia i po kilku sekundach cofamy się w poprzednią lokalizacje. Dodatkowo zostały poprawione błędy m.in. z przechodzeniem przez ściany za pomocą konia brak wyświetlanego DMG po użyciu tąpnięcia oraz inne drobne błędy. Życzę miłej gdy
-
Witam, w dniu 01.05.2017 odbędą się beta-testy nowego dungeon'u nazwie Styks. Po wejściu na Serwer RPGv2BETA każdy otrzyma 65 poziom oraz EQ, które oczywiście zostanie zapisane wyłącznie na serwerze testowy i nie będzie dostępne na zwykłym serwerze tak samo jak zdobyte przedmioty czy też exp. Wszystkich chętnych serdecznie zapraszamy na Serwer RPGv2BETA. Pozdrawiam i miłej gry
-
Drodzy użytkownicy! Zbliżają się czasy ciepłe, pełne radości i szczęścia, zawita u nas Zając oraz Kurczak Wielkanocny. Pomóżcie im odnaleźć jaja wielkanocne i koszyki, a przy okazji możecie wykonać rozbudowane misje. Dnia 13 kwietnia w czwartek rozpocznie się wydarzenie wielkanocne, trwające przez tydzień do dnia 20 kwietnia. Przez ten okres na serwerze będziecie mieli możliwość zdobycia jajek, koszyków, wyposażenia wielkanocnego i przedmiotów specjalnych. Pojawią się także nowe potwory: "Owce" oraz "Baranki" w okolicy miasta pierwszego, z których wypadają mazurki. Zdobywając mazurki i otwierając je możecie zdobyć sporą ilość yarn'ów oraz przedmioty specjalne. Z samych potworów, które mieszą się w Twoim przedziale poziomowym macie możliwość zdobycia jaj wielkanocnych. Z boss'ów natomiast, które mieszczą się w Twoim przedziale poziomowym możecie zdobyć koszyki wielkanocne. Jaja, jak i koszyki należy zanieść Zającowi Wielkanocnemu, który znajduje się na spawnie ( x: 19, y: 8, z: -16 ). Po kliknięciu na zająca ukazuje nam się okno, w którym mamy do dyspozycji dwie możliwości dotyczące wymiany: Wymiana jaj oraz koszyków u Zająca Wielkanocnego jest podzielona na dwie opcje: "Wymiana: Standard" oraz "Wymiana Ekstra". Po dokonaniu wyboru otrzymamy losowy przedmiot bardziej lub mniej prestiżowy, w zależności od rodzaju wymiany. Jednak to nie wszystko oprócz Zająca Wielkanocnego na spawn'ie możemy znaleźć także TheChicken( x: 2, y: 8, z: -8 ) , który dostarczy nam wiele misji, za które otrzymamy wartościowe nagrody. To wszystko, powodzenia w grze na serwerze, życzy administracja serwera RPGv2.
-
Dziękuję za opinię, jednakże mógłbyś bardziej rozwinąć swoją myśl w kwestii administracji?