Skocz do zawartości

CountingDogs

Użytkownik
  • Zawartość

    174
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O CountingDogs

  • Tytuł
    Użytkownik III

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    MrSandKing

Ostatnie wizyty

546 wyświetleń profilu
  1. MCenzura 1.0 Opis skryptu: Skrypt umożliwia ocenzurowanie danego słowa, które będzie oznakowane [CENZURA], Komendy: - /cenzura dodaj [słowo] - /cenzura usun [słowo] - /cenzura list Uprawnienia: - mcenzura.commands To Do: - Skrócić kod Kod: Wersja 1.0 - https://code.skript.pl/F8Lif9nw
  2. CountingDogs

    Wersja TuSKe

    @Refresh + chcę dodać gdyż używam wersji 1.8.2 Edit: Zmieniłem wersję dodatku TuSKe na 1.5.7 i nadal mi wyskakuje błąd https://imgur.com/a/NFxitUR A kod wygląda tak command /gui: trigger: open virtual chest with 1 rows named "Janusz" to player
  3. Jaka wersja pluginu/dodatku TuSKe jest pod wersje 1.8? Pytam się ponieważ po raz 10 próbuję zrobić w nim Enchanty, GUI itp. ale ciągle błędy wyskakują [15:30:00 ERROR]: [Skript] 'virtual chest inventory with size 1 named "This menu is a test"' is not an entity type (AGWE.sk, line 30: open virtual chest inventory with size 1 named "This menu is a test" to player') [15:30:00 ERROR]: [Skript] '"The name of my object" to close then run player' is not a text (AGWE.sk, line 31: format gui slot 4 of player with diamond sword named "The name of my object" to close then run player command "/macommande"')
  4. CountingDogs

    Skrypt na blok effekt

    Nie wiem czemu, ale mi się wydaje że ten skrypt został tradycyjną formą zrobiony, czyli kopiuj, wklej
  5. Najlepsze jest to że wszystkie screeny są robione z użyciem Shader'ów TXT Przez te punkty wszystko wygląda pięknie i ładnie... Chyba nie muszę mówić jak to w rzeczywistości wygląda Życzę powodzenia ekipie oraz serwerowi.
  6. CountingDogs

    PVPKits

    @xAxee, jakoś ja mogę bez żadnego problemu zmienić, więc nie wiem jak wy nie możecie skoro ja mogę. Wchodzę w plugins/PVPKits/Messages.yml i zmieniam co chcę i jak chcę.
  7. if player's balance is more than (liczba): Spróbuj to
  8. CountingDogs

    PVPKits

    Równie dobrze, mógłbym zrobić osobne YML i osobny kod skryptu, ale nie wiem
  9. CountingDogs

    PVPKits

    @up u mnie ta część kodu wygląda inaczej if file "plugins/PVPKits/ScoreBoard.sk" doesn't exists: create file "plugins/PVPKits/ScoreBoard.yml" set yaml value "ScoreBoard" from file "plugins/PVPKits/ScoreBoard.yml" to "&b&lTwoje statystyki" set yaml value "Smierci" from file "plugins/PVPKits/ScoreBoard.yml" to "&a&lSmierci:" set {ScoreBoard} to yaml value "ScoreBoard" from file "plugins/PVPKits/ScoreBoard.yml" set {Smierci} to yaml value "ScoreBoard" from file "plugins/PVPKits/ScoreBoard.yml" Spróbuję ponownie wrzucić na CodeSkript Wrzuciłem na codeskript ponownie, sprawdźcie czy błąd nadal występuje.
  10. CountingDogs

    PVPKits

    To wyjaśnij jakim cudem mi poprawnie działa?
  11. CountingDogs

    PVPKits

    @up gdybyś zajrzał do tego pliku to byś wiedział że pobiera to nazwę z tego pliku. Jeżeli nie da się to może łaskawie napiszesz jak dodać opcję zmieniania opcji YML, jedynie co widzę to wasze bezsensowne komentarze, które tylko piszą o tym jaki to skrypt słaby, a może ktoś napisze co i jak? Naprawdę jesteście na tyle.. Ahh szkoda gadać, najpierw to i to zrób, a kiedy się to zrobi to blee, bo źle nie da się nic zmienić...
  12. CountingDogs

    PVPKits

    Aktualizacja - 11.09.2019
  13. Ten delikwent, nie potrafi zachować kultury osobistej, używa wulgaryzmów które służą do wzmocnienia wypowiedzi, a nie do nadmiernego używania. Myślę że te cytaty wystarczą Ładne słownictwo... Sugeruję ban na 3 dni na opamiętanie, lub wyższa kara. Dodaję również link do wątku z którego pochodzi ten cytat -->
  14. CountingDogs

    Pomocy

    Ale co 1 po kliknięciu? Jeden HP, serce?
  15. CountingDogs

    Pomocy

    Cooldown powiadasz... (Nie dojrzałem wcześniej) options: planowany.czas.spadania: 1 sila.do.przodu: 1.5 sila.w.gore: 0.5 on right click with 409: if name of player's tool is "jakas nazwa": set {CosTam} to difference between {opoznieniecostam.%player%} and now if {CosTam} is less than 3 seconds: send "Poczekaj, aby tego uzyc" else: push the player upwards at force {@sila.w.gore} push the player horizontally forward at force {@sila.do.przodu} set {spada.%player%} to true wait {@planowany.czas.spadania} second set {spada.%player%} to false set {opoznieniecostam.%player%} to now stop on damage: if {spada.%victim%} is true: if damage cause is fall: cancel event
×