Skocz do zawartości

yooniks

Użytkownik
  • Zawartość

    651
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana yooniks w dniu 11 czerwca

Użytkownicy przyznają yooniks punkty reputacji!

7 obserwujących

O yooniks

  • Tytuł
    Wyjadacz III

Informacje

  • Płeć
    Nie podano
  • Hobby
    just someone who likes java
  • Nick w MC
    yooniks_tendev

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

1878 wyświetleń profilu
  1. yooniks

    Kod nie dziala.

    1. po co taka petla? 2. poakz moze cala klase a nie 5 linijek? do tego co ta lista zawiera 3. anulowanie eventu w petli? bardzo madre 4. statyczna,publiczna lista 5. e.getCurrentItem() moze zwrocic null
  2. yooniks

    Co oznacza {_item} w skrypcie?

    {_x} - to zmienna tymczasowa, od razu po evencie jest "usuwana z pamięci".
  3. yooniks

    Minecraft Developer - Spigot

    Jeden z lepszych programistów, którego mogę śmiało polecić Czysty, wyraźny kod, widać, że zna się na rzeczy, do tego jego projekty to nie tylko pluginy. W dodatku interesuję się różnymi frameworkami, POLECAM = )
  4. yooniks

    Problem z edycja pluginu

    ja tu tylko informuje, że bez pozwolenia nie mozna edytowac czyjegoś pluginu, napisz do autora = )
  5. yooniks

    Wykonywanie voida o określonej godzinie

    w obiekcie Timer masz taką metode jak schedule, w drugim parametrze dajesz Date i tyle kodzik, bo i tak pewnie nie ogarniesz o co chodzi: https://docs.oracle.com/javase/8/docs/api/java/util/Timer.html#schedule(java.util.TimerTask, java.util.Date)
  6. yooniks

    Oczekiwania względem serwera RPG

    kolejny serwer rpg, który wyglada tak samo
  7. yooniks

    [Pomocy] Odrzucanie gracza do tylu

    oohh, tak od razu dajmy wszystkim gotowe pluginy, zróbmy za nich wszystko, bo przecież tego chcą - nie chcą sie uczyć tylko dostawać gotowy kod - a ty im w tym pomagasz i później jest taki gościu na jutubie co nagrywa poradniki, przepisuje kod z drugiego monitora, w projektach ma jakies potezne projekty 'core', 'drop', 'proxy', a na forach sie pyta jak używać map ;/ @edit3 @JanekMaSkrypta_ eh.. moze nie, że nic, coś tam umiesz i każdy sie rozwija, ale po prostu wkurza mnie jak ktoś kradnie kod i to publikuje jako swoje - kradniesz kod? okej, mozesz krasc, kazdy kiedys kradl kod i tak sie uczyla wiekszosc osob, ale to juz jest cos innego jak podpisujesz kogoś prace pod siebie. a co do toolsow i core.. - (https://www.youtube.com/watch?v=dCpbDB4t0vE&t=209s) - robisz speedcoding, pokazujesz ze cos tam potrafisz, okej, ale to jak piszesz na roznych discordach lub jak wypowiadasz sie na yt mnie denerwuje - bo cos tam potrafisz, ale twoj kod jest bez sensu i gówniany jeżeli patrzeć z innej strony, może ktoś kto nie potrafi programować napisze, że jesteś dobry i przed nim sie popiszesz, ale ktos kto chociaz troche (studiowal?) programowanie to zna różne zasady w programowaniu dzięki którym kod jest lepszy i potrafią takie coś dostrzec nawet jeżeli specjalizują sie w innym języku - kod do d*py =) @edit2 (na gorze bo na dole nie moge) @JanekMaSkrypta_ na youtube mi nie odpowiedziales, to odpowiedz tutaj: klik - czemu tu jest moje proxy jedynie ze zmienionymi wiadomosciami, w dodatku je sprzedajesz (a one bylo DARMOWE na githubie) i nawet prawdziwego autora (mnie) nie podales, a robilem te proxy przez dosc dlugi czas? to ladny programista newpvp = ) @edit1 tak, a teraz bedzie uzywal kod, ktory mu podales, nawet nie wytlumaczyles co robi dana metoda itd., kolega zrobil proxy i toolsy, wiec z dokumentacja nie powinien miec problemow..... mhm no chwila, chyba ze ukradl kod, a tutaj ponownie dostal gotowca i nie musi robic samemu? a pewnie niedlugo na kanale zobaczymy wyrzucanie gracza w powietrze by janek1337 = )
  8. yooniks

    Problem ze zmienna w HashMapie

    klucze, tak samo jak i wartosci w mapie nie moga byc prymitywne, no ale zgodze sie z tym ze powinien uzywac true/false, a nie Boolean.TRUE itd. bo Boolean.TRUE zwraca nowy obiekt klasy Boolean z parametrem 'true' new Boolean(true) Co do samego tematu: czemu trzymasz playera w mapce zamiast same jego uuid ;/ od tego masz: for (int i = 0; i < 10; i++) { } jak zwracasz false w onCommand to jezeli w plugin.yml masz podane poprawne uzycie (usage) to wysle je do gracza, a raczej tego nie chcesz bo juz sam wysylasz do gracza wiadomosc zeby podal po prostu gracza. nie wiem wgl po co tutaj uzywasz mapki, przeciez do takiego czegos mozesz uzywac tych jakże pięknych setów, bo przecież są one po coś w javie: private final Set<UUID> checkingPlayers = new HashSet<>(); private boolean isChecking(UUID uuid) { return this.checkingPlayers.contains(uuid); } private void check(UUID uuid) { this.checkingPlayers.add(uuid); } private void successCheck(UUID uuid) { this.checkingPlayers.remove(uuid); } a jak juz robisz mapke to powinna ona wygladac mniej wiecej tak: private final Map<UUID, SomeObject> someMap = new HashMap<>(); this.someMap.put(player.getUniqueId(), true); if (this.someMap.get(player.getUniqueId()) == somePrimitiveType) { }
  9. yooniks

    Blad w pluginie

    wiesz, na kanale masz 3 miesiace temu poradniki robione a w projektach 'core' itd. a na forum miesiac po tym filmiku pisales o hashmapach i jak je ogarniac lub inne podobne rzeczy, wiec tak, i nie, nie robilbys duzych toolsow tylko przerabbial kguildsy, albo mial toolsy ktore dzialaja standardowo na gownianej konfiguracji i kod wygladalby jak sraka = D
  10. yooniks

    Blad w pluginie

    no nie, jedyne co tutaj napisales to to zeby usunal zmienna 'a' i wykorzystal zmienna 'p' - no rozumiem, piszesz pluginy miesiac i chcesz sie popisac wiedzą, ale jak nie wiesz co jest zle to nie szukaj na sile popisu wykonujesz tą komende z konsoli, czy z poziomu gracza? (opcjonalnie pokaz plik plugin.yml)
  11. yooniks

    [Pomocy] Odrzucanie gracza do tylu

    Ustaw odpowiednie velocity dla gracza: final Vector velocity = new Vector(...); //https://hub.spigotmc.org/javadocs/bukkit/org/bukkit/util/Vector.html p.setVelocity(velocity);
  12. yooniks

    Zombie podróżujący z punktu A do punktu B

    siema jestem nowy na tym forum - napisze mi ktos core i bede mogl mowic ze to moje ale i tak nie umiem nawet wyexportowac w eclipse? - tak wyglada twoja wypowiedz, nikt nie bedzie ci dawal gotowców, ten dzial jest od pomagania z kodem, a nie pisaniem kodu za ciebie
  13. yooniks

    Help, teleportowanie

    no to w takim razie nigdzie nie teleportujesz gracza, to czemu sie dziwisz ze go nie teleportuje :XD:
  14. yooniks

    Help, teleportowanie

    ja tu nie widze zadnej teleportacji, pokaz co masz w arenautil
  15. yooniks

    Help, teleportowanie

    wyrzuca ci jakies bledy? zapewnie nie wyszukuje takiego swiata, uzywaj Bukkit.getWorlds().get(0), zamiast szukania po nazwie ;/ szykuje sie kolejny najlepszy serwer pvp ;/
×