Skocz do zawartości

yooniks

Użytkownik
  • Zawartość

    789
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana yooniks w dniu 15 marca

Użytkownicy przyznają yooniks punkty reputacji!

O yooniks

  • Tytuł
    Znany

Informacje

  • Płeć
    Nie podano
  • Hobby
    just someone who likes java
  • Nick w MC
    yooniks_tendev

Metody kontaktu

  • Discord
    yooniks#2411

Ostatnie wizyty

3 739 wyświetleń profilu
  1. yooniks

    plugin IPWHITELIST

    ja nie podawalem i dzialalo dobrze
  2. yooniks

    plugin IPWHITELIST

    # Here you have to specify a list of whitelisted ips. # Note that you do not need to specify bungee IPs here. # Those are automatically imported from your bukkit.yml. # Set them there if you didn't already. whitelist: [217.182.35.185, nsplay.pl] #ip bungeecorda /\ # Here you have to specify the message sent to the player when kicked. playerKickMessage: '&cPolacz sie poprzez &6nsplay.pl&c!' # Put this to true to print the real IP of every player attempting to connect. debug: false # Setup mode, enabled on first run, will automatically whitelist the IP of the # first player that is detected to connect through bungeecord, kicking the # other players after 1 second. # WARNING : This should be set to false once you have whitelisted your bungeecord ! setup: false ip-forwarding wlacz wszedzie
  3. ^ i nie zagłębiam się jakoś w atrybuty, ale nie można nimi tego zrobić? lub do nbt po prostu dodac, o wiele latwiej
  4. Jakiś przykładowy projekt?
  5. yooniks

    Pomocy!

    em chodzi ci po prostu o right click? xd
  6. a hopper ma dwa rzedy czy jeden?
  7. getEyeLocation moze @edir w sumie to bez sensu, masz vector i to powinno wystarczyć
  8. Github: https://github.com/yooniks/phasmatos-inventory-api/ Przyklad uzycia: public final class ExamplePlugin extends JavaPlugin { @Override public void onEnable() { final PhasmatosBukkitInventoryAPI inventoryAPI = new PhasmatosBukkitInventoryAPI(); inventoryAPI.register(this); final PhasmatosInventory stableInventory = new ExampleStableInventory("This is simple stable inventory!", 9); stableInventory.addItem(0, new ItemBuilder(Material.COBBLESTONE) .withName("Hello!= )") .withLore("You can only look at me!") .build()); final ExampleChangeableInventory changeableInventory = new ExampleChangeableInventory("Changeable inventory", 9); final ItemStack changeableItem = new ItemBuilder(Material.COBBLESTONE) .withName("Your name: {PLAYER}") .withLore("You can look at me, i will change my meta", "You can click me!!!") .build(); changeableInventory.addItem(4, changeableItem); changeableInventory.addItemAction(4, (player) -> player.sendMessage("Wow! You clicked at me!")); inventoryAPI.addInventory(stableInventory); inventoryAPI.addInventory(changeableInventory); } private final class ExampleStableInventory extends PhasmatosStableInventory implements PhasmatosCloseableInventory { ExampleStableInventory(String title, int size) { super(title, size); } @Override public void onClose(InventoryCloseEvent event) { //closed inventory, you can send message etc.. } } private final class ExampleChangeableInventory extends PhasmatosClickableChangeableInventory { ExampleChangeableInventory(String title, int size) { super(title, size); } @Override public ItemStack updateItem(ItemStack item, Player player) { if (item.getType() == Material.COBBLESTONE) { final ItemMeta meta = item.getItemMeta(); meta.setDisplayName(StringUtils.replace(meta.getDisplayName(), "{PLAYER}", player.getName())); item.setItemMeta(meta); } return item; } } }
  9. yooniks

    Itemy

    daj to w on place i dodaj cancel event
  10. Próbowałeś w konfiguracji poszukać czegoś jak tab-complete? Może masz wyłączone/źle ustawione @edit teraz spojrzałem na tego commita i on jest sprzed 5 lat, czyli dawno w releases napewno jest i to nie dokończa komend tylko nicki graczy/serwery
  11. e tam o szczegóły się czepiacie, ja to bym bardziej tu wspomniał o tym ze napisałeś ze projekt będziesz rozwijał, a nie widzę tu nigdzie fajnie rozbudowanego projektu, za każdym dodawaniem nowego narkotyku musisz edytować doslownie każda klasę.. @up camelcase jest ♂ i nie "trzeba" tylko można, to już narzucanie code style'u.. i nie, nie powinno tylko może, kompilator i tak to normalnie potraktuje @edit @Sewer @down myslalem ze chodzi ci tylko o statyczne fieldy=(
  12. linia 63,probujesz pobrać drugi/trzeci element z tablicy, a jej wielkość jest po prostu mniejsza więc rzuca wyjatek
  13. yooniks

    Dodanie Attribute

    rzeczywiscie, pomylilem sie, tak jak mowilem, bez dokumentacji slabo, teraz na komputerze jestem to ci nawet przyklad daje: final ItemStack item = null; final ItemMeta meta = item.getItemMeta(); final AttributeModifier attributeModifier = new AttributeModifier(UUID.randomUUID(), "coolAttribute", 1.4, Operation.ADD_NUMBER, EquipmentSlot.HAND); meta.addAttributeModifier(Attribute.GENERIC_ATTACK_DAMAGE, attributeModifier); item.setItemMeta(meta); Kazdy atrybut musi miec inne uuid (nie moze sie powtarzac, inaczej po prostu nie zostanie nadany) Atrybut dziala tylko w glownej rece (w tym przykladzie) Odsylam do dokumentacji po wiecej: https://hub.spigotmc.org/javadocs/spigot/org/bukkit/attribute/AttributeModifier.html https://hub.spigotmc.org/javadocs/spigot/org/bukkit/inventory/meta/ItemMeta.html#addAttributeModifier-org.bukkit.attribute.Attribute-org.bukkit.attribute.AttributeModifier- @edit (itemstack dalem na null, tlyko dlatego ze to jest przyklad a potrzebowalem to zrobic w intelce, no a nie chcialo mi sie po prostu obiektu tworzyc, i tak nie musze tego testowac wiec dalem sobie nulla, zeby po prostu lapalo mi to jako itemstack)
  14. yooniks

    Dodanie Attribute

    ja osobiście użyłem jakiegoś api nie wiedząc że taka metoda wgl istnieje w nowszych wersjach (lub już wcześniej istniała to się zalamalem) zapewne w pierwszym parametrze nazwa atrybutu (sprawdź czy istnieje jakaś klasa Attributes od bukkita, jak tak to pewnie tam siedzą statyczne stringi z poprawnymi nazwami) np. generic.attackDamage a drugi parametr to wartość czyli np. 1.4,potem musisz ponownie ustawić itemmete itemstackowi (niestety jestem na tel to nie przeczytam dokumentacji, a atrybuty nigdy mi potrzebne nie były, raz tylko zlecenie pisałem szgvkie)
  15. co na odwrót? pierw sprawdzasz czy jest nullem a potem czy nie jest podobny, jeżeli warunek się zmieni to przeskakujesz do następnego elementu
×