Skocz do zawartości

yooniks

Użytkownik
  • Zawartość

    981
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana yooniks w dniu 20 września 2019

Użytkownicy przyznają yooniks punkty reputacji!

O yooniks

  • Tytuł
    Znany

Informacje

  • Płeć
    Nie podano
  • Hobby
    just someone who likes java
  • Nick w MC
    phasmatos_

Metody kontaktu

  • Discord
    yooniks#2411

Ostatnie wizyty

6 663 wyświetleń profilu
  1. yooniks

    Bungee ip

    z FileConfiguration możesz pobierać dane (z configu), ip to w configu host. Załaduj config za pomocą YamlConfiguration#load (czy coś takiego), argumentem jest File,czyli config.yml i tyle
  2. yooniks

    Statyczne metody

    Nie kupowałem ksiazek + jestem samoukiem, only internet Probujesz być śmieszny, mam nadzieję że kiedyś przyjdzie okres w twoim życiu, że dorośniesz @edit fajne forum że nie mogę zgłosić jego odpowiedzi bo wyskakuje mi że nie mogę otworzyć tej strony, administracja poprawia formatowanie tekstu, ale takich przygłupów ignoruje
  3. ^ Można to zbugować, np. zrobić skrzynkę o takiej nazwie + Gdy nick gracza jest zbyt długi wywali błąd, dlatego lepiej jest zrobić to jakoś mądrze, trzymać w mapce(jakies cache) ,InventoryHolder albo cokolwiek innego
  4. yooniks

    Statyczne metody

    To nie ma żadnego większego znaczenia, możesz robić tak i tak, a nawet możesz zrobić enuma. public enum TestManager { INSTANCE; public void someAction() { } } Ogólnie ja osobiście jak mam trudny dostęp do obiektu (np. nie mam jak go pobrać to korzystam z static albo enuma) Dla mnie osobiście nie robi to większej różnicy, rób tak jak wolisz. Warto też wspomnieć że obiekt jest inicjalizowany inaczej niż static. Ogólnie dużo osób mówi, aby używać jak najmniej STATIC, bo java to niby język obiektowy.. Ale według mnie powinieneś używać obiektów tylko gdy jest to potrzebne, czyli np. masz 10 userow, UserManager jest jeden.. Nie ma dużej różnicy chyba poza tym że inaczej są klasy ladowane i obiekty, no i w obiektach możesz trzymać różne dane per object Bardziej moja uwagę przykuło to, że używasz Cache, a potem i tak wszędzie uzywasz cacheMap.asMap(), co nie ma trochę sensu i nawet nie wiem czy zadziała, powinienes używać tych metod od Cache, czyli getIfPresent itp zamiast asMap().get, + w getPlayer może ci rzucić nullem i nic z tym nie robisz
  5. Totalny ez, ale pozatym kozak pluginki robi. Polecam!

  6. prawie bez różnicy, ale ze względu na czysty kod wrzucilbym to do usera
  7. Porada: zleć to programiscie za jakieś 20-40zl (z zapisem do sql)
  8. Nie ładuje się wszystkiego w jednej klasie, każda klasa ma swoją działalność, jeżeli masz klasę od kitow to ładujesz kity w klasie od kitow lub jakiejś podklasie typu KitLoader żeby podzielić coś jak mikroserwisy a to czy lepiej ladowac przy włączeniu czy nie zależy czy wolisz zuzywac ram czy cpu (no i będzie to trwało dłużej) .
  9. Serwery/klienci którzy nie są programistami i nie ocenia twojego kodu, więc fajnie byłoby trzymać coś więcej na githubie, 5 lat twoich usług tylko mc, czy coś więcej typu spring?
  10. NIE MASZ CANCELOWANIA EVENTU W IFIE Z INVENTORY OD VIPA TO JAK CHCESZ BLOKOWAĆ KLIKANIE W TE INVENTORY? TROCHĘ LOGIKI, SAMO SIĘ NIE DODA, tak jest jak się pewnie kradnie kod
  11. Wyśle nawet jak nie jest stringem Nazwałeś metodę OnEnable zamiast onEnable
  12. yooniks

    getBlock setType

    zrób w tasku opóźnionym o 20tickow
  13. yooniks

    getBlock setType

    "Śmieszne błędy"? Po co bierzesz się za robienie pluginu skoro nawet nie wiesz ze stacktrace jest pewnie najważniejszy żeby rozwiązać ten problem. Block jest pewnie nullem lub getBlock zostało zmienione na coś innego lub blok po prostu nie istnieje nikt nie ma czasu robić serwera i pluginu tylko żeby to przetestować skoro możesz dać błąd xD
  14. Tak, mi się wydawało że wszędzie zamykam (nie używałem try-with-resources) a potem baza się wysypala z np. 30000 coś tam timeout, przy np. ResultSet i już nic nie dzialalo z baza (po iluś tam razach to się dzieje, dlatego dopiero przy dużej ilości graczy znalazłem ten bug)
  15. &autoReconnect=true tam w parametrach gdzie tworzysz połączenie. + upewnij sie że cały czas zamykasz każde Statement (używaj try with resources, ten poradnik @up jest chyba stary bo używają cały czas finally>close) bo potem mogą być problemy
×