Skocz do zawartości

yooniks

Użytkownik
  • Zawartość

    971
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana yooniks w dniu 20 września 2019

Użytkownicy przyznają yooniks punkty reputacji!

O yooniks

  • Tytuł
    Znany

Informacje

  • Płeć
    Nie podano
  • Hobby
    just someone who likes java
  • Nick w MC
    phasmatos_

Metody kontaktu

  • Discord
    yooniks#2411

Ostatnie wizyty

5 604 wyświetleń profilu
  1. Wyśle nawet jak nie jest stringem Nazwałeś metodę OnEnable zamiast onEnable
  2. yooniks

    getBlock setType

    zrób w tasku opóźnionym o 20tickow
  3. yooniks

    getBlock setType

    "Śmieszne błędy"? Po co bierzesz się za robienie pluginu skoro nawet nie wiesz ze stacktrace jest pewnie najważniejszy żeby rozwiązać ten problem. Block jest pewnie nullem lub getBlock zostało zmienione na coś innego lub blok po prostu nie istnieje nikt nie ma czasu robić serwera i pluginu tylko żeby to przetestować skoro możesz dać błąd xD
  4. Tak, mi się wydawało że wszędzie zamykam (nie używałem try-with-resources) a potem baza się wysypala z np. 30000 coś tam timeout, przy np. ResultSet i już nic nie dzialalo z baza (po iluś tam razach to się dzieje, dlatego dopiero przy dużej ilości graczy znalazłem ten bug)
  5. &autoReconnect=true tam w parametrach gdzie tworzysz połączenie. + upewnij sie że cały czas zamykasz każde Statement (używaj try with resources, ten poradnik @up jest chyba stary bo używają cały czas finally>close) bo potem mogą być problemy
  6. Daj cała klase main i sprawdź logi czy plugin się poprawnie laduje
  7. Bukkit#dispatchCommand jeżeli się nie mylę, lub Użyj WE api
  8. plugin wymaga innego pluginu, BCommons
  9. A skąd mamy wiedzieć czemu się nie ładuje skoro nie dałeś logów?
  10. Tak jak wyzej.. To jest kod binarny którego nie odczytasz zwykłym notepadem.. Nie odkodowaleś tego pluginu tylko go zdekompilowałeś. Poza tym jdgui to chyba najsłabszy dekompilator Próbujesz na siłę kogoś nauczyć sam nic o tym nie wiedząc
  11. Witaj! Od ponad 4 lat programuje w języku java, i od ponad 2 lat interesuje się exploitami ("wykorzystywaniem luk w serwerach mc") oraz ich usuwaniem/blokowaniem. Plugin jest 1.7.x-1.15.x i kosztuje około 4-5 euro. Zawiera on antibota oraz antiexploita w jednym. Więcej tutaj: https://www.mc-market.org/resources/13303/ Fix pod bungee (przed bungee exploitami, "null pingami") i inny antibot również sprzedawany: https://www.mc-market.org/resources/13304/
  12. \n powinno zrobić nowa linie, używaj " " a nie ' '
  13. Pierwszy return też useless, od sprawdzania czy string jest pusty masz metodę String#isEmpty, aby zrobić to 'czystsze' to mógłbyś w obiekcie zrobić coś jak metodę: playerPassword() - jeżeli jest hasło to je zwracasz, nie ma to rzucasz np. NoPasswordException/UnregisteredAccountException itp a w listenerze tylko try/catch itp no i już o wiele czystsze i ładniej wyglada
  14. Bukkit.getScheduler()#runTaskLaterAsynchrously Pokaz cały kod a nie urywki, debuguj
  15. yooniks

    Blokowanie komend

    Hm co do UP proponowałbym raczej sprawdzanie tylko "pierwszej części tekstu", w taki sposob: String cmd = message.split(" ")[0]; Bo ze startsWith wylapie również /gamemodekupa a nie same /gamemode więc trochę dziwnie, no i z contains i equals też źle by było
×