Skocz do zawartości

yooniks

Użytkownik
  • Zawartość

    686
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana yooniks w dniu 3 września

Użytkownicy przyznają yooniks punkty reputacji!

7 obserwujących

O yooniks

  • Tytuł
    Wyjadacz III

Informacje

  • Płeć
    Nie podano
  • Hobby
    just someone who likes java
  • Nick w MC
    yooniks_tendev

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

2355 wyświetleń profilu
  1. yooniks

    Topka w fg

    a po co konczyc edycje? wgraj najnowszego builda, który jest wspierany i aktualizowany a w razie dalszych problemow pisz tu: https://github.com/FunnyGuilds/FunnyGuilds/issues - pewnie topka sie po prostu nie aktualizuje, albo jakis problem z tabem, albo sortowaniem
  2. yooniks

    matiiWhoIs - Informacje o graczu!

    co to jest x d no tych podstawowych tez za bardzo nie, pelno bledow, a dalej nic nie zmieniasz =/ czekam az zrobisz jakis update i wtedy ocenie
  3. yooniks

    Zmienna boolean osobna dla każdego gracza

    private final Set<UUID> players = new HashSet<>(); public boolean has(UUID uuid) { return this.players.contains(uuid); } public void add(UUID uuid) { this.players.add(uuid); } public void remove(UUID uuid) { this.players.remove(uuid); } @Test public void booleanTests() { final UUID uuid = UUID.randomUUID(); Assert.assertTrue(this.has(uuid)); this.add(uuid); Assert.assertTrue(this.has(uuid)); } normalnie uzylbys mapek lub zmiennych w jakims obiekcie, ale takie cos mozesz przetrzymywac sobie w secie, gracz w nim jest - zwraca true - nie jest - zwraca false. przetrzymujesz tam uuid gracza tak jest wygodniej. w drugim kodzie po prostu sprawdzasz czy metoda zwraca true testami jednostkowymi: https://kobietydokodu.pl/17-testy-jednostkowe/ przydadzą ci sie podstawy javy, po co zaczynac z minecraftem i pisaniem pod niego pluginów skoro nie potrafisz zrobic prostego programu sprawdzajacego czy lista coś zawiera, albo nie wiesz co to mapki.. narobisz sobie tylko pełno problemów, pierw zacznij od podstaw javy, a potem bukkit.
  4. yooniks

    Technika

    Szukasz technika, a jedyne co możesz zaoferować to serwer na jakimś hostingu za 20 zł na miesiąc? Ktoś kto potrafi pisać pluginy na pewno nie bedzie tracił na ciebie czasu =/ Jeszcze "pisanie dla ciebie pluginów" - wszystkie twoje zachcianki za 20 zł XD (i to nie jeszcze dla technika tylko na serwer, to tak na prawde gowno ma z tego technik) Co technik zyskuje współpracując z tobą? Nic oprócz straty czasu.
  5. yooniks

    Najoptymalniejsze rozwiązanie.

    tak, i ładowanie 100+ światów przy starcie serwera i przy save-all lub wyłączeniu =/ przecież taki border można zrobić na jednym świecie, tylko wysyłać każdemu graczowi inny pakiet z wielkościa bordera itd
  6. no jak chcesz pobrac tą tablice byte'ow to uzywasz: packet.getByteArrays().read(0) w protocollibie, a to jak juz bedziesz nasluchiwal to bardzo prosto zrobic.. no i tylko tam gdzie przetrzymujesz protocolManager to dodajesz ten listener
  7. yooniks

    Program do pluginów

    ale tłumaczył jak ogarnąć środowisko
  8. yooniks

    Problem z odpaleniem clienta

    ^ = ( wywala nulla bo dajesz nulla w parametrach = ( Start.main(null);
  9. yooniks

    [Pytanie] Wyciagnie mi ktos JARke

    no raczej nie =/ https://github.com/SocketByte/OpenSectors/releases - tu masz fajne sektorki
  10. yooniks

    problem z 17 linijka w eclipsie

    wiem, slepy nie jestem: if(sender instanceof Player || sender.hasPermission("gamemode.cmd")) { szybka lekcja: || - lub && - i warunek sie wykona jezeli wykonujacy komende jest graczem LUB ma permisje (tutaj tez bedzie dzialala pewnie konsola) poprawnie powinno byc && zamiast || i byłoby git.
  11. yooniks

    problem z 17 linijka w eclipsie

    zwracasz false, czyli informujesz ze cos poszlo nie tak, dostep do komendy ma KAZDY GRACZ nawet bez uprawnien, jedyne co poprawiłeś to dałeś string zamiast int
  12. może po prostu spróbuj: final Packet packet = new ClientPluginMessagePacket("MC|PrList", "jakisString".getBytes()); handler.sendPacket(packet); a drugiego argumentu nie bedziesz dostawał w postaci stringa tylko tablicy byte, czyli sprobuj cos w stylu: player.sendMessage(new String(event.getPacket().getByteArrays().getValue())); //nie wiem jakie tam sa metody
  13. yooniks

    Bukkit broadcastMessage

    tak jak wyżej, spamisz konsole, niepotrzebne logi, do tego zamiast 100 razy powtarzać tą samą metodę wystarczy wysłać raz, ogromny znak. private final char[] bigMessage = new char[7680]; Arrays.fill(chars, ' '); player.sendMessage(String.valueOf(bigMessage));
  14. yooniks

    ItemStack

    napisał, że ma błąd, a nie, że mu nie ustawia nazwy, no i to logiczne, że nie bedzie mial dostepu z non-static do static, jak by zrobił tak: static { im.setDisplayName(".."); } to by nie było błędu, błąd miał od razu w IDE
  15. yooniks

    ItemStack

    XD czemu ludzie zaczynacie od bukkita a nie javy? private final ItemStack[] kit_player = new ItemStack[] { new ItemStack(Material.DIAMOND_PICKAXE), new ItemStack(Material.WOOD) }; blad pewnie jest przez to ze z non-static chcesz miec dostep do static
×