Skocz do zawartości

yooniks

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    987
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana yooniks w dniu 20 września 2019

Użytkownicy przyznają yooniks punkty reputacji!

Informacje

  • Płeć
    Nie podano
  • Hobby
    just someone who likes java
  • Nick w MC
    phasmatos_

Metody kontaktu

  • Discord
    yooniks#2411

Ostatnie wizyty

9 629 wyświetleń profilu

Osiągnięcia yooniks

  1. Nie wiem kto ci zrobi kilkanaście pluginów za +- 900zł. I to "czasochłonnych" tak jak napisałeś. Może poszukaj lepiej skryptera xd
  2. Witam, w sumie to tak jak w temacie. Poszukuję osoby do współpracy, do stworzenia serwera minecraft. Może na początku trochę o mnie. Aktualnie jestem właścicielem oraz programistą/technikiem 5 serwerów minecraft: cashmc.eu, hubplay.pl, pixelplay.pl, onecash.pl, worldplay.pl oraz planuję otworzyć kilka innych. Cashmc.eu samo często wyciąga po 1,000 graczy na starcie, czyli można powiedzieć, że "jakieś" doświadczenie mam. Oprócz serwerów minecraft zajmuję się również ich zabezpieczeniami, które sprzedaję na stronie https://mc-protection.eu W skrócie jestem programistą/technikiem z ponad 4-5 letnim doświadczeniem, jeżeli chodzi o "pluginy" to jestem w stanie napisać raczej każdy. Kogo szukam? Szukam osoby, która jest youtuberem (masz znajomego ytbera? podeślij mu ten post), bądź bardzo dobrze zna się na marketingu, jest kreatywna oraz jest w stanie ogarnąć administrację serwera oraz stworzyć serwer discord od zera oraz social media. (Bądź jeżeli jesteś ytberem to po prostu znalezenie osoby która to ogarnie) Musisz mieć pomysł na serwer, aby się wyróżniał, a ja jestem w stanie go zrealizować. To jedyne czego wymagam od tej osoby. W zamian? % zarobków z serwera, bądź stała, ustalona kwota. Co ja jestem w stanie zrobić? Zainwestować w reklamy/promocję serwera, postawić serwer od zera oraz stronę serwera (itemshop), ogarnąć zabezpieczenia serwera, strony itp, czyli w skrócie po prostu ogarniam cały serwer + itemshop (płatności na mnie, na moją firmę) -tak aby wszystko stało bez problemów i bez lagów. Jestem w stanie zrealizować twój pomysł na serwer. Mam raczej duże doświadczenie w stawianiu serwerów oraz ich zabezpieczaniu. Nie wystarczy, że napiszesz "stawiamy serwer survival 1.17 lub gildie" i jakieś malutkie nowości, jest potrzebne coś co przebije rynek, chyba, że jesteś ytberem i masz swoje community. Discord: yooniks#0289, ale najlepiej pisać w wiadomości prywatnej, bo tam rzadko odpisuję losowym osobom (głównie piszą do mnie gracze z serwerów "plis daj itemki", więc większość wiadomości ignoruję)
  3. Co ty za głupoty piszesz? 3 największe serwery w polsce korzystają z tej ochrony XD zawirusowane? co? czemu piszesz takie glupoty bez chociaz najmniejszych dowodow? Kradziony kod? Tez prosze o chociaz najmniejszy dowod bo teraz rozpowiadasz bardzo nieprawdziwe informacje bez zadnych dowodow i to jest smieszne XD (+ problem z translacją juz rozwiazany, napisal do mnie na discordzie)
  4. FastLogin robi to refleksjami fajnie, na githubie masz kod
  5. Player#sendTitle("","subtitle");
  6. yooniks

    Bungee ip

    z FileConfiguration możesz pobierać dane (z configu), ip to w configu host. Załaduj config za pomocą YamlConfiguration#load (czy coś takiego), argumentem jest File,czyli config.yml i tyle
  7. Nie kupowałem ksiazek + jestem samoukiem, only internet Probujesz być śmieszny, mam nadzieję że kiedyś przyjdzie okres w twoim życiu, że dorośniesz @edit fajne forum że nie mogę zgłosić jego odpowiedzi bo wyskakuje mi że nie mogę otworzyć tej strony, administracja poprawia formatowanie tekstu, ale takich przygłupów ignoruje
  8. ^ Można to zbugować, np. zrobić skrzynkę o takiej nazwie + Gdy nick gracza jest zbyt długi wywali błąd, dlatego lepiej jest zrobić to jakoś mądrze, trzymać w mapce(jakies cache) ,InventoryHolder albo cokolwiek innego
  9. To nie ma żadnego większego znaczenia, możesz robić tak i tak, a nawet możesz zrobić enuma. public enum TestManager { INSTANCE; public void someAction() { } } Ogólnie ja osobiście jak mam trudny dostęp do obiektu (np. nie mam jak go pobrać to korzystam z static albo enuma) Dla mnie osobiście nie robi to większej różnicy, rób tak jak wolisz. Warto też wspomnieć że obiekt jest inicjalizowany inaczej niż static. Ogólnie dużo osób mówi, aby używać jak najmniej STATIC, bo java to niby język obiektowy.. Ale według mnie powinieneś używać obiektów tylko gdy jest to potrzebne, czyli np. masz 10 userow, UserManager jest jeden.. Nie ma dużej różnicy chyba poza tym że inaczej są klasy ladowane i obiekty, no i w obiektach możesz trzymać różne dane per object Bardziej moja uwagę przykuło to, że używasz Cache, a potem i tak wszędzie uzywasz cacheMap.asMap(), co nie ma trochę sensu i nawet nie wiem czy zadziała, powinienes używać tych metod od Cache, czyli getIfPresent itp zamiast asMap().get, + w getPlayer może ci rzucić nullem i nic z tym nie robisz
  10. Totalny ez, ale pozatym kozak pluginki robi. Polecam!

  11. prawie bez różnicy, ale ze względu na czysty kod wrzucilbym to do usera
  12. Porada: zleć to programiscie za jakieś 20-40zl (z zapisem do sql)
  13. Nie ładuje się wszystkiego w jednej klasie, każda klasa ma swoją działalność, jeżeli masz klasę od kitow to ładujesz kity w klasie od kitow lub jakiejś podklasie typu KitLoader żeby podzielić coś jak mikroserwisy a to czy lepiej ladowac przy włączeniu czy nie zależy czy wolisz zuzywac ram czy cpu (no i będzie to trwało dłużej) .
  14. Serwery/klienci którzy nie są programistami i nie ocenia twojego kodu, więc fajnie byłoby trzymać coś więcej na githubie, 5 lat twoich usług tylko mc, czy coś więcej typu spring?
  15. NIE MASZ CANCELOWANIA EVENTU W IFIE Z INVENTORY OD VIPA TO JAK CHCESZ BLOKOWAĆ KLIKANIE W TE INVENTORY? TROCHĘ LOGIKI, SAMO SIĘ NIE DODA, tak jest jak się pewnie kradnie kod
×
×
  • Dodaj nową pozycję...