Skocz do zawartości

yooniks

Użytkownik
  • Zawartość

    852
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    10

Ostatnia wygrana yooniks w dniu 24 maja

Użytkownicy przyznają yooniks punkty reputacji!

O yooniks

  • Tytuł
    Znany

Informacje

  • Płeć
    Nie podano
  • Hobby
    just someone who likes java
  • Nick w MC
    yooniks_tendev

Metody kontaktu

  • Discord
    yooniks#2411

Ostatnie wizyty

4 235 wyświetleń profilu
  1. pełno niepoprawnego kodu typu side-effects w klasie user (dodawanie do listy userow w konstruktorze) statyczny usermanager z LISTA userow, zamiast jakas mapka z uuid,user nazewnictwo paczek - np. "object" ogolnie to kazda klasa dziedziczy po object wiec no nw po co tylko user traktujesz jako obiekt i on jest w tym package if (ConfigManager.getPlayerNameFilter()) { for (User u : UserManager.getUsers()) { names.add(u.getName().toUpperCase()); normalNick.add(u.getName()); } if ((names.contains(e.getName().toUpperCase()) && (UserManager.get(e.getUniqueId()) == null))) { String normal_nick = ""; for (int i = 0; i < names.size(); i++) { if (normalNick.get(i).equalsIgnoreCase(e.getName())) { normal_nick = normalNick.get(i); } } no ogolnie to ja bym tego wgl nie uzywal skoro jest pelno innych pluginow na bany, wiecej funkcji i lepiej napisane
  2. yooniks

    Damage mobą w pętli

    https://hub.spigotmc.org/javadocs/bukkit/org/bukkit/entity/Damageable.html#damage-double- to set health?
  3. yooniks

    Damage mobą w pętli

    czemu tam jest getDamage? Użyj samego damage i sprawdz jakie ma parametry.. stawiam że tylko liczba zadanego dmg
  4. yooniks

    Plugin

    No to już zależy jak ta klasa która chce zedytować wygląda, można by tylko ta jedna klasę zdekompilowac, wrzucić do jakiegoś projektu, do libek dodać ten plugin, wyexportowac i podmienic klase(tak będzie najszybciej) , no ale ja niestety nie mam na to czasu, wiecznie zajęty zawsze można też poprosić autora pluginu:d
  5. Myślę, ze to nie ten dział, ale bardzo bardzo dawno uzywałem chestcommands wiec może pomoge. W konfiguracji chestcommands masz wszystko wyjasnione, tworzysz tam sobie rozne sekcje i jak dodajesz tam item np. o nazwie "warp1" to mozesz mu ustawic player command (akcje) czy cos takiego i tam ustawiasz tez wartosc i po prostu bedzie wykonywlo komende np. /warp asdasd Przeczytaj sobie dokladnie wiki chestcommands i poradniki jak konfigurowac menu
  6. No bez przesady, naucz sie pierw podstaw i dopiero bierz sie za pluginy.. To tak jakbys nie nauczyl sie robienia malej rzeczy np. w samochodzie, a juz bys chcial go skladac od zera lub naprawiac.. Metoda onEnable ma byc w srodku klasy Main a nie poza nią.. (spójrz na ułożenie klamer) Tak samo z listenerem.. zamykasz klase i metoda jest poza klasą. Naucz sie czegoś prostego, naucz sie poprawnie pisać chociaż podstawy i dopiero bierz sie za pluginy.. Tak, ale może to zrobić też w pluginie, i po co komuś zabierać te chęci? A może go pluginy tak zainteresują, że za kilka lat bedzie już bardzo doświadczony i nie tylko w pisaniu pluginów - bo pisząc pluginy też sie rozwija, z czasem nauczy sie pisac czysty kod, z czasem zrobi sie to dla niego troche nudne, nauczy sie czegos nowego i tak bedzie sie rozwijal? W skrypcie nie napisze pozniej jakiegos duzego projektu :d Jak chce sie uczyc to niech sie uczy, ale póki co niech zacznie pierw od podstaw. Do tego kodu wróci po tygodniu i sam zobaczy jakie głupie błędy zrobił I tak wracając do głownego tematu, masz tu troche poprawione, powinno chyba dzialac
  7. yooniks

    Pytanie

    blockplacevent nasłuchujesz, sprawdzasz czy położony blok to głowa skeletona, jeżeli tak to sprawdzasz jeszcze blok pod głowa(czy jest blokiem zlota) jeżeli się zgadza to spawnujesz skeletona o: a sposobów na sprawdzenia bloku niżej jest pełno, znajdziesz coś w necie, "check block under block spigot" substrace, getreliative chyba bylo czy coś takiego i blockface.down
  8. dział kolego, zapędziłeś sie, wracaj do skryptow
  9. Wątpie, że ktoś zrobi coś takiego, ja napisałem coś podobnego na zlecenie (nie przekroczylo chyba 100zl), tylko ze jeszcze wgrywanie schematow, border, kity no i ogolnie to bylo cos w stylu arenek, no i szybko sie czegos takiego nie pisze wiec lepiej komus zaplac zeby zrobil ci to na zlecenie, wydajnie
  10. temat jest o pluginie a nie skrypcie poza tym niektórzy lepiej piszą pluginy niż skrypty (i są dla nich łatwiejsze), nie wiem co tutaj trudnego =( tworzysz obiekt i ustawiasz wartosci, wszystko prosciutkie - @up nawet przyklad podal z tej stronki
  11. według mnie najprościej to chyba warunek ze sprawdzeniem permisjii gracza (Player#hasPermission)
  12. "wystarczy zmienić te znaczki" - wątpię że to zrozumiał jak tak napisales, bo nawet ja nie wiedziałem o co chodzi
  13. jakie znaczki? przecież można używać " w stringu tylko trzeba umiec, poza tym to co wysłałem jest o wiele łatwiejsze uzyciu
  14. https://www.spigotmc.org/wiki/the-chat-component-api/
  15. yooniks

    Perła Kresu

    @EventHandler public void onTeleportOutOfBorder(final PlayerTeleportEvent event) { final Player player = event.getPlayer(); final GameArena arena = this.arenaManager.findArenaByPlayer(player.getUniqueId()); if (arena == null || event.getCause() != PlayerTeleportEvent.TeleportCause.ENDER_PEARL) { return; } WorldBorder border = arena.getBorder(player.getUniqueId()); if (border == null) { border = arena.setBorder(player.getUniqueId(), arena.getCenter(), arena.getSize()); } Location loc = event.getTo(); double size = border.getSize() / 2; double x = loc.getX() - border.getCenterX(), z = loc.getZ() - border.getCenterZ(); if ((x > size || (-x) > size) || (z > size || (-z) > size)) { event.setCancelled(true); player.sendMessage(colored(MessagesConfig.ARENA$CANNOT_USE_PEARL_OUTSIDE_BORDER)); player.getInventory().addItem(new ItemStack(Material.ENDER_PEARL)); } } moj stary kod na nierzucanie perełki poza arene z danym worldborderem na gracza, jak sobie dobrze zmienisz (wywal zmienna arene i border i dodaj zmienne z "size i center") to powinno byc dobrze, dodasz to do klasy z listenerem, zarejestrujesz w mainie i bedzie git, calego nie bede za ciebie robil bo to duzo czasu zleci na sam build xd
×