Skocz do zawartości

yooniks

Użytkownik
  • Zawartość

    733
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana yooniks w dniu 13 grudnia 2018

Użytkownicy przyznają yooniks punkty reputacji!

9 obserwujących

O yooniks

  • Tytuł
    Wyjadacz III

Informacje

  • Płeć
    Nie podano
  • Hobby
    just someone who likes java
  • Nick w MC
    yooniks_tendev

Metody kontaktu

  • Discord
    yooniks#9012

Ostatnie wizyty

2 735 wyświetleń profilu
  1. yooniks

    Programista na zlecenie!

    Chodzi ci o plugin, który wykonałem pod współpracę z JORDIIM, wtedy dopiero zaczynałem z programowaniem, a sam jordii wiedział na co się piszę - dlatego pisałem za darmo - mogłem się rozwijać, a moje pluginy testowały setki graczy - chyba nie musze przypominać, że było to dwa lata temu? Przecież mam githuba, napisz mi co takiego jest niewydajnego w tych projektach, poza tym moi klienci są zadowoleni, a ci co trochę ogarniają programowanie mówią, że kod wygląda bardzo czysto, a nawet niektórzy robią dodatki do tych pluginów - np. w corze sobie dodają do sidebara aktualną arene itd. - każdy bug staram się jak najszybciej poprawić, a plugin można przetestować przed całkowitą zapłatą. Żaden z klientów nie skarżył się na lagi, w pluginach staram się o jak najwydajniejsze rozwiązania. Nie crashuje serwerów dla zabawy, ew. testuje zabezpieczenia, nie wyłudzam żadnych pieniędzy, ani nie każę nikomu kupować moich fixów, osoby same się do mnie zgłaszają. Poproszę jakiś dowodzik, a nie piszesz byle co. To że twoje i twoich kolegów umiejętności mam w jednym palcu nie znaczy, że musisz od razu tworzyć fake'owe konto i komentować mi wątek bez żadnych dowodów, mógłbyś się chociaż wysilić i napisać mi coś o którymś projekcie na githuba (nawet jakimś starym, nie pogniewałbym się) - a tu zero, pustka =( No tak się składa, że niedługo wypuszczam publiczne fixy pod serwery proxy (bungee itd) jak i te docelowe (spigot itd) - bungee będzie zabezpieczone, a z serwerem głownym mam nadzieję, że wiekszość exploitów będzie blokować, a osoby na których taki atak został przeprowadzony i ominął zabezpieczenia - chętnie zaproszę na discorda, podeśle mi logi, a ja zajme sie fixem za DARMO.
  2. yooniks

    Programista na zlecenie!

    Zależy co w takich toolsach miałoby być
  3. yooniks

    Cooldown inventory

    Po co ci to? No po prostu możesz sprawdzać inventoryaction, https://hub.spigotmc.org/javadocs/spigot/org/bukkit/event/inventory/InventoryAction.html (w inventoryclickevent - event.getAction(), no i tez mozesz sprawdzac clicktype left,right) Jeżeli jest jakaś którą chcesz blokować, to sprawdzasz czy gracz ma cooldown i wtedy cancelujesz event. @edit @Queito niby tak, sam tego uzywam w pluginie na sklep, ale zgaduje ze i tak to dziala tak samo (tzn. isleft itd zwraca po prostu czy te clicktype == left itd), wiec niczym sie nie rozni) - no a ze w dokumentacji zobaczylem to tak dla przypomnienia tylko napisalem
  4. Tak jak w temacie, jako iż mam trochę wolnego czasu bo zaczynają się ferie - napiszę prawię każdy plugin na twój serwer. Cena pluginu zależy od jego działania, trudności itd. - na początek klient płaci 40% ceny - zaliczka, gdyby np. po tygodniu pisania pluginu mnie wykiwał to mam chociaż jakiś mały zysk.. Gdy skończę pisać plugin klient dostaje dostęp do serwera testowego gdzie może przetestować plugin, powiedzieć co do poprawki, co mu się nie podoba itd. - w takim wypadku ja wszystko poprawiam - potem klient płaci resztę ceny, a ja wysyłam plugin razem z src. Jako płatność preferuję paypal, ale może być również przelew bankowy. Mój przykładowy projekt/portfolio: https://www.github.com/yooniks/NatalciaGuilds Kontakt discord: yooniks#9012
  5. yooniks

    xyz

    @EventHandler(priority=EventPriority.HIGHEST, ignoreCancelled=true) public void onPlace(BlockPlaceEvent e){ Player player = e.getPlayer(); Block block = e.getBlock(); Config config = Config.getInst(); if (block.getY() < config.max$y)) { e.setCancelled(true); } }
  6. yooniks

    "Bugowanie" inventory

    to chyba normalne ze item się nie pojawia ponownie, pewnie po prostu warunek nie jest spełniony, no i za każdym razem tworzysz nowe inv
  7. yooniks

    "Bugowanie" inventory

    pokaz listener od inventory
  8. yooniks

    Dodanie nazwy

    xD typ za dużo myhardow się naoglądal, do tego to nie blok tylko item, dopiero jak go położysz będzie blok, czemu dodajesz tablice itemstackow skoro i tak tylko jeden item w niej jest? No a co do pytania to up i w końcu się czegoś naucz a nie przepisujesz tylko kod z kguildow nie wiedząc nawet jak to działa
  9. yooniks

    podmiana

    xd co //event with block final Block block = event.getBlock(); final int seconds = 3; Bukkit.getScheduler().runTaskLater(plugin, () -> block.setType(Material.AIR), 20L * seconds);
  10. yooniks

    Group

    czego ty oczekujesz =/ nikt ci nie napisze od serduszka takiego pluginu skoro jest pelno dawno gotowych, chyba że zapłacisz
  11. yooniks

    MySQL problem

    uuid nie bedzie mialo 100 znakow, tak samo name 50.. 1 == true, 0 == false, wiec sobie tak sprawdzaj jakbys uzywal preparedstatement to bys tego nie mial
  12. bo ma final? ja juz bardziej bym sie przyczepil do tego czemu metoda jest z duzej litery rozpoczeta, czemu jest 'event' a potem juz 'p' - skoro pelnymi nazwami to pelnymi.. i te klamerki tez niepotrzebne juz lepiej zobacz co ty kopiujesz z innych pluginow
  13. znaczy utili nikt nie zabrania robić (ale jakiś przedrostek fajnie jakby był, bo tak to tu jest bez sensu) no i tutaj akurat lepiej byłoby jakiś interfejs sobie zrobić z actionbarem itd zamiast utila i o to w tym artykule chodzi, a nie żeby wgl nie używać utilow/nie robić nich
  14. yooniks

    FunnyGuilds nie działają z sidebarem,

    przecież aktualizujesz sidebar tylko przy wejściu na serwer
  15. yooniks

    Pomoc z kontrola

    dodaj uuid gracza do zmiennej grupowej utworzonej wcześniej, np. {sprawdzani::*} add player's uuid to .. a potem sprawdzaj tylko czy zmienna zawiera uuid gracza
×