Skocz do zawartości

piratjsk

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    600
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana piratjsk w dniu 3 sierpnia 2020

Użytkownicy przyznają piratjsk punkty reputacji!

O piratjsk

  • Urodziny 26.06.1997 (24.897550324 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    piratjsk

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

14 039 wyświetleń profilu

Osiągnięcia piratjsk

  1. Chcę się pozbyć kilku domen internetowych, które można wykorzystać w projektach związanych z Minecraft: bukkit.pl (wygasa 08.06.2022) https://www.aftermarket.pl/domena/bukkit.pl/ mcnews.pl (wygasa 17.05.2023) https://www.aftermarket.pl/domena/mcnews.pl/ mcserwers.pl (wygasa 05.07.2023) https://www.aftermarket.pl/domena/mcservers.pl/ mcdevs.pl (wygasa 15.07.2023) https://www.aftermarket.pl/domena/mcdevs.pl/ Wszystkie domeny są wystawione na sprzedaż w serwisie aftermarket.pl i kontakt przez ten serwis jest preferowany. Ceny możliwe do negocjacji.
  2. Ja system cuboidów widziałbym chyba mniej więcej tak: - gracz może sobie sam zaznaczyć region jakimś specjalnym narzędziem albo/i komendami, - na cuboidy są nałożone jakieś ograniczenia, np. maksymalna wielkość, powierzchnia, maksymalna głębokość (poziom y), do którego można zabezpieczać teren (np. do y40, żeby poniżej można było swobodnie budować kopalnie), - cuboid mieszczący się w ustalonych ograniczeniach gracz może założyć sobie sam (zaznaczyć teren i jakaś komenda), - kolejne cuboidy albo takie niemieszczące się w ograniczeniach gracz może zaznaczyć region sam, ale po wykonaniu komendy tworzącej, cuboid trafia do kolejki moderacyjnej i jest tworzony dopiero po akceptacji przez moderację (+ dobrze by było chyba też wrzucać do kolejki moderacyjnej wszystkie nowe cuboidy, które nachodzą na teren jakiegoś innego potencjalnego cuboida znajdującego się aktualnie w kolejce moderacyjnej), - zaznaczany teren można wizualizować dla danego gracza przez wyświetlanie ramki z jakiś practicles albo tymczasowe podmienienie (client side) bloków obramowania na jakieś inne.
  3. Trochę grałem na poprzedniej edycji serwera, ale stosunkowo szybko przestałem. Dla mnie głównym problemem i powodem, dlaczego przestałem był rozmiar mapy i nie do końca, moim zdaniem, przemyślna konieczność zaznaczenia blokami terenu, na który chce się zabezpieczyć co skutkowało krajobrazem poprzecinanym liniami z cobblestone na lądzie i w powietrzu. O ile rozumiem mały rozmiar mapy i powolne jej powiększanie w celu zachęcenia graczy do interakcji, wspólnej gry przez skupienie ich bliżej siebie. To powodowało to też brak (przynajmniej na początku) dostępności części biomów i mocne ograniczenie wolności graczy w wyborze miejsca osiedlenia się (co szczególnie zwraca uwagę na serwerze, którego jednym z głównych założeń miała być 'wolność'). Ciekawszym rozwiązaniem mogłoby być udostępnienie od razu dużej mapy, ale zwiększanie trudności rozgrywki im dalej od centrum, przez np. coraz mocniejsze moby czy różnego rodzaju debuffy (np. szybsze zużywanie paska głodu, tymczasowy efekt weakness czy slowness, albo zmniejszenie bazowej prędkości poruszania się). Nadal zachęcałoby to do osiedlania się bliżej centrum razem z innymi graczami, ale pozwoliłoby chętnym na swobodną eksplorację świata lub osiedlenie się dalej od innych graczy. Można by nawet, podobnie jak z powiększaniem mapy, stopniowo powiększać obszar bez negatywnych efektów, rozszerzając w ten sposób tereny dostępne dla graczy, którzy nie chcą grać z dodatkowymi utrudnieniami. Wariacją na temat zaproponowanego rozwiązania, która mogłaby się sprawdzić nawet lepiej, jeśli chodzi o zachęcenie graczy do osiedlania się bliżej siebie, może być uzależnienie trudności od odległości od cubiodów graczy zamiast środka mapy (np. im mniej cuboidów w odległości powiedzmy 100 bloków od gracza, tym mocniejsze utrudnienia). Jeśli dostępna mapa będzie od razu większa (powiedzmy coś w okolicach 8000x8000 albo większa), to chętnie pogram na serwerze. Nie mam problemu z płaceniem zaproponowanego miesięcznego abonamentu za wstęp na serwer czy wykupienie droższej opcji jeśli na serwerze będzie się fajnie grało.
  4. piratjsk

    SkriptJam #2

    Zgłaszam się.
  5. Dasz linka do sublime text 2 do składni mc?

     

  6. Authy też działa. Sam używam GA ale z tego co kojarzę to tego typu aplikacje działają na podobnej zasadzie więc nie ważne, której użyjesz powinna działać. Pobrałem więc specjalnie Authy, sprawdziłem i rzeczywiście Authy też bez problemu działa, więc propozycja taka trochę bez sensu. Ewentualnie można zmienić tylko opis tej opcji w ustawieniach tak, żeby odnosił się do aplikacji 2FA bardziej ogólnie, a nie tak jak teraz tylko do GA.
  7. Nie zmienię. A swoją drogą to jeśli, żeby przeczytać tabliczki jest wymagana czcionka unicode to warto gdzieś o tym wspomnieć (np. na czacie po wejściu na serwer albo spawn) albo poprawić tabliczki tak aby były czytelne na domyślnej czcionce.
  8. Serwer sprawia wrażenie zorbionego na odwal. Nie chciało się Wam nawet zmienić domyślnego motd czy ikonki. Nie ma skinów dla graczy posiadających konto premium (nawet takich za pomocą komendy /skin). Dla mnie w zasadzie to już całkowicie dyskwalifikuje serwer. Chcecie robić serwer dla graczy nieposiadających legalnej kopii gry, okej, ale dajcie graczom, którzy ją posiadają, chociaż ich skiny. Wersja 1.12. Dlaczego nie najnowsza 1.12.1, w której został naprawiony bug książki receptur pozwalający na kopiowanie itemków? Wymieniarki na spawnie nie działają, nie można tam korzystać z płytek naciskowych (https://i.imgur.com/35yqiiL.png). Niezrozumiałe tabliczki (https://i.imgur.com/EdLemnZ.png). O samej rozgrywce się nie wypowiem, bo jak już wspomniałem nie gram na serwerach, które nie obsługują skinów, a ten oprócz tego ogólnie wygląda na niedopracowany. Tak przy okazji to na Waszej stronie tekst 'Forum serwera' po kliknięciu przenosi na yt (https://i.imgur.com/tToL41q.png).
  9. piratjsk

    Stack Size

    Jak korzystasz z wersji z przed ponad 3 lat to nic dziwnego, że nie działa. Po za tym jeśli oczekujesz pomocy przy pisaniu skryptów pod konkretną wersję Skript to warto o tym wspomnieć w temacie, w przeciwnym wypadku większość pewnie (tak jak ja) założy, że korzystasz z najnowszej.
  10. command /Drop <text>: trigger: if arg 1 is "Gracz": open chest with 2 rows named "&c&l&oDrop z kamienia (Dla Graczy)!" to player wait 1 tick format slot 0 of player with 1 of diamond named "&b&lDiament" with lore "&b&lBez szczęscia &8- &c&l0.4%%||&b&lSzczęscie 1 &8- &c&l0.6%%||&b&lSzczęscie 2 &8- &c&l0.8%%||&b&lSzczęscie 3 &8- &c&l1.0%%" to be unstealable format slot 1 of player with 1 of gold ingot named "&6&lSztabka Złota" with lore "&b&lBez szczęscia &8- &c&l0.5%%||&b&lSzczęscie 1 &8- &c&l0.7%%||&b&lSzczęscie 2 &8- &c&l0.9%%||&b&lSzczęscie 3 &8- &c&l1.1%%" to be unstealable format slot 2 of player with 1 of iron ingot named "&7&lSztabka Żelaza" with lore "&b&lBez szczęscia &8- &c&l0.5%%||&b&lSzczęscie 1 &8- &c&l0.7%%||&b&lSzczęscie 2 &8- &c&l0.9%%||&b&lSzczęscie 3 &8- &c&l1.1%%" to be unstealable format slot 3 of player with 1 of 263 named "&7&lWęgiel" with lore "&b&lBez szczęscia &8- &c&l0.6%%||&b&lSzczęscie 1 &8- &c&l0.8%%||&b&lSzczęscie 2 &8- &c&l1.0%%||&b&lSzczęscie 3 &8- &c&l1.2%%" to be unstealable format slot 4 of player with 1 of redstone named "&4&lRedStone" with lore "&b&lBez szczęscia &8- &c&l0.5%%||&b&lSzczęscie 1 &8- &c&l0.7%%||&b&lSzczęscie 2 &8 &c&l0.9%%||&b&lSzczęscie 3 &8- &c&l1.1%%" to be unstealable format slot 5 of player with 1 of lapis lazuli named "&3&lLapiz Lazuli" with lore "&b&lBez szczęscia &8- &c&l0.8%%||&b&lSzczęscie 1 &8- &c&l1.0%%||&b&lSzczęscie 2 &8- &c&l1.2%%||&b&lSzczęscie 3 &8- &c&l1.4%%" to be unstealable format slot 6 of player with 1 of emerald named "&a&lSzmaragd" with lore "&b&lBez szczęscia &8- &c&l0.4%%||&b&lSzczęscie 1 &8- &c&l0.6%%||&b&lSzczęscie 2 &8- &c&l0.8%%||&b&lSzczęscie 3 &8- &c&l1.0%%" to be unstealable if arg 1 is "Vip": open chest with 2 rows named "&c&l&oDrop z kamienia (Dla VIP)!" to player wait 1 tick format slot 0 of player with 1 of diamond named "&b&lDiament" with lore "&b&lBez szczęscia &8- &c&l0.6%%||&b&lSzczęscie 1 &8- &c&l0.8%%||&b&lSzczęscie 2 &8- &c&l1.0%%||&b&lSzczęscie 3 &8- &c&l1.2%%" to be unstealable format slot 1 of player with 1 of gold ingot named "&6&lSztabka Złota" with lore "&b&lBez szczęscia &8- &c&l0.7%%||&b&lSzczęscie 1 &8- &c&l0.9%%||&b&lSzczęscie 2 &8- &c&l1.1%%||&b&lSzczęscie 3 &8- &c&l1.3%%" to be unstealable format slot 2 of player with 1 of iron ingot named "&7&lSztabka Żelaza" with lore "&b&lBez szczęscia &8- &c&l0.7%%||&b&lSzczęscie 1 &8- &c&l0.9%%||&b&lSzczęscie 2 &8- &c&l1.1%%||&b&lSzczęscie 3 &8- &c&l1.3%%" to be unstealable format slot 3 of player with 1 of 263 named "&7&lWęgiel" with lore "&b&lBez szczęscia &8- &c&l0.8%%||&b&lSzczęscie 1 &8- &c&l1.0%%||&b&lSzczęscie 2 &8- &c&l1.2%%||&b&lSzczęscie 3 &8- &c&l1.4%%" to be unstealable format slot 4 of player with 1 of redstone named "&4&lRedStone" with lore "&b&lBez szczęscia &8- &c&l0.7%%||&b&lSzczęscie 1 &8- &c&l0.9%%||&b&lSzczęscie 2 &8- &c&l1.1%%||&b&lSzczęscie 3 &8- &c&l1.3%%" to be unstealable format slot 5 of player with 1 of lapis lazuli named "&3&lLapiz Lazuli" with lore "&b&lBez szczęscia &8- &c&l1.0%%||&b&lSzczęscie 1 &8- &c&l1.2%%||&b&lSzczęscie 2 &8- &c&l1.4%%||&b&lSzczęscie 3 &8- &c&l1.6%%" to be unstealable format slot 6 of player with 1 of emerald named "&a&lSzmaragd" with lore "&b&lBez szczęscia &8- &c&l0.6%%||&b&lSzczęscie 1 &8- &c&l0.8%%||&b&lSzczęscie 2 &8- &c&l1.0%%||&b&lSzczęscie 3 &8- &c&l1.2%%" to be unstealable
  11. on respawn: # przedmiot bez nazwy give dirt to player # przedmiot z nazwą give iron sword named "&7Srebrne ostrze" to player # kilka przedmiotów z nazwą give 3 golden apples named "&cMniam mniam" to player # przedmiot z nazwą, podpisem i enchantem set {_item} to stick named "&cOgnisty &6kij zaglady" set 1st line of {_item}'s lore to "&rZadaje potezne obrazenia." enchant {_item} with sharpness 5 enchant {_item} with knockback 2 enchant {_item} with fire aspect 2 give {_item} to player # przedmiot, który tylko czasami zostanie dany graczowi chance of 15%: give diamond block to player
  12. piratjsk

    luckyblock

    options: lbName: &6&l&oLucky Block lore1: Poziom1 lore2: Poziom2 lore3: Poziom3 on place of sponge: # luckyblocks if name of tool of player is "{@lbName}": cancel event remove 1 sponge from tool of player # poziom 1 if 1st line of player's tool's lore is "{@lore1}": chance of 10%: drop 1 diamond chance of 10%: drop 1 Gold ingot chance of 10%: drop 1 Iron ingot chance of 10%: drop 1 coal # poziom 2 if 1st line of player's tool's lore is "{@lore2}": chance of 2%: spawn 10 pig at location of event-block send "zarespiłeś swinki xD"
  13. piratjsk

    Stack Size

    if item amount of player's tool is 1: Wystarczyło zajrzeć do aktualnej dokumentacji skripta: https://bensku.github.io/Skript/expressions.html#ExprItemAmount (w przykładzie użycia jest pokazane jak wyświetlić ilość przedmiotów, które gracz trzyma w ręce).
  14. Serwer zaktualizowany do wersji 1.12 pre-release 1.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...