Skocz do zawartości

Username

Użytkownik
  • Zawartość

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Username

  • Tytuł
    Początkujący II

Informacje

  • Nick w MC
    Hajpek_1337

Ostatnie wizyty

561 wyświetleń profilu
  1. command /hasz: trigger: loop {misjon::*}: set {misjon::loop-value} to 1 set {misjon::loop-index} to 1 O północy komenda podana wyżej zostaje aktywowana i po prostu {misjon::%player%} powinno być zmienione na 1. Następnie, gdy gracz dołącza do gry zmienna zmienia się na 2 i w dalszej części skryptu losują mu się rzeczy związane z misją dzienną. Wszystko powinno działać natomiast zmienna {misjon::%player%} czasami się zmienia na 1 a czasami nie i zostaje w niej zapisana cyfra 2. on join: if {atarum.%player%} is 5: if {misjon::%player%} is 1: set {misjon::%player%} to 2 {atarum.%player%} - to jest zmienna sprawdzająca czy gracz wykonał poprzednie zadania, gdyż aby mieć dostęp do misji dziennych trzeba zrobić misje fabularne. To jest nie ważne.
  2. Cześć, mam problem ze skryptem. command /hasz: trigger: loop {misjon::*}: set {misjon::loop-value} to 1 set {misjon::loop-index} to 1 Działa tylko raz i potem już nie zmienia zmiennej na 1... Początek dalszego kodu: on join: if {atarum.%player%} is 5: if {misjon::%player%} is 1: set {misjon::%player%} to 2
  3. Do zamknięcia. Przerobiłem skrypt na trochę prostszy i wszystko działa.
  4. Nie działa... dmg nie jest zwiękrzony Edit1: Problem rozwiązany.
  5. Witam... Mam pewien skrypt, ale nie wiem jak zrobić by z lore wyłapało liczbę dzięki której zwiększy się dmg gracza. set {A9.%player%} to {akcesoria.pierscien.%player%::2} parsed as number ...{akcesoria.pierscien.%player%::2} oznacza "&6Szansa na przeszywające uderzenie: %{bon1.%player%}%%%", a {bon1.%player%} to np. 30. Chciałbym by skrypt wyłapał to 30 i użył go w skrypcie poniżej... On damage: if attacker is player: set damage to damage+{A9.%attacker%} Edit1: Mam nadzieję że dobrze i zrozumiale opisałem w czym problem. Starałem się pisać jak najjaśniej.
  6. Username

    Lambdy Help, Gui

    O niee Poszukam jeszcze w dokumentacji skquery może coś przeoczyłem ; /
  7. Username

    Lambdy Help, Gui

    Nic nie zadziałało. Podczas każdej próby pojawiał się ten sam błąd ;/
  8. Username

    Lambdy Help, Gui

    Wszystko już pewnie próbowałem Ale spróbuje jeszcze raz gdy tylko skończę pisać dalszą część skryptu.
  9. Username

    Lambdy Help, Gui

    https://imgur.com/a/wZbQVP8 Niestety..
  10. Username

    Lambdy Help, Gui

    Właśnie nie chcę tego robić w komendzie ;/ Jakbym miał to robić w komendzie to zajmie mi to 300 linii kodu ! To za dużo..
  11. Witam mam problem z tą oto linią kodu: format slot 4 of player with 1 wooden sword named "&e&lTekst" with lore "||&7tekst|| ||&cTeks" to close then check [{konto.%player%} is greater than 5000]:[remove 5000 from {konto.%player%}]->[set {klasaPWoj.%player%} to 2]->[add 10 to {bonA.%player%}]->[send "&e&lAwansowałeś na wojownika poziomu 2!"] Kod zaznaczony na zielono działa, natomiast zaznaczony kod na czerwono niestety nie chce zadziałać... Mógłby ktoś mi pomóc ? Jak ja to widzę... Wykrywa że gracz ma 5000->Usuwa pieniądze->itd.
  12. Username

    Problem z "remove"

    https://imgur.com/a/mXVxCZQ Niby wszystko działa ale nadal nie usuwa przedmiotu z ręki Nic się nie zmieniło..
  13. Witam mam problem z zaznaczoną linijką kodu, ona po prostu nie działa.. Wszystko inne działa w skrypcie tylko po kliknięciu przedmiotu, on nadal zostaje w ręku. variables: {serca.%player%} = false on rightclick: if name of player's tool is "&2&lReset Efektu Chodzenia": if {serca.%player%} is true: remove 1 11-disc named "&2&lReset Efektu Chodzenia" from player <------- set {serca.%player%} to false send "&cEfekty chodzenia wyłączone!" play raw sound "mob.zombie.death" at player with pitch -1 volume 2 else: send "&cObecnie nie korzystasz z żadnego efektu, spróbuj innym razem." play raw sound "mob.villager.hit" at player with pitch -2 volume 2 on any movement: if {serca.%player%} is true: spawn 5 of particle happy villager:1 offset by 0.1, 0.1, 0.1 at player Ps. To nie jest cały script.. dodałem tutaj tylko najważniejsze elementy. Tak wygląda komenda na otrzymywanie przedmiotu. command /Particle2: permission: kuferek.sk trigger: add 1 11-disc named "&2&lReset Efektu Chodzenia" with lore "&ePrzedmiot ten wyłącza efekt chodzenia." to player
×