Skocz do zawartości

luk4sMC

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia luk4sMC

  1. luk4sMC

    Skrypt

    on right click on concrete: if event-block is white concrete: send "Kliknąłeś w biały blok" send "Tu jest problem -> %location of event-block%" set {block} to "%location of event-block%" replace all "x: " with "" in {block} replace all "y: " with "" in {block} replace all "z: " with "" in {block} send "%{block}%" Może da się lepiej... if "%location of event-block%" is "x: 521.5, y: 66.5, z: 161.5": send "Jupi xD"
  2. luk4sMC

    Skrypt

    to co Ci podał Kormic, zwróci Ci kordy i musisz je porównać czy się nie pomyliles o kratke np.... on left click nazwa bloku: if event-block is nazwa: send "tak, zgadza się" if jego rzeczywista lokacja = "ta którą podajesz": send "tak zgadz się" else: send "cos jest nie tak"
  3. luk4sMC

    Skrypt

    a ty po world wpisujesz nazwę swojego świata?
  4. luk4sMC

    Skrypt

    Skoro jest cudzysłów, to czy w tym miejscu można podstawić world of player? W teleportacji się nie da, więc pytam przy okazji... teleport player to location({x}, {y}, {z}, world "world", {yaw}, {pitch})
  5. W moim artykule o wyrażeniach regularnych też ten znak się pojawia, więc polecam poczytać...
  6. Ten znak nie znalazł się tam przypadkowo, ponieważ przyjęło się, że reprezentuje on wszystko co w informatyce uznawane jest za dane. Przykładowo *.jpeg, odnosi się do wszystkich plików JPEG w katalogu, w którym się znajdujesz. W innych jeżykach np. w BASH'u zmienna $* reprezentuje parametry wywołania skryptu, które w Skript rozumiane są jako argumenty arg-1, arg-2 itd... Zasada działania podobna
  7. luk4sMC

    [Skript] - Warunki

    Myślę, że w wielu sytuacjach użycie tylko negacji jest jedynym i właściwym sposobem. Idealny przykład to sprawdzenie czy plik nie istnieje - nie odwrotnie czyli: czy plik istnieje. Wiem, że o tym napisałeś, ale w wielu sytuacjach ten stop będzie zbędny. #pesudo kod if plik istnieje stop else tworze plik if plik nie istnieje tworze plik Coś jak operatory logiczne && i ||, które to z javy pochodzą Brakuje mi czegoś na kształt instrukcji case case {zmienna} in jakis_string) wywołaj funkcje ;; lokalizacja_gracza) auto tłumaczenie skryptu. esac
  8. luk4sMC

    Winda w Minecraft

    1. SkQuery-4.1.4 2. Juz o tym pisałem w jednym temacie. teleport player to location({x}, {y}, {z}, world "world", 270, 0) oczekuje tak jakby 3 argumentów, a ja z pliku czytam całą współrzędną. 3. Coś mi się zbagowało o czym pisałem wyżej, więc zacząłem szukać przyczyny. Po kilku godzinach okazało się, że skQuery przestał czytać z pliku. Spróbuje ten drugi dodatek. 4. Zad pawiana! Jest dla wersji 1.15. skQuery jest dla 1.16... Z jednej linii zrobił się nam taki mały potworek, ale możemy za to dodatkowo ustawić yaw i pitch. Pytanie czemu nie można podstawić world of player??? Po kilku optymalizacjach
  9. luk4sMC

    Winda w Minecraft

    Witam. #Też jeszcze się uczą, pracuje nad wieloma projektami, więc wrzucam tutaj. Jest to winda, którą obsługuje się tylko jedną tabliczką -inaczej bym się za to nie zabrał. Kod obecnie wygląda jak wygląda, ponieważ Skript i sQuery zbagowały mi się tak bardzo, że ten pierwszy zamieniał wszystkie tabliczki na mapie, a drugi tak zwyczajnie przestał czytać pliki *.yml... stąd import zmiennych (w innych językach zmienne można exportować i importować ;)) Jak tego używać: koordynaty importowane, wczytywane są z pliku level.yml nazwa na tabliczce np. poziom, piętro, level nie jest stała i możemy ustawić w pliku ilość poziomów ustalamy w pliku level.yml każdemu poziomowi odpowiadają odpowiednie współrzędne. Film z mojego kanału (nie jest to promocja -mam go w celach edukacyjnych) Skrypt Plik level.yml Oczywiście sugestie odnośnie optymalizacji, poprawek i całej reszty mile widziane.
  10. Chyba jakoś tak... set {_time} to 5 loop {_time} time: send "%{_time}% sek." to player #arg-1, arg-2, attacker set {_time} to {_time} -1 wait 1 seconds send "GO!" to player #arg-1, arg-2 #lub set {_time} to 5 loop {_time} time: send subtitle "%{_time}% sek." to player #arg-1, arg-2 set {_time} to {_time} -1 wait 1 seconds send subtitle "GO!" to player #arg-1, arg-2
  11. Fajnie i bardzo praktyczne. Chodzisz po mapie i sprawdzasz wszystkie flagi. /lp user user|group permission set worldguard.region.flag.flags.entry false #? /lp user St4sPro permission set worldguard.region.flag.flags.pvp false #? Pytanie czemu może?
  12. luk4sMC

    gamemode

    Pytanie co chcesz osiągnąć? każda działka może mieć inny tryb a przełączanie będzie się odbywało automatycznie. Możesz zrobić tryb mieszany tj. domyślnie survival, na działce gracza creative... PS Dasz creative...gracz szybko się znudzi i tyle będziesz go widział...
  13. Można tak set {x.%player%} to player's x-coordinate set {y.%player%} to player's y-coordinate set {z.%player%} to player's z-coordinate +1 teleport player to location({x.%player%}, {y.%player%}, {z.%player%}, world "world", 90, 0) Tak się nie da Wiec można i tak #jeżeli kordy wpisujemy ręcznie lub korzystamych ze zmiennych teleport player to location({x}, {y}, {z}, world "world", 133, 0) teleport player to location(598, 34, 123, world "world", 133, 0) #jeżeli czytamy całe kordy z pliku set {xyz} to yaml value "korczy_spawna_np" from file "plugins/Skript/scripts/spawn_xyz.yml" execute console command "minecraft:tp %player% %{xyz}% facing ~-133 ~0 ~-90"
  14. Zastanów się czy jest Ci to potrzebne tj. jakiekolwiek ostrzeżenie? Jeżeli zbudujesz mocny słownik, a jedynym celem gracza będzie obejście go, to zwyczajnie banuj go zwiększając za każdym razem czas. Polecam swój poradnik i sposób działania pluginu NoCheatPlus...
  15. Sam wczoraj gryzłem ten temat i postawiłem na SkQuery4. Obecnie dostępny jest na wersję: 1.16, tworzenie struktury plików i katalogów odbywa się automatycznie. oskarus2011 command /skquery4 [<integer=128>]: aliases: /sk4 trigger: #Struktura plików i katalogów utworzy się automatycznie add arg-1 to yaml list "liczby[integer]" from file "plugins/Skript/skrypty/plik.yml" #Drukowanie na czacie listy send "liczby[integer]:" to player loop yaml list "liczby[integer]" from file "plugins/Skript/skrypty/plik.yml": send " -%loop-value%" wait 0.2 second
×
×
  • Dodaj nową pozycję...