Skocz do zawartości

knugi

Użytkownik
  • Zawartość

    671
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana knugi w dniu 31 sierpnia

Użytkownicy przyznają knugi punkty reputacji!

O knugi

  • Tytuł
    Wyjadacz III
  • Urodziny 11.09.1997 (21.027025640 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Mazury
  • Hobby
    Skrypty, Minecraft
  • Nick w MC
    knugi

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

8993 wyświetleń profilu
  1. knugi

    Skrypt nei dziala na banowanie nicku

    player's name a nie nick
  2. knugi

    Książka z custom tekstem

    command /daj [<text>] [<text>]: trigger: if player has permission "knugi": if arg 2 is not set: send "/daj <gracz> <tekst>" stop set {_arg1} to "%arg 1%" parsed as offlineplayer if {_arg1} is online: set {_book} to new book set {_book}'s author to "SERVER" set {_book}'s title to "COS" add page "%arg 2%" to {_book} drop {_book} at {_arg1} send "dropnelo :P" stop send "Gracz %arg 1% jest offline" stop send "Brak uprawnien." stop Wymagane skellet 1.9.6b+
  3. knugi

    Nie działa zapisywanie wartości pliku do zmiennej.

    To pokaż swoje outputy na tym kodzie: command /testtruefalse <boolean>: trigger: send "TestTrueFalse: %arg%" send "Boolean -> String" set {stan::true::false} to arg if {stan::true::false} is "true": send "Warunek 1 dziala." if {stan::true::false} is "false": send "Warunek 2 dziala." set {_x} to "%{stan::true::false}%" parsed as boolean if {_x} is "true": send "Warunek x1 dziala." if {_x} is "false": send "Warunek x2 dziala." send "boolean -> boolean" if {stan::true::false} is true: send "BWarunek 1 dziala." if {stan::true::false} is false: send "BWarunek 2 dziala." set {_x} to "%{stan::true::false}%" parsed as boolean if {_x} is true: send "BWarunek x1 dziala." if {_x} is false: send "BWarunek x2 dziala." Bo moje są takie: [17:09:59 INFO]: [Skript] Reloading util.sk... [17:09:59 INFO]: [Skript] Successfully reloaded util.sk. >testtruefalse true [17:10:04 INFO]: TestTrueFalse: true [17:10:04 INFO]: Boolean -> String [17:10:04 INFO]: boolean -> boolean [17:10:04 INFO]: BWarunek 1 dziala. [17:10:04 INFO]: BWarunek x1 dziala. [17:10:04 INFO]: Unknown command. Type "/help" for help. >testtruefalse false [17:10:11 INFO]: TestTrueFalse: false [17:10:11 INFO]: Boolean -> String [17:10:11 INFO]: boolean -> boolean [17:10:11 INFO]: BWarunek 2 dziala. [17:10:11 INFO]: BWarunek x2 dziala. [17:10:11 INFO]: Unknown command. Type "/help" for help. >
  4. knugi

    Nie działa zapisywanie wartości pliku do zmiennej.

    Co? Tylko, że w tym przypadku {stan::true::false} jest booleanem. Zapisujesz {_x} jako boolean i dalej go porównujesz do Stringa. Jakim prawem to ma działać? #FuckLogicV2
  5. knugi

    Nie działa zapisywanie wartości pliku do zmiennej.

    Hy, hy hy Dzieje się tak ponieważ ustawiasz tą zmienną tylko RAZ on script load: if yaml value "stan" from file "../../YT/config.yml" is not set: #Pliku nie ma, tworze go set yaml value "stan" from file "../../YT/config.yml" to "brak" #Dodaje value set yaml value "komenda" from file "../../YT/config.yml" to "brak" #Dodaje value set {komenda::true::false} to yaml value "komenda" from file "../../YT/config.yml" #Ustawiam zmienna na brak set {stan::true::false} to yaml value "stan" from file "../../YT/config.yml" #Ustawiam zmienna na brak #Stop Usuń po jednym tabie przy ustawianiu zmiennych: on script load: if yaml value "stan" from file "../../YT/config.yml" is not set: set yaml value "stan" from file "../../YT/config.yml" to "brak" set yaml value "komenda" from file "../../YT/config.yml" to "brak" send "&aPomyslnie stworzono pliki konfiguracyjne&7!" to all ops and console send "&7&l[ &2&lb&4&lFALSE&2&lTRUE&7&l ]" to all ops and console set {komenda::true::false} to yaml value "komenda" from file "../../YT/config.yml" set {stan::true::false} to yaml value "stan" from file "../../YT/config.yml" Drugra sprawa to taka, że to zapisuje jako boolean, a nie text. wieć nie będzie wykonywać komendy: command /truefalse [<text>]: trigger: broadcast "%{stan::true::false}%" #<- wyświetla true if {stan::true::false} is "true": #<- ten warunek nie przechodzi, ponieważ booleana porównujesz do stringa. #Możesz to zrobić np tak: if "%{stan::true::false}%" is "true": lub if {stan::true::false} is true: if {komenda::true::false} is set: replace all "{PLAYER}" with "%player%" in {komenda::true::false} send "&aKomenda dziala pomyslnie, poniewaz w configu zostalo zaznaczone &2&lTRUE" send "&aConsola wlasnie przygotowuje dla Ciebie komende podana w configu!" execute console command "%{komenda::true::false}%" send "&aKomenda zostala wykonana" stop I co do tego ustwiania tylko raz... Zauważyłem, że jeszcze masz w komendzie set {komenda::true::false} to yaml value "komenda" from file "../../YT/config.yml" set {stan::true::false} to yaml value "stan" from file "../../YT/config.yml" Raczej bym wolał to zamienić np na: set {_komenda} to yaml value... set {_stan} to yaml value.. i jeżeli tak robisz to w ogóle po co jest zmienna {komenda::...} i {stan::} jeżeli przy komendzie pobierasz cały czas z yml? #FuckLogic
  6. knugi

    Pomocy! Sklep

    Gościu, powiedz co dokładnie nie działa. Jasnowidzem nie jestem i poprawiłem tylko tyle co widziałem. Jakieś błędy przy reloadzie?
  7. knugi

    Zaproszenia - Nagrody za zapraszanie graczy!

    Spoko pomysł, kod też jest okej, tylko w dwóch miejscach powtórzyłeś kod ;/ Można by było go skrócić do: I jak wpiszesz /zaproszenia sprawdz knugi (a ja mam 0 punkty to wyswietli Twoje punkty: 0 a jak mnie nie było na serwerze to wyświetli: Punkty gracza knugi: <none> a jeżeli byłem i mam powyżej 0 pkt to wyświetli wtedy normalnie Pozdrawiam #Knugi
  8. knugi

    Pomocy! Sklep

    on sign edit: line 1 is "Sklep": set line 1 to "&2[Sklep]" set line 2 to "&6[DiamondSword]" on leftclick on sign: if line 1 is "&2[Sklep]": if line 2 is "&6[Diamond Sword]": if player has 3 diamond: remove 3 diamond from player wait 0.2 second give 1 diamond sword to player else: send "&4Nie posiadasz Diamentów!" Poprawione @EnderAdam
  9. Witam, piszę skrypt na zautomatyzowanie czegoś i niestety mam problem. Muszę zrobić coś takiego: function silnia(i: integer) :: integer: if {_i} < 1: return 1 else: set {_x} to silnia({_i}-1) return {_i} * {_x} Ale nie mogę zrobić takim sposobem, bo skript wywala błędy. Jest jakiś sposób na uniknięcie tego? @KrejzolekPRO @LloydPL
  10. knugi

    Nie działa zapisywanie wartości pliku do zmiennej.

    Nie wywala błędów? 1. Nie używaj wf w yml. (No chyba, że do komentarza.) 2. Nawet nie ma takiego klucza test Zrób yml z wildskript lub skquery (te drugie bardziej polecam)
  11. knugi

    Topka nie działa

    po prostu naliczaj tym osobom nie od 0 (nie ustawiaj od eventu on join) Zacznij naliczać od jednego, w evencie w którym naliczasz te punkty sprawdzaj czy jest takowa zmienna, jeżeli nie ma to ustawiasz ją na 1, jeżeli nie to dodajesz ileś tam pkt do tej zmiennej
  12. knugi

    Topka nie działa

    command /test2: trigger: set {_s} to size of {punkty::*} loop {_s} times: loop {punkty::*}: if {_v.%loop-number%} is not set: set {_v.%loop-number%} to loop-value-2 set {_n.%loop-number%} to loop-index if loop-value-2 is larger than {_v.%loop-number%}: set {_v.%loop-number%} to loop-value-2 set {_n.%loop-number%} to loop-index remove {_v.%loop-number%} from {punkty::*} loop {_s} times: if loop-number is smaller than or equal to 5: send "%loop-number%. %{_n.%loop-number%}% - %{_v.%loop-number%}%" set {punkty::%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%}
  13. knugi

    Problem "if player has"

    Nie do każdej, chłopie naucz się logicznego myślenia command /test: trigger: if player has 10 spider eye of unbreaking 10: if player has 7 jungle sapling: if player has 24 pink dye: if player has 5 water bottle: remove 10 from player's balance #to jest przykład ;P stop #Kod dalej nie pójdzie do dołu. Jest zatrzymany send "Nie posiadasz wszystkich potrzebnych rzeczy." #Wysle to gdy wszystkie warunki nie są spełnione. @Kozaczekkw pozwól, że użyłem w przykładzie twojego kodu, bo nie chciało mi się pisać //Wystarczą odpowiednie taby i jest elegancko Dlatego śpieszmy się uczyć tabów, one są takie wspaniałe
  14. knugi

    Ringo pomocy;/

    zmień na if {Ringo.rainbow.%loop-player%} is true: w periodicalu.
  15. knugi

    Loopowanie zmiennej - błędy.

    {zmienną} of paper named ...
×