Skocz do zawartości

knugi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 407
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    51

Ostatnia wygrana knugi w dniu 30 kwietnia

Użytkownicy przyznają knugi punkty reputacji!

O knugi

  • Tytuł
    Bóg skryptów
  • Urodziny 11.09.1997 (23.654759597 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Mazury
  • Hobby
    Skrypty, Minecraft
  • Nick w MC
    knugi

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

17 142 wyświetleń profilu
  1. A jakaś tabelka z durkarkami czy wybierać wszystkie dostępne na świecie? 3 kopie to znaczy ta sama kartka razy trzy. Każda ma taką funkcję. (w sumie to program robi, nie drukarka).
  2. I musisz to zrobić na poziomie lore, bo zmienne bywają czasem nie przewidywalne. I najlepiej to robić sposobem metodą prób i błędów, najlepiej się nauczysz. Robisz coś i zaraz za tym send'a co Ci zwraca dana linijka. Powodzenia
  3. Myślę, że możesz wykorzystać takie rzeczy: https://docs.skunity.com/syntax/search/id:2684 https://docs.skunity.com/syntax/search/id:5043 I bym wykonał to tak: Jeżeli wchodzisz na slime blok aktywuje się event. Spawnujesz co kolwiek, robisz to niewidzialne, wsiadasz na to, wyrzucasz te cos w strone lokacji i usuwasz pojazd.
  4. 198. Przejechał go morawiecki
  5. Nie używam w plikach .sk znaków diakrytycznych
  6. knugi

    Wybór klasy

    wciąż brakuje nam komend start_aX i postacie
  7. knugi

    Wybór klasy

    Nie wiemy nic na temat: Jakie klasy, jakie gui, jacy gracze. W ogóle co za skrypt, jaki masz serwer skript dodatki itd. Jeżeli chcesz gotowca to zły dział.
  8. knugi

    Wybór klasy

    Gracz Wybral klase: Jeżeli 90% graczy wybralo klase: Sprawdz kto nie wybral i nadaj losowa klase Jeżeli wszyscy gracze wybrali klase: Wykonaj Komende Jakos tak
  9. knugi

    Szukam chetnych do gry

    W sumie mógłbym pobudować, ale z czasem krucho
  10. Ah no tak, nie zauważyłem. To może spróbuj tym sposobem: set {_i} to clicked item set {_r} to name of {_i} ewentualnie: set {_i} to clicked item set {_r} to {_i}'s name
  11. być może wyświetla <none> bo kliknięty przedmiot nie ma nadanej nazwy
  12. nie. w set slot nie ma czegoś takiego jak unbstealable close itd. Masz tylko zapis: set slot NUMER of INVENTORY to ITEM I tyle. resztę opierasz na eventach on inventory click
  13. Zatem zrób takie kroki: 1. Wyłącz serwer. 2. Przejdź do: plugins/Skript i usuń plik variables.csv 3. Włącz serwer.
  14. To jebanij tę funkcję: function createTop(name: string, size: integer, format: string="[P] - [V]") :: strings: set {_indices::*} to all indices of {%{_name}%::*} set {_index} to 1 if {_size} = 0: return "" if {_size} < 0: set {_reversed} to true set {_size} to ({_size} * (-1)) loop {_indices::*}: if {%{_name}%::%loop-value%} = number or timespan or date: set {_values::%{_index}%} to {%{_name}%::%loop-value%} set {_indexes::%{_index}%} to "%loop-value%" add 1 to {_index} if {_size} > (size of {_indexes::*}): set {_size} to (size of {_indexes::*}) loop {_size}
×
×
  • Dodaj nową pozycję...