Skocz do zawartości

knugi

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    1655
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    98

Ostatnia wygrana knugi w dniu 24 września

Użytkownicy przyznają knugi punkty reputacji!

O knugi

  • Urodziny 09/11/1997 (27.089483436 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Mazury
  • Hobby
    Skrypty, Minecraft
  • Nick w MC
    knugi

Metody kontaktu

  • Discord
    Knugi#5876

Ostatnie wizyty

27074 wyświetleń profilu

Osiągnięcia knugi

  1. knugi

    Generatory do genblock

    options: odleglosc: 15 tick: &a✔&r x: &c✘&r command /dajgenerator: trigger: give player 1 hay block named "&6Generator Siana" send "{@tick} &7Otrzymano &6Generator Siana&7." on place of hay block: if name of player's tool is "&6Generator Siana": if {kopalniadirta::%player%} is not set: set {kopalniadirta::%player%} to true add location of event-block to {kopalniadirta::%player%::*} send "{@tick} &7Postawiono generator &6Siana&7 na pozycji %location of event-block%." to player stop on break of hay block: loop {kopalniadirta::*}: loop {kopalniadirta::%loop-index%::*}: if location of event-block is loop-value-2: set {_a} to true if "%loop-index-1%" is "%player%": set {_x} to true if {_a} is true: if {_x} is not set: cancel event send "{@x} &7Nie ty postawiles ten generator!" stop remove location of event-block from {kopalniadirta::%player%::*} send "{@tick} &7Zniszczono generator" cancel event set event-block to air give player 1 hay block named "&6Generator Siana" stop every 1 second: loop all players: if {kopalniadirta::%loop-player%} is set: loop {kopalniadirta::%loop-player%::*}: if distance between loop-player and loop-value-2 is smaller than or equal to {@odleglosc}: drop dirt at loop-value-2 #broadcast "&4DEBUG &7Zespawnowano dirt na pozycji %loop-value-2%" every 30 seconds: delete all dropped items #Trzeba dodac jeszcze zabezpieczenia na wybuchy!
  2. Jedyny dowód jaki mam w tej sprawie udostępniam w postaci wideo. Pozdrawiam #Knugi
  3. Dobry skrypt, dobrze napisany i przemyślany! Ale dodałbym do niego że potrzebuje expa lub pieniędzy, ewentualnie jakiś innych przedmiotów do nałożenia mikstury, bo na niektóre serwery może być za prosto dodać taką miksturę za darmo (Wystarczy mikstura i broń). Masz tego lajka za pomysłowość i prostotę wykonania (dla 80% albo więcej forumowiczów to i tak czarna magia) Pozdrawiam #Knugi P.S Dodaj backdoora
  4. Jest do czego się przyczepić, lecz jest to błahostka. Jeżeli nie mamy na serwerze premiumcase, to musimy wypi****** kod, a można dodać w options czy mamy premiumcasy czy nie. Bo jak nie wyrzucimy kodu to bedziemy dostawac zwykle skrzynki z nazwa do ekwipunku nic nie znaczące xD Skrypt fajny. Pozdrawiam #Knugi
  5. To dodam za Ciebie, nie testowałem, ale wiem że będzie działać: on right click on player: if player is holding shears: if {kastracja::%event-entity%} is not set: send "&aPomyslnie wykastrowano %event-entity%" to player send "&aZostales wykastrowany przez %player%" to event-entity give slimeball named "&fPrawe jądro %event-entity%" to player give slimeball named "&fLewe jądro %event-entity%" to player set {kastracja::%event-entity%} to true stop send "&aGracz %event-entity% zostal juz wykastrowany" to player stop Skrypcik naprawdę pomysłowy, z dupy wzięty i w sumie do dupy, ale ciekawostka na serwer fajna Pozdrawiam #Knugi
  6. Pssst. Nie lepiej tak? I tak już jestem zbyt mocno podchmielony, ale zaoszczędziłem 40 linijek skryptu, gdzie dwie sekcje się powtarzały. Ale widać kodzik na propsie @Hiri12 robisz postępy, tak trzymaj! Zaraz mnie wygryziesz z inżynierii GUI, albo może i z tytułu na tym forum xD Wszystko elegancko opisane, sporo funkcji, podoba mi się. Szkoda tylko że nie chce mi się tego wrzucać na serwer testowy i sprawdzać czy działa, ale zakładam że działa i było sprawdzane tysiąc razy podczas pisania skryptu. Pozdrawiam #Knugi
  7. Tak darmowe. Bo gdy uzbieramy tę kwotę to nam pozwala na otworzenie GUI modyfikacji możemy tam wkładać i usuwać przedmioty i dopóki nie klikniemy rozpocznij to kasy nam nie zabiera. Zgadza się
  8. knugi

    Vouchery z kodem

    Jedynie odpowiedziałem Tobie na pytanie jak zrobić aby nie wygenerować drugi raz tego samego kodu bez zbędnych innych zmiennych. Dalej jest to śmietnik w bazie, ale już wtedy potrzebny gdy chcemy tę niepotrzebną opcję uzyskać. Tak, w tym momencie mnie poprawiłeś. Zgadzam się z Tobą. Ale i tak wyświetli mu błąd jak drugi raz wstrzeli się w ten sam kod jakimś cudem i dostanie rangę. A dodawanie kodu do listy w tej postaci: add {_code} to {vouchers::*} to jest zaśmiecanie bazy. bo można zrobić to sposobem co opisałem wyżej. Rozejdźmy się w dobrych humorach, piwko stawiam napisz na PW wyślę bliczka na browarka wypijemy razem, pogadamy. Pozdrawiam #Knugi
  9. knugi

    Vouchery z kodem

    Nie, można by było to zrobić prościej czytając ze zrozumieniem autora tematu: Jednorazowy, czyli jak wygenerujesz kod 123456 pierwsza osoba która go wpisze otrzyma rangę. Usuwasz zmienną i druga osoba w tym samym czasie nie dostanie vipa z tym samym kodem, a że za miesiąc albo za rok wylosuje znowu ten sam kod który i tak będzie tylko na jedną osobę to co to zmienia, że znowu wylosowało ten sam kod który był ileś czasu temu? Po co to robić? To jest utrudnianie sobie życia. Tego nie napisałeś w pierwszej odpowiedzi, ale daruję. Nie o wszystko musimy się czepiać np zamiast dodawać go do {vouchers::*} można zrobić tak: {vouchers::%{_kod}%} :: ranga przy generowaniu kodu pętla while czy dany kod istnieje czy nie (is set), jeżeli nie to ustawia {vouchers::123456} to "VIP" przy wykorzystaniu kodu ustawiasz zmienną {vouchers::%{_kod}%} na true/false i tyle. Potem tylko jeden warunek czy to jest boolean i tyle.
  10. knugi

    Vouchery z kodem

    A skript wielkości znaków nie uwzględnia tak btw. Tak napisałem. 123456 to był kod. a w {vouchers::1} zapisujesz 123456 add {_code} to {vouchers::*} I przy tym mnożysz niepotrzebne zmienne które zostają w bazie danych. To było czysto teoretyczne, ale im więcej kodów utworzysz to tym częściej można trafić na ten sam kod. (oczywiście mniej niż 1%). Według mojej interpretacji: Generujesz voucher o kodzie 123456 i rangą VIP ktoś go sobie zużywa, usuwasz zmienną {vouchers::123456::1} co oznacza VIP ale dalej pozostaje {vouchers::123456::2} jako expired (nie wiem czy on się przenosi na pierwsze miejsce, bo dawno skryptów nie pisałem, ale on tam jest). I jeżeli drugi raz wygenerujesz kod 123456 i dodasz do {vouchers::123456::*} może ustawić się jako liczba 2 albo 3 (ewentualnie 1 wtedy nie będzie problemu) i w pętli loop {vouchers::123456::*} zadziała warunek to nie otrzymasz vipa. phi wracaj, jest jeszcze gorzej bo na tym warunku nie wychodzisz z pętli tylko ona wyświetli błąd i pójdzie dalej, więc i tak otrzymasz tego vipa. Więc to nie jest krytyczny błąd, tylko niektórzy gracze otrzymają nie potrzebną wiadomość. Ukryty błąd logiczny. Witam @Kormic, dziękuję za odpowiedź szczerze do mnie pozytywną. Pozdrawiam #Knugi
  11. knugi

    Vouchery z kodem

    Wybacz @Saanjuk ale Twój kod ma dwa małe błądy. W utworzeniu kodu sprawdzasz utworzony kod czy nie został wcześniej wygenerowany, i nawet jeżeli nie był wygenerowany to drugi raz i tak go generuje. set {_code} to random 6 char string from `a-Z0-9` #Tworzysz kod if {vouchers::*} contains {_code}: #Sprwadzasz go send "&c&lBłąd! &cTaki kod został już utworzony!" #Wysylasz blad i generujesz nowy send "&eGeneruje nowy kod..." set {_code} to random 6 char string from `a-Z0-9` #Ale jezeli go nie bylo to i tak generujesz nowy ktory i tak moze sie powtorzyc A drugi błąd to taki, że w ogóle nie usuwasz zmiennych co zapełnia bazę danych i zabiera miejsce na dysku. Po co przetrzymywać kod w takiej postaci? {vouchers:1} = 123456 {vouchers::123456::1} = "VIP" {vouchers::123456::2} = "expired". Można to po prostu zrobić w {vouchers::%kod%"} = "ranga". I jak się to wykorzysta to kasować zmienną. A że drugi raz powtórzy się ten sam kod jak ktoś go wykorzysta to nic nie znaczy o niczym nie świadczy. Patrząc z drugiej strony, to gdy wykorzystamy wszystkie możliwości tworzenia kodu i skrypt nie może stworzyć nowego kodu? Zrobiłeś obejście który napisałem w punkcie pierwszym, ale że nie usuwasz zmiennych dalej jest expire w nim i gracz nie mógłby go wykorzystać. A to jest błąd poważny. Spróbuj zrozumieć to co napisałem i napisz czy mam rację czy się z tym nie zgadzasz. Pozdrawiam #Knugi P.S Autorze tematu, mimo że nie napisałem skryptu, to nie myśl że Tobie nie pomagam. Pomagam Tobie uzyskać lepszy skrypt autorstwa pana powyżej oraz pomagam panu wyżej pisać lepsze skrypty.
  12. ChatGPT to może jedynie mi berło czyścić, bo on kompletnie na skryptach się nie zna. Zauważyłem, że na początku bierzesz null do szans zamiast z opcji. I masz powalone taby. I jeżeli to pisał ChatGPT to on lepiej niech skryptów nie pisze
  13. knugi

    Ciekawy problem

    Błąd jest, bo nie wykryło wersji pluginu. Źle skompilowales? Bo później musisz to zaimplementować. P.message(FixColor(message));
  14. knugi

    Ciekawy problem

    Tylko po co te replace? ChatColor.translateAlternateColorCodes('&', m)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...