Skocz do zawartości

knugi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 439
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    52

Ostatnia wygrana knugi w dniu 10 maja

Użytkownicy przyznają knugi punkty reputacji!

O knugi

  • Urodziny 11.09.1997 (23.898032817 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Mazury
  • Hobby
    Skrypty, Minecraft
  • Nick w MC
    knugi

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

18 103 wyświetleń profilu

knugi's Achievements

  1. Na początek zrób sobie kiedy chcesz je zapisywać. Na przykład komendę. Teraz musisz utworzyć bazę danych. Gdy już masz te dwie rzeczy to do komendy użyj wyrażenia zapisywania znajdziesz je na skunity. I tyle. Żeby odczytać tworzysz kolejną komendę przykładowo i szukasz na pobieranie z bazy. Przyda się na pewno jakiś parser na przedmioty
  2. Musisz użyć reapir slot 12 of player's current inventory
  3. Tak, było coś takiego set {_s::} to {_getBaza} split at "," Tylko będziesz musiał zmienić and na przecinek później to zastosować //widzę że jeszcze nie przeczytałeś tego, więc umieszczam Ci przykładowy kod w razie byś nie mógł tego ogarnąć: command /test [<text>]: trigger: set {_test} to objects in column "column" from result of query "select column from table" and close replace all " and" with "," in {_test} set {_test::*} to split {_test} at "," loop {_test::*}: set {_item} to getItemByText(loop-value) give {_item} to player
  4. Podaj przykładowe itemy z bazy danych. Ja potrzebowałem specjalnego konwertera który z tekstu robił itemy. Znajdziesz go w moich skryptach takich jak np kTrade.
  5. @CoFFeIN04wszystko zależy od sposobu jaki sobie człowiek wybrał. Ja wybrałem opcję ze stopem, gdyż komputer sprawdza poszczególne ify i zatrzymuje wykonanie kodu w danym miejscu i już nie musi lecieć do końca i sprawdzać pozostałych marnując swój drogocenny czas Słaby argument, ale ziarenko prawdy w tym jest.
  6. knugi

    Event ze zmienną

    Nie zrobisz tak. Jeżeli chcesz aby było to zmiennie wykonywane to musisz ustawić ifa w środku tego eventu. Przykład: on script load: set {test} to 0 every 1 second: if {test} is 5: #code set {test} to 0 add 1 to {test}
  7. użyj %type of event-block%
  8. Chcesz konstruktywnej opini? OK ! (Nie bierz tego do siebie, większość rzeczy wytykam humorystycznie) Ogólnie to fajnie, podoba mi się pomysł z usuwaniem tych przedmiotów przy zmianie gamemode (u siebie tego nie uwzględniłem w starszej wersji) Byś chociaż wspomniał w temacie, że dziękujesz dla @Shooterowy i dla mnie za pomoc przy produkcji tego skryptu, bylibyśmy wdzięczni
  9. knugi

    AxGuildCore

    Jasne, wszystko jasne. Wyłącz serwer. Usuń plik FunnySkAddon Pobierz ten: https://github.com/FunnyGuilds/FunnySkAddon/releases/tag/1.8.8 i wgraj do plugins Włącz serwer. Będziesz pewnie też musiał manulanie pobrać Config z https://pastebin.com/raw/3gYELmyF
  10. knugi

    kolor zbroi

    To niech się pałują na tym innym forum xD Użyj skript-mirror oraz skUtilities (ja miałem wersję 0.9.0) i wgraj ten kod: command /t [<text>]: trigger: set {_i} to player's chestplate set {_meta} to {_i}.getItemMeta().toString() if {_meta} contains "Color:[": set {_ind} to index of "Color:[" in {_meta} set {_meta} to subtext of {_meta} between index {_ind}+12 and index {_ind} + 17 set {_color} to hex {_meta} as rgb send "%{_color}%" if {_color} is "102, 127, 51": send "To jest zielony." stop command /c [<text>]: trigger: set player's chestplate to leather chestplate wait 2 tick dye player's chestplate green wait 2 tick Myślę, że zrobisz z niego użytek. Może się różnić trochę u Ciebie kolor w hexu (na internecie w ogóle inne mi pokazywało)
  11. knugi

    kolor zbroi

    jaką masz wersję serwera? U mnie też pokazuje <none> ale jak tak bardzo chcesz to uzyskać to mogę obejść to.
  12. knugi

    AxGuildCore

    a skąd pobierałeś funnySkAddon? Daj linka zobaczę czy u mnie to działa.
  13. knugi

    kolor zbroi

    if colour of player's chestplate is %colour%
×
×
  • Dodaj nową pozycję...