Skocz do zawartości

knugi

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    1606
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    89

Ostatnia wygrana knugi w dniu 12 września

Użytkownicy przyznają knugi punkty reputacji!

O knugi

  • Urodziny 09/11/1997 (26.052030041 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Mazury
  • Hobby
    Skrypty, Minecraft
  • Nick w MC
    knugi

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

23944 wyświetleń profilu

Osiągnięcia knugi

  1. Jeżeli chodzi Tobie o grę kółko i krzyżyk to jest tak zaprogramowany. Zawsze masz możliwość napisania do tego ulepszonej wersji, że komputer będzie przewidywał lepsze ruchy. Pozdrawiam
  2. Tak jak napisał, typ zmiennej się nie zgadza. Musisz w funkcji zmienić albo jej interpretację z animal: text na animal: entity type lub w funkcji użyć parseda z textu na entity type, lecz to jest bardziej kłopotliwe. I znalazłem jeszcze jeden błąd, gdyż w evencie inventory click masz: on inventory click: name of event-inventory is "Zwierzęta" cancel event event-inventory is not player's inventory if clicked slot is 3: if {petactive::%player%} is false: spawnPet(player, "cat", "%{_name}%") Ale wcześniej nie ustawiasz zmiennej {_name}. i za każdym razem będzie <none> Przeczytaj poradnik co to są zmienne. (Tak w skrócie, jeżeli na początku masz {_ to jest zmienna tymczasowa która jest tworzona tylko w danej sekcji i nie jest nigdzie zapisywana tylko w ramie do szybkiego zapisu odczytu i od razu się usuwa. Dlatego też nie ustawia Ci nazwy peta. Jest tu dużo błędów logicznych, i żeby to poprawić trzeba trochę posiedzieć. Mi się nie chce, jedynie daję Ci wskazówki a dojść do tego będziesz musiał sam, jeżeli chcesz się czegoś nauczyć.
  3. Okej, rozumiem. Pierwsza sprawa to taka, że nie można zespawnować tekstu w skripcie. Korzystając z effectu spawn, masz jasno w dokumentacji napisano spawn <entity types> https://docs.skriptlang.org/effects.html?search=#EffSecSpawn a tekst nie jest entity, bo w funkcji napisałeś: animal: text Druga sprawa to wyjaśniona że imie sie nie zmieniało, a trzeci błąd to zajrzyjmy do dokumentacji: https://docs.skunity.com/syntax/search/id:1327 tame {_entity} to {_p} jest z dodatku SKQuerry, posiadasz go na swoim serwerze? /// Ewentualnie trzeba usunąć the z skryptu, gdyż jak widzę w dokumentacji "the" nie występuje
  4. Ale co dokładnie Ci nie działa? Jedyne co zauważyłem, to w nazwie przy edycji nazwy zwierzaka to ustawia zmienną stałą na false a wyświetla nazwę wpisaną tylko na czacie: on chat: if {petname::%player%} is true: cancel event set {_name} to message set {petname::%player%} to false send "&7Imię twojego zwierzaka to &a%{_name}%" powinno być set {petname::%player%} to {_name} ale o co chodzi dokładnie co nie działa to ciężko coś znaleźć. Naprowadź nas
  5. Dokładnie, a ja jeszcze jeden ficzer znalazłem (Taki mało prawdopodobny, ale zawsze jest to ficzer) W tym przypadku, gdy ktoś dostanie Creative na 10 sekund, a w tym czasie się wyłączy serwer, to gamemode pozostanie już mu na zawsze bo skrypt się wyłączy i mu go nie odbierze. // Byłbym hipokrytą, gdybym sam tak nie robił kiedyś. Ale jeżeli piszesz w języku polskim skrypty to nie "permisji" tylko "uprawnień" Ale to tak bad the way.
  6. W głownym temacie masz sekcję konfiguracja. Masz wszystko opisane co i jak. W skrypcie znajdują się również dwa testowe zestawy.
  7. Dobrze by było napisać, po 6 latach od wydania skryptu, a 3 lata po ostatniej odpowiedzi, że skrypt został zaktualizowany na najnowszą wersję 1.20.1 Link do pobrania w temacie. Pozdrawiam #Knugi
  8. Może być ciężko to przywrócić, bo na komputerze raczej nie mam kopii zapasowej starych wydań. A czemu nie działa to dziś wieczorem może zobaczę, bo od tygodnia na komputerze nie byłem @lubie szukałem teraz na komputerze i nie znalazłem ani poprzedniej, ani najnowszej wersji. Z tego co wiem, wcześniejsza różniła się tylko jakąś pętlą i sprawdzaniem spacji w słowie aby dobrze pomieszać. W sumie teraz jak już dłuższy czas nie pisze skryptów to ciężko mi jest rozszyfrować ten kod
  9. Szkoda, ale od wersji 1.1 działa
  10. Jeżeli chcesz to zrobić poprzez ifa, musisz w głownej linijki implementującą komendę zapisać argument w nawiasach kwadratowych oznaczając argument jako opcjonalny: [] command /ban [<offlineplayer>] [<text>]:
  11. Skrypcik ładnie napisany, lecz jestem zbyt pijany by doszukiwać się błędów logicznych itd. Jedyne co mi się nie podoba, to że najpierw otwierasz wirtualną skrzynkę, a później ustawiasz przedmioty. Bardziej bezpiecznym rozwiązaniem jest, zapisywanie inventory w zmiennej, ustawianie tam przedmiotów, a następnie otwieranie tego inventory z zmiennej dla gracza: set {_tel} to chest with 3 rows named "&5Telefon" set slot (integers between 0 and 27) of {_tel} to black stained glass pane named "&8*" set slot 13 of {_tel} to blue wool named "&3Kontakty" open {_tel} to player Takim sposobem pozbywamy się niechcianego efektu kopiowania przedmiotów. Dodatkowo, tak jak napisałeś, popraw to schludnie w jedną komendę oraz dodaj więcej prac. Możesz nawet jakoś to zsynchronizować z jakimś pluginem od prac bądź skryptem. Jeszcze myślałem nad doładowaniami do telefonu, jakiś papierek z kodem który można kupić w sklepie. Pozdrawiam #Knugi
  12. #MaszTegoLajka Pomysł fajny, 5 minut to jest wystarczające by nie wyczuć różnicy w aktywacji skryptu? Słońce i księżyc będą skakać jakby dopalaczy się najedli xD Update, tutaj chyba na siłę jest wciśnięty ponieważ zbytnio nie ma co tu przerabiać, chyba że system aktualizacji Tylko tyle, że innowacyjny. Pozdrawiam #Knugi
  13. knugi

    Zmienne.

    To sprawdź czy przypadkiem twój system nie ogranicza Tobie zapisywania plików. Bo to według mnie jest najbardziej prawdopodobne.
  14. knugi

    Zmienne.

    A na jakim hostingu masz serwer?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...