Skocz do zawartości

knugi

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    1 518
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    67

Ostatnia wygrana knugi w dniu 5 sierpnia

Użytkownicy przyznają knugi punkty reputacji!

O knugi

  • Urodziny 11.09.1997 (24.907692249 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Mazury
  • Hobby
    Skrypty, Minecraft
  • Nick w MC
    knugi

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

21 222 wyświetleń profilu

Osiągnięcia knugi

  1. command /sy [<text>]: trigger: set {_lista::*} to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" loop {_lista::*}: send "%coloured arg%" to "%loop-value%" parsed as offlineplayer
  2. Możesz w sumie się wzorować na tym skrypcie:
  3. every 1 minute: if "%now%" contains "10:00" or "21:00": loop all players: execute console command "ekit konkurs %loop-player%" set {_p} to random player out of all players execute console command "crates key %{_p}% konkurs 1" broadcast "Konkurs na klucz wygral %{_p}%!"
  4. Dzieje się tak, ponieważ skript nie uznaje wielkości liter. Jedyny sposób, aby uzyskać taki efekt, byś musiał skorzystać z skript-reflect i wziąć funkcje z Javy message.equals("kod") lub coś w tym stylu. Możliwe, że inne dodatki mają już coś podobnego zaimplementowane, możesz poszukać tego na skunity.com
  5. Przepiękny skrypt, podejrzewam że korzystałeś z mojego poradnika Polecam #Knugi
  6. Usuń cały skrypt ------------------------------ Możesz dodać opcję wyłączenia broadcast (Nie każdy lubi jak co chwilę coś spamuje na chacie: A zwłaszcza w konsoli. Robisz skrypt dla grupy odbiorców to dodaj możliwości konfiguracji w prosty sposób. Dla laika nawet by się nie chciało tego szukać w kodzie. I wisienka na torcie. every 1 second: loop {tempban.waiting::*}: if {tempban.time::%loop-value%} > 0: remove 1 from {tempban.time::%loop-value%} if {tempban.time::%loop-value%} is 0: set {tempban.status::%loop-value%} to false remove loop-value from {banlist} remove 1 from {bans} remove loop-value from {tempban.waiting::*} delete {tempban.reason::%loop-value%} delete {tempban.who::%loop-value%} delete {tempban.time::%loop-value%} loop {tempwarn.waiting::*}: if {tempwarn.time::%loop-value%} > 0: remove 1 from {tempwarn.time::%loop-value%} if {tempwarn.time::%loop-value%} is 0: set {tempwarn.status::%loop-value%} to false remove loop-value from {tempwarn.waiting::*} delete {tempwarn.reason::%loop-value%} delete {tempwarn.who::%loop-value%} delete {tempwarn.time::%loop-value%} Odliczania czasu tak nie robimy w przypadku banów. Załóżmy dałeś mi bana na jeden dzień. Następny dzień serwer jest wyłączony z nieznanych powodów. Za dwa dni próbuję się połączyć za dwa dni i dalej mam bana :whatever: Do tego polecam używać expressionu difference between %time% and %time% is larger than/smaller than. Obczaj sobie to I jeszcze znalazłem taką ciekawostkę. W tym skrypcie można mieć ujemne warny variables: {warn::%player%} = 0 Na początku ustawiasz warny wszystkich graczy na 0 (są ustawione) command /unwarn [<offlineplayer>]: [...] trigger: if arg 1 is set: if {warn::%arg 1%} is set: remove 1 from {warn::%arg 1%} A następnie przy zdjęciu warna sprawdzasz czy tylko jest to ustawione. Załóżmy mam 0 warnów, wpisujesz komendę /unwarn knugi i nagle mam -1 xD I najlepsze jest odniesienie od tego warunku: send "&cTen gracz nie posiada zadnego warna!" Na pewno? Dużo pracy przed Tobą by zniwelować usterki. A nawet całego kodu dokładnie nie obejrzałem.
  7. Najprawdopodobniej używasz opcji zamykania GUI gdy gracz kliknie w przedmiot. Dlatego najlepszym rozwiązaniem będzie zapisanie zmiennej dla takiego gracza, przed zamknięciem GUI. Później w evencie InventoryClose sprawdzać czy zmienna ma wartość, że kliknął w GUI. Jeżeli zmienna jest prawidłowa -> nic nie rób. Jeżeli zmienna jest nieprawidłowa -> Wywal z serwera. // Inną opcją jest też, gdy zamknie GUI poprzez ESC to zamiast go wyrzucać z serwera można ponownie mu otworzyć dane GUI.
  8. A nie można użyć spawn 2 experience at block?
  9. knugi

    Skrypt na gamemode w GUI.

    Jedyne do czego mogę się przyczepić to w komendzie sprawdzasz za każdym razem uprawnienia. Po co? I za każdym razem gdy ktoś użyje przedmiotu to włącza mu od nowa inventory - nie potrzebnie, bo nigdzie go nie zamykasz ani nie aktualizujesz (tzn zmiany wiadomości aktualnego gamemode itd.) I jeżeli chodzi o uprawnienia, gdy nie mamy żadnych, po wpisaniu /gm nie będzie żadnej informacji o braku uprawnień. Oraz po wpisaniu np, /gm 0 knugi - ja nie dostanę żadnej informacji o tym, że mój gamemode został zmieniony. Jedynie gracz który to wpisał dostanie informację, że zmienił tryb. I tak zapytam w sumie bo nie wiem, expression clicked slot jest dostępne w zwykłym skript? Wcześniej było tylko z dodatków. Możliwe że już to dodali, dałem to tylko jako informacje do sprawdzenia. A z zalet to masz plusa za używanie gui w zmiennej i jego konfigurowanie, a później otwieranie i używanie eventu inventory click co ma robić. Tylko brakuje obiektywnego użycia to co wymieniłem na początku Pozdrawiam #Knugi
  10. knugi

    Reset zmiennej

    Pisałem z głowy, i nie testowałem. Sprawdź nazwy zmiennych czy nie ma literówek, jak nie ma to zamiast set zmienna to 0, napisz. Clear zmienna
  11. knugi

    Skrypt na kity w gui

    Jeżeli ma się Essentials, czyli w 90% przypadków - Tak
  12. knugi

    Reset zmiennej

    Ogólnie to wiem o co Ci chodzi i jest tak napisane. Tylko pytanie, dlaczego raz bierzesz zmienne attackera a raz victima W evencie on death expression %player% oznacza %victim%. I tutaj jest problem z nazewnictwem zmiennych. Przyjrzyj się na te dwie linijki (wszystkie są bardzo podobne i zawierają ten sam błąd), zgrubiłem błąd. if {expStrengthLevel.%attacker%} is equal to {strengthLevel1.%player%}: #100 set {strengthLevelFirst.%attacker%} to {strengthLevel2.%player%} #250 W ogóle co to jest za system porównywania poziomów. Dla każdego gracza przypisujesz constans który może być zmienny. WTF? (Sam nie rozumiem co napisałem) ja bym to zapisał tak: {TheFightaz::ExpStrength::%player%} - Exp gracza {TheFightaz::ExpStrength::%player%::lvl} - LVL gracza i natomiast event by wyglądał w ten sposób:
  13. knugi

    Skrypt na /czas dzien/noc

    Błędy: Moja wersja serwera i skripta: Gdyby skrypt działał, byłby spoko na lokalny serwer. Na publikę go dawać i by gracze mogli go używać z tymi uprawnieniami co podałeś to średnio, bo każdy by spamował i zakłócał pracę serwera. Lepiej by było dać jakiś licznik głosów i by głosowanie się rozpoczynało wieczorem czy ma być noc czy dzień. Pozdrawiam #Knugi
  14. możesz wybrać nazwę regionu na który gracz nie może wejść. on region enter: if "%regions at player%" contains "spawn": cancel event A dokumentację wszystkich addonów i samego skripta można znaleźć tutaj: https://docs.skunity.com/syntax/
  15. Zaraz się dowiemy, poproszę od ciebie informacje z tych komend: /ver /ver sk /ver world
×
×
  • Dodaj nową pozycję...