Skocz do zawartości

knugi

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    1 445
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    52

Ostatnia wygrana knugi w dniu 10 maja

Użytkownicy przyznają knugi punkty reputacji!

O knugi

  • Urodziny 11.09.1997 (24.025737207 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Mazury
  • Hobby
    Skrypty, Minecraft
  • Nick w MC
    knugi

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

18 590 wyświetleń profilu

Osiągnięcia knugi

  1. też nie wiem Generalnie bardzo ciekawy skrypt. Masz w dłoni główną nagrodę! Jeżeli oczywiście będą 3 osoby startować w konkursie *shit happend*
  2. Generalnie popełniłeś ogromny błąd. Po sprawdzaniu klikniętego bloku i jeżeli jest nim przeszkoda sprawdza dziwną zmienną która nie istnieje i powraca Ci do Else, że gra jest zakończona. Tak powinno to wyglądać: if name of player's current inventory is "&4Usun Przeszkody": cancel event type of clicked slot is oak log or cobblestone or oak wood plank or stone block: set player's current inventory's slot index of clicked slot to rail named "&6Tor" loop all items in player's current inventory: if type of loop-item is not orange glass pane or rail: stop close player's inventory send "&3&lMaszynista &7%{arrow}% &3Na szczescie zdarzyles usunac wszytskie przeszkody... bylo blisko" to player stop
  3. Może masz uprawnienia nadane w pluginie od uprawnień? I nie widzę implementacji komendy
  4. knugi

    Skript - Przydatne linki

    Możesz dodać do Editorów ten link. Promuj użytkowników Skripta
  5. knugi

    zmienna

    command /losuj: trigger: set {_l} to random integer from 1 to 10 set {_g} to random player out of all players if {l} and {_g} is set: set {Liczba::%{_g}%} to {_l} send "Wylosowano liczbę %{_l}% dla gracza %{_g}%" else: send "Losowanie nieudane" command /liczba [<text>]: trigger: if arg is not set: send "Podaj nick gracza" else: if {Liczba::%arg%} is not set: send "Gracz nie ma wylosowanej liczby" else: send "Liczba gracza %arg% to %{Liczba::%arg%}%" every 5 minutes: loop {liczba::*}: if loop-value is 5: send "Sensowna wiadomosc." to "%loop-index%" parsed as offline player
  6. on pick up: if event-item is stone: if player can hold 16 stone: cancel event
  7. Na początek zrób sobie kiedy chcesz je zapisywać. Na przykład komendę. Teraz musisz utworzyć bazę danych. Gdy już masz te dwie rzeczy to do komendy użyj wyrażenia zapisywania znajdziesz je na skunity. I tyle. Żeby odczytać tworzysz kolejną komendę przykładowo i szukasz na pobieranie z bazy. Przyda się na pewno jakiś parser na przedmioty
  8. Musisz użyć reapir slot 12 of player's current inventory
  9. Tak, było coś takiego set {_s::} to {_getBaza} split at "," Tylko będziesz musiał zmienić and na przecinek później to zastosować //widzę że jeszcze nie przeczytałeś tego, więc umieszczam Ci przykładowy kod w razie byś nie mógł tego ogarnąć: command /test [<text>]: trigger: set {_test} to objects in column "column" from result of query "select column from table" and close replace all " and" with "," in {_test} set {_test::*} to split {_test} at "," loop {_test::*}: set {_item} to getItemByText(loop-value) give {_item} to player
  10. Podaj przykładowe itemy z bazy danych. Ja potrzebowałem specjalnego konwertera który z tekstu robił itemy. Znajdziesz go w moich skryptach takich jak np kTrade.
  11. @CoFFeIN04wszystko zależy od sposobu jaki sobie człowiek wybrał. Ja wybrałem opcję ze stopem, gdyż komputer sprawdza poszczególne ify i zatrzymuje wykonanie kodu w danym miejscu i już nie musi lecieć do końca i sprawdzać pozostałych marnując swój drogocenny czas Słaby argument, ale ziarenko prawdy w tym jest.
  12. knugi

    Event ze zmienną

    Nie zrobisz tak. Jeżeli chcesz aby było to zmiennie wykonywane to musisz ustawić ifa w środku tego eventu. Przykład: on script load: set {test} to 0 every 1 second: if {test} is 5: #code set {test} to 0 add 1 to {test}
  13. użyj %type of event-block%
×
×
  • Dodaj nową pozycję...