Skocz do zawartości

Grex

Użytkownik
  • Zawartość

    494
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Grex w dniu 23 kwietnia 2019

Użytkownicy przyznają Grex punkty reputacji!

9 obserwujących

O Grex

  • Tytuł
    Wyjadacz II

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Jakieś miasto, najpewniej Polska...
  • Hobby
    Coś tam robię... gram w minkrafta... xD
  • Nick w MC
    Greexowy

Ostatnie wizyty

1 006 wyświetleń profilu
  1. Siemka, szukam pluginu na minigre UHC. Nie znajduję nic co by mi się dostatecznie podobało. Więc jak ma to wyglądać? -> Kiedy jakaś arena UHC startuje, to wszystkim graczom na wszystkich podserwerach wyświetla się na czacie wiadomość np. "Arena SOLOUHC1 właśnie osiągnęła dostateczną ilość graczy i zaczęło się odliczanie" Kiedy gracz dołączy do gry UHC, dostaje kilka itemków -> Kompas (Wybór drużyny, w gui), Zegar (Zmiana podserwera, komende mam juz gotowa, ma ja aktywować), Kilof (Wybór klasy), Książka (Receptury) [Kupowanie klas itd za walutę serwera[Vault+TokenManager]] Z rud dropi przepalone Na start gracze dostają efekty które ustale, np po zaczęciu dla każdego efekt NightVision na 30sek Granica zaczynająca na kordach 1000, która po 15 minucie zaczyna się ruszać do środka mapy, bije graczy którzy są za nią, da się przez nią przechodzić w obie strony (Zaczyna się ruszać 15 minuta, 50 minuta - jest już na 0 0, i bije każdego dlatego że nie ma już żadnej kratki poza granicą) Możliwość ustalenia ile osób jest potrzebne do startu itd. Możliwość zmiany wiadomości z pluginu Po końcu areny przesyła wszystkich graczy na server lobby, i restartuje serwer areny. Przy włączeniu serwera areny generuje całą mape - nether, zwykły świat System /party Odliczanie 60 sekund po osiągnięciu odpowiedniej ilości graczy / możliwe do zmiany Nadawanie nagród w postaci monet serwerowych za wygrane, kille, przetrwany czas (Vault+TokenMamager) w zależności od rangi, tzn np Gracz bez rangi zarabia za killa 100, z rangą vip 150, a z rangą sponsor 500 Gui możliwe do zmiany na takie jak ja chce. Nazwy teamów, tzn teamy nie są oznaczane kolorkami, tylko nazwami które wymyśle. Np team 1 = team 'Super' Pokazywanie ilości HP graczy nad głową, na tabie i scoreboard Scoreboard na którym widnieją takie informacje: Odliczany czas do końca gry, 3 najlepsze drużyny (nazwy+Kille, czyli jeżeli drużyna 'super' ma 10 killi, to jest "1. Super 10"), twoją nazwę teamu+Ile macie killi, twoich teammate i ile mają HP, przed rozpoczęciem gry jest na tabie więcej miejsca,ponieważ nie ma informacji odliczania trwania gry i top teamów w tej grze, iwęc zamiast tego mają być tam statystyki, Ilość rozegranych gier, przegranych, wygranych, śmierci, kille (Przechowywane w MysQL!) Jeżeli gracz wejdzie, i włączy vanish (SuperVanish) to tak jakby "przestaje go wykrywać", nie bierze go pod uwage do graczy, teamów itd, a ten gracz nie może dołączać do teamów niszczyć nic itd. Przepisy z limitami craftowania, z możliwością dodawania ich. Klasy z umiejętnościami typu klasa górnik = 30% na to że wydropisz 2x więcej surowców To chyba wszystko czego potrzebuje. Jeżeli znasz plugin taki / dosyć podobny (Płatny/darmowy) to daj linka pod tym postem. Jeżeli go nie znasz, ale umiesz pisać pluginy, i byś umiał taki napisać - napisz priv za ile byś go napisał, napisz dowody dlaczego akurat ty miałbyś mi go napisać, jak się na tym znasz itd.
  2. Grex

    Server status

    Cannot resolve symbol 'ip' Przy tym: (String ip, int port) { ';' expected Unexpected token ')' expected
  3. Grex

    Magiczna marchewka

    command /marchewka: trigger: add carrot named "&cMARCHEW" to player on rightclick: if name of player's tool is "&cMARCHEW": push clicked entity upwards with speed 1
  4. Grex

    Skrypt na rejestracje

    To chyba da się zmienić w pluginie. Ewentualnie można sprawić że komendy te twoje działają jak register i login, czyli tak: on command: if command is "zaloguj": cancel event make player execute command "login %arguments%" if command is "zarejestruj": cancel event make player execute command "login %arguments%"
  5. Em i co to ma robić? te gui? Jak wyglądac? kiedy sie wlaczac? bo jedyne co teraz powiedziałeś to że jakieś gui na skyblocku
  6. Grex

    TITLE CHAT

    1. Umiesz w Angielski? 2. Dałeś dwa razy '%' w tym '%{slowmode}%%'
  7. Grex

    TITLE CHAT

    to użyj zamiast 2 tabów 8 spacji
  8. Grex

    TITLE CHAT

    2 tabów użyj tam
  9. Grex

    TITLE CHAT

    Jeżeli używam tylko spacji, zamiast tabów - to działa.
  10. Grex

    TITLE CHAT

    Zasada jest prosta. Używasz 1xTAB, lub 4xSPACJA. Nie używasz ich naprzemiennie, zdecyduj się czy robisz spacjami czy tabami. Jeżeli robisz jakąś linijkę która ma na końcu dwukropek, np: if player has 1 stone: [TAB lub 4xSPACJA]//To co się stanie jeżeli gracz posiada 1 kamienia to aby coś tak jakby należało do tego IF PLAYER HAS 1 STONE:, i stało się tylko kiedy to prawda, że gracz ma 1 kamienia, to musisz dać 1 tab więcej. O tak:
  11. Grex

    on drop

    on damage of a entity: // KIEDY COŚ UMIERA if "%victim%" is "dropped item": // JEŻELI TO CO UMARŁO TO ITEM if "%damage type%" is "burning" or "lava" or "fire": // JEŻELI ZOSTAŁ SPALONY // DALSZY KOD
  12. Grex

    Skrypt na chat administracji

    To usuń tą linijkę, najwyżej każda wiadomość będzie miała '@' przed sobą
  13. Grex

    Skrypt na chat administracji

    on chat: if first character of message is "@": replace first character of message with "" cancel event loop all players: if loop-player has permission "permisja.adminchat.odbierz": send "&cAdmin Chat &7> &8%player% &7> &6%message%" to loop-player send "&aWyslano do administracji!" to player Powinno działać.
  14. Grex

    on drop

    Znalazłem w internecie: on damage of a entity: if "%victim%" is "dropped item": if "%damage type%" is "burning" or "lava" or "fire": cancel event Nie sprawdzisz kto go wyrzucił raczej, ale możesz zapobiec niszczeniu jego. (Lub właściwie zrobić cokolwiek innego po zniszczeniu itemu)
  15. // Chyba tak: %entity's target% // lub też: %name of entity's target% // lub: %entity's target's name% // Myśle że jedno z tych będzie działać
×