Skocz do zawartości

knugi

Użytkownik
  • Zawartość

    1 231
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    37

Zawartość dodana przez knugi

  1. Ja zagrałbym na serwerze, gdzie trzeba być hodowcą. Tak, hodowcą i rozumaicać swoją farmę //Ewentualnie prison, to też był spoko tryb jak dla mnie
  2. A dobra, to i tak nie zadziała bo jest inny system lore A ten błąd to zapomniałem czegoś dopisać, albo przypadkowo usunąłem. Są dwa wyjścia. Albo zostaniesz na 2.2-dev37c i przerobisz jakoś tamte skrypty, albo zapomnisz o tym skrypcie, bo on jest prawidłowo napisany, tylko błąd leży po stronie samego Skripta. Przepraszam.
  3. https://pastebin.com/raw/ZGKtAGZU ten skrypt na skript 2.3.7 wersja 1.12 (ta co wcześniej miałeś)
  4. Być całkiem możliwe, że alliass tego bloku jest inny. Ale czemu "air" nie działa to nie mam zielonego pojęcia. A weź jeszcze sprawdź ten skrypt z 1.13 na wersji 1.12 bo tego nie sprawdzałem, a możliwe, że będzie działać.
  5. Nie trzeba numerycznie, oba sposoby działają
  6. Jest napisany poprawnie. Jeżeli posiadasz odpowiednie dodatki to będzie działał
  7. Podaj link i powiedz, czego nie spełniają? A jeżeli nie, to napisz w zleceniach i ktoś za 5 lat odpisze
  8. Wejdź w notatnik, załaduj ten skrypt. Naciśnij CTRL+A następnie backspace. Kolejny ruch to CTRL+S i wyjdź z notatnika. Załaduj na nowo skrypt i będzie git. A następnie napisz post w zleceniech na sprawdzanie, ewentualnie sprawdź czy jest jakiś publiczny, by nie trzeba było pisać 10 raz tego samego. (Z tego co wiem, już są skrypty na sprawdzanie, zapraszam tutaj: https://skript.pl/forum/14-skrypty/ )
  9. Dziwisz się? Popatrzyłem na ten skrypt i za głowę się złapałem, dosłownie. I takie WTF? if arg 1 isn't set: if arg 2 is set: Co to k***a ma być? Jeżeli pierwszy argument nie jest ustawiony to drugi tym bardziej nie może być ustawiony. A jak wpiszesz /spr knugi to załapie ten argument: if arg 1 isn't "ustawklatke" or "spawn": send "poprawne uzycie: /spr ustawklatke/spawn/<gracz>" stop
  10. Zgadza się. Po zmianie wersji skript na 2.2-dev37c błąd ustępuje. Dlatego nie używam wersji skript 2.3+ na serwerach mniejszych niż 1.13
  11. Można to zrobić na różne sposoby: 1. Zapisujesz nazwę gracza z argumentu w zmiennej (prościejsze) 2. Zapisujesz nazwę gracza z argumentu w NBT (skomplikowane) 3. Zapisujesz nazwę gracza z argumentu w nazwie itemu/Inventory i stąd go czerpiesz (neutralne) Będzie Ci to tego potrzebny jedynie parsed, event on inventory click, dokumentacja Skripta i trochę logicznego myślenia. A z resztą sobie poradzisz
  12. Według mnie, obie są fajne, ale autorom EA nie chciało się przypisać kilku fajnych funkcji z 3 do 4 i gram w część trzecią
  13. Ja tam używam z SkQuery, ale tylko do otwierania, formatuję już za pomocą samego Skripta Miło by było, gdybyś podał też kod z tej komendy zwkmenu choć zwolennikiem otwierania drugiego GUI poprzez komendę nie jestem.
  14. Jeżeli masz serwer na niższej wersji niż 1.13 to zainstaluj skquery lime 3.6.1/3.6.0 ewentualnie 3.21.4 chyba coś takiego. Bo skquery lime 3.6.4 nie działa
  15. knugi

    Problem ze skryptem...

    Usuń dwie ostatnie linijki skryptu. Staraj się nie stosować wyrażenia stop w eventach czasowych
  16. knugi

    Błąd w skrypcie

    Brawo! Odpowiedziałeś sobie na pytanie. Wykonujesz tę samą komendę poprzez skrypt i cały czas wykonujesz komendę. while(true)
  17. knugi

    Blad w chat format

    To dlaczego nie zrobisz tego za pomocą efektu chat format tylko robisz jakieś śmieszne cancel event i broadcast? W innym skrypcie już np nie będzie można zablokować chatu - to jest jeden z najczęściej popełnianych błędów. https://docs.skunity.com/syntax/search/id:2246 A jeżeli masz serwer na 1.8 to lepiej zrób za pomocą Pexa i Essentialsa te prefixy.
  18. knugi

    Evaluate w funkcjach.

    Próbowałem różnych sposobów, a evaluate "return .." daje taki błąd jak w temacie. Na skryptach się nie znasz, ale pomysły dajesz, dzięki za jakikolwiek odzew!
  19. knugi

    Evaluate w funkcjach.

    Ale mam returna, tylko że w evaluate. A jeżeli dam "return evaluate ..." to wyskakuje, że evaluate ... nie jest typem który chcę zwrócić. Brak returna nie zwraca żadnego błędu, kod uruchamia.
  20. Hejo, wszystko fajnie, tylko nie działa mi efekt evaluate w funkcji. Chcę dać return w tymże efekcie, lecz błędy : [09:21:59 ERROR]: [Skript] The return statement can only be used in a function Kodzik: function test(t: text) :: item type: if "%{_t}%" contains "{": set {_own} to subtext of {_t} between index index of "{" in {_t} and index index of "}" in {_t} + 1 broadcast "%{_own}%" evaluate "return stone named ""XD""" command /g <text>: trigger: give test(arg) to player command /zapisz [<text>]: trigger: set {%arg%} to player's tool
  21. knugi

    Problem z Case

    Ale tak jest zrobione, zależy jak Ci szanse wypadną. Jeżeli chcesz więcej itemów to daj większe szanse
  22. Przepraszam, wstawiłem zły link. Dzięki za komentarz
  23. knugi

    Blokada bicia się

    Wersja serwera, lista pluginów.
  24. knugi

    Blokada bicia się

    Nie masz żadnego pluginu/skryptu na blokadę bicia przez x godzin? Taka faworka dla nowych graczy.
×