Skocz do zawartości

Zeref

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez Zeref

  1. Witam, od jakiegoś czasu wraz ze znajomymi gramy na MC 1.14.4 (niemal czystym) i mamy pewien problem - zdarzają się akcje typu ktoś kogoś okradł lub coś zepsuł, pomimo ustaleć chcica czasem człowieka pokona. Do tej pory dodaliśmy Skript i SkQuery i napisałem dzięki nim skrypt na logblocka który ma się świetnie *(ale niestety pokazuje tylko historię budowania/niszczenia, nie np. itemów zabranych z skrzynki)*. Sam logblock jednak nie zawsze wystarcza, nie chcemy tworzyć za pomocą WorldGuard czy czegoś innego zabezpiecznonych chunków bo to by nieco psuło klimat Vanilli - chciałbym dodać coś na zasadzie ostrzeżenia/lekkiego zabezpieczenia. Powiedzmy że: Opcja 1.) Skrypt rejestrowałby historię edycji bloków (podam na dole kod skryptu na logblocka to może coś pomogę) i za każdym razem gdy gracz zepsuje blok postawiony przez innego gracza to otrzyma 2 pkt. dmg (1 serduszko) + ostrzeżenie na czacie. Opcja 2.) To samo co wyżej ale zamiast bić to powodowałoby, że dany klocek by się cofał a na czacie wyskakiwałby komunikat typu: [Ten blok należy do %player%. Pozostała wytrzymałość bloku 3/4 (75%)]. I gdy zniszczymy ten blok kilka razy tak aby wytrzymałość spadła do 0% to blok się w końcu niszczy i normalnie wypada w formie itemka na ziemie. PS: Wiem że to może być dla niektórych dziwne i dosyć trudne do zrobienia, szczególnie ta - moim zdaniem - lepsza opcja 2 ale bardzo proszę gdyż to by mega pomogło, mamy serwer coś na archetypie HermitCraft tyle że niestety wiadomo, polaczki cebulaczki częściej niszczą niż tworzą w większości wypadków. Kod logblocka: on break: add "&4[&c%now%&4] &6%player% &7zniszczył &e%event-block%" to {logblock::%event-location%::*} on place: add "&2[&a%now%&2] &6%player% &7postawił &e%event-block%" to {logblock::%event-location%::*} on rightclick: if player's tool is brick named "&cLog Block": cancel event send "&8[&cLog Block&8] &7Historia modyfikacji bloków na" send "&7lokalizacji &e%event-location%:" loop {logblock::%event-location%::*}: send "%loop-value%" command /logblock: trigger: add brick named "&cLog Block" to player send "&8[&cLog Block&8] &7Wydano narzędzie sprawdzające dla &e%player%"
  2. Wysłałem wiadomość przez waszą stronę. Aby się ze mną jeszcze skontaktować wystarczy priv na forum lub discord: Znudzony#4939 lub Znudzony#7853
  3. Zeref

    Limitowany czas gry

    Zaraz sprawdzę czy działa tylko wgram backup serwera. W każdym razie już dzięki za pomoc bo strzelam iż to zadziała, kod wygląda na krótki bez zbędnych dupereli. Jednak jak w pierwotnej wiadomości wspomniałem fajnie byłoby jeszcze pokazywać Pozostały czas w minutach graczowi w formie actionbar, bossbar lub scoreboard po prawej stronie. Takie coś zdecydowanie by ułatwiło podjęcie decyzji czy to co chcesz zrobić nie zabierze za wiele czasu. Jeżeli nie chce ci się już znowu tego dopisywać lub uważasz że już teraz się czepiam szczegółów to ok - i tak już zrobiłeś wiele bo jako jedyny spróbowałeś. PS: Mogę też w każdej chwili do samego skripta pobrać jeszcze addony, tylko wtedy w wiadomości z kodem przydałaby się notka że kod wymaga specjalnego dodatku do pluginu skript aby mógł zadziałać.
  4. Owszem, dlatego napisałem domyślnie.
  5. Jeżeli masz ograniczoną ilość ramu na serwerze to polecam jednak to zrobić w jednym świecie. Jak już inni użytkownicy wspomnieli powyżej tworzenie wielu światów (obojętnie gdzie ułożonych) będzie masakrycznie zjadało cały ram + w przyszłości mogłyby nadarzać się problemy z innymi pluginami/skryptami które by działały tylko na 1 lub kilku wybranych światach. Pamiętaj że każdy taki świat posiada domyślnie 4 chunki always active. Samo to już by powodowało spore obciążenia gdyż serwer musiałby rejestrować zdarzenia z tych chunków non-stop 24/7. Z moich obserwacji jak bawię się na komendach wiem że generowanie ponad 3 światów na raz już powoduje dodatkowe obciążenie zjadające nawet do 2GB ramu. Moim zdaniem utworzenie wszystkiego na jednym świecie będzie lepszym rozwiązaniem gdyż będzie to mniej wymagające od maszyny do podtrzymania + prościej będzie wprowadzać ewentualne edycje na 1 świecie niż skakać bo dziesiątkach jak nie setkach różnych. Co do odległości między wyspami to domyślnie w pluginach jest to około 1-10 bloków. Jak 2 wyspy obok siebie się mocno rozbudują do granic swojego wolnego terenu to będą co prawda bardzo blisko siebie i będą siebie idealnie widzieć ale nadal nie będą w stanie zbudować pomiędzy sobą mostu czy czegoś podobnego. PS: Poza tym domyślnie dopóki byś tego jakoś nie spiął w jedno to każdy z takich światów chciałby jeszcze wygenerować dla siebie nether i end dlatego musiałbyś sobie policzyć ilość wysp graczy * 3 To by również dawało możliwość posiadania wielu smoków na serwerze jednocześnie w tym samym czasie. Tak jak jednego smoka właściwie serwer nie odczuwa - tak już przy 10 czy 20 serwer powoli zacznie się krztusić.
  6. Zeref

    Limitowany czas gry

    Witam, Czy znalazła by się osoba chętna napisać dla mnie skrypt? Skrypt w waszych oczach będzie zapewne prosty do wykonania, jednak ja jeszcze nie jestem w 100% pewien jak go powinienem wykonać dlatego proszę o to was. Potrzebuje skrypt/plugin na 1.12.2 który każdego dnia liczył czas gry każdego z graczy osobno. Chciałbym na naszym małym, prywatnym serwerze ograniczyć tych ludzi co siedzą całymi nocami grając. Taki skrypt naliczałby czas bycia online każdego z graczy i po np. 2 godzinach taki gracz dostałby tymczasowego bana. Następnego dnia ban zostawałby zdjęty, a jego dostępny czas gry od nowa zresetowany do 2 godzin. Dzięki temu każdy z graczy nie byłby w stanie grać więcej niż te 2 godziny dziennie. Chciałbym też dodać coś co pokazywałoby ile czasu już gramy i ile minut nam zostało do końca. Taki licznik mógłby się pojawić jako actionbar nad paskiem HP i saturacji lub w formie scoreboard po prawej stronie ekranu. Podałem wcześniej 2 godziny jako przykład jednak fajnie byłoby gdyby na górze skryptu były linijki gdzie ja jako właściciel serwera mógłbym szybko edytować proporcje bez tykania samego kodu. Niby mógłbym zrobić taki system na command blocks bez większego powodu ale ktoś mi powiedział że niby te bloki są niestabilne. Moim zdaniem nie jest to prawda gdyż moje prace zawsze były wyjątkowo stabilne (patrząc po projekcjach innych) ale chce tej osobie zaufać i przekonać się czy taki skrypt faktycznie będzie szybszy i mniej obciążający serwer. Fajnie by było aby otwierając kod skryptu na samej górze można było zmienić łatwo 2 zmienne. Mogłoby to wyglądać np. Time: 2h Ban Message: "Twój czas na dzisiaj dobiegł końca. O północy blokada zostanie zdjęta a dostępny czas zostanie zresetowany znowu do 2h."
  7. Radzę od razu przejść na wersje co najmniej 1.9. Te wersje 1.8 i niższe zawsze miały i będą miały olbrzymią liczbę problemów. Gdyby taki technik miał ci je w 100% połatać to nagle musiałby stworzyć swoją własną, zmodyfikowaną wersje mc na 1.7.10 na specjalnym launcherze gdzie załatane byłyby problemy oraz porozwiązywane kilka bugów z optymalizacją samej gry. Wątpię aby ktoś chciał się takiego bagna podejmować - a nawet jeśli to zapewne naliczy sobie za to sporą sumkę $$. Jeśli nadal chcesz pozostać przy tym 1.7.10 to polecam pododawać pluginy/skrypty/systemy command blocks które zarządzałyby ilością entity w programie, płynnych bloków, bloków z funkcjami (np. skrzynka czy piecyk) tak aby zminimalizować zużycie - przy mniejszym zużyciu powinny rzadziej się pojawiać takie niekontrolowane crashe. Także możesz nieco zedytować program uruchamiający silnik serwera aby przy braku odpowiedzi z konsoli automatycznie loopował cały proces startu czyli resetował serwer od nowa bez niczyjej pomocy.
  8. Zeref

    Co o tym myślicie?

    Bo bez niej nie można grać. Ta nazwa najbardziej pasowała do tego.
  9. Zeref

    Co o tym myślicie?

    Gdy jej nie posiadasz możesz jedynie wejść na serwer i pooglądać wszystko na trybie obserwatora.
  10. Zeref

    Co o tym myślicie?

    Dobra, olewamy to. Patrząc po dzisiejszym polskim community wyszłoby z tego wielkie bagno. Zostajemy ze znajomymi przy swoim pseudo-prywatnym serwerze epic survival + command blocks. Mamy tam custom terrain na survivalu z wieloma przedmiotami na komendach. Mają one różną mechanikę, własny custom crafting i część ma własne, specjalne tekstury. Dla osób ewentualnie chętnych zostawiam możliwość zdobycia wejściówki. ZAKUP WEJŚCIÓWKI: http://sklep.crafthost.pl/13226 IP SERWERA: gameon.msvr.pl PS: Serwer jest pod wersje 1.12.2, no premium i premium. 24/7 - wszyscy grający siedzą również na discordzie.
  11. Dobra, olewamy to. Patrząc po dzisiejszym polskim community wyszłoby z tego wielkie bagno. Zostajemy ze znajomymi przy swoim pseudo-prywatnym serwerze epic survival + command blocks. Mamy tam custom terrain na survivalu z wieloma przedmiotami na komendach. Mają one różną mechanikę, własny custom crafting i część ma własne, specjalne tekstury. Dla osób ewentualnie chętnych zostawiam możliwość zdobycia wejściówki. ZAKUP WEJŚCIÓWKI: http://sklep.crafthost.pl/13226 IP SERWERA: gameon.msvr.pl PS: Serwer jest pod wersje 1.12.2, no premium i premium. 24/7 - wszyscy grający siedzą również na discordzie.
  12. To jest oczywiste. Nie mamy takiego zasięgu jak on. Poza tym większość graczy co wtedy tak fajnie i uczciwie w większości grali już teraz odeszli. W każdym razie reklama może i tak nie starczyć aby otrzymać stałe 50 graczy. Te reklamy przeważnie tym skutkują że wejdzie do nas +/- od 100 do 500 graczy, a potem niemal wszyscy wyjdą - zostanie z 10 lub 15.
  13. Zeref

    Co o tym myślicie?

    Zakończono głosowanie, wybrano jako ewentualny tryb, tryb hardcore na starszej wesji mc poniżej 1.8. Jednak potrzebujemy zapewnienia że gracze chcą na nim grać. Aktualnie 4 osoby napisały że chciałyby zagrać, przydałoby się zapewnienie tak 15~20 osób aby mieć pewność. Bo reklama serwera może się okazać nie dość przyciągająca uwagę a na start potrzeba przynajmniej 50 graczy. Zamieszczam tutaj link do innego postu nieco bardziej związanego z samym serwerem.
  14. Aktualnie jesteśmy w posiadaniu zdolnej do tego maszyny. Gdy tylko upewnimy się mniej więcej ile osób chciało by grać rozpoczniemy przebudowę serwera na taki właśnie tryb. W każdym razie wychodzi nam że 50 osób w dniu premiery to niezbędne minimum aby ludzie mogli pozakładać między sobą pierwsze frakcje. Prosiłbym aby każdy kto jest na + za pomysłem doszedł na serwer discord gdyż pomoże to mniej więcej zorientować się ile osób już teraz po wysłuchaniu byłoby chętnych do gry. Również z poziomu discorda można napisać swoje przemyślenia i pomysły które na pewno w jakimś stopniu pokierują projektem. W każdym razie na pewno ciężko będzie zorganizować przynajmniej 50 stałych graczy. Jak wiadomo te reklamy na YouTube/Twitch przyciągają zazwyczaj wiele osób ale z tych 100~200 graczy którzy przyjdą zostaje potem na dłużej może z 15 ?. Zostawienie tutaj na forum reklamy i wykupienie tego lepszego pozycjonowania na miesiąc również nie przysporzy więcej niż 5 graczy zapewne. Dlatego osoby chętne gdyby pozapraszały wszystkich swoich znajomych ze świata minecraft mogłyby mocno przyczynić się do rozwoju. Aby rozpocząć proces tworzenia chciałbym uzyskać zapewnienie przynajmniej 20 graczy na sam start.
  15. Witam, niedawno zapytałem się was jaki według was najlepiej byłoby stworzyć serwer. Na jakim trybie gry, ilości slotów itp. Na razie w tamtej ankiecie odpowiedziało 14 osób jednak pewien użytkownik @HotAngel2K17 zaproponował utworzenie trybu hardcore pod starą wersje. Sam pomysł był dla nas świetny gdyż lubimy wyzwania, często wspólnie walczyliśmy na tak kosmicznych poziomach trudności iż 90% zwykłych graczy z miejsca by sobie dała spokój. Jednak no właśnie, czy w świecie easyhc gdzie wszystko kopiuje się od osób kopiujących taki czysty hardcore ma sens bytu? Na tym trybie karą za śmierć był by ban na co najmniej 3 dni jak nie tydzień. Dodatkowo drop z kamienia byłby tak niski aby przedmioty gildyjne i EQ zbierało się powoli grając zespołowo (aktualnie na easyhc samemu można zebrać maksymalne wyposażenie wraz z itemami do założenia gildii w mniej niż pół dnia). Zostawię tutaj link-klucz do świeżo utworzonego serwera discord. Niech dołączą na niego ci którzy chcieli by wraz z przyjaciółmi znowu jak kilka lat temu poczuć strach przed śmiercią i adrenalinę przy miażdżeniu wrogich frakcji. Dodatkowo w zależności ile osób się zbierze pomoże to nam zorientować się czy w ogóle warto zaczynać taki projekt, czy na start pojawi się przynajmniej 30 osób. Dlatego dołączając na discord serwer automatycznie ogłaszasz swoją chęć grania i pojawienia się przy otwarciu serwera. Najlepiej zabrać przyjaciół na taki serwer aby mieć zaufanych członków frakcji na czas gry oraz pomóc w nabieraniu rozgłosu serwera. Serwer jeszcze przed premierą zostanie oczywiście przedstawiony w formie reklamy tutaj na skript.pl oraz u jednego lub dwóch pomniejszych streamerów liczących zawsze po około 2k oglądających. Przed premierą to właśnie przez serwer discord będzie można nam zadawać pytania, pomysły i zgłaszać błędy przy becie gdyż oprócz zwykłych pluginów na hardcore i fractions chcemy dodać nieco nowych custom items wraz z ich custom craftings. Rozważamy na razie wersje 1.7~1.12.2. https://discord.gg/9QwuQGB
  16. Jeżeli chcesz bawić się efektami to polecam zastosować jump boost i levitation. Przy odpowiednim dostosowaniu siły osiągniesz około 50% siły normalnego podskoku. PS: Efekt levitation ma za zadanie osłabić jump boosta, powinien być na jakimś wysokim poziomie np 250 i trwać około 0.7sec z kolei jump boost powinien być na 0 lub 1 poziomie mocy na czas około 1sec.
  17. Zeref

    Co o tym myślicie?

    Otóż wiele z tych trybów jak na przykład UHC czy super craft bros pierwotnie zostało stworzone przez osoby bez wielkich planów. Najczęściej były to gry stworzone do rywalizowania między znajomymi (tak na przykład powstały pierwsze wersje UHC wtedy dla około 20~30 graczy). Dopiero później te gry przechodziły na serwery których właścicielem był ich twórca lub osoba która się danym trybem zainteresowała i poprowadziła dalej. A co do stabilności, to nie wiem co widziałeś. Większość projektów jakie widzimy miewa problemy gdyż są robione sztywno dla jednej mapy i jednego gracza. Około 80% projektów jakie zobaczymy w internecie działa pięknie gdy jesteśmy sami, jednak gdy prześlemy to na multiplayer to zaczynają się dziać różne rzeczy. To jakaś część mechanizmu nie działa, to statystyki się dublują... Nie zostało to stworzone pod to. Poza tym czyje prace sprawdzałeś? Jeżeli patrzałeś na funkcje "one command block" lub inne to nie dziwi mnie że w to nie wierzysz. Takie maszyny może i są szybkie i kolorowe ale bardzo często są niedopracowane lub związane z konkretnym elementem którego jak zabraknie to cała maszyna zaczyna się sypać. W każdym razie gdyby miał to być np. SkyBlock to zdecydowana większość polegała by na pluginach gdyż no niestety. Command Blocks mają 2 wielkie bóle - pierwszym jest brak możliwości stworzenia własnej komendy pod / (niby jest scoreboard "trigger" jednak jest on niewygodny i wymagałby nauczenia graczy innych komend niż te co znają z innych serwerów). Drugim bólem jest miejsce, to są elementy występujące w świecie, są teraz w nowszych wersjach te funkcje gdzie to wpisuje się komendy pomiędzy pliki świata naszej rozgrywki i potem z poziomu gracza tylko jedną komendą puszcza się dany schemat w nieskończonej pętli.
  18. Zeref

    Co o tym myślicie?

    Szanuje za porządny hardcore. Zawsze fajnie się grało z paczką znajomych na trybie który nie był prosty. Ten tryb cechował się utrudnionymi warunkami przeżycia, banem za śmierć od 3 do 14 dni oraz oczywiście frakcjami lub jak kto woli gildiami. Sam tryb dla mnie bomba. Problem natomiast jest taki że na dzień dzisiejszy ludzie od takiego świeżo powstałego serwera niemal od razy by się odwrócili gdyż nie są przyzwyczajeni do takich wymagań. To nie jest EasyHC (kopa kopii) gdzie w 3-4 godziny masz samemu uzbierane wszystkie potrzebne surowce i jeszcze za śmierć tracisz tak niewiele że właściwie nic. Dodatkowy temat - wersja gry. Owszem na wersji starszej fajnie się walczyło jednak jeśli faktycznie taki tryb miały wygrać to raczej byłaby to wersja 1.9 w górę z powodu swojego nowego systemu walki. Według mnie ten system walki jest świetny gdyż pozwala na nowe taktyki zamiast ciągłego mordobicia oraz blokuje na miejscu 90% oszustw gdyż te programy do oszukiwania zwyczajnie nie został do tego dostosowane. Dzięki temu "cheaterów" z miejsca jest mniej i taka ewentualna moderacja miałaby prościej. Bo co do statystyk takich jak wartość HP, redukcji obrażeń zapewnianych przez pancerz, moc enchantu i inne elementy biorące udział w potyczce można zmodyfikować globalnie wedle własnych potrzeb. Niestety, jak wyżej wspomniałem ludzie w pierwszych dniach zostali by mocno przesiani przez wir zgonów. Dodatkowo nawet gdyby zebrali się sami ogarnięci gracze to zawsze pozostaje problem "reklamy". Aktualnie gdy będziemy startować musimy założyć że kompletnie nikt nas nie zna i nie mamy zagwarantowane nawet 5 aktywnych osób. A taki tryb potrzebowałby z miejsca co najmniej 80 częstych graczy bo inaczej kaplica - serwer byłby martwą pustynią bez śladu po dłoniach graczy.
  19. Zeref

    Co o tym myślicie?

    Nie, to nie jest żart. Niemal wszystkie tryby na hypixelu czy innych zagranicznych serwerach wpierw były wytworzone na command blocks. Dopiero po sprawdzeniu stabilności gry, dodaniu paru nowych elementów i zminimalizowaniu szansy na oszukiwanie/bugowanie podczas gry płacono aby ktoś stworzył podobny jak nie identyczny mechanizm jako plugin. W formie plugina serwer się nieco mniej męczy z zużyciem ramu. Tak samo kilka świetnych trybów jak np. - Super Craft Brothers / Smash Heroes - SkyWars - CaveBlock - PvP (z klasami posiadającymi unikalne EQ i zdolności przy kombinacji klawiszy/kliknięć myszki) - TNT Games - Warlords - UHC (Ultimate Hardcore Champions) Na komendach jest zdecydowanie większa wygoda, mamy w razie problemów dokładne logi oraz nie musimy resetować serwera/mapy aby zobaczyć zmiany tak jak ma to miejsce w przypadku większości pluginów i wszystkich modów.
  20. Witam wszystkich czytających ten post. Po właściwie latach grania wraz z moimi przyjaciółmi stwierdzam iż w Polsce zaczyna brakować przyjaznych nam serwerów. Nie zauważyliście tego jeszcze? Serwery od ponad 4 lat właściwie zgapiają pomysły jeden od drugiego. Dodatkowo większość serwerów stworzonych przez naszych pobratymców to żałosne podróbki trybu hardcore. Serwer gdzie ludzie tak bardzo narzekali na poziom trudności że po wielu modyfikacjach wyszło nam: - Bitwy Gildia vs Gildia - Brak bana za śmierć (ewentualna kara wynosi 1-12h zamiast tych 100h blokady do logowania) - Drop tak masakrycznie zwiększony że itemy na "gildie" zdobywa się już pierwszego dnia grając samemu - Olbrzymia populacja "cheaterów" na tym trybie gry - Nowa edycja w bardzo krótkim czasie (na starym dobrym trybie hardcore edycja trwała około 3-4 miesięcy zamiast 2 tygodni) Czy tego właśnie chcieliśmy? Dlaczego zawsze narzekamy jak to nam ciężko chwytając po nielegalne programy łamiące dobrego ducha rozgrywki. Nazywam się Krzysztof i mam 16 lat. Wróciłem niedawno do kraju i dopiero od niedawna mam jakiekolwiek możliwości aby spróbować to zmienić. Od właściwie premiery minecrafta gram w niego, odkąd się pojawiły command blocki zacząłem ich się uczyć i powszechnie wykorzystywać. Aktualnie niemal nie mogę znaleźć takiej rzeczy żeby nie dało się jej wykreować przy pomocy komend. Wraz z czwórką znajomych chcemy postawić własny, publiczny serwer minecraft. Chcę aby na tym serwerze pojawiło się coś innego, coś nowego niż tylko ślepo powtarzany schemat od przeszło 4 lat istnienia tej gry. Pomimo tego że stworzyłem na komend blokach wiele świetnych minigier i mógłbym je zmodyfikować aby działało wiele aren multiplayer jednocześnie prawdopodobnie wybierzemy jeden wielki, globalny dla serwera tryb gry. Może to być survival, skyblock lub jego bliźniak caveblock. Naszym jednak pomysłem jest aby na np. takim survivalu wprowadzać wszelkie zmiany tylko na komend blokach. Dopuszczonych zostałoby zaledwie 2-3 pluginów niezbędnych do zachowania uprawnień i terenu. Z pomocą komend możemy kreować np. nowe moby, biomy czy itemy. Takim itemom można dodać na wiele rodzajów custom crafting, a moby mogłyby dawać custom loot. Przy stworzeniu i wymuszeniu texture pack można by jeszcze specjalnie udekorować każdy z przedmiotów. Można by dodawać frakcje i klasy - właściwie opcji pojawia się tak wiele iż limitem zostaje nasza wyobraźnia i moc obliczeniowa serwera która jak na sam niepewny jeszcze początek jest ogromna. Kieruje dzisiaj to Was pytanie - Czy nasz pomysł ma szanse zaiskrzyć? Czy wspomożecie nas swoją obecnością u początków istnienia naszego serwera? Czy też odejdziecie i dacie mu umrzeć powolną śmiercią z braku funduszy. Poszukuję opinii i pomocy w niektórych kwestiach. Chciałbym się dowiedzieć jak wam się pomysł z tworzeniem nowych unikalnych elementów na komendach podoba. Na jakim trybie gry Wy byście najlepiej się czuli grając. Aktualnie poszukujemy osoby która mogłaby ponieść tą wiadomość dalej, rozreklamowałaby nasz projekt, naszą wizje utworzenia serwera wychodzącego przed szereg tych szarych polskich serwerów. (Kontakt via PW, w późniejszym okresie Discord którego jeszcze podam.) PARAMETRY NASZEGO SERWERA: Ram - 12GB Dysk - 25GB (SSD) Procesor - 2 x 3.5GHz Lokalizacja w Polsce (Warszawa) - Pozwoli to zachować niski ping dla naszych graczy CO DO WSPOMNIANEJ WYŻEJ "REKLAMY": Reklama jak wiadomo ma na celu pokazać dany temat z jak najlepszej strony. Nie oszukujmy się ale serwer który dopiero powstaje jest nieznany co oznacza iż bez reklamy przyjdzie do niego maksymalnie 5 osób i na tym koniec. Nie chce się narzucać i wysyłać zaproszeń ani wiadomości jacy my to nie jesteśmy wszędzie gdzie się da gdyż uważam to za żałosne (Przykładów Polskich serwerów GvsG nie brakuje). Niestety nie jesteśmy w stanie na dzień dzisiejszy zapłacić [$] takiej osobie. Jedyne co możemy zaoferować to niczym nie limitowaną rangę VIP na serwerze oraz Moderator na serwerze discord. Mogę jednak obiecać iż każda osoba która się tego podejmie spotka się z naszej strony z miłą atmosferą. Niestety, wszelkie [$] jakie przeznaczyliśmy na ten projekt poszło na zakup maszyny i budowę autorskich budowli. Każda uwaga z Waszej strony będzie przez nas rozpatrywana. Zapewne ujrzycie elementy których my nie ujrzeliśmy robiąc ślepo ten błąd.
  21. Zeref

    Kolory na czacie

    WIdzę co zrobiłeś w kodzie, jednak wolałbym aby po dodaniu powiedzmy "tagu" do danej osoby skrypt zaczynał podmieniać tekst, widziałem już takie coś. Gracz coś pisze na czacie a skrypt w bardzo szybkim czasie anuluje funkcje wysyłania wiadomości i wkleja ten kolorowy schemat czyli PREFIX-NICK GRACZA-WIADOMOŚĆ. Co do technika, nie jest nam potrzebny - sam doskonale znam 6 języków programowania i siedzę w serwerach od lat. Po prosty ten cały skript.js nie jest typowym językiem programowania. Na serwerze będzie coś koło 10 osób gdyż jest to serwer prywatny. Co do skrypt postaram się to rozpisać ale nie wiem czy uda mi się to zrobić tak aby dało się zrozumieć mój tok myślenia. Skrypt powinien wykrywać gdy ktoś coś napisze na czacie, kiedy wykryje że dany gracz napisał wiadomość i wcisnął enter to ma anulować funkcje pisania na czacie a następnie pobrać treść z tamtej funkcji i nick gracza. Rozpiszę Ci na funkcjach to: $nick = nick, nazwa gracza; $prefix = przedrostek do wiadomości, wybrany wcześniej komendą przez właściciela dla gracza; $msg = wiadomość którą chciał wysłać gracz na czat; I teraz tak łączymy $prefix + $nick + $msg = (i powinno coś takiego wyjść, np.) [Niebiescy] Zeref0: Hello world Czyli tak, zadania skryptu: 1. Wykrycie funkcji odpowiadającej za wysłanie wiadomości na czat w grze 2. Pobranie z danej funkcji wiadomości i nick, nazwę postaci gracza 3. Anulowanie funkcji piszącej na czacie 4. Wysłanie wiadomości przez skrypt do wszystkich graczy na serwerze w której będzie zawarty wcześniej ustawiony prefix, nick gracza oraz jest wiadomość LjayPL789 W swojej starszej wypowiedzi zaznaczyłem iż nie korzystam z systemu rang i nie mam innych pluginów na serwerze za wyjątkiem skript.js. Chciałem otrzymać tylko efekt wizualny na czacie, a nie ciągnące się za tym w tle problemy z permisjami. Chodziło mi konkretnie o zmodyfikowanie wiadomości na czacie, a nie bawieniu się w rangi i ubarwianiu ich.
  22. Zeref

    Kolory na czacie

    Witam, z góry piszę o tym że jestem kompletnie zielony w skryptach. Zainstalowałem je tylko pod 2 elementy których normalnie nie da się wykonać na command block's. Mam wersje 1.12.2 i proszę was o stworzenie skryptu który dodawałby prefixy do wiadomości na czacie. Jednak nie używam żadnego systemy rang. Po prostu dodajcie do tego komendy np. /czatprefix [NICK GRACZA] [PSEUDO-RANGA] np. /czatprefix Zeref0 blue Z tych pseudo-klas chciałbym 4, blue / red / yellow / green I by to wyglądało tak: [NIEBIESCY] Zeref0: Hello world! W kodzie powinno to jakoś tak wyglądać (przynajmniej w MC, nwm jak w skrypcie) &l&9[NIEBIESCY]&r &f&lZeref0&r&f:&r &f%msg% Mam tylko plugin Skript. Nie posiadam żadnych dodatkowych/innych pluginów na serwerze.
  23. Wiktorelex'sie Znam doskonale tą mechanikę, z początku także tak zrobiłem. Jednak ja robie komendy długie i trudne więc powinny wykonywane bezpośrednio przez konsole. np: /give @a[rm=10,r=24] minecraft:blaze_rod 1 0 {HideFlags:63,AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.movementSpeed",Name:"generic.movementSpeed",Amount:0.25,Operation:2,UUIDLeast:915785,UUIDMost:201500,Slot:"mainhand"},{AttributeName:"generic.attackDamage",Name:"generic.attackDamage",Amount:4,Operation:0,UUIDLeast:719875,UUIDMost:666203,Slot:"mainhand"}],Unbreakable:1,display:{Name:"Fire Stick",Lore:["Created by Gandalf"]},ench:[{id:10,lvl:1},{id:19,lvl:2},{id:20,lvl:1},{id:71,lvl:1}]} command /klasa [<text>]: trigger: if argument 1 is "wojownik": execute console command "op %name of player%" execute player command "scoreboard players set %name of player% GetClass 1" execute console command "deop %name of player%" loop 99 times: send "&9Klasa> &7Wybrano klase: &eBerserker &6(id="1")" to player if argument 1 isn't "wojownik": send "&9Klasa> &7Niepoprawnie wprowadzona komenda! Wpisz &e/klasa <rodzaj>" to player Jak na razie wykombinowałem coś takiego. Ale to nadal nie działa, twierdzi, iż mam 8 błędów. NADAL POTRZEBUJE POMOCY!
  24. Witam, generalnie pobrałem skript tylko pod wsparcie w moich grach minigame w 100% opartych na command block. Chcę "stworzyć sobie" komendę /klasa wojownik I chodzi mi o to aby po wpisaniu w 1 argumencie nazwy postaci wykonywały się pewne komendy z classic mc. np give %name of player% minecraft:apple 1 0. Próbowałem i próbowałem ale mi nie wychodziło, potem postarałem się aby coś wyskakiwało na czacie, no to zrobiłęm taki test: command /test: trigger: sent "Hello world" Ale z tego także nic nie wyszło, twierdzi że w tym trigger jest błąd. Ja już nie wiem jak to skleić. POMOCY! Do tej pory wpisywałem coś w stylu /scoreboard players set klasa 1 i w ten oto sposób dawałem graczowi "1" do zmiennej "klasa". Następnie command blocki rozsiane gdzieś pod mapą wykrywały takiego gracza i przez komendy dawały całą resztę itemów, efektów, itp. Ale jak to jest minigame gdzie nie zmieszczę setki guziczków/płytek (bo gracz nie ma permisji domyślnie, gdyby miał to by miał i creative, give - itp.) to chciałbym dodać komendy z klasami, mapami, opisami. ALE NWM JAK STWORZYĆ TAKOWĄ KOMENDĘ, aby ta wydawała ustawione komendy danemu graczowi.
  25. Witam, zainstalowałem niedawno plugin skript.jar na wersje 1.12.2. Dodałem go w celu dodania pewnej funkcji której nie znalazłem w formie pełnego pluginu w internecie. Niestety sam totalnie nic nie potrafię tworzyć, dlatego zwracam się do was z prośbą o stworzenie prostej komendy /daj (albo) /oddaj . Działałoby to tak że po wpisaniu np. /daj Zeref0 otwierało by się nam puste okienko gui w które bylibyśmy w stanie wpakować wszelkie przedmioty jakie byśmy chcieli przesłać do gracza o imieniu Zeref0. Po zamknięciu okienka (wyjściu z niego) te itemy wysyłał by się do danego gracza. W przypadku gdyby dany gracz nie był w stanie pomieścić wszystkiego to by anulowało funkcje i podawało komunikat obu graczom na czacie. (ewentualnie by przesłało większość itemów - i te co by się nie zmieściły, wróciłyby do nadawcy) Jednak przy tych itemach potrzebowałbym aby przysyłały się wszelkie dodatkowe taki, ilość (stacki), nazwa itemu, lore(opis) itemu i enchanty (atrybutów zrobionych na command blockach nwm czy się da tak zrobić). Z miejsca dziękuje za wszelkie próby pomocy. Podejrzewam, że jest to proste ale jak napisałem wyżej - kompletnie nie znam się na tworzeniu tego. Jeśli tworzenie gui jest niewykonalne w taki sposób to wtedy bym prosił o zmianę na: Kiedy gracz wyśle komendę to do danego gracza przejdą te przedmioty które trzymał w danej chwili nadawca. Np 31 diamentów o nazwie "Test" oraz o enchancie [Sharpness VII]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...