Skocz do zawartości

Rejszpat

Użytkownik
  • Zawartość

    1 061
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    21

Ostatnia wygrana Rejszpat w dniu 27 lutego

Użytkownicy przyznają Rejszpat punkty reputacji!

5 obserwujących

O Rejszpat

  • Tytuł
    Popularny
  • Urodziny 12.03.2019 (1.080785340 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Jowisz

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

9 204 wyświetleń profilu
  1. Rejszpat

    Skarga na Lekula

    Już wiemy co byś zrobili gdybys był osobą oferująca usługę, ale pochwal się co byś takiego mądrego zrobił w takiej sytuacji będąc poszkodowanym. Logiczne że jak płacisz za usługę to oczekujesz jej wykonania po zapewnieniu warunków spisanych w umowie. Błąd też został popełniony na kroku zapłaty. A umowa gdzie, nikt jej nie spisał? Wysłane z mojego pięknego Xiaomi Redmi Note 7 Btw. przepraszam za odkop
  2. Rejszpat

    Losowy kod

    Aczkolwiek pod ekonomie z Vaulta trzeba zmienić kilka linijek
  3. na uj wy kombinujecie command /wystaw [<integer>]: trigger: if arg 1 > 0: //tutaj jeśli jest poprawne else: send "&cNie mozna tak!" to player
  4. To jest bardziej sprawdzenie, czy gracz lata, a nie czy jest w powietrzu. W powietrzu gracz jest jak skacze. Aby sprawdzić, czy lata należy skorzystać z: if player is flying:
  5. Już ci odpowiadam na pytanie ze shoutboxa, ale następnym razem napisz wątek, bo po prostu ktoś to przegapi i nie uzyskasz odpowiedzi w dość szybkim tempie.

    Cytat

    Jest możliwość sprawdzenia czy gracz stoi w powietrzu? I czy można jakoś sprawdzić czy arg 1 jest mniejszy od 10 i wiekszy od 1?

    Zacznijmy od pierwszego pytania. Aby sprawdzić, czy gracz jest w powietrzu, najlepiej jest skorzystać z pluginu Skellett.

    if ground state of player is false:

    Natomiast odpowiedź na drugie pytanie jest dość prosta. Można to zrobić tak:

    if arg 1 parsed as number < 10:
    	if arg 1 parsed as number > 1:

    Można to zapisać również jako:

    if arg 1 parsed as number < 10 and arg 1 parsed as number > 1:

    Lecz istnieje jeszcze nieco lepsze rozwiązanie

    if arg 1 parsed as number is between 1 and 10:

    Ale to już sprawdza, czy znajduje się w przedziale od 1 do 10.
    Dodatkowo dam od siebie jedną informację. Istnieją jeszcze operatory =, >= i <=. Myślę że da się zrozumieć o co w nich chodzi bez głębszego tłumaczenia.

  6. ^ ale dedyki mają potężne podzespoły których nie trzeba na jeden serwer MC jak potężne podzespoły to i potężna cena
  7. Fakt, zostało użyte tu niewłaściwe słowo, ale chodziło o użytkowników, którzy wchodzą na forum nie tylko po to, aby poprzeć konkretnego użytkownika po kolesiowsku - tak użyłem tego słowa. Serwer nie jest prywatny, a LeKuLa jako jedna z osób reprezentujących forum wystawia mu [forum] opinię. Jak wyżej, ITGroup nie jest serwerem prywatnym, jego prezentacja dostępna jest w dziale serwerów Discord tegoż forum i właściwie to co robi(ł) - bo już dostał degrada z moderatora do użytkownika przez moderatora próbnego, co było równoznaczne z banem do odwołania i brakiem możliwości uzyskania straconych i wyższych rang przez równo rok - świadczyło o tym, czego można się spodziewać po ITGroupie i naszym pięknym forum [Skript.pl]. Okradł użytkownika na, o ile dobrze pamiętam, 30 zł. Co prawda kokosy to to nie są, co nie zmienia faktu, że są to - mam nadzieję, że - uczciwe, ciężko zarobione (przez autora jednej ze skarg na tym forum) pieniądze. Całokształt zachowania. Ja dostałem za takie coś ostrzeżenie i nie otrzymałem uzasadnienia z konkretnymi zachowaniami. Jak nie chce mówić swojego prawdziwego wieku, to niech chociaż nie kłamie i powie, że nie chce nam powiedzieć. Bo kula miał nadzieję, że go poprze, a ten zobaczył argumenty i stwierdził, że jednak nie, bo są słuszne . Zresztą też jestem jego znajomym, ba! Jestem w administracji craftable. Co wy macie do powoli rosnącego serwera, jest mało użytkowników, bo powoli rośnie. Wręcz bym się cieszył, gdyby było ich więcej. Z wyrazami szacunku, lider administracji serwera ITGroup - Rejszpat. PS. ten serwer nie jest prywatny, klikając w logo na dole możecie dołączyć, do czego zachęcam.
  8. pamięć cache 15 MB, 2.40 GHz; pamięć cache 25 MB, 2,20 GHz; pamięć cache 13,75 MB, 2,20 GHz Czyli totalnie nie pod serwer Minecraft. Serwery Minecraft wymagają taktowania 4 GHz lub więcej dla stabilnego działania przy dużej ilości graczy.
  9. Błąd jest już w samym kodzie. on damage of ender dragon: if attacker is a player: send attacker title "&4%health of victim% ❤ &7/ &5200 ❤" with subtitle "" for 5 seconds
  10. Pochwal się dokładniejszą specyfikacją maszyny. Jaki ma procesor?
  11. Rejszpat

    Zapis/Odczyt z pliku

    SkQuery i SkUtilities mają więcej funkcji
  12. Paczka pluginów za 200 zł Krytykować nie będę, ale Skoro ustalił to niech kupi
×