Skocz do zawartości

Zeref

Użytkownik
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Zeref

  • Tytuł
    Początkujący I

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, od jakiegoś czasu wraz ze znajomymi gramy na MC 1.14.4 (niemal czystym) i mamy pewien problem - zdarzają się akcje typu ktoś kogoś okradł lub coś zepsuł, pomimo ustaleć chcica czasem człowieka pokona. Do tej pory dodaliśmy Skript i SkQuery i napisałem dzięki nim skrypt na logblocka który ma się świetnie *(ale niestety pokazuje tylko historię budowania/niszczenia, nie np. itemów zabranych z skrzynki)*. Sam logblock jednak nie zawsze wystarcza, nie chcemy tworzyć za pomocą WorldGuard czy czegoś innego zabezpiecznonych chunków bo to by nieco psuło klimat Vanilli - chciałbym dodać coś na zasadzie ostrzeżenia/lekkiego zabezpieczenia. Powiedzmy że: Opcja 1.) Skrypt rejestrowałby historię edycji bloków (podam na dole kod skryptu na logblocka to może coś pomogę) i za każdym razem gdy gracz zepsuje blok postawiony przez innego gracza to otrzyma 2 pkt. dmg (1 serduszko) + ostrzeżenie na czacie. Opcja 2.) To samo co wyżej ale zamiast bić to powodowałoby, że dany klocek by się cofał a na czacie wyskakiwałby komunikat typu: [Ten blok należy do %player%. Pozostała wytrzymałość bloku 3/4 (75%)]. I gdy zniszczymy ten blok kilka razy tak aby wytrzymałość spadła do 0% to blok się w końcu niszczy i normalnie wypada w formie itemka na ziemie. PS: Wiem że to może być dla niektórych dziwne i dosyć trudne do zrobienia, szczególnie ta - moim zdaniem - lepsza opcja 2 ale bardzo proszę gdyż to by mega pomogło, mamy serwer coś na archetypie HermitCraft tyle że niestety wiadomo, polaczki cebulaczki częściej niszczą niż tworzą w większości wypadków. Kod logblocka: on break: add "&4[&c%now%&4] &6%player% &7zniszczył &e%event-block%" to {logblock::%event-location%::*} on place: add "&2[&a%now%&2] &6%player% &7postawił &e%event-block%" to {logblock::%event-location%::*} on rightclick: if player's tool is brick named "&cLog Block": cancel event send "&8[&cLog Block&8] &7Historia modyfikacji bloków na" send "&7lokalizacji &e%event-location%:" loop {logblock::%event-location%::*}: send "%loop-value%" command /logblock: trigger: add brick named "&cLog Block" to player send "&8[&cLog Block&8] &7Wydano narzędzie sprawdzające dla &e%player%"
  2. Wysłałem wiadomość przez waszą stronę. Aby się ze mną jeszcze skontaktować wystarczy priv na forum lub discord: Znudzony#4939 lub Znudzony#7853
  3. Zeref

    Limitowany czas gry

    Zaraz sprawdzę czy działa tylko wgram backup serwera. W każdym razie już dzięki za pomoc bo strzelam iż to zadziała, kod wygląda na krótki bez zbędnych dupereli. Jednak jak w pierwotnej wiadomości wspomniałem fajnie byłoby jeszcze pokazywać Pozostały czas w minutach graczowi w formie actionbar, bossbar lub scoreboard po prawej stronie. Takie coś zdecydowanie by ułatwiło podjęcie decyzji czy to co chcesz zrobić nie zabierze za wiele czasu. Jeżeli nie chce ci się już znowu tego dopisywać lub uważasz że już teraz się czepiam szczegółów to ok - i tak już zrobiłeś wiele bo jako jedyny spróbowałeś. PS: Mogę też w każdej chwili do samego skripta pobrać jeszcze addony, tylko wtedy w wiadomości z kodem przydałaby się notka że kod wymaga specjalnego dodatku do pluginu skript aby mógł zadziałać.
  4. Owszem, dlatego napisałem domyślnie.
  5. Jeżeli masz ograniczoną ilość ramu na serwerze to polecam jednak to zrobić w jednym świecie. Jak już inni użytkownicy wspomnieli powyżej tworzenie wielu światów (obojętnie gdzie ułożonych) będzie masakrycznie zjadało cały ram + w przyszłości mogłyby nadarzać się problemy z innymi pluginami/skryptami które by działały tylko na 1 lub kilku wybranych światach. Pamiętaj że każdy taki świat posiada domyślnie 4 chunki always active. Samo to już by powodowało spore obciążenia gdyż serwer musiałby rejestrować zdarzenia z tych chunków non-stop 24/7. Z moich obserwacji jak bawię się na komendach wiem że generowanie ponad 3 światów na raz już powoduje dodatkowe obciążenie zjadające nawet do 2GB ramu. Moim zdaniem utworzenie wszystkiego na jednym świecie będzie lepszym rozwiązaniem gdyż będzie to mniej wymagające od maszyny do podtrzymania + prościej będzie wprowadzać ewentualne edycje na 1 świecie niż skakać bo dziesiątkach jak nie setkach różnych. Co do odległości między wyspami to domyślnie w pluginach jest to około 1-10 bloków. Jak 2 wyspy obok siebie się mocno rozbudują do granic swojego wolnego terenu to będą co prawda bardzo blisko siebie i będą siebie idealnie widzieć ale nadal nie będą w stanie zbudować pomiędzy sobą mostu czy czegoś podobnego. PS: Poza tym domyślnie dopóki byś tego jakoś nie spiął w jedno to każdy z takich światów chciałby jeszcze wygenerować dla siebie nether i end dlatego musiałbyś sobie policzyć ilość wysp graczy * 3 To by również dawało możliwość posiadania wielu smoków na serwerze jednocześnie w tym samym czasie. Tak jak jednego smoka właściwie serwer nie odczuwa - tak już przy 10 czy 20 serwer powoli zacznie się krztusić.
  6. Witam, Czy znalazła by się osoba chętna napisać dla mnie skrypt? Skrypt w waszych oczach będzie zapewne prosty do wykonania, jednak ja jeszcze nie jestem w 100% pewien jak go powinienem wykonać dlatego proszę o to was. Potrzebuje skrypt/plugin na 1.12.2 który każdego dnia liczył czas gry każdego z graczy osobno. Chciałbym na naszym małym, prywatnym serwerze ograniczyć tych ludzi co siedzą całymi nocami grając. Taki skrypt naliczałby czas bycia online każdego z graczy i po np. 2 godzinach taki gracz dostałby tymczasowego bana. Następnego dnia ban zostawałby zdjęty, a jego dostępny czas gry od nowa zresetowany do 2 godzin. Dzięki temu każdy z graczy nie byłby w stanie grać więcej niż te 2 godziny dziennie. Chciałbym też dodać coś co pokazywałoby ile czasu już gramy i ile minut nam zostało do końca. Taki licznik mógłby się pojawić jako actionbar nad paskiem HP i saturacji lub w formie scoreboard po prawej stronie ekranu. Podałem wcześniej 2 godziny jako przykład jednak fajnie byłoby gdyby na górze skryptu były linijki gdzie ja jako właściciel serwera mógłbym szybko edytować proporcje bez tykania samego kodu. Niby mógłbym zrobić taki system na command blocks bez większego powodu ale ktoś mi powiedział że niby te bloki są niestabilne. Moim zdaniem nie jest to prawda gdyż moje prace zawsze były wyjątkowo stabilne (patrząc po projekcjach innych) ale chce tej osobie zaufać i przekonać się czy taki skrypt faktycznie będzie szybszy i mniej obciążający serwer. Fajnie by było aby otwierając kod skryptu na samej górze można było zmienić łatwo 2 zmienne. Mogłoby to wyglądać np. Time: 2h Ban Message: "Twój czas na dzisiaj dobiegł końca. O północy blokada zostanie zdjęta a dostępny czas zostanie zresetowany znowu do 2h."
  7. Zeref

    Szukam technika

    Radzę od razu przejść na wersje co najmniej 1.9. Te wersje 1.8 i niższe zawsze miały i będą miały olbrzymią liczbę problemów. Gdyby taki technik miał ci je w 100% połatać to nagle musiałby stworzyć swoją własną, zmodyfikowaną wersje mc na 1.7.10 na specjalnym launcherze gdzie załatane byłyby problemy oraz porozwiązywane kilka bugów z optymalizacją samej gry. Wątpię aby ktoś chciał się takiego bagna podejmować - a nawet jeśli to zapewne naliczy sobie za to sporą sumkę $$. Jeśli nadal chcesz pozostać przy tym 1.7.10 to polecam pododawać pluginy/skrypty/systemy command blocks które zarządzałyby ilością entity w programie, płynnych bloków, bloków z funkcjami (np. skrzynka czy piecyk) tak aby zminimalizować zużycie - przy mniejszym zużyciu powinny rzadziej się pojawiać takie niekontrolowane crashe. Także możesz nieco zedytować program uruchamiający silnik serwera aby przy braku odpowiedzi z konsoli automatycznie loopował cały proces startu czyli resetował serwer od nowa bez niczyjej pomocy.
  8. Zeref

    Co o tym myślicie?

    Bo bez niej nie można grać. Ta nazwa najbardziej pasowała do tego.
  9. Zeref

    Co o tym myślicie?

    Gdy jej nie posiadasz możesz jedynie wejść na serwer i pooglądać wszystko na trybie obserwatora.
  10. Zeref

    Co o tym myślicie?

    Dobra, olewamy to. Patrząc po dzisiejszym polskim community wyszłoby z tego wielkie bagno. Zostajemy ze znajomymi przy swoim pseudo-prywatnym serwerze epic survival + command blocks. Mamy tam custom terrain na survivalu z wieloma przedmiotami na komendach. Mają one różną mechanikę, własny custom crafting i część ma własne, specjalne tekstury. Dla osób ewentualnie chętnych zostawiam możliwość zdobycia wejściówki. ZAKUP WEJŚCIÓWKI: http://sklep.crafthost.pl/13226 IP SERWERA: gameon.msvr.pl PS: Serwer jest pod wersje 1.12.2, no premium i premium. 24/7 - wszyscy grający siedzą również na discordzie.
  11. Dobra, olewamy to. Patrząc po dzisiejszym polskim community wyszłoby z tego wielkie bagno. Zostajemy ze znajomymi przy swoim pseudo-prywatnym serwerze epic survival + command blocks. Mamy tam custom terrain na survivalu z wieloma przedmiotami na komendach. Mają one różną mechanikę, własny custom crafting i część ma własne, specjalne tekstury. Dla osób ewentualnie chętnych zostawiam możliwość zdobycia wejściówki. ZAKUP WEJŚCIÓWKI: http://sklep.crafthost.pl/13226 IP SERWERA: gameon.msvr.pl PS: Serwer jest pod wersje 1.12.2, no premium i premium. 24/7 - wszyscy grający siedzą również na discordzie.
  12. To jest oczywiste. Nie mamy takiego zasięgu jak on. Poza tym większość graczy co wtedy tak fajnie i uczciwie w większości grali już teraz odeszli. W każdym razie reklama może i tak nie starczyć aby otrzymać stałe 50 graczy. Te reklamy przeważnie tym skutkują że wejdzie do nas +/- od 100 do 500 graczy, a potem niemal wszyscy wyjdą - zostanie z 10 lub 15.
  13. Zeref

    Co o tym myślicie?

    Zakończono głosowanie, wybrano jako ewentualny tryb, tryb hardcore na starszej wesji mc poniżej 1.8. Jednak potrzebujemy zapewnienia że gracze chcą na nim grać. Aktualnie 4 osoby napisały że chciałyby zagrać, przydałoby się zapewnienie tak 15~20 osób aby mieć pewność. Bo reklama serwera może się okazać nie dość przyciągająca uwagę a na start potrzeba przynajmniej 50 graczy. Zamieszczam tutaj link do innego postu nieco bardziej związanego z samym serwerem.
  14. Aktualnie jesteśmy w posiadaniu zdolnej do tego maszyny. Gdy tylko upewnimy się mniej więcej ile osób chciało by grać rozpoczniemy przebudowę serwera na taki właśnie tryb. W każdym razie wychodzi nam że 50 osób w dniu premiery to niezbędne minimum aby ludzie mogli pozakładać między sobą pierwsze frakcje. Prosiłbym aby każdy kto jest na + za pomysłem doszedł na serwer discord gdyż pomoże to mniej więcej zorientować się ile osób już teraz po wysłuchaniu byłoby chętnych do gry. Również z poziomu discorda można napisać swoje przemyślenia i pomysły które na pewno w jakimś stopniu pokierują projektem. W każdym razie na pewno ciężko będzie zorganizować przynajmniej 50 stałych graczy. Jak wiadomo te reklamy na YouTube/Twitch przyciągają zazwyczaj wiele osób ale z tych 100~200 graczy którzy przyjdą zostaje potem na dłużej może z 15 ?. Zostawienie tutaj na forum reklamy i wykupienie tego lepszego pozycjonowania na miesiąc również nie przysporzy więcej niż 5 graczy zapewne. Dlatego osoby chętne gdyby pozapraszały wszystkich swoich znajomych ze świata minecraft mogłyby mocno przyczynić się do rozwoju. Aby rozpocząć proces tworzenia chciałbym uzyskać zapewnienie przynajmniej 20 graczy na sam start.
  15. Witam, niedawno zapytałem się was jaki według was najlepiej byłoby stworzyć serwer. Na jakim trybie gry, ilości slotów itp. Na razie w tamtej ankiecie odpowiedziało 14 osób jednak pewien użytkownik @HotAngel2K17 zaproponował utworzenie trybu hardcore pod starą wersje. Sam pomysł był dla nas świetny gdyż lubimy wyzwania, często wspólnie walczyliśmy na tak kosmicznych poziomach trudności iż 90% zwykłych graczy z miejsca by sobie dała spokój. Jednak no właśnie, czy w świecie easyhc gdzie wszystko kopiuje się od osób kopiujących taki czysty hardcore ma sens bytu? Na tym trybie karą za śmierć był by ban na co najmniej 3 dni jak nie tydzień. Dodatkowo drop z kamienia byłby tak niski aby przedmioty gildyjne i EQ zbierało się powoli grając zespołowo (aktualnie na easyhc samemu można zebrać maksymalne wyposażenie wraz z itemami do założenia gildii w mniej niż pół dnia). Zostawię tutaj link-klucz do świeżo utworzonego serwera discord. Niech dołączą na niego ci którzy chcieli by wraz z przyjaciółmi znowu jak kilka lat temu poczuć strach przed śmiercią i adrenalinę przy miażdżeniu wrogich frakcji. Dodatkowo w zależności ile osób się zbierze pomoże to nam zorientować się czy w ogóle warto zaczynać taki projekt, czy na start pojawi się przynajmniej 30 osób. Dlatego dołączając na discord serwer automatycznie ogłaszasz swoją chęć grania i pojawienia się przy otwarciu serwera. Najlepiej zabrać przyjaciół na taki serwer aby mieć zaufanych członków frakcji na czas gry oraz pomóc w nabieraniu rozgłosu serwera. Serwer jeszcze przed premierą zostanie oczywiście przedstawiony w formie reklamy tutaj na skript.pl oraz u jednego lub dwóch pomniejszych streamerów liczących zawsze po około 2k oglądających. Przed premierą to właśnie przez serwer discord będzie można nam zadawać pytania, pomysły i zgłaszać błędy przy becie gdyż oprócz zwykłych pluginów na hardcore i fractions chcemy dodać nieco nowych custom items wraz z ich custom craftings. Rozważamy na razie wersje 1.7~1.12.2. https://discord.gg/9QwuQGB
×