Skocz do zawartości

krzysek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    204
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana krzysek w dniu 18 lipca 2020

Użytkownicy przyznają krzysek punkty reputacji!

O krzysek

  • Tytuł
    Użytkownik III
  • Urodziny 10.10.2000 (20.689798497 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska, Warszawa
  • Hobby
    Java, tworzenie stron internetowych
  • Nick w MC
    krzysek

Ostatnie wizyty

3 591 wyświetleń profilu
  1. Update 0.1.1 Usprawniono pobieranie danych z plików konfiguracyjnych; Zmieniono kolejność ładowania pluginu na POSTWORLD; TODO: Usprawnić pobieranie danych z bazy danych MySQL; https://github.com/loonypl/PropertyGuilds
  2. PropertyGuilds System gildii na serwer Minecraft 1.13.2 (nie jest to finalna forma PropertyGuilds, jej ostateczna forma może znacznie odbiegać od aktualnej) Wymagane pluginy: NameManager (https://www.spigotmc.org/resources/namemanager.5147/) Inne wymagania: MySQL Uprawnienia: propertyguilds.default - podstawowy dostęp propertyguilds.reload - dostęp do komendy /guilds reload Komendy: /guilds - pomoc PropertyGuilds /guilds items - gui z przedmiotami potrzebnymi do utworzenia gildii /guilds create [tag] [nazwa] - tworzenie gildii /guilds invi
  3. @1Hubilol0 Tak na wstępie. Krótko. Nie używaj paragrafów do nadawania kolorów, wystarczy korzystać z ChatColor.translateAlternateColorCodes. Efekt ten sam, a mniej obciąża. Ustawiasz parametr dla EventHandlera z ignoreCancelled na "false". Nie ma takiej potrzeby, domyślnie jest już tak ustawiony. Napisałem kawałek kodu: public class ArmorDurability implements Listener { @EventHandler(priority = EventPriority.HIGHEST) public void armorDurability(EntityDamageEvent e) { final Player player = (Player) e.getEntity(); player.sendMessage(ChatColor.translateAlt
  4. @GotoFinal Dzięki za opinię. Napewno się do tego zastosuje Te 100 znaków było tak na "wszelki wypadek", nigdy nie wiadomo Zmienię to @Edit Jeśli chodzi o exceptions'y - już wcześniej o tym pomyślałem i dodałem to do listy to-do
  5. InviteMe - wprowadź system polecania graczy na swój serwer Minecraft ! Zapraszaj znajomych i zgarniaj nagrody ! inviteme.default - podstawowe uprawnienia pluginu (rekomendowane dla graczy) inviteme.* - dostęp do wszystkich możliwości dodatku (rekomendowane dla administratorów) Posiadanie /op daje ten sam dostęp, co uprawnienie (inviteme.*) /inviteme - komendy pluginu (inviteme.default) /inviteme recommend [gracz*] - rekomendacja gracza (inviteme.default) /inviteme
  6. krzysek

    Redstonowy kalkulator

    Wulgarne słownictwo.... gdzie się nie ruszysz tam "wulgarne" słownictwo, no, po prostu się załamie. Z resztą kolejny, który uważa, że nie wniosłem niczego do tematu ! XD Wystawiłem ocenę twojemu "programowi".. Interface: 1/10 User-Friendly: 4/10 Code Optimalization: 0/10 End Opinion: 5/10 = 2/5 Może na początek programowania w C# to dobrze, ale nie musisz się tym chwalić na forum Z resztą podziwiam, bo ja tego gunfa (C#) po prostu nie kocham.
  7. krzysek

    Skript Eq

    RAM. on any move: set {_} to amount of redstone in player's inventory if {_} equals to 0: kill player stop cya
  8. krzysek

    Redstonowy kalkulator

    Ch**a wiesz ! .jar (Java) najlepsza ! 0/5 bo nie w Javie @Any-Warn Podziwiam za C#, ja bym tego gunfa nie ruszył. Może ktoś tego użyje, ale ja nie Nie potrzebuje tego Matme dość dobrze ogarniam
  9. krzysek

    Obliczenie bloków

    command /oblicz [<number>]: trigger: loop all blocks in radius arg of player: if loop-block is diamond block: add 1 to {oblicz::%player%} message "&aOtaczaja Cie %{oblicz::%player%}% diamentowe bloki" delete {oblicz::%player%} stop Powinno działać...
  10. krzysek

    Money Money Money

    on death: if victim is player: set {_} to victim's balance add {_} to attacker's balance message "&7[&e&l+&7] &aZabiles %victim% ! Do twojego konta zostalo dodane %{_}% srodkow" to attacker stop else: cause by fall: set player's money to 0 message "&7[&e&l-&7] &cZginales ! Twoj stan konta zostal wyzerowany" to victim stop Chyba działa...
  11. krzysek

    AntyLogout

    variables: {logout.allow.%player%} = true options: time: 30 # Time before logout ban: 5 # [5] {@type} type: hours # {@ban} hours message: &7[&e&lSERVER&7]&r \n &c&lYou quit in fight ! You have been banned for [ban] [time] ! # Ban message bossbar: &c&lYou are in fight ! Dont logout in next [time] seconds # Bossbar message after-bossbar: &a&lYou are no longer in fight ! You can logout now... # Bossbar after message on damage: if {logout.allow.%player%} is true: set {logout.allow.%player%} to false s
  12. Pozdrawiam @Norbi'ego i @bvcz za zajebiściutkie warny <3 love for ever m8s

    1. Pokaż poprzednie komentarze  3 więcej
    2. krzysek

      krzysek

      @boleknowak napisałbym Ci ssij, ale Ciebie to akurat lubie (<3 homo) Napisałem akt. mc:go pod swój serwer. Może udostępnie... :c

    3. boleknowak

      boleknowak

      Podaj ip na pw ;P

      lub pokaż skrypt :)

  13. #Sugestia

    Ić sje @Norbi powjeś.

  14. krzysek

    {{PYTANIE}} 2 Linijka

    @bvcz \n pozdrawiam, kurde.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...