-
Ilość zawartości
232 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Krzychu2016
-
on rightclick on villager: open chest with 2 rows named 'sklep' wait 2 tips format slot 0 to player with 1 of diamond sword to close then run "kup miecz" command /kup [<text>]: trigger: #SAM SOBIE JUZ DOPISZ
-
[Problem] Z particlesami na butach
Krzychu2016 odpowiedział(a) na Dziubak pytanie w Pytania i problemy
Masz tutaj: variables: {efekty.plomien.%player%} = false on any movement: if {efekty.plomien.%player%} is true: spawn 5 of particle flame offset by 0.5, 0.5, 0.5 at player every 1 second: loop all players: if boots of loop-player is leather boots named "&b&lEfekt: &c&lPlomyk": if {efekty.plomien.%loop-player%} is false: set {efekty.plomien.%loop-player%} to true stop every 1 second: loop all players: if boots of loop-player is not leather boots named "&b&lEfekt: &c&lPlomyk": if {efekty.plomien.%loop-player%} is true: set {efekty.plomien.%loop-player%} to false stop -
do tego wyrzucenie - jest bład - linijka 57 (ostatnia) zamiast: set {ignor::%player%} to false to ma być: set {ignor::%arg 2%} to false Reszta chyba jest Okej więc liczę na like Własnie zapomniałem o wyrzucaniu: zamiast tego: (linjka 51 i 52) teleport to arg 2 {spawn::spawn} send "{@tag} &cZostales wyrzucony z rozprawy!" to loop-player ma być: teleport arg 2 parsed as a player to {spawn::spawn} send "{@tag} &cZostales wyrzucony z rozprawy!" to arg 2 parsed as a player i teraz jest dobrze //łączę @Krzychu2016 używaj opcji edytuj ~Dragon
-
A co dokładnie nie działa? Nie teleportuje czy o co chodzi? Do tego linijka 34 - zamiast: if {ignor::%player%} is true: to ma być tak: if {ignor::%loop-player%} is true: //łączę @Krzychu2016 używaj opcji edytuj ~Dragon
-
Ale to ma być zmienna czy exp
-
Ale chodzi o to zeby jak sie jest wojownikiem to nie mozna byc obronca i to 2 osobne gui do tych 2 klas czy jak
-
aliases się pisze bez "/", dlatego nie działało command /level: aliases: lvl, poziom trigger: set {_next} to ({wymag::%player%} - {exp::%player%}) send "&2&l>------------------------------------<" send "&2&l> EXP: &a%{exp::%player%}% xp &7" send "&2&l> Poziom: &a%{lvl::%player%}% &7" send "&2&l> Next Level za: &a%{_next}% xp." send "&2&l> Wymagane: &a%{wymag::%player%}% &axp" send "&2&l>------------------------------------<" Ten Skrypt działa na 100%, wszystko jest ok w kodzie
-
setowanie zmiennej na atakujacego
Krzychu2016 odpowiedział(a) na Twojakopa pytanie w Pytania i problemy
Po 1 w tym pierwszym kodzie piszesz albo: on damage of player: set {xattacker.%victim%} to attacker albo: on damage: if victim is player: set {xattacker.%victim%} to attacker #Tu nie miało być victim? ale to niewazne Po 2 to on death of player: tutaj jest kod itd add 1 to {kill.%{xattacker.%victim%}%} #Tutaj miały być % -
Masz wszystkie dodatki? skquery wildskript i umbaska? nwm ktore z nich potrzeba ale ten skrypt działa
-
bartskater zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Szybka pomoc!
-
command /pomoc: trigger: execute player command "cc open NAZWA_GUI" as op
-
Dodaj do skryptu z otrzymywaniem expa z mobów to: set {Zmienna.%attacker%} to {exp.%attacker%} / {pexp.%attacker%} a potem to: set level progress of the loop-player to {Zmienna.%attacker%} set attacker's level to {lvl.%attacker%}
-
on damage of player: if "%player's world%" contains "1shoot1kill": #Tutaj nie było : if attacker is victim: if attacker's tool is bow: cancel event send "&cNie możesz strzelać w samego siebie!" to attacker
-
on damage of player: if "%player's world%" contains "1shoot1kill" if attacker is victim: if attacker's tool is bow: cancel event send "&cNie możesz strzelać w samego siebie!" to attacker
-
if player's world is "1shoot1kill" a jak nie to: if "%player's world%" contains "1shoot1kill"
-
on pick up: if event-item is diamond block: cancel event remove event-item chance of 25%: add 1 diamond helmet to player's inventory stop chance of 25%: add 1 diamond helmet to player's inventory stop chance of 25%: add 1 diamond helmet to player's inventory stop add 1 diamond helmet to player's inventory send "Gracz %player% znalazl niesamowity przedmiot!" to all players