Skocz do zawartości

JaQubiaQYT

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Nick w MC
    JaQubiaQ

Metody kontaktu

  • Discord
    JaQubiaQ#5292

Ostatnie wizyty

1 207 wyświetleń profilu

Osiągnięcia JaQubiaQYT

Początkujący III

Początkujący III (4/13)

2

Reputacja

  1. Z calego serca polecam, spoko osoba a na pluginach jak zauwazylem sie zna
  2. JaQubiaQYT

    Odliczanie

    Jak mozna robic odliczanie, przy uzyciu Runnable XD Lepiej sobie ogarnij, currentTimeMillis
  3. zrob sobie w takim ukladzie wiadomosc te co napisales oraz zrob sobie taska, w tasku umiesc runTaskLater i w srodku sprawdz, czy gracz klika te 16 cps, jak tak to wtedy go wyrzuc, po jakims czasie sprawdz, czy gracz dalej tyle klika, jak tak to go wyrzuc
  4. JaQubiaQYT

    Velocity

    Ogolnie, to pisze plugin na antylogout i wszystko dziala, aczkolwiek chce tez zrobic odpychanie od linii spawnu, wszystko jest ok gdy wejde przodem, rzeczywiscie odpycha mnie do tylu, natomiast gdy patrze w dol wypycha mnie do gory, gdy wejde bokiem wypycha mnie tak bokiem z tej linii a chodzi mi o to zeby mnie odpychalo od niej na przeciw i gdy wejde tylem, to mnie w nia wpycha. aktualny kod velocity player.getWorld().playEffect(player.getLocation(), Effect.BOW_FIRE, 51); player.getWorld().playSound(player.getLocation(), Sound.ENDERMAN_TELEPORT, 100, 1); player.setVelocity(event.getFrom().getDirection().multiply(-1).setY(0.3));
  5. Witam, pisze plugin na widmo wszystko ladnie dziala, normalnie pieknie xD, aczkolwiek po zrespieniu widmo wywala mi blad, niby nic takiego nie robi, ale wolalbym go uniknac oto kod spawnu widmo: A tutaj kod BlockPlaceEvent i oczywiscie kod bledu
  6. Mowilem, ze nie interesuja mnie setprefix setsuffix, poniewaz robie config do pluginu ktory robi z kazda linijka w configu nowa linijke na sb.
  7. Hej!, pisze plugin na sidebar, na serwer mojego znajomego, wszystko ladnie pieknie dziala miod malina, aczkolwiek scoreboard skacze jak malpa w cyrku, sidebar jest na runnable aby na bierzaca aktualizowaly sie informacje w nim zawarte dajmy na to czas realny. oto klasa odpowiedzialna za sidebar: w innych klasach najzwyczajniej w swiecie po prostu wywoluje metode, wiec nie ma sensu ich pokazywac i tak dla jasnosci, chce aby sidebar nie migal, ale chce zeby linijki byly wyciagane z cofngiu, czyli nie chce bawic sie w jakies suffixy itd
  8. zamiast tego "if(args.length==1)" daj "else if(args.length==1)"
  9. czesc, pisze bota (w jezyku java) na mojego discorda i napotkalem problem, mianowicie owy bot nie wysyla wiadomosci jaka wczesniej ustawilem, nie wazne jakaby ona nie byla kod klasy Main: kod klasy Commands: gdy jest .queue(); rowniez nie dziala ;c kod klasy build.gradle (poniewaz pisze w programie Intellij idea w gradle ;p)
  10. JaQubiaQYT

    Nametag

    Witam, chcialbym napisac plugin na nametagi nad glowa gracza za jego nickiem (zeby nie kolidowalo z funny guilds) aczkolwiek problem polega na tym, ze nie wiem jak sie za to zabrac, a na internecie nie moglem znalezc niczego podobnego, czy moglby mi ktos w tym pomoc?
  11. JaQubiaQYT

    sidebar

    oj, przepraszam za te ciągłe watki - problem zażegnany, problem był wręcz banalny, po prostu kody w hashmapce miał odwrotną kolejność
  12. JaQubiaQYT

    Format chat

    jezeli chcesz sprawdzac range gracza, musisz miec jakis plugin na rangi, powiedz jaki plugin na twoim serwerze obsluguje rangi.
  13. JaQubiaQYT

    Format chat

    żeby zmieniało displayname, oraz message musisz zrobić tak: event.setFormat(MxTools.color(getConfig().getString("player")).replace("{DISPLAYNAME}", e.getPlayer().getName()).replace("{MESSAGE}", event.getMessage()));
×
×
  • Dodaj nową pozycję...